آیا می خواهید استوری های اینستاگرام شما بازخوردهای فوق العاده ای دریافت کنند بدون اینکه نیاز به ایده های خلاقانه برای ساخت آنها از ابتدا داشته باشید؟ تنها راه حل ممکن، استفاده از قالب آماده استوری اینستاگرام است که می توانید صدها مدل مختلف از آنها را در دومینگو بررسی کنید!
برخی از استوری های اینستاگرام واقعا شگفت انگیز به نظر می رسند، اینطور نیست؟
شما احتمالا هر بار که وارد حساب کاربریتان می شوید چند نمونه از آنها را می بینید. به نظر می رسد که آنها کاملاً حرفه ای طراحی شده اند و نحوه قرار گرفتن متن و تصاویر در آتها بسیار خیره کننده است.
"چگونه این کار را می کنند؟!"
به احتمال زیاد آنها از یک قالب آماده استوری اینستاگرام استفاده کرده اند.
با 500 میلیون کاربر فعال روزانه که به استوری‌های اینستاگرام، واکنش نشان می دهند می‌توانیم دقیقاً تصور کنیم که چرا تأثیرگذاری با استوری‌ها روی مخاطبین اهمیت دارد.
 برای برندها، گسترش پیام برند، ایجاد تجربه بهتر و دید مثبت در پلتفرم های مختلف بسیار مهم است که شامل استوری ها نیز می‌شود.
در این مقاله بهترین استوری سازهای آنلاین را برای ساخت قالب‌های زیبای Story به شما ارائه می‌دهیم تا با خلق ایده های جذاب، توجه فالوورها را به خود جلب کنید.

استوری ساز آنلاین اینستاگرام چیست؟

استوری ساز آنلاین اینستاگرام مانند دومینگو یا کانوا  طراحی استوری شما را بهتر می کنند.
این استوری سازها، قالب‌های آماده استوری اینستاگرام را با طرح‌بندی‌های از پیش ساخته شده‌ که دارای گرافیک، رنگ‌ها و گاهی اوقات انیمیشن هستند در اختیار شما قرار می دهند.
برندها اغلب از این قالب های آماده استوری اینستاگرام برای طراحی بهتر و سریعتر استوری خود استفاده می کنند. برای انجام این کار، از فونت‌ها، رنگ‌های مختلف برای سفارشی سازی قالب آماده استوری اینستاگرام استفاده می شود و افزودن آرم‌های برند همگی به ایجاد آشنایی و اعتماد با یک برند کمک می‌کنند.

ابعاد مناسب برای ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام 

مقاله "طراحی استوری اینستاگرام در فتوشاپ با ابعاد استاندارد"، راهنمای شما برای ساخت استوری‌های اینستاگرام با ابعاد مناسب است که در آن مواردی که برای ارتقای سطح استوری‌های تان مهم است نیز ارائه شده است!
اما اگر از قالب های آماده استوری اینستاگرام استفاده کنید، مطمئن خواهید بود که ابعاد مناسب آن به درستی رعایت شده است.
برای الهام بخشیدن به استوری های اینستاگرام خود می توانید از قالب های آماده دومینگو همراه با ابزارهای ویرایشی فوق العاده بهره ببرید.

قالب های آماده دومینگو برای استوری اینستاگرام 

قالب استوری موشن باکس برای جذب بیشتر و بازدید بیشتر محتوای شما ضروری است. در حالی که برنامه اینستاگرام امکان سفارشی سازی زیادی را فراهم می کند، اما کاملا ایده ال نیست. اینجاست که دومینگو وارد می‌شود. این برنامه استوری ساز به ارتقای استوری‌های اینستاگرام شما کمک می کند. درست مانند اینستاگرام، رابط کاربری آن ساده است، با این حال، با طیف وسیعی از گزینه‌های اضافی، می‌توانید استوری اینستاگرام خود را خلق کنید که واقعاً از بقیه متمایز باشد. این استوری ساز آنلاین، رایگان است! 
در ادامه چند قالب آماده استوری اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم:

قالب آماده کلاژ برای ساخت استوری اینستاگرام

برند SHOWPO، حضور بسیار قوی در رسانه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام دارد، آنها برندی هستند که واقعاً قدم های بزرگی را طی می کنند.
قالب استوری اینستاگرام آنها به صورت پس‌زمینه کلاژ شده و تصویر رنگی مارک دار است.
نحوه ساخت قالب استوری اینستاگرام به این شکل چندان سخت نیست. نمونه ای از این نوع پس زمینه بین قالب های آماده استوری ساز دومینگو وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.
SHOWPO نمونه کامل یک برند تجاری است که استفاده از قالب آماده استوری اینستاگرام را به سادگی به یک روند جذاب تبدیل کرده است. 
برای تقلید از این سبک، به سادگی از یک تصویر پس زمینه مارک دار استفاده کنید. در این مورد، SHOWPO  یک کلاژ انتخاب کرده است. می‌توانید مشابه آن را در استوری سازهایی مانند دومینگو ایجاد کنید که یک روش موثر برای گنجاندن تصاویر دارای لوگو در استوری ها بدون نیاز به سفارشی کردن عناصر در هر بار پست است.
با استفاده از این ایده می توانید یک فید اینستاگرام خیره کننده ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما دوست خواهند داشت.

قالب آماده اینستاگرام The Wing

مرکز همکاری بین المللی The Wing، شرکتی است کالاها را تحویل می دهد. ترکیب پالت رنگی هماهنگ آن‌ها در استوری‌های اینستاگرام شان همراه با نام تجاری، باعث می‌شود مخاطبین به آنها توجه کنند.
The Wing از لوگو، فونت های برند و رنگ های برند خود به عنوان قالب آماده اینستاگرام استفاده می کند که باعث می‌شود که محتوای آن‌ها با زیبایی‌شناختی سازگار، منحصربه‌فرد و جالب باشد.
این برند تا آنجا پیش می‌رود که اکانت‌های ویژه را نیز با رنگ‌های برند روی استوری خود تگ می‌کند. این تگ ها بخش جالبی از قالب آماده استوری اینستاگرام آنها است که از قبل برنامه ریزی شده است.
در نظر گرفتن چنین قالبی، کار را آسان‌تر از همیشه می‌کند زیرا تصاویر و تگ ها جایگاه مشخصی دارند و فقط باید جایگزین شوند.
گزینه متنوعی در اینستاگرام وجود دارد که می توان به قالب‌های آماده استوری اضافه کرد.
مثلا افزودن استیکر یا تایپ کردن «swipe up to learn more» مستقیماً در قالب‌های آماده استوری اینستاگرام می توان روش مفیدی باشد که اگر با پس‌زمینه‌های رنگی و فونت‌های برند همراه شود ترکیب بی نظیری ایجاد خواهد کرد.

 

بهترین استوری سازهای آنلاین برای ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام

 

بهترین برنامه برای ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام

بیایید فرض کنیم  تمام قالب‌های تکراری بیشترین استفاده را کرده‌اید و اکنون تشنه چیزهای بیشتری هستید و آماده هستید تا خودتان یک قالب آماده برای استوری اینستاگرام بسازید.
در ادامه مجموعه‌ای از استوری سازها و برنامه های کاربردی آسان را برای ساخت قالب استوری به شما معرفی می کنیم.

ساخت قالب آماده استوری با Kapwing

اگر به دنبال ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام هستید به کتابخانه  Kapwing نگاه نکنید بلکه از میان فریم ها و رنگ های اصلی انتخاب کنید، متن اضافه کنید و حتی کلاژهای خود را ایجاد کنید! شما همچنین می توانید تصاویر و فیلم ها را آپلود کنید.
استفاده از Kapwing برای ایجاد پس‌زمینه های جذاب کاملا ایده ال است.
البته، برای حذف لوگوی Kapwing از ویدیوهای خود باید 6 دلار در ماه بپردازید (اگرچه بسیار زیبا است).

ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام با دومینگو

آیا فکر می کنید مهارتی در طراحی ندارید؟ پس دومینگو می تواند استوری ساز محبوب شما باشد. به سادگی تصاویر و متون را با استفاده از طرح‌بندی‌های از پیش ساخته شده به هم مرتبط کرده و ذخیره کنید. حتی می توانید قالب های استوری را به GIF تبدیل کنید. ابزارهای رایگان دارای عملکردهای زیادی هستند، مانند تصاویر استوک رایگان، فونت‌های انتخابی و دسته‌ای از طرح‌بندی‌های فوق‌العاده خلاقانه. اکنون دومینگو یک برنامه رایگان است که فقط به ساخت Stories اختصاص داده نشده بلکه انکان ساخت انواع بنر تبلیغاتی، پست اینستا و غیره در آن وجود دارد.

ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام با Easil

قالب‌های استوری اینستاگرام Easil با داشتن طیف گسترده‌ای از طرح‌بندی‌ها، بسیار چشمگیر هستند. آنچه بیشتر از همه در مورد Easil دوست داریم این است که قالب های استوری چند صفحه ای را ارائه می دهند. بنابراین می توانید هر کدام را برای برند تان سفارشی کنید و یک سری قالب برای چندین بار استفاده داشته باشید.
ساخت قالب استوری اینستاگرام با Easil رایگان است اما با پرداخت 9 دلار، عملکرد بیشتری به ابزارهای آن اضافه می شود که شامل مواردی مانند پالت رنگ های سفارشی و فونت های اختصاصی می شود.

ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام با Sked Social

Sked Social نه تنها به شما این امکان را می دهد که با یک تیم در برنامه ریزی رسانه های اجتماعی و برنامه ریزی پست های اینستاگرام کار کنید، بلکه می توانید قالب خود را در مرحله آپلود نیز ایجاد کنید. در این مرحله می‌توانید رنگ‌ها، متن، قاب‌ها، فیلترها و برچسب‌ها را سفارشی کنید.

ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام Storeo

Storeo به شما امکان می دهد تصاویر را از تلفن خود آپلود کنید، از داخل برنامه فیلم بگیرید و تصاویر را به قطعه هایی برای آپلود در اینستاگرام تبدیل کنید. این برنامه هنگام ایجاد قالب هایی که مدت آنها برای ویدیوهای استوری اینستاگرام بهینه شده، عالی است.
استوری ساز Storeao کاملا مجانی است.

Unfold برنامه طراحی قالب آماده استوری اینستاگرام

از زمانی که Unfold وارد بازار شد، برای بسیاری از طراحان محبوب شده است. تا آنجایی که قالب‌های استوری اینستاگرام اجازه می دهند، هر کاری که بخواهید می توانید انجام بدهید. طرح‌بندی‌های تمیز، فونت‌های قابل تنظیم، و عناصر متنوع که برای ساخت استوری برندهای مینیمالیستی عالی است.
Unfold که خود را «مجموعه ابزار استوری سازان» معرفی می‌کند، کاملا برای راحتی کاربر طراحی شده است. گزینه‌های درگ و دراپ آسان عکس و ویدیو، قالب های با جایگاه های پیش فرض متعدد و پیشنهادهای قرار دادن متن و حتی قالب های آماده استوری اینستاگرام برای رویدادهای بزرگ همگی این نرم افزار را بسیار محبوب کرده اند.
اپلیکیشن رایگان همه ابزارهای مورد نیاز شما را دارد، اما اگر می‌خواهید قالب‌های سفارشی بخرید، هزینه آن از 1.49 دلار شروع می‌شود.

Over برنامه طراحی قالب آماده استوری اینستاگرام

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند انتخاب قالب استوری اینستاگرامشان متنوع و پیچیده باشد؟ پس شما کار با استوری ساز  overرا دوست خواهید داشت. با طبقه‌بندی قالب‌های موجود به دسته بندی های مختلف (آموزشی، تبلیغاتی و نقل قول)، Over برنامه عالی برای گرافیک متنی، تصاویر تبلیغاتی و موارد دیگر ست.
این استوری ساز، دارای طیف گسترده ای از انیمیشن ها برای اضافه کردن به قالب های آماده استوری اینستاگرام است که به عنوان یک ابزار اضافی مفید برای روح بخشیدن به طراحی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از رابط کاربری  آن  مجانی است اما برای باز کردن قفل بیش از یک میلیون عکس، فونت و قالب، ماهانه 21.99 دلار باید بپردازید.

برنامه طراحی قالب آماده استوری اینستاگرام Hype Type

وقتی اپلیکیشنی را پیدا می کنیم که نه تنها ساخت پست های رسانه های اجتماعی را آسان تر می کند، بلکه کارها را کمی متفاوت انجام می دهد، هیجان زده می شویم. با Hype Type، می‌توانید متن را متحرک کنید و موسیقی اضافه کنید. از لحاظ قالب، داشتن یک موسیقی متن می تواند الگویی برای Stories شما به نظر می رسد.
استفاده از این برنامه رایگان است اما برای حذف لوگوی Hype Tap از استوری ها، باید 28.49 دلار در سال بپردازید!

برنامه ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام Mojo

اگر بیشتر به ساخت قالب های ویدیویی برای استوری های خود علاقه مند هستید پس موجو شما را تحت پوشش قرار می دهد. قالب‌های متحرک را با افزودن فیلم‌ها و عکس‌های خود سفارشی کنید، سپس به سادگی از میان گزینه‌های متنی (فوق العاده شیک) یکی را انتخاب کنید.
هزینه ساخت استوری متحرک اینستاگرام در این استوری ساز آنلاین رایگان است.

برنامه ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام Adobe Spark

آیا در بخش فناوری مهارت دارید؟ پس بدون شک با Adobe Suite آشنا هستید. استفاده از برنامه Adobe Spark بسیار آسان است. این باعث می شود که ساخت قالب های آماده استوری اینستاگرام راحت باشد. بهتر از همه، استفاده از آن رایگان است و میلیون‌ها عکس، فونت و فیلتر رایگان برای ایجاد گرافیک‌های Story مارک دار زیبا ارائه می‌دهد.

Storyluxe برنامه طراحی قالب آماده استوری اینستاگرام

اگر علاقه مند به عکس های پولاروید و قدیمی هستید، Storyluxe شما را ناامید نمی کند. گرافیک نئون مرسوم و مد روز و هنرهای کلاسیک بخشی از ویژگی های برنامه Story Template هستند. از میان انواع پس‌زمینه، رنگ‌ها و بافت‌های موجود پیدا کردن قالبی مطابق با ظاهر هر برندی آسان است.
استفاده از Story Luxe برای ساخت محتوا پست و استوری اینستاگرام، رایگان است.

ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام با Magisto

زیبایی ویرایشگر ویدیوی هوشمند Magisto این است که می توانید به راحتی محتوا را مستقیماً از همان برنامه در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با طراحی قالب آماده استوری اینستاگرام خود، یا استفاده از یکی از چندین قالب آن، می توانید ظاهری تمیز و تازه ایجاد کنید - و حتی موسیقی را به پس زمینه استوری های خود اضافه کنید!
پست و استوری که در ماجیستو طراحی می کنید را می توانید به صورت رایگان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

ساخت قالب آموزشی پست و استوری با Jumprope

Jumprope  برای ساخت محتوای آموزشی ایده آل است و به شما امکان می دهد هر مرحله از آموزش خود را تنها با چند کلیک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید پیوندهایی را به محصولات قابل خرید خود اضافه کنید و از ویژگی‌های اضافی مانند مرور زمان، فیلترها و صداگذاری استفاده کنید.
رابط برنامه Jumprope مجانی است پس نگران پرداخت هزینه بابت طراحی نباشید.

طراحی قالب آماده استوری اینستاگرام با Creative Market

کریتیو مارکت برای طراحی انواع قالب ها مفید است و قالب های آماده متنوعی در آن وجود دارد که احتمال استفاده شدن توسط دیگران را به حداقل می رساند. از طرفی شما می توانید آنها را به طور کامل در پلتفرم هایی مانند Canva و Photoshop سفارشی کنید.
کار با رابط کاربری خلاق Creative Market از 2 دلار شروع می شود.

برنامه ریزی انتشار استوری با Sked Social

با Sked Social، می توانید انتشار استوری های اینستاگرام خود را زودتر از موعد برنامه ریزی کنید. فقط کافی است یکی از قالب های آماده استوری اینستاگرام دومینگو را سفارشی و ذخیره کنید، سپس وارد Sked Social شوید.
"استوری" را انتخاب کنید
محتوای خود را آپلود کنید
هر گونه ویرایشی را انجام دهید
برنامه ریزی برای انتشار آن در اینستاگرام را انجام دهید
واقعا به همین سادگی شما می‌توانید محتوا را از Google Drive، Dropbox یا مستقیماً از رایانه یا لپ تاپ خود به صورت تکی یا انبوه آپلود کنید، زنجیره استوری های خود را ویرایش کنید و برنامه ریزی کنید تا در روز و ساعت انتخابی شما به صورت خودکار در اینستاگرام منتشر شود.

جمع بندی

از کدام برنامه برای ساخت قالب آماده استوری اینستاگرام استفاده خواهید کرد؟ با استوری سازهای بسیار کاربردی در بازار، واقعاً یک قالب استوری اینستاگرام برای همه وجود دارد.
قبل از انتخاب بهترین برنامه ساخت استوری، چند سوال وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری از خود بپرسید:
آیا می‌خواهم بتوانم چندین عضو تیم را به برنامه دعوت کنم؟
آیا به قابلیت های رنگ و فونت متنوع نیاز دارم؟
آیا می خواهم از قالب های رایگان استفاده کنم یا برای نسخه های ویژه بیشتر هزینه کنم؟
با توجه به پاسخ این سوالات می توانید بهترین اپلیکیشن استوری ساز اینستاگرام را مورد استفاده قرار دهید.
اگر به دنبال یک نرم افزار آنلاین رایگان برای ساخت پست، استوری و ویدیوهای اینستاگرام هستید، استوری ساز آنلاین دومینگو می تواند انتخاب ایده آل شما باشد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین