آیا از محتوای تصویری در پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید؟ آیا می خواهید مشتریان را از طریق بازاریابی در اینستاگرام به تجارت خود متصل کنید؟ آیا می‌خواهید بهترین برنامه‌ گرافیکی برای ساخت پوستر و بنر تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی را بشناسید تا به شما کمک کند به راحتی تصاویری مؤثر برای پیج خود خلق کنید؟ اگر چنین است، دانلود نرم افزار poster maker روش ایده آلی برای شما خوهد بود. 
طراحی مناسب پوستر نه تنها می تواند داستان شرکت شما را بازگو کند، بلکه تجربه مصرف کننده را نیز بهینه می کند.
حتی اگر تا امروز به علت عدم آشنایی با نحوه ساخت بنر آنلاین از تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده نکردید، ابزارهای جدیدی ظهور کرده اند که قدرت بازاریابی را در کف دستان شما قرار می دهد.
در این مقاله، من قصد دارم بهترین نرم افزار های poster maker را برای ساخت پوستر اینستاگرام به شما معرفی کنم.  البته برنامه های تلفن همراه زیادی وجود دارند که می توانید به جای دانلود نرم افزار poster maker برای ویندوز از انها استفاده کنید که رویکرد ساده تر و ناب تری را برای ایجاد محتوای بصری جذاب ارائه می دهند. برخی از اپلیکیشن ها حتی شما را راهنمایی می کنند که چگونه یک بنر گرافیکی بسازید که در رسانه های اجتماعی عملکرد خوبی داشته باشد.

 

دانلود نرم افزار poster maker برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

 

دانلود بهترین برنامه ها و نرم افزارهای poster maker برای ساخت پوستر تبلیغاتی

1. دانلود برنامه poster maker کانوا

Canva به عنوان یکی از چشمگیرترین ابزارهای گرافیکی رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان ظاهر شده است. اگر هرگز خود را یک طراح تصور نکرده اید و مهارت های فتوشاپی ندارید، این ابزار برای شماست!
آیا نیاز به خلق یک پوستر برای توییتر، فیس بوک، پینترست یا اینست دارید؟ Canva به عنوان یک poster maker دارای قالب های از پیش طراحی شده ای است که امکان شخصی سازی کامل پوستر را در محیطی با رابط کاربری ساده فراهم می کند.
از منوی ابزارهای طراحی، می‌توانید طرح‌بندی خود را انتخاب کنید، تصاویر را جستجو کنید، عکس‌های استوک بخرید، جلوه‌ها را به تصویر خود اضافه کنید و ظاهر و احساس بنر تبلیغاتی خود را مطابق با پالت رنگ و فونت برند خود سفارشی کنید.
برای استفاده از نرم افزار poster makerکانوا در ویندوز نیازی به دانلود برنامه ندارید و می توانید از نرم افزار تحت وب آن به صورت انلاین استفاده کنید اما دانلود اپلیکیشن آن روی گوشی اندروید یا آیفون به شما آزادی عمل بیشتری برای طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی می دهد.

2. دانلود نرم افزار Over به عنوان poster maker

Over برنامه poster maker بی نظیری است که دانلود آن برای Android و iPhone در دسترس است و یکی از برنامه های کاربردی برای ساخت پوستر به شمار می آید. با ابزارهای  poster maker نرم افزار Over، می توانید دستگاه تلفن همراه خود را به یک استودیوی طراحی در حال حرکت تبدیل کنید.
به عنوان یک برنامه ویرایش عکس، Over اضافه کردن متن، انتخاب پس زمینه، فونت و ذخیره یا ارسال مستقیم به شبکه های اجتماعی را آسان می کند.
به جای ارسال یک نقل قول عمومی در اینستاگرام یا فیس بوک، از Over استفاده کنید تا افکار خود را به تصاویر چشم نواز رسانه های اجتماعی تبدیل کنید .

3.دانلود نرم افزار PiktoChart برای ساخت پوستر و بنر تبلیغاتی

با PiktoChart ساختن پوستر و بنر خود هرگز آسان‌تر از این نبوده است. این نرم افزار poster maker تحت وب رایگان بیش از 100 تم قابل تنظیم برای ساخت  پوستر و بنر ارائه می دهد.
به سادگی می توانید قالب آماده ای را انتخاب کنید و در عرض چند دقیقه طرح خود را ویرایش و منتشر کنید.
ابزارهای ویرایش بصری PiktoChart به شما انعطاف پذیری و کنترل بر هر جنبه از پروژه را می دهد. از متن گرفته تا طرح رنگ، می توانید برند خود را با یک قالب از پیش طراحی شده مطابقت دهید.

دانلود نرم افزار poster maker برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

4. دانلود نرم افزار poster maker اسکچ Skitch

Skitch یک پوستر ساز آنلاین است که توسط Evernote، توسعه یافته است. دانلود این نرم افزار برای آیفون و اندروید در دسترس است که آن را به یک ابزار قدرتمند چند پلتفرمی تبدیل می کند.
Skitch با ابزارهای سنتی ویرایش عکس متفاوت است. شما فونت های منحصر به فرد، کاور ها یا پس زمینه های فانتزی را در آن پیدا نخواهید کرد. انچه که پیدا خواهید کرد یک ابزار poster maker ساده است که به شما کمک می کند یک عکس را نشانه گذاری کنید، در یک صفحه وب یادداشت کنید، یک مکان را روی نقشه مشخص کنید یا یک پی دی اف را حاشیه نویسی کنید.
این یک ابزار عالی برای ارتباطات تیمی یا آموزش است. به عنوان مثال، من باید به دستیارم توضیح دهم که چگونه یک تصویر گرافیکی را به یک بنر تبلیغاتی اضافه کند. به جای ارسال یک توضیح مبتنی، می توانم مراحل گام به گام را از طریق Skitch نشان دهم.

دانلود نرم افزار poster maker برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

۵. ابزارهای poster maker نرم افزار  QuotesCover

آیا یک راه سریع و آسان برای خلق بنر تبلیغاتی زیبا می خواهید ؟ QuotesCover ابزار محبوب poster maker‌ شما است!

دانلود نرم افزار poster maker برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

با دانلود QuotesCover،  و استفاده از ابزارهای poster maker آن می توانید یک بنر سفارشی را در یک لحظه طراحی کنید. در اینجا نحوه کار اماده است - متن خود را اضافه کنید، طرح بندی خود را انتخاب کنید، یک عکس اضافه کنید یا یک پس زمینه ساده انتخاب کنید، رنگ و فونت را انتخاب کنید و  کار شما تمام است!
چه به یک پوستر تبلیغاتی برای اینستاگرام نیاز داشته باشید یا بخواهید یک بنر‎ جدید برای وب سایت خود طراحی کنید، همه این کارها به آسانی ۲،۱، ۳ قابل انجام است.

دانلود نرم افزار poster maker برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

6.دانلود نرم افزار PicMonkey برای ساخت پوستر

PicMonkey در طراحی گرافیک، نرم افزار جدیدی نیست. اما ابزار post maker آن ممکن است نادیده گرفته شود. با اینحال امروز هم مثل همیشه بهترین ابزارهای ویرایشی را برای ساخت پوستر و بنر تبلیغاتی ارائه می دهد.
با PicMonkey می توانید یک تصویر را ویرایش کنید یا با استفاده از تصاویر خود یک کلاژ خلق کنید. این تصاویر را با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده مرتب کنید، و سپس طرح های خاص خود را از طریق افزودن استیکر، متن و موارد دیگر سفارشی کنید.
سپس می توانید تصویر خود را ذخیره و دانلود کرده و در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. دانلود نرم افزار PicMonkey کاربر پسند است و به شما امکان می دهد در چند دقیقه چندین پوستر بسازید.

دانلود نرم افزار poster maker برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

7.دانلود Pixlr و استفاده از ابزار poster maker حرفه ای آن

اگر به دنبال دانلود یک نر۸افزار  poster maker ویندوز قوی هستید، Pixlr برای شما مناسب است.
رابط کاربری که بسیار شبیه به فتوشاپ است، به شما این امکان را می‌دهد که تصویر خود را انتخاب کنید، افکت‌ها، کاورها، فیلترها، متن و حاشیه‌ها را برای تبدیل یک عکس خسته‌کننده به به یک پوستر جذاب را اضافه کنید.
چه بخواهید یک بنر تبلیغاتی را از ابتدا خلق کنید یا یک الگوی از پیش طراحی شده بسازید، Pixlr به شما انعطاف پذیری می دهد تا سبک بصری خود را به تصویر بکشید.
Pixlr همچنین می‌تواند به عنوان یک افزونه کروم در مرورگر شما کار کند و به شما این امکان را می‌دهد که از حالت آنلاین به آفلاین تغییر وضعیت دهید.

دانلود نرم افزار poster maker برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

طراحی پوستر با نرم افزار poster maker آنلاین دومینگو

در مورد دانلود بهترین برنامه های poster maker برای رسانه های اجتماعی در این مقاله صحبت کردیم.
طراحی بنر تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی با وجود ابزارهای آنلاین و برنامه های تلفن همراه فراوان، چندان مشکل نیست.
 سخت ترین تصمیمی که باید بگیرید این است که کدام یک برای شما مناسب تر است.
اگر از ابزارهای poster maker که در حال حاضر از آنها استفاده می کنید، راضی نیستید، موفقیت های شما در استفاده از بنرسازهای آنلاین مانند دومینگو نهفته است که با استفاده از قالب های آماده آن می توانید پوسترهای خود را در سریعترین زمان ممکن طراحی کنید.

سوالات متداول 

چگونه گرافیک پوستر های شبکه اجتماعی را بهتر طراحی کنیم؟

1. اندازه مناسب پوستر را برای هر پلتفرم بدانید.
2. عناصر طراحی خود را با برند تان هماهنگ کنید.
3. بنر تبلیغاتی را ساده، اما چشم نواز نگه دارید.
4. همیشه از تصاویر واقعی کسب و کار خود استفاده کنید.

کدام نرم افزار poster maker برای طراحی بنر های تبلیغاتی بهتر است؟

دومینگو برای طراحی پوستر های تبلیغاتی بهترین ابزار است، زیرا کاربر پسند بوده و نیازی به متخصص بودن شما ندارد تا بتوانید از آن استفاده کنید. 

دانلود کدام اپلیکیشن poster maker ‌برای طراحی پوستر بهتر است؟

بهترین نرم افزار ها برای طراحی پوستر عبارتند از:

1. Canva
2. PiktoChart
3. Over
4. QuotesCover
5. Stitch
6. Pixlr
7. PicMonkey

بهترین برنامه برای ایجاد پست های رسانه های اجتماعی چیست؟

برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای سلخت پست‌های رسانه‌های اجتماعی از آنها استفاده کنید، اما بهترین‌ آنها دومینگو Canva،  Spark، Snappa، Pablo by Buffer و Desygner هستند.

از کدام نرم افزار poster maker می توانم پوسترهای رایگان دانلود کنم؟

اکثر برنامه‌ها یا ابزارهایی که می‌توانید در اینترنت پیدا کنید به شما امکان می‌دهند پوستر رایگان بسازید. اما در صدر این لیست، بنرساز آنلاین دومینگو قرار دارد که به کاربران کمک می کند تا گرافیک های رسانه های اجتماعی آسان و با کیفیت ایجاد کنند. تم ها و طرح های از پیش طراحی شده ای در این نرم افزار وجود دارد که اگر مبتدی هستید می توانید از آنها به عنوان راهنما استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین