آیا تا به حال خواسته اید یک نمایش اسلاید عکس جذاب از محصولات خود در بنر تبلیغاتی اینستاگرام ایجاد کنید؟ یک نمایش اسلاید عکس می تواند ابزار مفیدی برای برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان باشد و به شما امکان می دهد تنوع محصولاتتان را به مشتریان نشان دهید یا محصولات جدید را به آنها معرفی کنید. از طریق استفاده از نمایش اسلاید عکس، می توانید اطلاعاتی را از طریق تصاویر در مورد محصولات و خدمات خود ارائه دهید و در عین حال دامنه برند خود را گسترش دهید. بنر تبلیغاتی حاوی اسلاید عکس های محصولات این امکان را به مشتریان می دهد تا به سرعت به اطلاعات درست و مینیمالیستی درباره برند شما دسترسی پیدا کنند. در آموزش امروز، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای طراحی بنر اینستاگرام جذاب، عکس های خود را به صورت اسلاید بسازید.

چرا برای طراحی بنر اینستاگرام کسب و کار خود به نمایش اسلاید عکس نیاز دارید؟

نکته مهم در مورد ساخت اسلاید عکس، این است که آنها به نمایش محصولات و خدمات شما از طریق استفاده از تصاویر و موسیقی کمک می کنند که می تواند واکنش احساسی مؤثری را از سوی مخاطبان شما ایجاد کند. چه در حال فروش باشید و چه در حال جمع‌آوری لید، با طراحی یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام حاوی نمایش اسلاید، نتایج بسیار سریع‌تری به دست خواهید آورد. استفاده از تصاویر متحرک نیز برای طراحی بنر اینستاگرام، یک گزینه عالی است. به لطف نرم افزارهای بنرساز آنلاین، ساخت اسلاید می توانند به روش های مختلفی برای ارائه نمونه کارها در وب سایت شما، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی یا بازاریابی در ایمیل ها مورد استفاده قرار گیرند. دانستن نحوه ساخت اسلاید از عکس همچنین زمینه را برای یادگیری نحوه ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی  فراهم می کند. برخی از مزایای ساخت اسلاید و طراحی بنر اینستاگرام متحرک عبارتند از:
کمک به ایجاد یک برداشت و تجربه اول عالی
جذب مشتریان جدید
ابزارهای بازاریابی مقرون به صرفه
تماشای آسان و به اشتراک گذاری آسان از طریق رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و صفحات اصلی.
جلب توجه مخاطبین
تقویت برندسازی

7 ابزار محبوب برای ساخت اسلاید و طراحی بنر اینستاگرام حرفه ای

چندین بنرساز آنلاین رایگان وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بدون نیاز به مهارت های طراحی پیچیده، اسلایدشوهای عالی ایجاد کنید. با استفاده از این نرم افزارهای بنرساز آنلاین، می توانید به راحتی اسلایدشوهایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید که شامل متون، افکت، افزودن صدا یا موسیقی و حتی تغییر زمان نمایش عکس می شود.

1. نرم افزار photos برای ساخت اسلاید در آیفون

شما به راحتی می توانید با استفاده از تصاویر و موسیقی در آیفون خود یک نمایش اسلاید ایجاد کنید. ابتدا باید تعدادی عکس از آلبوم عکس خود در آیفون خود داشته باشد تا بتوانید برای ساخت اسلاید و طراحی بنر اینستاگرام از آنها استفاده کنید. به سادگی برنامه Photos خود را باز کنید، تصاویری را که می خواهید در اسلاید قرار دهید را انتخاب کنید، در قسمت پایین ضربه بزنید تا منو را مشاهده کنید، به سمت پایین اسکرول کنسد تا به گزینه نمایش اسلاید برسید و روی آن کلیک کنید. برنامه Photos آیفون همچنین به شما امکان ایجاد نمایش اسلایدی عکس ها را می دهد که در آن می توانید تم، موسیقی و مدت زمان را تغییر دهید.
پس از اینکه اسلاید عکس های خود را ساختید می توانید آن را دانلود و ذخیره کنید. سپس از یک بنرساز آنلاین مثل دومینگو استفاده کنید. یک قالب آماده بنر اینستاگرام را انتخاب گرده و اسلایدشو را به آن اضافه کنید. حالا فقط کافی است متن و استیکرها را سفارشی کنید. کار شما تمام است. اکنون با طراحی یک بنر حرفه ای و انتشار آن در اینستاگرام، مخاطبان را به راحتی جذب پیج کسب و کار خود کنید.

2. برنامه Mac Slideshow Maker برای ساخت اسلاید در کامپیوتر مک و طراحی بنر اینستاگرام 

اگر بخواهید می توانید با مک خود اسلایدشو خلق کنید. ابتدا مطمئن شوید که از قبل می دانید چه عکس هایی را می خواهید در اسلاید خود قرار دهید. سپس به Launchpad بروید و برنامه Photos را انتخاب کنید.
حالا با کلیک بر روی عکس اول، بقیه عکس‌ها را اضافه کنید، سپس کلید Command را فشار داده و نگه دارید و روی هر عکس بعدی که می‌خواهید در نمایش اسلاید خود کلیک کنید. سپس در نوار ابزار بالا، به ترتیب، File ,create , slideshow و picture را انتخاب کنید.
سپس می توانید یک نام به آن اضافه کنید و روی "Ok" کلیک کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی نمادهای سمت راست اسلاید، تم، موسیقی پس‌زمینه و افکت اسلاید را تغییر دهید.
پس از اصلاح ظاهر اسلاید، می‌توانید دکمه پیش‌نمایش را  فشار دهید و سپس روی «export» کلیک کنید تا ساخت اسلاید خود را به پایان برسانید.
شما فایل اسلایدشو را در اختیار دارید، فقط کافی است از یک برنامه بنرساز آنلاین همانطور که قبلا اشاره کردیم، استفاده کنید تا طراحی بنر اینستاگرام جذابتان را تکمیل کنید.

3. ساخت اسلاید در Microsoft Photos برای ویندوز

ابتدا برنامهphotos  Microsoft را باز کنید و تصاویری را که می خواهید برای نمایش اسلاید ویدیوی خود استفاده کنید انتخاب کنید. به بالای صفحه بروید و روی create کلیک کنید و روی گزینه انتخال خودکار ویدئو و موسیقی کلیک کنید به این ترتیب، مایکروسافت موسیقی، تم ها و افکت ها را برای شما انتخاب می کند.
البته می‌توانید از گزینه ویدیو با موسیقی سفارشی برای  ساخت اسلاید خود بر اساس تصاویر، موسیقی، افکت و جلوه‌های مورد نظر خود استفاده کنید. پس از انجام این کار، کافیست بر روی export کلیک کنید، اکنون یک اسلاید ویدیویی دارید که می توانید آن را در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید یا برای طراحی بنر اینستاگرام از آن بهره ببرید.

4. با Microsoft Powerpoint Slideshow Creator یک اسلایدشو و بنر تبلیغاتی اینستاگرام عالی طراحی کنید

با باز کردن Microsoft PowerPoint و افزودن عکس های خود از رایانه تان شروع کنید. سپس می‌توانید تصاویر را تغییر دهید، متن اضافه کنید، موسیقی اضافه کنید، افکت ها و جلوه‌های دیگر را انتخاب کنید. و در نهایت، پس از پایان کار، روی "create" کلیک کنید تا نمایش اسلاید عکس کامل شده خود را در یک فایل جدید دریافت کنید.

5.  ساخت اسلاید و طراحی بنر اینستاگرام در بنرساز آنلاین دومینگو

با بنرساز آنلاین دومینگو می‌توانید قالب‌های آماده ساخت اسلاید را مرور کنید و از فیلتر جستجو بر اساس حوزه کاری، طرح‌بندی یا سبک مورد نظرتان استفاده کنید.
شما مجموعه خوبی از عکس‌های استوک، تصاویر، استیکرها، نمادها، نمودارها و سایر گرافیک‌ها را خواهید یافت که صرفاً با استفاده از ابزار کشیدن و رها کردن برای انتقال آنها به صفحه، ارائه شما را تقویت می‌کنند. پس از تکمیل سفارشی سازی نمایش اسلاید خود، می توانید تصاویر، عکس ها و عناصر نام تجاری خود را آپلود کنید و اسلاید شو خود را در فرمت های mp4، JPEG، PNG، PDF یا PPT ذخیره کنید.
همچنین می توانید از این اسلاید شو در قالب های آماده بنر اینستاگرام استفاده کنید و یک طراحی بنر عالی و بی نظیر داشته باشید.

6. ساخت اسلاید با استفاده از Adobe Spark Photo Slideshow Maker 

با Adobe Spark Photo Slideshow Maker می توانید به صورت رایگان از عکط محصولات تان اسلایدشو بسازید. با انتخاب دکمه پلاس در وب یا برنامه iOS شروع کنید تا ویرایشگر ساخت اسلاید باز شود. سپس محتوای خود (عکس ها، کلیپ های ویدیویی، آیکون یا متن) را به اسلایدها اضافه کنید.
برای سهولت، می‌توانید طرح‌بندی‌های از پیش طراحی‌شده را از زبانه‌های Layouts انتخاب کنید. پس از اتمام طراحی اسلاید خود، می توانید آن را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی شامل یوتیوب، فیس بوک، وبلاگ، منتشر کنید یا برای طراحی بنر اینستاگرام از آن استفاده کنید.

7. با Animoto یک اسلاید بسازید و در طراحی بنر اینستاگرام به کار ببرید

برای ساخت اسلاید با استفاده از Animoto ابتدا با انتخاب یک الگو و سفارشی کردن آن شروع کنید. سپس عکس‌ها، کلیپ‌های ویدیویی و لوگوی خود را در کتابخانه رسانه آپلود کنید. در مرحله بعد، متن را در قالب اضافه و ویرایش کنید. سپس به برگه تنظیمات ویدیو بروید تا سبک ویدیوی خود را انتخاب کنید که افکت ها و انیمیشن ها را در کل اسلاید تنظیم می کند. سپس روی موسیقی کلیک کنید و آهنگی را از کتابخانه خود برای اسلاید تان انتخاب کنید. هنگامی که از ویدیوی خود راضی شدید، روی export کلیک کنید تا اسلایدشد شما دانلود شود. در نهایت فایل را در رایانه خود بارگیری کنید یا آن را مستقیماً در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

سایر ابزارهای محبوب برای ساخت اسلاید که باید بشناسید

مجموعه خوبی از نرم افزارهای ساخت اسلاید وجود دارد. اکثر نرم افزارهای ویرایشگر ویدئو نیز دارای این ویژگی هستند. برخی دیگر از ابزارهای طراحی اسلاید و بنر اینستاگرام که ارزش امتحان کردن دارند عبارتند از:
Windows Movie Maker
FlexiClip
Movavi Slideshow Maker
Gilisoft Slideshow Maker
Renderforest
Wondershare Filmora9

 

بهترین نرم افزار ساخت اسلاید برای طراحی بنر اینستاگرام و تبلیغ محصولات

 

بهترین نرم افزارهای ساخت اسلاید عکس همراه با موسیقی

نمایش اسلاید همراه با موسیقی، ارائه شما را جذاب و منحصر به فرد می کند. می‌توانید از طریق گزینه‌های صوتی در برنامه ساخت اسلاید یا از طریق برنامه پیش‌فرض ویرایش عکس در رایانه شخصی، آیفون یا مک، موسیقی را به نمایش اسلاید خود اضافه کنید. سایر نرم افزار های ساخت اسلاید همراه با موسیقی عبارتند از:
Windows Movie Maker
FlexiClip
Movavi Slideshow Maker
کیزوآ
انیموتو
Wondershare Filmora9

8 نکته برای ساخت اسلاید عالی و تبلیغ محصولات کسب و کار شما

نمایش اسلاید عالی باید به شما کمک کند داستان خود را به راحتی بیان کنید و در عین حال تماشای آن سرگرم کننده باشد. برای طراحی بنر اینستاگرام جذاب با اسلایدشو، این هشت نکته ساده را دنبال کنید:
نمایش اسلاید خود را با یک هدف مشخص طراحی کنید.
نمایش اسلاید را کوتاه و مختصر نگه دارید.
از تصاویر با کیفیت استفاده کنید
موسیقی را با حالتی که می خواهید ایجاد کنید مطابقت دهید.
یک متن عالی را با نمایش اسلاید خود همراه کنید.
از رنگ های متضاد برای متن و پس زمینه استفاده کنید.
در استفاده از جلوه های ویژه مانند انیمیشن و صداها زیاده روی نکنید.
قبل از اشتراک گذاری،  اسلاید تان را با دوستان و همکاران تان به اشتراک بگذارید.

بهترین برنامه ای که می توان برای ساخت اسلایدشو و طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کرد چیست؟

اگر به دنبال طراحی بنر اینستاگرام متحرک و جذاب هستید، برای این کار به یک برنامه قدرتمند برای ساخت اسلاید نیاز دارید. یک برنامه عالی به شما کمک می کند محتوا های مختلف را ادغام کنید، از طرفی انواع مختلفی از قالب ها و جلوه ها را به شما ارائه می دهد. دارای قابلیت های داخلی موسیقی و ویرایش صدا است و دارای گزینه های دانلود و ذخیره سازی انعطاف پذیر است.
بنرساز آنلاین دومینگو،  همه اینها و موارد دیگر را ارائه می دهد. با استفاده از آن می توانید اسلاید متحرک با عکس، فیلم و موسیقی ایجاد کنید. ساخت بنر اینستاگرام با بیش از 600 قالب و افکت، فایل های صوتی، فونت های متنوع، و حتی کلاژهای سه بعدی کار سختی نخواهد بود. شما می توانید اسلایدشوهای خود را به هر فرمت ویدیویی آپلود کرده و در طراحی بنر استفاده کنید.

چگونه می توانم یک اسلاید عکس به صورت رایگان بسازم؟

اگر بودجه کمی دارید، نرم افزارهای ساخت اسلاید رایگان نیز در بازار موجود است. برخی از این برنامه ها در رایانه شخصی، مک، یا تلفن هوشمند اجرا می شوند که مشهورترین آنها عبارتند از:
کانوا
google slide
slide.ly
نرم افزار PhotoStage Slideshow

برای ساخت اسلاید 3 دقیقه ای به چند عکس نیاز دارم؟

در بیشتر موارد، هر عکس به هفت ثانیه نمایش نیاز دارد که شامل زمان انتقال بین عکس‌ها می‌شود، که در آن میانگین بین ۸ تا ۹ عکس در دقیقه است. بنابراین، یک نمایش اسلاید 3 دقیقه ای به 24-27 عکس نیاز دارد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین