اگر می خواهید خودتان شروع به طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان کنید، انتخاب سایز بنر اولین قدم است. سپس باید، عکس و متن خود را به آن اضافه کنید. در نهایت می توانید با استفاده از یکی از برنامه های بنرساز، طرح خود را با زدن دکمه ذخیره در آلبوم عکس ذخیره کنید و برنامه به طور خودکار آن را به اندازه کاشی های پیج اینستاگرام برش می دهد. حالا می توانید   عکس های برش خورده را به ترتیب در اینستاگرام آپلود کنید و از تبلیغات خود کسب درامد کنید.

بنر اینستاگرام چیست؟

بنر اینستاگرام، یک محتوای تبلیغاتی است. زمانی که کاربران این نوع پست را می بینند انتظار دارند که پیشنهاد جذابی به آنها داده شود و از آنها خواسته شود که اقدامی دا انجام دهند. این نوع تبلیغات معمولا برای انجام اقداماتی مانند بازدید از وب سایت فروشگاه یا دانلود یک برنامه از فروشگاه انجام می شود.

 

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

 

بنر شبکه های اجتماعی چیست؟

بنرهای شبکه اجتماعی همان کار بنرهای چاپی را انجام می دهند. آنها آفرهایی را به بینندگان پیشنهاد می دهند که با کلیک بر روی تصویر بنر در صفحات فیس بوک، توییتر و لینکدین می توانند بدست بیاورند. کسب و کار شما زمانی از طراحی بنر تبلیغاتی سود می برد که توجه مشتریان را به خود جلب کرده و فضای برندسازی بیشتری را برای شما فراهم کند.

کاشی در اینستاگرام چیست؟

هر مربع که در فید اینستاگرام می بینید یک کاشی است. شما می توانید از کاشی ها برای ایجاد طرح در فید اینستاگرام خود استفاده کنید. رایج ترین راه برای استفاده از این طرح، اشتراک گذاری عکس ها با بک تم مشخص است. شما به راحتی می توانید یک فید اینستاگرام را با تمی که متناسب با فروشگاه مبلمان تان باشد، هماهنگ کنید.

چگونه کاشی ها را به بنر اینستاگرام اختصاص می دهید؟

اختصاص دادن چند کاشی برای انتشار بنر تبلیغاتی، روشی رایج است. از آنجاییکه بنر ها معمولا به صورت مستطیلی طراحی می شوند اما کاشی اینستاگرام مربعی است برای انتشار یک بنر در فید خود باید آن را به ابعاد کاشی های اینستاگرام تقسیم کرده و پشت سرهم پست کنید.
البته شما می توانید به طور اختصاصی طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام فروشگاه مبلمان خود را به نحوی انجام دهید که ابعاد آن مربعی باشد و بتوانید در یک کاشی پیج اینستاگرام آن را منتشر کنید.

چگونه بنر تبلیغاتی را به صورت کاشی های اینستاگرام برش دهیم؟

شما می توانید بنر خود را برحسب مقیاسی از ۳ برش بزنید تا برای انتشار در اینستاگرام آماده شود. به عنوان مثال اگر یک بنر کشیده دارد بهتر است آن را به ۳ قسمت با طول و عرض یکسان برش بدهید به این ترتیب در یک ردیف از پیج تبلیغاتی، بنر فروشگاه مبلمان شما نمایش داده می شود.
اما اگر ارتفالع بنر شما بلندتر است می توانید تقسیم بندی به ۶ یا ۹ کاشی را در نظر بگیرید.
در هر صورت می توانید با مضربی از ۳، طرح کاشی ها را بسازید و بنر خود را منتشر کنید.
اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای انتشار بنر تبلیغاتی و کسب درامد است.

چگونه در اینستاگرام 3 کاشی بسازید؟

اولین قدم این است که سه پست تصویری اینستاگرام خود را آماده کنید. ابتدا باید به آنچه می خواهید برسید فکر کنید.
مرحله دوم این است که تصاویر تقسیم شده خود را به ترتیب در پست اینستاگرام برنامه ریزی و پشت سر هم منتشر کنید.

چگونه یک بنر تبلیغاتی را برای اینستاگرام تقسیم می کنید؟

روش اول این است که بنر را سه بار در فید اینستاگرام بارگذاری کنید و هر بار با توجه به تقسیم بندی رول دوربین خود تصویر بنر فروشگاه مبلمان خود را برش دهید.
مطمئن شوید که فایل ها به ترتیب در پروفایل اینستاگرام شما قرار گرفته اند تا به ترتیب مناسب ظاهر شوند.
روش دیگر این است که از یک برنامه ویرایش عکس مثل نرم افزار فتوشاپ یا بنر ساز آنلاین دومینگو استفاده کنید. سپس بنر را به سه قسمت مساوی تقسیم گرده و هر قسمت را جداگانه ذخیره سازی کنید. بهتر است به ترتیب آنها را شماره گذاری کنید تا هنگام آپلود آنها را به ترتیب در فید اینستاگرام تان بار،ذاری و منتشر کنید.

چگونه بنر خود را در اینستاگرام تغییر دهم؟

هنگامی که در حال انتشار بنر تبلیغاتی خود در اینستاگرام هستید، می توانید سایه رنگ آن را از منو انتخاب کنید. د اینستاگرام چندین حالت رنگ پیشفرض وجود دارد که می توانید از بین آنها بهترین سایه رنگی که با تبلیغات شما همخوانی دارد انتخاب کنید.

چگونه می توان 3 عکس پشت سر هم در اینستاگرام پست کرد؟

شما نمی توانید با یک بار پست کردن سه عکس را پشت سر هم منتشر کنید. اما می توانید روی نماد + در فید اصلی اینستاگرام ضربه بزنید با ضربه زدن به گوشه سمت چپ پایین صفحه می‌توانید به کتابخانه دسترسی پیدا کنید.
سپس با ضربه زدن روی اولین عکس به مرحله انتخاب سایه رنگ می روید.
در مرجله بعد باید کپشن اضافه کرده و لوکیشن، تگ و هشتک ها را نیز قرار دهید.
در نهایت اولین عکس را منتشر کنید.
برای انتشار عکس بعدی، باید مجددا همین مراحل را طی کنید.

نمونه بنر تبلیغاتی فروشگاه مبلمان

اگر به دنبال انتشار یک پست فروش جدید و انحصاری برای فروشگاه مبلمان جدید خود هستید یا به دنبال طراحی قالب PSD برای فروشگاه مبلمان می گردید تا برای تبلیغ برند، محصول یا فروشگاه تان در اینستاگرام، فیس بوک یا هر شبکه اجتماعی دیگری از آن استفاده کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید. 
ما ۵ قالب رایگان  به صورت PSD کاملا لایه باز را برای شما آماده کردیم که می تواند برای طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه مبلمان شما در اینستاگرام کاملا مناسب باشد. 
به راحتی می توانید متن آن را ویرایش کنید و تصویر محصولاتتان را در لایه ها قرار دهید. هر کدام از بنرهای زیر را دانلود کنید و با فتوشاپ کار طراحی بنر را آسان کنید.
اطلاعات فایل:
ابعاد: 1080 x 1080 با 300dpi
فرمت موجود: فایل PSD کاملا لایه باز
حجم فایل: 3.64 مگابایت
نوع فایل دانلودی: WinRAR
مجوز: برای استفاده شخصی و تجاری شما رایگان است
برای استفاده از این فایل های PSD و طراحی بنر تبلیغاتی برای فروشگاه مبلمان تان به Adobe Photoshop نیاز دارید

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

دانلود بنر تبلیغاتی ” طراحی پست فروشگاهی رایگان ”

این بنر در ابعاد یک کاشی اینستاگرام طراحی شده و نیازی به تقسیم بندی برای انتشار ندارد. فقط کافی است جای متن ها را با نام برند خود جایگزین کنید و شماره تماس یا آدرس وب سایتتان را به آن بیفزایید.

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

قالب آماده طراحی بنر اینستاگرام رایگان برای فروشگاه اینترنتی مبلمان

طراحی این بنر تبلیغاتی برای فروشگاه مبلمان واقعا بی نظیر است. شما می توانید آن را به دلخواه خود در برنامه فتوشاپ، سفارشی کرده و به صورت یک کاشی در اینستاگرام منتشر کنید.

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

اگر به دنبال بنر تبلیغاتی با طراحی ساده اما چشمنواز می گردید، قطعا این گزینه ایده آل شما خواهد بود. از این بنر می توانید برای تبلیغ مبلمان کلاسیک بیشترین بهره را ببرید. 

دانلود بنر تبلیغاتی برای فروشگاه مبلمان

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

این بنر تبلیغاتی مخصوص فروشگاه های به سبک مدرن طراحی شده است. رنگ مشکی و زرد با یک مدل مبلمان تک نفره مدرن، قطعا توجه مخاطبین خاص شما را به خودش جلب خواهد کرد.

قالب PSD رایگان برای بنر تبلیغاتی فروشگاه مبلمان مدرن

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

قالب مدرن طراحی شده به عنوان پست اینستاگرام با رنگ سفید و سبز به خوبی می تواند نقش یک بنر تبلیغاتی جذاب را برای فروشگاه مبلمان شما ایفا کند به خصوص اگر قصد فروش مبل مدرن با تخفیفات ویژه را دارید، این بنر بهترین انتخاب است. 
 
قالب PSD طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام رایگان مبلمان مدرن

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

استفاده از تصاویر مبلمان کلاسیک در بنر ها با رنگ های خاص مثل این بنر تبلیغاتی از بهترین طرح های موجود برای جذب مخاطب است. این بنر کاملا بیننده را مجاب می کند که شما انواع مبلمان کلاسیک شیک و لاکچری را در فروشگاه خود عرضه کرده اید و انتشار آن به عنوان پست اینستاگرام قطعا به جذب فالورهای شما کمک خواهد کرد.
  
قالب PSD پست تخفیف مبلمان کلاسیک رایگان

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

طراحی بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام با استفاده از رنگ های نارنجی و قهوه اس که نوستالژی خوبی با رنگ چوب ایجاد می کنند یکی از طرح های پرطرفدار است. این بنر با انتخاب عکس یک مبل مدرن در کنار رنگ های جذاب می تواند به بهترین شکل ممکن فروشگاه مبلمان شما را در نظر مخاطبین جلوه دهد.
  
پیشنهاد فروش ویژه مبلمان مدرن قالب PSD بنر اینستاگرام
 
اگر به دنبال ساخت بنر تبلیغاتی برای پیشنهاد ویژه هستید، این طراحی فوق العاده ، مناسب شما است. رنگ سفید  و نقره ای با عکس مبلمانی به همین رنگ، توجه مخاطبین را به خود جلب می کند. آفر ۵۰٪ می تواند آنها را ترغیب کند که به سایت شما سر بزنند و خرید خود را تکمیل کنند.

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

بنر تبلیغاتی فروش ویژه مبلمان مدرن: قالب رایگان PSD

رنگ های فانتزی از دیگر انتخاب هایی هستند که برای طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه مبلمان به کار می روند. در این قالب آماده چندین بنر تبلیغاتی با رنگ های فانتزی آبی و سبز طراحی شده که می توانید آنها را به صورت ۴ کاشی در فید اینستاگرام خود قرار دهید و توجه مخاطبین تان را جلب کنید.

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروشگاه مبلمان

قالب های PSD برای بنر رسانه های اجتماعی فروش مبلمان

جمع بندی

در این مقاله بهترین روش ساخت بنر تبلیغاتی برای فروشگاه مبلمان را به شما معرفی کردیم و چند نمونه بنر آماده را نیز گرداوری کردیم که می توانید آنها را در قالب psd دانلود کرده و در برنامه فتوشاپ ویرایش کنید تا به عنوان پست اینستاگرام منتشر نمایید.
اگر به دنبال طرح ها و قالب های بیشتری برای بنر اینستاگرام هستید می توانید از بنر ساز آنلاین دومینگو استفاده کنید که با ابزارهای رایگان خود به شما کمک می کند در عرض چند دقیقه محتوای تصویری خود را خلق کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین