کسب‌وکارهای جدید دائماً در حال افتتاح هستند و بسیاری از سالن های زیبایی، ناخنکارها و آرایشگاه ها در مناطق مختلف شروع به کار کرده و انتظار دارند با انجام تبلیغاتی نظیر طراحی و انتشار بنر تبلیغاتی در اینستاگرام، فالوورهای بیشتری را در فهرست مشتریان خود قرار دهند.
در این بازار رقابتی، باید یاد بگیرید که چگونه خدمات ناخن خود را بازاریابی کنید تا از رقبای خود متمایز شوید. در این مقاله چند روش موثر برای تبلیغ کسب و کارتان را در اینستاگرام معرفی می کنیم تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید.

 

چطور با طراحی بنر اینستاگرام کسب و کار ناخنکار را تبلیغ کنیم؟

 

با طراحی بنر اینستاگرام، کسب و کار خود را برجسته کنید

چه در پشت یک آرایشگاه پنهان شده باشید و چه دور از خیابان های اصلی به عنوان یک ناخنکار سیار کنید، جلب توجه مشتریان تان می تواند یک چالش باشد.
طراحی یک بنر جذاب که موقعیت مکانی، خدمات و هر پیشنهاد ویژه ای را نشان می دهد، می تواند تفاوت بین جذب تعداد انگشت شماری از افراد محلی یا تعداد زیادی مشتری از مناطق وسیع تر باشد.
سحر -یک ناخنکار سیار- از زمان انتشار بنر تبلیغاتی در اینستاگرام متوجه افزایش مشتریان خود شده است. او توضیح می‌دهد: «قبل از اینکه بنر خود را منتشر کنم، بیشتر فالوورهای من نمی دانستند که من به صورت سیار کار می کنم و می توانم برای انجام خدمات ناخن به محل آنها مراجعه کنم. از زمانی که یک بنر در اینستاگرام طراحی و منتشر کردم، واقعاً به جذب مشتریان جدید کمک کرده است."
بسیاری از مردم هنوز به روزنامه محلی خود مراجعه می کنند تا از اخبار و رویدادها مطلع شوند. یک تبلیغ خوب با یک کوپن یا پیشنهاد ویژه واقعاً می تواند برجسته باشد و مشتریان جدیدی را جذب کند.
نکته کلیدی: با یک بنر تبلیغاتی مناسب می توانید مشتریان جدیدی را جذب کنید. انگیزه‌ای برای بازدید، مانند تخفیف یا فهرستی از خدماتی که ارائه می‌دهید در ان لحاظ کنید تا بیشتر ترغیب شوند.

بنر تبلیغاتی را در پیج های پرطرفدار منتشر کنید

یک بروشور خوب طراحی شده باید مشخص کند که چه کاری انجام می‌دهید، کجا مستقر هستید و چگونه می‌توانید با مشتریان در تماس باشید. از متنی مختصر و سودمند استفاده کنید و روی طراحی بنر تبلیغاتی برای ناخنکار سرمایه گذاری کنید که نشان دهنده برند شما باشد تا توجه مردم را به خود جلب کنید.
ترتیبی دهید که بنرتان در پیج هایی که فالورهای زیادی دارند، منتشر شود تا بیشترین شانس را برای جذب فالوور داشته باشید.
با تبلیغ چیزی خاص برای تشویق مردم به دریافت خدمات ناخنکار شما، مانند کد تخفیف یا جزئیات مربوط به یک رویداد تبلیغاتی آتی، جذابیت بیشتری به بنر خود اضافه کنید.
اگر در یک سالن زیبایی کار می کنید حتما محل خود را با تمام اطلاعات کلیدی و تبلیغات مربوطه ذکر کنید تا مشتریانی که نزدیک محل سالن هستند بدانند می توانند سریعتر به شما مراجعه کنند.
برای به حداکثر رساندن تأثیر بنر تبلیغاتی خود، اصول طراحی بنر تبلیغاتی را دنبال کنید.

با طراحی بنر اینستاگرام برای ناخنکار، برند سازی کنید

چطور با طراحی بنر اینستاگرام کسب و کار ناخنکار را تبلیغ کنیم؟

اگر برای ارائه خدمات ناخن، یک هویت انتخاب کرده و شروع به برندسازی کنید، به مشتریان بالقوه این امکان را می دهید که علاقه و تخصص شما را از نزدیک بشنوند و به نوبه خود اعتماد و اشتیاق را بین آنها برای کسب و کار خود ایجاد می کنید.
شاید بد نباشد که علاوه بر طراحی بنر به فکر طراحی کارت ویزیت نیز باشید و آنها را در سایر مشاغل محلی، رستوران ها و مراکز تفریحی که احتمالاً مخاطبان هدف شما را جذب می کنند، توزیع کنید.
با یک سالن برنزه یا کلینیک ماساژدرمانی در نزدیکی خود برای انتشار بنر تبلیغاتی شریک شوید تا تجارت خود را به روی مخاطبان جدید باز کنید. می‌توانید هزینه هر بازاریابی مرتبط، مانند تبلیغات فیسبوک یا آگهی‌ها را تقسیم کنید.
نکته کلیدی: برندسازی نه تنها به شما کمک می کند تا خدمات ناخنکار خود را تبلیغ کنید، بلکه به شما کمک می کند تا با سایر مشاغل محلی نیز ارتباط برقرار کرده و کار کنید.

از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ سالن ناخن خود استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی دیگر به جز اینستاگرام نیز طیف گسترده‌ای از گزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی را ارائه می‌دهند و بستر مناسبی برای انتشار بنر تبلیغاتی ناخنکار شما هستند.
لینکدین می تواند به شما در ایجاد ارتباط درست با طیف سنی گسترده تری  کمک کند. در عین حال، اینستاگرام راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن آخرین پیشنهادات و البته کارهای عالی شماست.
نکته کلیدی: از کانال های رسانه های اجتماعی خود برای ایجاد روابط با مشتریان تان از طریق گذاشتن پست و استوری جذاب برای مشتریان استفاده کنید.

در طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام به پیشنهاد تخفیف ویژه اشاره کنید

استفاده از یک تخفیف ویژه حساس به زمان در طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام، یک استراتژی موثر برای جذب مشتریان جدید است. سعی کنید یک تخفیف ویژه در استوری اینستاگرام خود ارائه دهید، مانند پنج نفر اول که سفارش دهند، 20٪ تخفیف برای دریافت خدمات ناخنکار دریافت می کنند.
از آنجایی که این پیشنهاد فقط به مدت 24 ساعت در دسترس است،، پاسخ سریع مشتریان و امکان سفارش بیشتر را فراهم می کند و البته می تواند منجر به افزایش مشتریان دائمی شود.
نکته کلیدی: از طراحی بنر تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی و سایت ها، به منظور تبلیغ یک پیشنهاد با زمان محدود برای تعداد محدودی از افراد استفاده کنید.

به مشتریان وفادار پاداش دهید

چطور با طراحی بنر اینستاگرام کسب و کار ناخنکار را تبلیغ کنیم؟

هنگامی که شروع به جذب مشتریان جدید کردید، زمان قدردانی از مشتریان قدیمی فرا می رسد. اگر مشتری شما چندین سال است که برای دریافت خدمات ناخنکار به سالن زیبایی شما مراجعه می کند، باید به او پاداش دهید و او را تشویق کنید تا بازهم به سالن شما بازگردد.
برای قدردانی از آنها می توانید در طراحی بنر تبلیغاتی ناخنکار خود از یک انگیزه ساده استفاده کنید، مانند خرید نه دوره خدمات ناخن و دریافت دهمین خدمات به صورت رایگان.
این خدمات رایگان می‌تواند برای یک مانیکور کامل، یا خدمات اضافی دیگر بسته به نیاز مشتری باشد.
پیشنهاد اصلی: مشتریان خود را با ارائه تخفیف یا خدمات رایگان از طریق طراحی و انتشار بنر تبلیغاتی اینستاگرام به سالن خود وفادار نگه دارید. 

10 روش برای جذب مشتریان بیشتر خدمات ناخنکار

شما صاحب یک سالن زیبایی با ارائه خدمات ناخنکار حرفه ای هستید که رویاهای بزرگی دارید - و چه کسی می تواند شما را سرزنش کند؟ شما در صنعتی پر رونق هستید که تنها با محبوبیت پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و پینترست، نوید رشد را می دهد.
سایت زیبایی یک حوزه کاری است که باعث شادی مردم می شود و باعث می شود آنها احساس کنند بهترین خودشان هستند.
حقیقت این است که شما خدماتی را ارائه می دهید که مشتریان واقعاً از آن قدردانی می کنند. با این حال، ابتدا باید آنها را از به سالن زیبایی خود جذب کنید، و این از طریق جادو اتفاق نمی افتد.
جدب مشتری، اصل موضوع است، اینطور نیست؟ ممکن است شما با عنوان یک سالن زیبایی معتبر با ارائه خدمات ناخنکار حرفه ای، مشتریان ثابتی داشته باشید که هر روز به شما مراجعه می کنند اما مطمئنا به عنوان یک مدیر تجاری جاه طلب، شما همیشه به دنبال راه هایی برای جذب مشتریان بیشتری به سالن ناخن خود هستید.
بنابراین، ده نکته مفید زیر را بخوانید که مشتریان بیشتری را به آرایشگاه خود جذب کنید:

1. با تبلیغات در اینستاگرام، مشتری را تشویق کنید به سالن ناخنکار شما مراجعه کند

بله، ما در دوران بدبینانه ای زندگی می کنیم و نسل جدید ممکن است به برندها اعتماد نداشته باشند. با این حال، به طرز شگفت انگیزی، وفاداری به برند هنوز در این دنیا وجود دارد.
چیزی که تغییر کرده این است که مشتریان بسیار باهوش تر از همیشه شده اند. آن‌ها می‌خواهند خود را به برندهایی نزدیک کنند که بتوانند با آن‌ها هویت پیدا کنند.
به این ترتیب، تشویق به وفاداری به برند به این معنی است که نه تنها باید مانیکور و پدیکور عالی ارائه دهید، بلکه باید به زندگی مشتریان نیز ارزشی بیافزایید.
برای این کار، طراحی یک بنر تبلیغاتی جذاب در اینستاگرام که در آن امتیازات و پیشنهادات ویژه ای به مشتریان شما ارائه شده، کسب و کارتان را به اوج می رساند.

2. با ارائه یک برنامه وفاداری، انگیزه ایجاد کنید

هیچ راهی برای استدلال با این واقعیت وجود ندارد که برنامه‌های وفاداری برای هر کسب‌وکاری منطقی است - به‌ویژه یک شغل مبتنی بر خدمات مانند ناخنکار.
تصور کنید، یک مشتری پس از اینکه خدماتی از شما دریافت کرد، متوجه می شود که با خرید های خود 50٪ تخفیف برای یک جلسه مانیکور به دست آورده است. این نهایت سعادت است!
برای مثال، شما می توانید در بنر تبلیغاتی خود به این نکته اشاره کنید که یک مشتری وفادهر می تواند به ازای ۳ دوره کاشت و ترمیم ناخن، یک جلسه دریافت خدمات لاک ناخن لاکچری رایگان از شما دریافت کند. 
هنگامی که چنین تخفیف هایی در پست یا استوری اینستاگرام منتشر می شود، ترافیک جدیدی از مشتریان به سمت خدمات ناخنکار شما سرازیر خواهند شد.
اگر ایده ای برای طراحی بنر با پیشنهادهای وفاداری ندارید می توانید از قالب های آماده بنرساز دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای ناخنکار استفاده کنید.

3. خدمات ناخنکار خود را آنلاین ارائه دهید

خودتان را به جای مشتری هدف تان قرار دهید. آنها می خواهند محل کار، نحوه کار و نمونه کارهای شما را ببینند.
وقتی از ارائه پیشنهادات در بنر های تبلیغاتی استفاده کردید، متوجه می‌شوید که مشتریان تان برای اینکه به شما اعتماد کنند به اطلاعات بیشتری نیاز دارند. چه روشی بهتر از نمایش آنلاین خدمات ناخنکار می تواند اعتماد آنها را جلب کند؟
کاتالوگ های چاپ شده فیزیکی به طور حتم دست و پا گیر و پرهزینه خواهند بود زیرا احتمال اینکه مشتریان آنها را گم کرده و فراموش کنند بیشتر است. از طرفی اگر کیفیت خوبی نداصته باشد، به این ترتیب، آنها کمتر روی مشترین تان برای اعتماد به یک کسب و کار جدید تاثیر می گذارند.
اما ارائه خدمات به صورت آنلاین، به عنوان مثال طراحی عکس متحرک یا تبلیغات ویدیویی از نمونه کارهایتان که در پست، استوری یا هایلایت اینستاگرام منتشر شده می تواند در جلب اعتماد آنها کاملا موثر باشد.

4. نظر مشتریان دیگر را در پست و استوری های خود به اشتراک بگذارید

91 درصد از نسل جدید - که احتمالاً یکی از جمعیت های هدف شما هستند - به نظرات آنلاین به همان اندازه که به خانواده و دوستان خود اعتماد دارند، اطمینان می کنند.
بنابراین، اگر نظر مثبت و رضایت مشتریانتان را در پست و استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید قطعا در جذب مشتریان بیشتر خدمات ناخنکار شما تاثیر گذار خواهد بود.

5. نمونه کارها و خدمات به یاد ماندنی خود را در پست و استوری اینستاگرام به فالوورها نشان دهید

بیش از نیمی از مشتریان از خدماتی که نمونه کارهای خود را در پیج اینستاگرام قرار نداده استفاده نمی‌کنند. این بدان معناست که به عنوان ناخنکار، نه تنها باید خدمات عالی ارائه دهید، بلکه باید تصویر یا ویدئویی از این خدمات را با فالوورهای خود به اشتراک بگذراید. 

6. آموزش های آنلاین خدمات ناخنکار را ارائه دهید

صنعت زیبایی و یوتیوب در این مرحله دست به دست هم می دهند. در واقع، ویدیوهای مربوط به خدمات زیبایی تنها در سال 2018، 169 میلیارد بازدید در این پلتفرم ایجاد کردند . بنابراین، چرا روی این روند سودآور سرمایه گذاری نکنید.
با یافتن بهترین روش ها برای ساخت فیلم آموزشی ناخنکار شروع کنید و آن را در بنر اینستاگرام خود تبلیغ کنید و در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و همچنین از دنبال کنندگان و مشتریان فعلی خود بخواهید که ویدیو را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند.
به این ترتیب، برندسازی را گسترده تر انجام می دهید و فالوورهای بیشتری با خدمات سالن ناخن یا ناخنکار شما آشنا می شوند.

7. پیشنهادات ویژه در مدت زمان محدود را به بنر تبلیغاتی اینستاگرام اضافه کنید

با طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام و ارائه یک پیشنهاد زمانی محدود، سیل مشتریان جدید را تشویق کنید. به عنوان مثال، با حساب اینستاگرام خود، یک پیشنها ویژه کوتاه مدت در استوری خود منتشر می کنید و به پنج نفر اول قول می دهید که 40٪ تخفیف برای پدیکور داشته باشند. استوری فقط 24 ساعت طول می کشد، بنابراین، زمان پیشنهاد ویژه بسیار کوتاه است.
این امر فوریت را ایجاد می‌کند و مشتریانی را که قبلاً ممکن است در آن روز به فکر کاشت ناخن‌های خود نبوده‌اند، به خدمات ناخنکار شما جذب می کند.

8. بنر تبلیغاتی خدمات ناخنکار خود را چاپ و توزیع کنید

گاهی اوقات جذب مشتری به مشاغل جدید به سادگی با راه رفتن در شهر و معرفی خود به مردم انجام می شود.
بنابراین، شاید لازم باشد بنر تبلیغاتی اینستاگرام را که برای خدمات ناخنکار طراحی کردید چاپ کنید و در یک محل شلوغ توزیع کنید.

9. در رویدادهای محلی درگیر شوید و کار ناخنکار خود را تبلیغ کنید.

کسب و کار شما در یک جامعه ریشه دوانده است. بنابراین، مهم است که در فرهنگ و رویدادهای مرتبط شرکت کنید تا به‌عنوان عضوی از آن جامعه متمایز شوید، به‌جای اینکه یک برند بی هویت در تلاش برای کسب درآمد سریع باشید.
اگر می خواهید خدمات ناخنکار خود را تبلیغ کنید می توانید در همایش ها و رویدادهای مهمی که نزدیک سالن زیبایی شما برگزار می شود شرکت کرده و بروشور یا کاتالوگ سالن زیبایی خود را در بین افرار حاضر پخش کنید.

10. خدمات با کیفیت ارائه دهید

تمام ترفندهایی که برای جذب مشتری مورد استفاده قرار می دهید، فقط در صورتی به نتیجه خواهدرسید که شما خدمات باکیفیتی ارائه دهید. اگر کیفیت کار شما به اندازه تبلیغات تان جذاب و بی نظیر باشد، به زودی، تمام این تلاش ها نتیجه خواهد داد و شما به کسب درامد عالی از این طریق دست خواهید یافت

جمع بندی

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای ناخنکار تنها یکی از روش های جذب مشتری برای سالن های زیبایی است اما با توجه به افزایش روز افزون تعداد بازدیدکنندگان از این پلتفرم به نظر می رسد بیشترین تاثیر را داشته باشد. اگر برای ساخت بنر به کمک نیاز دارد، از قالب های آماده بنرساز دومینگو استفاده کنید تا در عرض چند دقیقه تبلیغات تاثیر گذاری خلق کنید و برای جذب فالوورهای بیشتر از آنها بهره ببرید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین