تصاویر سگ‌ها و گربه‌ها یکی از جذاب ترین عکس هایی است که می‌توانند ایده عالی برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ شما باشند. اما، فقط این عکس‌ها کافی نیستند بلکه نوع محتوایی که برای مخاطبان خود تولید می‌کنید نیز در جلب توجه آنها و افزایش حس اعتمادشان به پیج حیوانات خانگی شما تاثیر دارد.
اما ایجاد محتوای باکیفیت و جذاب می‌تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد، به خصوص زمانی که عادت کرده اید یک نوع محتوا را بارها و بارها پست کنید.
در این مقاله 33 ایده برای پست‌های خلاقانه اینستاگرام (همراه با قالب های آماده برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ) برای شما آماده کردیم که می‌تواند به افزایش فالوورهای وفادار، ایجاد تعامل و جذب مشتریان واقعی برای کسب و کار حیوانات خانگی شما کمک کند.

 

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

 

25 ایده خلاقانه پست اینستاگرام برای تجارت حیوان خانگی شما 

قبل از اینکه شروع کنیم، باید به یک نکته مهم در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ اشاره کنم و آن ایجاد یک استراتژی قدرتمند برای برندسازی در اینستا است. زمانیکه می‌خواهید پست و استوری اینستا طراحی کنید باید از پالت رنگی، تایپوگرافی یا فیلترهای یکسان برای عکس‌ها استفاده کنید، تا از اشتراک گذاری محتوای منسجم در رسانه های اجتماعی اطمینان داشته باشید. بنابراین، هر یک از این ایده‌ها و قالب های آماده که برای شما مناسب بود را انتخاب کنید و با کمک ابزارهای رایگان دومینگو، هویت برندتان مثل لوگو یا تم رنگی را به آن اضافه کنید تا برندسازی موفقی داشته باشید.

1. نقل قول‌ها را در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ به اشتراک بگذارید.

مردم عاشق خواندن نقل قول‌ها و قطعات ادبی الهام بخش هستند. ممکن است فکر کنید که این ایده در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ جواب نمی دهد، اما اینطور نیست! اگر نمی دانید چه نقل قول هایی درباره حیوانات بنویسید درباره دیالوگ فیلم‌های هالیوود و نظر افراد مشهور درباره حیوانات خانگی شان جستجو کنید و می‌بینید که طراحی پست نقل قول با کمک قالب آماده زیر آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

2. نکاتی درباره مراقبت از حیوانات خانگی را به اشتراک بگذارید.

وقتی در حال فروش محصولات یا خدماتی برای حیوانات هستید، احتمالاً سؤالات مشابهی از مشتریان مختلف دریافت می‌کنید. شما می‌توانید این سوالات را به پست های رسانه های اجتماعی تبدیل کنید! یا، فقط سعی کنید نکات ساده ای را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید مطمئن باشید که آنها از این پست های آموزشی که با قالب جذاب زیر طراحی شده، استقبال می‌کنند!

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

3. تصاویر قبل و بعد را به اشتراک بگذارید.

من عاشق ایده تصاویر قبل و بعد حیوانات هستم! اگر خدمات پیرایش حیوانات خانگی را ارائه می‌دهید، می‌توانید تصاویر قبل و بعد آنها را با کمک قالب های آماده زیر نشان دهید. اگر اهل نگهداری از حیوانات خانگی هستید، در ابتدای روز و سپس در پایان روز از حیوانات خانگی عکس بگیرید (مثلا به عکس یک توله سگ هیجانی و پرانرژی و سپس توله سگ خسته یا در حالت خواب فکر کنید).

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

4. پشت صحنه را به مخاطبان خود نشان دهید.

ممکن است برای شما کسل کننده به نظر برسد اما دنبال کنندگان شما از اینکه پشت صحنه کلینیک یا پت شاپ شما را ببینند سرگرم می‌شوند! تا زمانی که در طراحی پست اینستاگرام با گوشی از این ایده استفاده نکنید، متوجه نخواهید شد. 

5. از عکس کارهای جالب و خنده دار حیوانات  در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ استفاده کنید! 

شما می‌توانید با این ایده واقعا خلاقیت به خرج دهید، به خصوص خودتان از چند حیوان خانگی نگهداری می‌کنید. از عکس حیوانات خانگی استفاده کنید که چهره‌های احمقانه یا جدی دارند یا کاری غیرعادی انجام می‌دهند. دیدن اینکه مردم چه چیزی در واکنش به این تصاویر به ذهنشان خطور می‌کند واقعاً سرگرم کننده خواهد بود!
از قالب های آماده پست اینستاگرام زیر کمک بگیرید تا تصاویر پت‌ها را جذابتر به مخاطبین تان نشان دهید.

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

6. با طراحی پست نظرسنجی از مخاطبان خود بازخورد بخواهید.

مخاطبین خوشحال خواهند شد که بدانند برای نظر آنها ارزش قائل هستید. می‌توانید از آنها بپرسید که در مورد محصولات یا خدمات شما چه احساسی دارند. من بسیاری از مدیران پت شاپ را دیده ام که از مخاطبان خود می‌خواهند به سوال نظرسنجی پاسخ دهند تا در قرعه کشی برنده شوند یا روی خرید محصولات تخفیف بگیرند. اجرای این ایده در طراحی پست اینستاگرام با گوشی با کمک قالب آماده زیر بسیار ساده و آسان است.

7. با  طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ، خودتان را به مخاطبان معرفی کنید.

همه ما خواهان ارتباط انسانی هستیم، به خصوص در شبکه های اجتماعی. پس، خجالتی نباشید، زیرا صادقانه بگوییم، اگر مخاطبان شما چهره پشت پت شاپ تان را بشناسند، احتمال بیشتری وجود دارد که به شما اعتماد کرده و از شنا خرید کنند.

8. داستان موفقیت کسب و کارتان را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

مخاطبین می‌خواهند بدانند که چگونه و چرا کسب و کار خود را شروع کرده اید. اگر چند مورد از رازهای موفقیت مت شاپ تان را با آنها در میان بگذارید می‌توانید حس اهتماد آنها را جلب کنید. شما حتی می‌تواتید به آنها بگویید که قرار است یک سال بعد یا حتی پنج سال آینده فروشگاه شما چه تغییراتی داشته باشد.

9. اهداف پت شاپ تان را در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ نشان دهید.

هدفی دارید که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید؟ من متوجه شدم که به اشتراک گذاشتن اهداف راهی عالی برای جلب اعتماد مخاطبین است. شما همچنین به دنبال کنندگان خود اجازه می‌دهید تا بدانند شما در حال انجام چه کاری هستید تا بتوانند شما را بهتر بشناسند!

10. تعطیلات و مناسبت های ملی را تبریک بگویید.

این یک راه عالی برای افزایش فالوور است، و به شما فرصت می‌دهد تا ارتباط نزدیکتری با مخاطبان خود برقرار کنید. برای طراحی پست مناسبتی با گوشی به لیستی از تمام تعطیلات و مناسبت‌ها نیاز دارید. اما ما کار شما را راحت کردیم و این لیست را همراه با صدها قالب آماده تهیه کردیم که می‌توانید در قسمت موضوع آنها را فیلتر کنید.
چند نمونه از این قالب های پست مناسبتی را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

11. یکی از محصولات یا خدمات خود را در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ تبلیغ کنید.

پست های تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش و کسب درآمد در اینستاگرام هستند.اما توصیه می‌کنم زیاد از این پست‌ها در پیج خود منتشر نکنید. شما لاید ابتدا روی رشد و ایجاد روابط تمرکز کنید و سپس به فروش کسب و کار خود فکر کنید.
در عین حال می‌توانید از قالب های آماده زیر کمک بگیرید و چند پست تبلیغاتی برای انتشار در پیج اینفلوئنسرها بسازید.

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

12. یک خاطره جالب درباره حیوانات خانگی که با آنها در ارتباط بودید، تعریف کنید.

واقعا لذت بخش است که به عقب برگردید و ببینید در یک روز خاص در سال های گذشته چه کار می‌کردید. چرا این ایده را در محتوای رسانه های اجتماعی خود وارد نمی کنید؟ می‌توانید در مورد اولین مشتری که داشته اید یا اولین روزی که پت شاپ را باز کرده اید صحبت کنید. این خاطرات، داستانهای کوچکی هستند که مردم دوست دارند درباره آنها بخوانند!
پس یکی از قالب های آماده دومینگو را ویرایش کنید و با طراحی پست اینستاگرام با گوشی یک خاطره سرگرم کننده تعریف کنید.

13. نظرات مثبت سایر مشتریان را در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ به اشتراک بگذارید.

از نظر آماری، مصرف کنندگان بیش از هر چیز به نظرات مثبت اعتماد دارند. نظرات مثبت در رسانه های اجتماعی و وب سایت شما می‌تواند نشانه ای از کیفیت کار شما باشد. خجالتی نباشید و از مشتریان خود این نظرات را بخواهید تا بتوانید آنها را به اشتراک بگذارید! به قالب های آماده برای طراحی پست نظر مشتری اینستاگرام با گوشی نیاز دارید؟ رایگان در دومینگو ثبت نام کنید.

14. با پست سوال و جواب، درباره رویدادهای جدید کنجکاوی ایجاد کنید.

آیا برنامه ریزی سرگرم کننده ای دارید؟ محصول جدید؟ یک رویداد؟ اجازه بدهید مخاطبان تات نگاهی گذرا به آن بیندازند و سپس از آنها سوال کنید که درباره آن چه فکری می‌کنند. شما می‌توانید از آنها بخوااید که یک محصول جدید را حدس بزنند. با اینکار احتمالا آنها در انتظار تاریخ عرضه محصول یا برگزاری رویداد می‌مانند تا اطلاعات بیشتری درباره آن بدست بیاورند!

15. واقعیت های جالبی را درباره حیوانات پست کنید.

من فکر می‌کنم ما در یک صنعت بسیار جالب کار می‌کنیم! حقایق زیادی درباره حیوانات وجود دارد که می‌توانید در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ از آن استفاده کنید. از حیوانات منقرض شده گرفته تا گونه های جدیدی که کشف شده اند، می‌توانید نتیجه هر تحقیق را که پیدا می‌کنید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

16. به مخاطبان خود، اعضای تیم تان را معرفی کنید.

آیا اعضای تیم تان به رشد پت شاپ شما کمک کرده اند؟ با طراحی پست اینستاگرام با گوشی به آنها نشان دهید که از آنها قدردانی می‌شود!

17. از طراحی پست و استوری روزمرگی برای جذب فالوور استفاده کنید.

آیا امروز خبر خوشحال کننده ای شنیده اید؟ قرار است یک کار جدید یا جالب انجام دهید؟ همه این‌ها راه‌های عالی برای درگیر شدن با مخاطب هستند و ایده عالی برای الهام گرفتن در ایده پست اینستا به شما می‌دهند.شما می‌توانید  در مورد چیزهایی که دوست دارید در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ صحبت کنید.شاید نام حیوانات خانگی را که از آنها مراقبت می‌کنید دوست داشته باشید یا عاشق روش جدیدی برای مراقبت از سگ خود هستید. از اینکه هر چند وقت یکبار در مورد خودتان صحبت کنید نترسید!

19. محتوای پست های وبلاگ خود را در طراحی پست اینستا به اشتراک بگذارید.

 هدف گذاری مجدد محتوا یکی از استراتژی های موفق اینستاگرام است که می‌تواند در وقت شما صرفه جویی کند و به شما کمک کند تا در فضای آنلاین فعال بمانید. اگر پست های وبلاگ شما در مورد آموزش و پاسخ دادن به سؤالات است، باید آنها را در رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید! 

20. یک قرعه کشی، مسابقه یا چالش جایزه دار را میزبانی کنید.

مسابقات و قرعه کشی‌ها می‌توانند سرگرم کننده باشد، به خصوص در اینستاگرام و برای کسانی که در زمینه فروش محصولات حیوانات خانگی کار می‌کنند استراتژی فوق العاده ای است!
با کمک قالب های آماده زیر می‌توانید یک قرعه کشی، مسابقه یا چالش برگزار کنید و از مخاطبین بخواهید با شما تعامل برقرار کنند تا جایزه بگیرند.

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

21. توصیه‌ها و راهنماها را در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ به اشتراک بگذارید.

اگر می‌توانید مخاطبین را راهنمایی کنید که چطور از محصولاتی که در پت شاپ تان می‌فروشید استفاده کنند، این قالب های آماده را برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی از دست ندهید. ممکن است توصیه ای برای به اشتراک گذاشتن داشته باشید یا بخواهید تعداد وعده های غذای حیوانات خانگی یا نحوه مصرف آنها را توضیح دهید. این قالب‌ها را برای همین هدف طراحی کردیم. آنها را با توجه به هویت برندتان ویرایش کنید و در عرض چند دقیقه یک پست جذاب و تعاملی بسازید.

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

22. یک پست شمارش معکوس طراحی کنید.

آیا رویداد یا محصولی وجود دارد که واقعاً در مورد معرفی آن هیجان زده باشید؟ شما می‌توانید با طراحی پست های شمارش معکوس روزانه تا رسیدن آن رویداد، در مخاطبین تان هیجان ایجاد کنید!

23. در مورد یک کتاب مفید صحبت کنید که اطلاعات مناسبی رباره حیوانات خانگی می‌دهد.

بسیاری از کاربران دوست دارند که اطلاعات جامعی درباره حیوانات یا نحوه نگهداری و مراقبت از آنها در یک کتاب علمی بخوانند ! با معرفی یک کتاب خوب و وعده معرفی کتاب های بهتر در پست های بعدی این فالوورها را جذب پیج تان کنید.

24. یک خبر مهم درباره حیات وحش، محیط زیست یا حیوانات را در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ به اشتراک بگذارید.

به نظر می‌رسد هر روز ویدئویی در فیس‌بوک منتشر می‌شود که از نجات حیوانات یا جلوگیری از انقراض یک گونه از حیوانات صحبت می‌کند. جالب اینجا است که این پست‌ها اغلب وایرال می‌شوند زیرا باعث می‌شوند مردم احساس خوبی داشته باشند. شما هم می‌توانید با کمک قالب های آماده زیر یک پست وایرال درباره حیات وحش بسازید!

طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ | 33 ایده خلاقانه

25. درباره یک رویداد مرتبط با حیوانات مثل روز حیات وحش پست بگذارید.

آیا کسب و کار شما میزبان یک رویداد در روز خاصی مثل حیات وحش است؟ اول این مناسبت را در پست اینستا تبریک بگویید و سپس رویداد خود را تبلیغ کنید! 

جمع بندی

در طراحی پست اینستاگرام با گوشی برای پت شاپ باید خلاق باشید و این به معنای ارائه محتوایی است که مشتریان بالقوه شما مایل به دیدن آن هستند. اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق عمل کنید باید، از این شبکه اجتماعی همان رطورکه هست کمک بگیرید. اینستا برای ایجاد جامعه، جلب اعتماد و برقراری تعامل است. با طراحی پست و استوری های خلاقانه، می‌توانید تجربه فوق‌العاده‌ای برای کاربرانتان ایجاد کنید و برای مشتریانی که آماده خ ید از شما هستند یک تجربه به یادماندنی به جا بگذارید! شما باید یک فید زیبا برای آن‌ها داشته باشید و ما در این فرایند می‌توانیم از طریق آماده سازی قالب های اماده به شما کمک کنیم تا به جای سفارش طراحی پست اینستاگرام که هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند، خودتان قالب های قابل ویرایش را سفارشی کنید.
برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی آماده اید؟ همین امروز، رایگان شروع کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین