بهترین ایده تولید محتوا بلاگری در اینستاگرام این است که تشخیص دهید کدام محتوا در اینستاگرام محبوب ترین است. انواع مختلفی ایده تولید محتوا بلاگری وجود دارد، از جمله عکس های سلفی، استوری های خلاقانه و پست های اسلایدی و آموزشی. با این حال، به نظر می‌رسد ، محتوا هایی با هشتگ #زندگی_مثبت بیشتر از سایر ایده های تولید محتوا بلاگری مورد توجه مخاطبین قرار می‌گیرد. 
این روزها همه می‌خواهند احساس مثبتی در زندگی داشته باشند. بنابراین، بلاگرها می‌توانند از این ایده به عنوان ابزاری برای تبلیغ کسب و کار‌ها استفاده کنند. نکته کلیدی این است که پست یا استوری اینستا به این احساس کمک کند و آن را تقویت کند.
محتوای بصری مانند عکس‌ها و ویدیوها 40 برابر بیشتر احتمال دارد که توسط کاربران در شبکه های اجتماعی مورد پسند و اشتراک گذاری قرار گیرد. بنابراین جای تعجب نیست که چرا اینستاگرام دائما در حال افزایش و توسعه راه هایی برای اشتراک گذاری این نوع محتوا است. این پلتفرم تصویری امروزه بیش از هر زمان دیگری محبوبیت پیدا کرده و ما اینجا هستیم تا بررسی کنیم که کدام نوع محتوا بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و کاربران تمایل دارند چه نوع محتوایی را در اینستا ببینند. 
راه های زیادی وجود دارد که بازاریابان دیجیتال می‌توانند با آن‌ها سازگار شوند تا محتوایی برای جذب مخاطب تولید کنند. اگر با پرطرفدارترین پست های اینستاگرام آشنا باشید می‌توانید از آن به عنوان ایده تولید محتوا بلاگری استفاده کنید و آن را به عنوان یک فرصت عالی برای جذب گروهی از مخاطبین هدف در نظر بگیرید. 

 

ایده تولید محتوا بلاگری

 

پرطرفدارترین پست های اینستا در سال 2022

محتواهای پرطرفدار در اینستاگرام همیشه ترند بوده و مردم علاقه بیشتری به آنها نشان داده اند. هر بلاگری می‌خواهد بداند چه نوع محتوایی در این پلتفرم در سال 2022 محبوب‌ترین بوده تا بتواند از آن برای تولید محتوای جذاب ایده بگیرد.
پس اگر به دنبال ایده تولید محتوا بلاگری هستید تا محتوایی را در حساب پبج خود به اشتراک بگذارید که تعامل و دسترسی به مخاطبین را افزایش دهید، ادامه مطلب را بخوانید.

ایده تولید محتوا بلاگری درباره حیوانات (گربه و سگ)

گربه‌ها و سگ‌ها مثل دنیای واقعی در اینستاگرام هم محبوب هستند! هر چه ویدیوها یا تصاویر خنده دار یا جذاب تر باشند، بهتر است. این 2 حیوان تنها حیواناتی نیستند که کاربران اینستاگرام دوست دارند. عکس‌های حیات وحش یا حیوانات دیگر مانند جغدها، نهنگ‌ها، پرندگان و دیگران نیز به خوبی با مخاطبین تعامل برقرار می‌کنند.
از بین چند ایده تولید محتوا بلاگری درباره حیوانات، فیلم‌ها یا عکس‌های حیوانی که در حال انجام کاری انسان‌گرایانه است، بسیار پسندیده و جذاب هستند. شما هم می‌توانید با کمک قالب های آماده دومینگو یک پست جذاب درباره حیوانات خانگی منتشر کنید:

ایده تولید محتوا بلاگری

سگ‌ها محبوب ترین حیوانات برای طراحی پست و استوری اینستا هستند

طبق تحقیقات Holidu، سگ‌ها محبوب ترین حیوانات در اینستاگرام هستند. مردم دوست دارند تصاویر سگ های خود را در شبکه های اجتماعی آپلود کنند و حتی برخی از آنها در حال تبدیل شدن به مدل اینستاگرام هستند! این مطالعه بر اساس داده‌های حساب‌های اینستاگرام سگ‌ها که پست‌های حمایت شده را در 12 ماه گذشته به اشتراک گذاشته بودند، انجام شد.
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا سگ‌ها در اینستاگرام بسیار محبوب هستند و یکی از چند ایده تولید محتوا بلاگری برتر شناخته می‌شوند. 
مثلا، برخی از سگ‌ها به دلیل ظاهر منحصر به فرد خود مشهور شده و بهترین ایده تولید محتوا بلاگری هستند. به عنوان مثال، لوکی، از نژاد هاسکی ، 1.9 میلیون دنبال کننده دارد! علاوه بر این، رابطه او با مدل معروف کلی لاند، او را در اینترنت پر سر و صدا کرده است. بسیاری از مخاطبین نیز جذب شیوه زندگی او در خارج از خانه می‌شوند.
ماروتو شیبا اینو که در ژاپن زندگی می‌کند، بیش از 2.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. این سگ به قدری محبوب شده است که در چندین کتاب به آن اشاره شده است. اعتقاد بر این است که محبوبیت او پس از زلزله و سونامی ژاپن در سال 2011 شروع شد، زمانی که صاحبش تصمیم گرفت عکس های مارو را در سایت رسانه های اجتماعی منتشر کند.
داگ، پاگ نیز یک سلبریتی محبوب اینستاگرامی است. تصاویر او از خودش در کنار افراد مشهور در سراسر اینترنت منتشر شده و به یک ایده تولید محتوا بلاگری محبوب تبدیل شده است. عکس های او شایان ستایش هستند و ویدیوهای او بیش از یک میلیارد بازدید دارد. 

ایده تولید محتوا بلاگری درباره غذا

غذای خوشمزه چیزی است که همه ما می‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. جای تعجب نیست که غذا یکی از برترین مطالب به عنوان ایده تولید محتوا بلاگری در اینستاگرام است. حساب‌های زیادی به هنر غذا پختن اختصاص داده شده است که ممکن است آنها را دنبال کرده باشید.
به نظر می‌رسد اکثر کاربران اینستاگرام واقعا از دیدن عکس ناهار یا شام لذت می‌برند. به طور خاص، پست‌های مربوط به تزئین غذا یا پختن غذاهای خلاقانه بسیار خوب با مخاطبین ارتباط برقرار می‌کنند و تعامل بسیار خوبی ایجاد می‌کنند.
بنابراین اگر یک سرآشپز هستید یا فقط به آشپزی علاقه دارید، می‌توانید از این ایده تولید محتوا بلاگری استفاده کنید و با کمک قالب های آماده دومینگو پیج بسیار موفقی داشته باشید.

ایده تولید محتوا بلاگری

ایده نقل قول های الهام بخش برای تولید محتوا بلاگری

نقل قول های الهام بخش تعامل زیادی ایجاد می‌کند و راهی عالی برای ارتباط با سایر کاربران است. بهترین ایده تولید محتوا بلاگری، نقل قول های انگیزشی یا موضوعی درباره ایجاد احساس مثبت در زندگی است که برای برقراری ارتباط با فالوورهای اینستاگرام فوق العاده مهم است.
این نوع پست‌ها برای پیج تناسب اندام، ورزشی یا کارآفرینان عالی هستند. محتوایی که در این نوع پست‌ها وجود دارد، دیگران را هیجان زده می‌کند. آنها احساس گرمی به کاربران می‌دهند که الهام بخش است و آنها را وادار به اقدام می‌کند.

ایده عکسی سلفی یا پرتره به عنوان ایده تولید محتوا بلاگری 

باور کنید یا نه، عکس‌هایی که شامل صورت انسان می‌شود، 38 درصد لایک بیشتری نسبت به طراحی پست اینستاگرام بدون چهره دریافت می‌کنند. بنابراین اگر یک اینفلوئنسر هستید، به راحتی می‌توانید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید.
اگر صاحب برند هستید، می‌توانید به عنوان ایده تولید محتوا بلاگری، عکس خود را با شرحی درباره خودتان، مانند بیوگرافی، پست کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از عکس‌های خود یک هایلایت «درباره من» ایجاد کنید.
این ایده ایده تولید محتوا بلاگری نه تنها می‌تواند به فروش آنلاین محصولات شما در این پلتفرم کمک کند، بلکه فرصتی شگفت‌انگیز برای شناساندن خودتان به مشتریان به روشی ساده است.

نکاتی برای طراحی استوری عکس خودم (سلفی)

سلفی یک نوع عکس محبوب در شبکه های اجتماعی است که یک راه انگیزشی برای نشان دادن فعالیت های روزمره شما به شمار می‌آید. از طراحی پست یا استوری عکس خودم که معمولاً با یک دوربین دیجیتال دستی گرفته می‌شود می‌توانید بیشترین محبوبیت را بدست بیاورید.
این عکس‌ها معمولاً کاملاً اغراق آمیز هستند، زیرا سوژه‌ها اغلب چهره خودشان را در آن نشان می‌دهند. سلفی‌ها معمولا در آینه گرفته می‌شوند، بنابراین غیررسمی هستند. ایده طراحی استوری تولد با عکس سلفی یکی از محبوب ترین محتواهای اینستا است. قالب های آماده دومینگو می‌تواند به شما کمک کند که بهترین استوری های تولد را با عکس سلفی خود بسازید.

ایده تولید محتوا بلاگری

عکس های سلفی به دلیل توانایی شان در جذب فالوورهای بالقوه به عنوان ایده تولید محتوا بلاگری محبوب شناخته می‌شوند. یک سلفی از خودتان می‌تواند باعث شود فالوورهایتان بخواهند شما را دنبال کنند و شما را بیشتر بشناسند. سلفی‌های اینستاگرام همچنین به فالوورهای شما فرصتی می‌دهد تا به شما اعتماد کنند. زمانی که می‌خواهید مشتریان را به سمت کسب‌وکار خود جذب کنید، انتشار چنین پست یا استوری مهم است.
سلفی باید به طبیعی ترین شکل ممکن گرفته شود. در حالت ایده آل، باید مستقیماً با چشمان باز به دوربین نگاه کنید. علاوه بر این، پس زمینه نباید چهره شما را تحت تاثیر قرار دهد. یک لبخند طبیعی بهترین حالت برای یک سلفی جذاب است. شما می‌توانید با کمک ابزارهای ادیت عکس انلاین دومینگو، عکس های سلفی خود را ویرایش کنید تا برای طراحی یک پست جذاب و فوق العاده آماده شوند:

ایده تولید محتوا بلاگری

تولید محتوای ویدیویی

یک پست ویدیویی توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند، و یک ایده تولید محتوا بلاگری عالی برای ترغیب کاربران اینستاگرام به جای پیمایش سریع در فیدهایشان است. شما می‌توانید مشاهده کنید که چند نفر پست شما را مشاهده کرده اند، که راهی عالی برای مشاهده میزان دسترسی محتوای ویدیوی شما است.
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، نرخ تعامل محتوای ویدیویی دو برابر بیشتر از عکس‌ها است. ویدیوها بازدیدها و نظرات بیشتری دریافت می‌کنند، کاربران را وادار می‌کند حتی برای چند ثانیه متوقف شده و آن را تماشا کنند.
نکته مهمی که در مورد اشتراک گذاری ویدیوها در اینستاگرام باید به خاطر بسپارید این است که مطمئن شوید که روی نرم افزار ویرایش با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید تا ویدیوی شما به بهترین شکل ممکن به نظر برسد.

ایده تولید محتوا بلاگری برای مربیان تناسب اندام

اگر به دنبال بازاریابی برای باشگاه تناسب اندام خود هستید، اینستاگرام می‌تواند بهترین مکان برای شروع باشد. انواع مختلفی از اکانت های اینستاگرام وجود دارد که هم مفید و هم الهام بخش هستند. حساب‌هایی از استادان تناسب اندام وجود دارد که روتین‌های تمرینی را ارائه می‌دهند که قسمت‌های مختلف بدن را هدف قرار می‌دهند. برخی از این اکانت‌ها بسیار پرطرفدار هستند، در حالی که برخی دیگر جایگاه ویژه ای دارند. این حساب‌های اینستاگرام به شما کمک می‌کنند تا ایده تولید محتوا بلاگری خلاقانه ای برای پیج تناسب اندام پیدا کنید.
قالب های آماده دومینگو نیز می‌تواند به شما کمک کند که ایده های خود را به پست و استوری جذاب تبدیل کرده و در پیج تان منتشر کنید:

ایده تولید محتوا بلاگری

ایده تولید محتوا بلاگری با پست های حمایت شده

راه های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. اولین قدم این است که محتوای خود را بهینه کنید Insight. ابزاری عالی برای کشف مخاطبان و انواع محتوایی است که با آن درگیر هستند. برای مثال، می‌توانید ببینید چه پست‌هایی بیشترین نرخ تعامل را دارند و کدام پست‌ها بهترین عملکرد را دارند. می‌توانید از این اطلاعات به عنوان ایده تولید محتوا بلاگری استفاده کنید برند یا محصول خود در اینستاگرام را تبلیغ کنید.
همچنین می‌توانید با همکاری با یک برند یا اینفلوئنسر، پست های حمایت شده ایجاد کنید. شما می‌توانید با پست های حمایت شده به مخاطبان گسترده تری دست پیدا کنید. 
اگر می‌خواهید خودتان به عنوان یک اینفلوئنسر فعالیت کنید برای متمایز شدن از سایرین باید زمان زیادی بگذاریذ. ارتباط مداوم با فالوورها و ایجاد ارتباط معتبر با آنها بسیار مهم است.
پست های حمایت شده یکی از محبوب ترین انواع محتوا در اینستاگرام هستند. آنها توسط برند هایی با حساب های فعال ایجاد و استفاده می‌شوند. برندها معمولاً یک بازاریاب دیجیتال یا مدیر رسانه های اجتماعی را برای ایجاد پست های حمایت شده استخدام می‌کنند. گاهی اوقات آنها استراتژی بازاریابی را برون سپاری می‌کنند و با اینفلوئنسرها برای ایجاد این پست‌ها همکاری می‌کنند.
علاوه بر پست های حمایت شده، برندها همچنین می‌توانند از محبوبیت اینفلوئنسرها برای کسب درآمد استفاده کنند. بسیاری از شرکت‌ها بر اساس تعداد افرادی که از طریق پست های شان جذب می‌کنند به اینفلوئنسرها مبلغی را پرداخت می‌کنند. این اینفلوئنسرها ممکن است هزاران فالوور داشته باشند و می‌توانند به برندهای خود در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

ایده تولید محتوا بلاگری درباره پشت صحنه

اگر به دنبال افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام هستید، باید روی به اشتراک گذاری محتوای پشت صحنه تمرکز کنید. این ایده تولید محتوا بلاگری برای ایجاد سر و صدا و ایجاد ارتباط با مخاطبان شما عالی است. اگر روی محصولات جدید کار می‌کنید، تیزرها یا به‌روزرسانی‌های پیشرفت پروژه را به اشتراک بگذارید. این امر جامعه شما را در مورد آینده برندتان هیجان زده می‌کند، که به شما کمک می‌کند در آینده فروش بیشتری داشته باشید.
مردم دوست دارند جنبه انسانی یک برند را ببینند. به اشتراک گذاری محتوای پشت صحنه باعث می‌شود برند شما بیشتر احساس انسان بودن داشته باشند و باعث می‌شود که دنبال کنندگان شما به برندتان نزدیک تر شوند. همچنین به آنها کمک می‌کند تا بهتر با برند ارتباط برقرار کنند، زیرا می‌توانند ببینند محصولات چگونه ساخته می‌شود یا اعضای یک تیم چقدر برای انجام خدمات شان به بهترین شکل تلاش می‌کنند. مخاطبان معممولا پست‌های بدون چهره را فراموش می‌کنند، بنابراین اشتراک‌گذاری جنبه انسانی برندتان به شما کمک می‌کند تا ارتباطی معتبر با مشتریان خود برقرار کنید.

جمع بندی

اینستاگرام فرصتی رو به رشد برای صاحبان مشاغل است تا با مخاطبان ایده آل و هدف خود تعامل برقرار کنند. اما شما باید با بهترین ایده تولید محتوا بلاگری آشنا باشید تا استراتژی های موثری را در اینستاگرام به کار بگیرید. 
در این مقاله پرطرفدارترین پست های اینستاگرام را به شما معرفی کردیم که می‌توانید برای گرفتن ایده تولید محتوا بلاگیری به آنها نگاهی بیندازید و از آنها برای تقویت حساب خود استفاده کنید.
اگر برای طراحی پست و استوری اینستا نیاز به یک ابزار حرفه ای و رایگان دارید، همین امروز در دومینگو ثبت نام کنید و ایده های خود را به محتوای جذابی تبدیل کنید که با مخاطبین تان ارتباط موثری برقرار می‌کند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین