استوری تبلیغاتی یک شکل نوین از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، واتس‌اپ و سایر پلتفرم‌های مشابه است. در این نوع بازاریابی، تبلیغات به صورت استوری های کوتاه و موقت (به مدت 24 ساعت) ارائه می‌شوند و به طور خودکار پس از گذشتن این مدت زمان از دسترس خارج می‌شوند. اگر می خواهید با کمک این روش بازاریابی در اینستاگرام، فروش خود را چندین برابر کنید، می توانید از اپلکیشن ساخت استوری تبلیغاتی کمک بگیرید. در این اپلیکیشن ها، تعداد زیادی قالب آماده همراه با ابزارهای طراحی وجود دارد که امکان ساخت استوری تبلیغاتی را در چند ثانیه به شما می دهد. 

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

استوری تبلیغاتی معمولاً شامل تصاویر، ویدئوها، متن‌های جذاب، استیکرها و فیلترهای مختلف است که به منظور جلب توجه مخاطبان و ارتباط بهتر با آن‌ها استفاده می‌شود. این نوع تبلیغات به دلیل ظاهری جذاب، توانایی بالای تعامل با مخاطبان و ایجاد حس اضطراب درباره از دست دادن فرصت محدود ارائه می‌دهد.

ساخت استوری تبلیغاتی

استوری تبلیغاتی برای برندها و کسب و کارها فرصتی مناسب برای ارتباط مستقیم با مخاطبان، افزایش نام‌آشنایی و فروش محصولات یا خدمات است. از آنجایی که استوری‌ها به صورت خودکار پس از گذشتن مدت زمان مشخص از دسترس خارج می‌شوند، این نوع تبلیغات برای ایجاد حس فوریت و فشار بر مخاطبان برای اقدام سریع واکنش‌های مثبت بسیار مؤثر است.
به منظور ایجاد یک استوری تبلیغاتی جذاب و مؤثر، ابتدا باید محصول یا خدمت مورد نظر خود را به دقت بررسی کنید و ویژگی‌ها و مزایای آن را به خوبی درک کنید. سپس باید یک داستان جذاب و متنوع برای تبلیغ خود ایجاد کنید که توانایی جلب توجه مخاطبان را داشته باشد. می‌توانید از تصاویر یا ویدئوهای زیبا و جذاب استفاده کنید تا پیام خود را به شکل بصری منتقل کنید.
همچنین، باید اهداف و پیام اصلی تبلیغاتی خود را مشخص کنید تا بهتر بتوانید با مخاطبان ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را به اقدام واکنش‌های مورد نظرتان ترغیب کنید. انتخاب پلتفرم مناسب نیز بسیار مهم است؛ بنابراین باید به دقت پلتفرم‌های مختلفی را بررسی کنید و انتخاب کنید که بهترین جایگاه برای انتشار استوری تبلیغاتی شما باشد.
در نهایت، به یاد داشته باشید که استوری تبلیغاتی باید خلاقانه، جذاب و قابل‌توجه باشد تا به خوبی انگیزه مخاطبان را برای اقدام واکنشی مثبت تقویت کند. از تنوع در محتوا، استفاده از رنگ‌های جذاب و انیمیشن‌های جالب نیز می‌تواند به جذب توجه مخاطبان کمک کند.

 

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

 

کاربرد استوری های اینستاگرام

جدا از تبلیغات محصولات و برند و شرکت‌ها، از استوری‌ها برای انواع رویدادها و اعلانات روزمره از طراحی یک استوری تولد تا طراحی استوری مناسب ملی و یا مذهبی استفاده می‌شود؛ بنابراین انتخاب طرح مناسب و هماهنگ با موضوع، انتخاب اپلیکیشن طراحی و مسائل مشابه از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری تبلیغاتی اینستا

برای طراحی و ساخت استوری تبلیغاتی می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های آنلاین طراحی گرافیکی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از قالب‌های طراحی شده آماده که برخی سرویس‌ها ارائه می‌دهند، بنرها و استوری‌های حرفه‌ای را سریع و راحت بسازید.
به همین منظور در ادامه به 10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی و توضیح مختصر راجع به آنها میپردازیم که عبارتند از:

استوری ساز انلاین دومینگو

سایت و اپ طراحی دومینگو، از بهترین سرویس‌های طراحی گرافیکی است که رایگان و یا با کمترین هزینه بهترین و حرفه‌ای‌ترین قالب‌ها ابزار را برای طراحی انواع بنرها و استوری‌ها به شما ارائه می‌کند.
دومینگو یک پلتفرم طراحی آنلاین است که از طرح‌ها، قالب‌ها، تم‌ها و تمپلیت‌های آماده و نیمه‌آماده بر روی وب قرار داده است. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به دانش طراحی گرافیک و بدون آشنایی با نرم افزارهای طراحی گرافیک، طرح‌های گرافیکی مختلف مانند لوگو، بنر، استوری اینستاگرام، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، فلایر، پوستر، بنر یوتیوب، بنر‌های یونیتی و مدیا اد، گیف و... را به صورت فوری ایجاد کنید. با وارد کردن متن مورد نظر خود و انجام چند گام ساده، یک طرح حرفه‌ای برای فضای دیجیتال کسب و کارتان یا برای چاپ آماده خواهید داشت.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

در صورت نیاز به سفارشی‌سازی طرح‌های پیشنهادی توسط دومینگو، می‌توانید از ابزار ویرایش طرح در همین پلتفرم استفاده کنید و بخش‌های مختلف طراحی مانند رنگ، فونت، حاشیه، نشان تصویری و غیره را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. در انتها، فایل طراحی را در قالب SVG (وکتور)، PNG یا JPG دانلود کرده و یا برای چاپ آن اقدام نمایید.

مزایای ساخت استوری تبلیغاتی با اپلیکیشن دومینگو

از مزایای استفاده از سرویس طراحی آنلاین دومینگو به موارد بسیاری می‌توان اشاره کرد از جمله:
-    با استفاده از ابزار آنلاین طراحی و قالب‌های آماده‌ی گرافیکی، به راحتی و در چند دقیقه می‌توانید بنرها و پوسترهای زیبا بسازید و دانلود کنید.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

-    انتخاب قالب‌های آماده برای ساخت پست اینستاگرام و طراحی پست‌های خود با فونت‌های فارسی و انگلیسی، نمادها و تصاویر قابل ویرایش را انجام دهید.
-    سفارشی‌سازی تمپلیت‌های آماده و حرفه‌ای کارت ویزیت با فونت‌های متنوع و چاپ آنها برای نمایش پیام‌های تأثیرگذار خود به دیگران.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

-    خلق لوگوی حرفه‌ای کسب و کار خود با چند کلیک و ویرایش الگوهای آماده با ابزارهای ویرایشی. همه اینها به راحتی انجام دهید.
-    سفارشی‌سازی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای و جذاب خود با ویرایش تمپلیت‌های بنر آماده بدون نیاز به دانش و تجربه در طراحی، و تسلط روی برنامه‌های طراحی دیگر، برای تبلیغات چاپی یا دیجیتال.
-    سفارشی‌سازی قالب‌های آماده و قابل چاپ بروشور برای هر برند یا کسب و کار، با افزودن عکس‌ها، نمادها و تصاویر یا تغییر رنگ‌ها.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

-    طراحی حرفه‌ای فلایر با استفاده از قالب‌های رایگان و قابل چاپ، برای جلب توجه مخاطبین و رقابت متمایز شدن

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

-    استفاده از هزاران قالب آماده برای طراحی پست، استوری، بنر تبلیغاتی، کارت ویزیت و بروشور به‌صورت سریع و آسان.    
-    کاهش زمان و هزینه طراحی با استفاده از تمپلیت‌های آماده و افزایش بهره وری و تأثیرگذاری برند شما.
-    طراحی انواع کاتالوگ و بوکلت‌های حرفه‌ای برای محصولات و رویدادهای مختلف با تم‌های خاص و موضوعات مختلف با کمترین زمان و هزینه.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

مزیت اپلیکیشن ساخت استوری دومینگو نسبت به نرم افزارهای خارجی

مزیت مهم دومینگو، فارسی بودن ابزار و قالب‌های طراحی است که علاوه بر اینکه نیازی به مهارت طراحی برای ساخت انواع محتوای بازاریابی ندارد، برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند نیز کاملا مناسب است.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

علاوه بر این، طرح‌ها و قالب های آماده ای به مناسب‌های ملی و مذهبی به راحتی در دسترس است. به‌عنوان‌مثال می‌توان طراحی استوری مناسب مذهبی یا طراحی پست مناسبت ملی را جستجو کرده و قالب‌های مناسب را با ابزار گرافیکی‌اش، شخصی سازی کرد.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

قابلیت استفاده آسان بر روی تمام دستگاه‌ها و سیستم‌ها از دیگر مزایای این اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی اینستاگرام است. این ویژگی باعث می شودد نگرانی راجع به حذف طراحی‌ها یا به تعویق افتادن کارها ندارید. به راحتی و هر کجا می‌توانید استوری‌های خود را طراحی کرده و اشتراک بگذارید.
ابزارهای طراحی و ویرایش حرفه‌ای و متنوع به شما کمک می‌کنند تا به روشی آسان، طرح‌های دلخواه خود را ایجاد و سفارشی‌سازی کنید تا بتوانید آنها را در پلتفرم‌های مختلف از اینستاگرام و لینکدین تا وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

با استفاده از این ابزارها، شما می‌توانید بدون نیاز به استفاده از ابزارهای پیچیده و تخصصی در چند ثانیه، طرح‌های خلاقانه برای بنرهای تبلیغاتی، پست‌های اجتماعی، وب‌سایت و سایر موارد ایجاد کنید.
با این اپلیکیشن، شما دیگر نیازی ندارید از ابزارهای پیچیده و تخصصی استفاده کنید، بلکه به‌سرعت و به روشی آسان از خلق طرح‌های جذاب برای انتشار در هر پلتفرمی لذت ببرید؛ بنابراین بهترین استوری ساز فارسی که می‌توانید برای استوری‌های خلاقانه خود از آن استفاده کنید، ابزار آنلاین دومینگو است.

کانوا 

Canva یک ابزار طراحی آنلاین است که امکان ساخت استوری‌های تبلیغاتی با قالب‌ها و المان‌های آماده، تصاویر، متن و انیمیشن‌های جذاب را فراهم می‌کند.

Adobe Spark

این اپلیکیشن از طراحی سریع و آسان برای ایجاد استوری‌های تبلیغاتی با استفاده از تصاویر، متن، آهنگ و ویدئو پشتیبانی می‌کند.

Over

Over یک ابزار طراحی است که امکان افزودن متن، استیکر، فیلتر و لایه‌های مختلف به تصاویر برای ساخت استوری‌های تبلیغاتی را فراهم می‌کند.

Mojo

این اپلیکیشن برای ایجاد ویدئوهای استوری تبلیغاتی با انیمیشن‌ها و افکت‌های مختلف بسیار مناسب است.

StoryArt

StoryArt ابزاری است که انواع قالب‌های زیبا و خلاقانه برای استوری‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد و امکان افزودن متن، فیلتر و استیکر را فراهم می‌کند.

InShot

InShot یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو است که امکان افزودن موزیک، متن، فیلتر و انیمیشن به ویدئوهای استوری تبلیغاتی را فراهم می‌کند.

Hype-Type

Hype-Type ابزاری است که به شما امکان می‌دهد متن‌های دینامیک و جذاب را به تصاویر اضافه کنید و استوری‌های تبلیغاتی خلاقانه‌ای ایجاد کنید.

Prequel

Prequel ابزاری است که انواع فیلترها، افکت‌ها و تنظیمات ویرایش تصاویر را برای ساخت استوری‌های تبلیغاتی جذاب ارائه می‌دهد.

Unfold

Unfold برای ایجاد استوری‌های تبلیغاتی با قالب‌های ساده و شیک مناسب است و امکان افزودن تصاویر و متن با استایل‌های مختلف را داراست.
هر یک از این اپلیکیشن‌ها دارای ویژگی‌ها و ابزارهای مختلفی برای طراحی و ایجاد استوری‌های تبلیغاتی جذاب هستند. شما می‌توانید از آن‌ها برای افزودن تصاویر، ویدئوها، متن‌های خلاقانه، فیلترها، استیکرها و انیمیشن‌های جذاب به استوری‌های خود استفاده کنید. انتخاب اپلیکیشن مناسب بسته به نیازها و سلیقه شما مهم است، پس بهتر است هر یک را بررسی کنید و اپلیکیشنی را انتخاب کنید که بهترین ابزارها و قابلیت‌ها را برای خلق استوری‌های تبلیغاتی شما دارد.

راهنمای طراحی استوری تبلیغاتی اینستا

همان‌طور که در این مقاله و در بررسی اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی گفته شد؛ می‌شود به آسانی با یک سرویس طراحی آنلاین مانند دومینگو، ایده‌های بسیاری برای طراحی را با کمترین هزینه و زمان عملی کرد.
از جمله ایده‌های طراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    استفاده از قالب‌های زیبا و جذاب در دومینگو برای ایجاد استوری تبلیغاتی. می‌توانید از قالب‌های مختلف برای انواع محصولات و خدمات استفاده کنید.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

این قالب ها قابلیت فیلتر کردن دارند بنابراین شما می توانید به راحتی قالب های مناسب با کسب و کار خود را برای تبلیغات پیدا کنید. همچنین اگر بخواهید استوری های تبلیغاتی به مناسبت های مختلف طراحی کنید به سرعت می توانید مناسبت مورد نظرتان را در قسمت موضوعات فیلتر کرده و طرح های آماده مربوط به آن را مشاهده کنید. 
این قالب ها به شما کمک می کند که فقط با چند کلیک ساده محتوا و تصاویر برند خود را جایگزین کرده و خیلی سریع و راحت برای برندتان استوری تبلیغاتی طراحی کنید.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

•    اضافه کردن المان‌های تصویری و متنی جذاب به طرح استوری تبلیغاتی. با استفاده از تصاویر با کیفیت و متن‌های جذاب، می‌توانید تبلیغ خود را جذاب‌تر کنید.
•    استفاده از افکت‌ها و انیمیشن‌های متنوع در دومینگو برای جلب توجه مخاطبان. افکت‌ها و انیمیشن‌ها می‌توانند طرح شما را زنده و جذاب کنند. در دومینگو ابزارهای بسیار متنوعی برای ادیت عکس آنلاین، اضافه کردن فونت های فارسی زیبا و امکاناتی مثل حذف پس زمینه با کمک هوش مصنوعی وجود دارد که کار طراحی استوری تبلیغاتی را در این اپلیکیشن واقعا راحت می کند.

10 اپلیکیشن ساخت استوری تبلیغاتی

•    ارائه محتوای متنوع و جذاب در استوری تبلیغاتی. از ترکیب متن، تصویر و ویدئو برای ایجاد محتوای پرکشش و جذاب استفاده کنید.
•    استفاده از ابزارهای طراحی داخلی دومینگو برای ایجاد طرح‌های منحصر به فرد و جذاب. این ابزارها به شما امکان می‌دهند طرح‌های خلاقانه و جذابی بسازید بدون نیاز به دانش تخصصی در زمینه طراحی.
همچنین می‌توان از ایده‌های خلاقانه‌تری نیز استفاده کرد مانند:
•    ایجاد انیمیشن‌های تعاملی که باعث جلب توجه مخاطبان و افزایش تعامل آن‌ها با تبلیغ شود.
•    اضافه کردن موزیک یا صداهای جذاب به استوری تبلیغاتی، می‌تواند تجربه مخاطبان را بهبود بخشد و تبلیغ را به‌یادماندنی کند.
•    از قصه‌های جذاب و معنوی برای ایجاد تبلیغاتی متفاوت و جذاب استفاده کنید که ارتباط عاطفی بیشتری با مخاطبان ایجاد کند.
•    با ترکیب تصاویر با کیفیت و متن‌های جذاب، می‌توانید استوری تبلیغاتی خلاقانه‌ای ایجاد کنید که به چشم بخور باشد.
•    با اعمال افکت‌ها و فیلترهای جذاب به تصاویر و ویدئوهای خود، می‌توانید استوری تبلیغاتی خود را زنده و جذاب کنید.

جمع بندی

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن ساخت استور تبلیغاتی هستید مطمئنا دومینگو، راه حل مناسب شما است. این برنامه تحت وب، برای ایجاد هر نوع خلاقیت و ایده‌ای در حوزه طراحی گرافیکی آماده کمک به شما است. همین امروز رایگان امتحان کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین