آگهی ترحیم لایه باز رایگان را در موقعیت های مختفی ممکن است نیاز داشته باشیم. در صورتی که جزو بستگان مرحوم باشید و بتوانید تمرکز لازم برای این کار را داشته باشید، می توانید از قالب های آگهی ترحیم لایه باز رایگان دومینگو استفاده کرده و یک آگهی ترحیم مناسب و خلاقانه را طراحی کنید. این موضوع برای مراکز چاپ و تکثیر معمولا اهمیت بیشتری دارد. 

نحوه ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی

برای ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی می توانید از چندین نرم افزار و ابزار رایگان و پولی مختلف استفاده کنید. اما در اینجا می خواهیم استفاده از وبسایت دومینگو را معرفی کنیم که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. 
برای این کار صرفا کافی است وارد سایت دومینگو شوید. در این سایت می توانید با توجه به بخشی که برای طراحی اعلامیه و آگهی ترحیم وجود دارد، اقدام کرده و با ابزارهای مختلف همان چیزی که دوست دارید را طراحی کنید. حتما در نظر داشته باشید که برای ساخت انواع اعلامیه های ترحیم نیاز است که حتما خلاقیت زیادی داشته باشید. 

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

در صورتی که نمی دانید دقیقا چه چیزی طراحی کنید هم جای نگرانی نیست. دومینگو یک سری قالب های آماده آگهی ترحیم را برای شما فراهم کرده است که می تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان به حساب بیاید. قالب های آماده می توانند طراحی های بسیار زیبایی داشته باشند و برای افراد مختف با سلیقه های گوناگون کاملا گزینه مناسبی باشد.

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

قالب های سایت دومینگو برای آن که بتوانید با گوشی موبایل نیز طراحی را انجام دهید، کاملا مناسب است. بنابراین به هیچ وجه نگرانی از این بابت نداشته باشید و سعی کنید تا قالب های مناسبی را تهیه کرده و از این طریق بهترین آگهی ها را بتوانید داشته باشید. 
پس از انتخاب یکی از قالب ها می توانید از ابزارهای ویرایشی رایگان این نرم افزار طراحی استفاده کنید تا متن، عکس یا هر عنصر دیگری را روی قالب ویرایش کنید:

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

قالب های آماده برای طراحی آگهی ترحیم کاملا به زبان فارسی هستند و در ابزار متن نیز چندین متن آماده برای شما قرار داده شده تا به سرعت بتوانید طرح مناسب خودتان را بسازید.
همچنین یک گالری از آیکون های مورد استفاده برای طراحی بنر تسلیت در این سایت وجود دارد که درآن می توانید آیکون های مختلف از جمله شمع، گل و غیره را به قالب اضافه کنید.

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

بعلاوه شما می توانید از گالری عکس های استوک رایگان دومینگو نیز کمک بگیرید و تصاویر مختلف را به قالب مورد نظرتان بیفزایید.

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

اگر نیاز دارید تا خودتان عکس آپلود کنید نیز ابزار آپلود عکس برای شما در نظر گرفته شده است.
در نهایت زمانیکه از طراحی راضی بودید، روی گزینه دانلود کلیک کنید و بنر تسلیت را به فرمت دلخواه دانلود ذخیره کنید.

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

مزیت طراحی آگهی ترحیم لایه باز رایگان

این که بتوانیم آگهی ترحیم لایه باز رایگان را طراحی کنیم، می تواند یک سری مزیت ها را در کنار خودش داشته باشد. در اینجا این مزیت ها را بررسی می کنیم. 
اولین نکته برای ساخت اعلامیه ترحیم آنلاین رایگان آن است که این نوع از آگهی ها می توانند چندین بار و برای چندین نفر مختف استفاده شود زیرا کاملا لایه باز بوده و امکان ایجاد تغییرات روی آن ها وجود دارد. آگهی های ترحیم لایه باز می توانید تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را روی آن ها پیاده سازی کنید. 
در مدت زمان بسیار کوتاهی می توان تغییرات را روی آگهی های ترحیم لایه باز انجام داد. کوتاه بودن مدت زمان لازم برای تغییرات می تواند از جمله موارد مهمی باشد که استفاده از این نمونه ها را ساده تر می کند. 
کاهش پیدا کردن هزینه هایی که برای طراحی ها وجود دارد نیز می تواند یک مزیت دیگر باشد. معمولا زمانی که هزینه های طراحی کاهش پیدا کند، هزینه های چاپ در تعداد بالا نیز کمتر می شود که می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که بودجه زیادی برای این کار در نظر نگرفته اند. 

 

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

 

مزایای استفاده از نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو

استفاده کردن از وبسایت دومینگو برای ساخت اعلامیه ترحیم آنلاین رایگان و یا اعلامیه ترحیم خالی یک سری مزیت ها و نکات مثبت دارد. تمامی این مزیت ها می توانند نشان دهنده این باشند که این وبسایت نسبت به نمونه های خارجی در چه شرایطی قرار دارد و چگونه می توانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید که در نهایت نیز بتوانید یک آگهی ترحیم لایه باز رایگان را در اختیار بگیرید. 

صرفه جویی در زمان

اگر به عنوان کارمند یک مغازه چاپ و تکثیر کار می کنید و یا در جایی هستید که برای طراحی آگهی ترحیم لایه باز رایگان باید زمانی را صرف کنید، بهترین کار آن است که از این وبسایت استفاده نمایید. حتما توجه داشته باشید که هرقدر بیشتر بتواند در زمان صرفه جویی کنید، نتایج بهتر و مناسب تری را نیز می توانید بگیرید. 

هزینه های کم یا بدون هزینه

اگر بخواهید از وبسایت دومینگو استفاده کنید، به طور کلی یا هزینه های کمی را باید صرف کنید و یا حتی می توانید به صورت کاملا رایگان از خدمات این سایت بهره مند شوید. برخی از خدمات همچون آگهی ترحیم لایه باز رایگان می توانند بدون دریافت هیچ هزینه ای برای شما طراحی شوند. برخی دیگر از ابزارهای این سایت نیز نیاز به پرداخت هزینه دارند؛ البته تمامی این هزینه ها می توانند بسیار کم باشند و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. 

عدم نیاز به مهارت بسیار بالا

مهارت هایی که برای استفاده از نرم افزارهای طراحی و ادیت نیاز دارید، می توانند بسیار مهم باشند. اگر مهارت و تجربه کافی برای این نرم افزارها نداشته باشید، نمی توانید طراحی های خوبی را نیز به دست بیاورید. این در صورتی است که برای استفاده کردن از وبسایت دومینگو نیاز به چنین مهارت هایی ندارید. اولا ابزارها ساده سازی شده و در دسترس تمامی افراد قرار گرفته اند و دوما آن که به راحتی و با وجود راهنما در هر صفحه می توانید از ابزارک ها استفاده کنید. 

ابزارک های پیشرفته

تمامی ابزارها و تجهیزاتی که در نرم افزارهای طراحی همچون کانوا، فتوشاپ و... وجود دارد را در وبسایت دومینگو می توانید پیدا کنید. این ابزارهای پیشرفته در طراحی بخش های مختف بسیار کارآمد هستند و به همین خاطر نیز می توانید طرح ها، کاتالوگ ها و همچنین آگهی ها و کارت های عروسی مختلفی را با این وبسایت طراحی نمایید. 

پشتیبانی از زبان فارسی

دومینگو از زبان فارسی پشتیبانی می کند. در واقع تمام سایت به زبان فارسی است و از این بابت مشکلی نخواهید داشت. حتما در نظر داشته باشید که پشتبانی سایت از زبان فارسی می تواند برای کسانی که زبان انگلیسی را بلد نیستند و نمی توانند از ابزارهای خارجی و انگلیسی زبان استفاده کنند، بسیار مهم باشد. 

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

طرح ها و قاب های آماده

یک سری قالب های آماده و طرح هایی که از پیش تعیین شده اند، می توانند گزینه مناسبی برای کسانی باشند که دوست دارند طراحی کمی انجام دهند. در حقیقت زمانی که طرح ها و قاب های آماده با تنوع زیاد در این وبسایت را ببینید احتملا آن که خودتان بخواهید دست به کار شوید و تمام مراحل طراحی را انجام دهید، بسیار پایین می آید. 

کارایی گسترده

مورد و نکته بعدی در خصوص کارایی های گسترده ای است که می توانید از محصولات این وبسایت ببینید. قالب های متنوع سایت دومنیگو برای آگهی های ترحیم، کارت های دعوت عروسی، کاتالوگ و بروشورها و حتی یک سری کارت های ویزیت می تواند مناسب بوده و مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین با هر نظری که داشته باشید و هر کارایی که در ذهنتان وجود داشته باشد، می توانید از دومینگو استفاده کنید. 

خدمات دومینگو

زمانی که وارد سایت دومینگو می شوید، می توانید خدمات مختلف و متعددی را ببینید. هر کدام از بخش های این سایت به یک سری از طراحی ها اختصاص پیدا کرده است که اهمیت بسیار زیادی نیز دارد. 
•    طراحی کاتاوگ
•    طراحی بروشور
•    طراحی لوگو
•    طراحی آگهی ترحیم
•    طراحی کارت عروسی
•    طراحی پست اینستا
•    طراحی استوری اینستا
•    طراحی بنر تبلیغاتی

کلام پایانی

دومینگو یکی از سایت های معتبر و حرفه ای است که به شما امکان طراحی آگهی ترحیم لایه باز و بسیاری از پوسترها و قالب های اینستاگرامی و همچنین کاتالوگ ها و بروشورها را نیز می دهد. برای استفاده از این وبسایت نیز یک سری نکات وجود دارد که در قسمت های قبلی توضیح دادیم. بنابراین برای ساخت اعلامیه ترحیم رایگان و یا هر نوع کارت عروسی و... به این سایت مراجعه کنید. کاهش هزینه ها در کنار خلاقیت بالا در طراحی و همچنین کیفیت بسیار مناسب از جمله مهم ترین مواردی است که می تواند استفاده از این سایت را برای همگان محبوب سازد. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین