طراحی بروشور سه لت Tri-Fold یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی چاپی است. مزایای این بروشورها در طول سالهای زیادی که برای تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته اند، کمرنگ نشده است. آنها می توانند اطلاعات آموزشی یا فروش مرتبط با یک کسب و کار شما را در یک منطقه کوچک به مخاطبین نمایش دهند و به علت طراحی خاصی که دارند، فضای بسیار کمی را اشغال کنند.
علاوه بر این، از آنجایی که آنها نسبت به کاتالوگ یا لیفلت کوچکتر هستند و ضخامت کمتری دارند، کاغذ و جوهر کمتری برای چاپ نیاز دارند که آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه نیز تبدیل می کند.
هنگامی که نیاز دارید پیام خود را به سرعت و به شیوه ای جذاب منتقل کنید، طراحی بروشور سه لت Tri-Fold یک انتخاب کلاسیک است که می تواند طبق نیازهای منحصر به فرد شما ویرایش شود.
بیایید بیشتر در مورد اینکه چگونه طراحی بروشور سه لت Tri-Fold می تواند برای تبلیغات برند شما موثر باشد، صحبت کنیم.

کاربردهای طراحی بروشور سه لت Tri-Fold

طراحی بروشور سه لت  Tri-Fold می تواند نتایج بسیار به خوبی در کمپین های بازاریابی داشته باشند و هدف اصلی آن راهنمایی و اطلاع رسانی است. از مهمترین کاربردهای این نوع بروشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستیابی به مشتریان بالقوه

هدف اصلی طراحی بروشور سه لت Tri-Fold آموزش مشتریان، مخاطبین، حامیان یا شرکای بالقوه در مورد محصولات، خدمات، تحصیلات یا شغل خاصی است. به عنوان مثال، می‌توانید مزایای محصول خود را به تفصیل توضیح دهید، یا دوره های آموزشی را که موسسه شما می‌تواند به دانش‌آموزان ارائه دهد، معرفی کنید.
نمایش فهرستی از به‌روزرسانی‌های جدید یا محصولات نیوکالکشن، پروژه‌های املاک و مستغلات و غیره از دیگر کاربردهای طراحی بروشور سه لت Tri-Fold است.

ارائه اطلاعات ارزشمند درباره برند یا شرکت تان

برای ایجاد آگاهی از برند می توانید از یک بروشور حرفه ای سه لت استفاده کنید تا با ارائه جزئیات جذاب در مورد محصول، خدمات یا برنامه خود، علاقه مخاطبین را برانگیزید. تمام این موارد صرفنظر از اینکه در چه صنعتی کار می کنید می توانند به خوبی در جلب توجه مخاطب تاثیر گذار باشند. طراحی بروشور سه لت Tri-Fold می تواند به راحتی جایگزین کاتالوگ های حجیم فعلی شما شوند. 
اندازه متناسب بروشورهای آموزشی با اطلاعات جامع و بروشورهای بازاریابی و فروش برای جلب توجه مشتریان احتمالی، عالی است. تا شدن صفحات، سازماندهی بهتری به طرح شما می دهد و شما می توانید یک موضوع متفاوت را روی هر بخشی که تا شده چاپ کنید یا تمام جزئیات را به تفکیک بیان کنید.

 

طراحی بروشور سه لت Tri-Fold چه کاربردهایی دارد؟

 

مزایای طراحی بروشور سه لت Tri-Fold برای استارتاپ ها و مشاغل خانگی

برای شرکت‌های نوپا یا کسب‌وکارهای خانگی، ساخت کاتالوگ ممکن است به نظر یک هزینه غیرضروری باشد. از این گذشته، آنها معمولاً گرانتر از طراحی بروشور سه لت یا تراکت هستند. در عین حال، استفاده از بروشورهای حرفه ای، به ویژه بروشورهای سه لت، به عنوان یک ابزار بازاریابی در کسب و کار شما، مزایای زیادی دارد .

اطلاعات زیادی را در یک قطعه چاپی ارائه دهید

یکی از مهمترین مزایای استفاده از بروشورهای سه تایی یا استاندارد در بازاریابی، امکان گنجاندن مقدار قابل توجهی از متن، تصاویر و اطلاعات محصول در یک برگه است. درست است که کاتالوگ و لیفلت راه‌های عالی برای جلب توجه سریع مخاطبین هستند، اما بروشورها برای زمانی ایده‌آل اند که نیاز دارید اطلاعات بیشتری درباره شرکت، خدمات و محصولات خود به مشتریان بالقوه بدهید. بروشورهای سه تا با انعطاف‌پذیری خود در طراحی، فضای کافی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا تاریخچه شرکت خود را بگویید، چند محصول کلیدی را معرفی کنید و قیمت محصولات و خدمات خود را فهرست کنید.
علاوه بر این، فضای کافی در طراحی خود خواهید داشت که شامل یک فراخوان قوی برای اقدام باشد: پیشنهادی فریبنده که مشتریان بالقوه و خریداران نمی توانند آن را رد کنند. از بروشورهای خود برای راهنمایی آنها به فروشگاه خود، بازدید از وب سایت یا تماس با خط اصلی شرکت تان استفاده کنید. 

بروشورهای Trifold به سه بخش تفکیک می شوند

بروشور تریفلد بدون شک به محبوب ترین گزینه برای تبلیغات چاپی تبدیل شده است. چرا؟ بروشورهای Tri fold به راحتی و به طور منظم در سه بخش تا می شوند، که به شما امکان می دهد اطلاعات کافی را ارائه دهید و در عین حال به مشتریان تان، تبلیغاتی می دهید که برداشتن و نگهداری آن آسان است. 
این بروشورها می توانند تقریباً در هر جایی قرار بگیرند، از جیب مشتریان تا روی میز آنها. علاوه بر این، بروشورهای سه لت راه حلی مقرون به صرفه برای چاپ تبلیغات هستند که قیمت چاپ آنها از کاتالوگ و لیفلت کمتر است.

اطلاعات را می توان به راحتی به بخش ها تقسیم کرد

بروشورها انتخاب مناسبی برای مشاغلی هستند که طیف وسیعی از خدمات و محصولات را ارائه می دهند، مانند 
•    رستوران ها، 
•    سالن های آرایشی 
•    و کلینیک های بهداشتی 
ویژگی که طراحی بروشور سه لت Tri-Fold را نسبت به سایر محتواهای چاپ شده برتری می دهد این است که می توان آن را به بخش های مختلف تقسیم کرد. این قسمت های مجزا به شما امکان می‌دهند اطلاعات، خدمات و محصولات را به سرعت و به آسانی به دسته‌های مختلف تقسیم کنید.

به مشتریان بالقوه شما یک تجربه ملموس از برندتان می دهد

در دنیای دیجیتال، بروشورها اطلاعات جامعی را به روشی ملموس و فیزیکی به مشتریان شما ارائه می دهند که تبلیغات آنلاین و پست های رسانه های اجتماعی چنین توانایی ندارند. مشتریان بالقوه و خریداران شما می توانند بروشورها را ببینند و لمس کنند، که به آنها اجازه می دهد ارتباط واقعی با برند شما برقرار کنند. 
مثلاً تصور کنید صاحب یک رستوران هستید، و چند غذای جدید به منوی خود اضافه کردید که می خواهید مشتریان درباره آنها بداند. شاید طراحی یک پست اینستاگرام بتواند به شما کمک کند تا این غذاها را به مشتریان معرفی کنید اما طراحی بروشور سه لت به مخاطبان شما اجازه می دهد تا محصولات شما را با دیدی کاملا متفاوت ببینند. رضایت آنها را تصور کنید که بروشور چاپ شده زیبایی را در دستان خود می گیرند و در صفحه جلو، تصویری رنگارنگ و جسورانه از بشقاب غذای جدید شما را مشاهده می کنند. 
نه تنها به آنها تجربه ملموسی از رستوران شما می دهد، بلکه به آنها امکان می دهد که بروشور را ماه های آینده در خانه یا محل کار خود نگه دارند و دائماً از رستوران شما غذا سفارش دهند.  

مراحل طراحی بروشور سه لت Tri-Fold در دومینگو

ساخت بروشور سه لت در بروشور ساز آنلاین دومینگو بسیار ساده و سریع است. 

1. وارد سایت دومینگو شوید و به قسمت بروشورها بروید

شما باید با شماره موبایل خود وارد بروشور ساز آنلاین دومینگو شوید. اگر هنوز حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید
از صفحه اصلی بروشور ساز آنلاین دومینگو، دو راه برای شروع طراحی بروشور سه لت Tri-Fold وجود دارد. می توانید تمام قالب هایی که مربوط به ساخت بروشور هستند را مرور کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید.

طراحی بروشور سه لت Tri-Fold چه کاربردهایی دارد؟

همچنین می توانید بر روی طرح خالی کلیک کنید و بروشور را خودتان از ابتدا بسازید.
چندین گزینه برای اندازه های مختلف و سبک مختلف بروشور در دومینگو وجود دارد بسته به ترجیحات خود و میزان اطلاعاتی که باید در صفحات قرار دهید می توانید بروشور سه لت را انتخاب کنید.

2. یک قالب برای طراحی بروشور سه لت Tri-Fold پیدا کنید

اگر بروشور سه لت را فیلتر کنید ، مجموعه عظیمی از قالب ها را در این صفحه خواهید داشت که می توانید از آنها استفاده کنید. یکی را که دوست دارید انتخاب کنید و صفحه ویرایشگر باز می شود تا بتوانید سفارشی سازی را شروع کنید.

طراحی بروشور سه لت Tri-Fold چه کاربردهایی دارد؟

اگر تصمیم دارید بروشوری با اندازه متفاوت طراحی کنید، می توانید ابعاد را با ابزار تغییر اندازه سفارشی کنید.

3. بروشور خود را سفارشی کنید

اینجاست که خلاقیت شروع می شود. عناصر، رنگ ها و حتی عکس های خود را انتخاب کنید که نشان دهنده برند یا کسب و کار شما باشد.

یک پالت رنگ را انتخاب کنید

در پنل سمت راست، روی عکس کلیک کنید تا به گالری عکس های استورک دسترسی داشته باشید. هعکسی که مناسب بروشور شما است انتخاب کنید و در محل مناسب قرار دهید.
همچنین می توانید عکس مناسب خودتان را آپلود کنید و در بروشور قرار دهید.
روی هر عکس که کلیک کنید در نوار ابزار بالا گزینه های مختلفی مثل پالت رنگی، فیلتر رنگ و غیره را برای ادیت عکس آنلاین مشاهده خواهید کرد که می توانید از بین آنها برای بهبود طراحی بروشور خود انتخاب کنید. هنگامی که پالت مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید رنگ و فیلترها را نیز تغییر دهید.

طراحی بروشور سه لت Tri-Fold چه کاربردهایی دارد؟

از ابزار نوشتن متن روی عکس استفاده کنید

نکته خوب در مورد طراحی بروشور سه لت  Tri-Fold با قالب های آماده این است که شما مجبور نیستید خودتان جای متن را مشخص کنید. فضای نوشتن متن روی عکس برای شما آماده است. قالب حتی ممکن است به شما کمک کنند تا ایده‌های دیگری برای بروشور ارائه دهید که فراموش کرده بوید، اضافه کنید - نکاتی درباره برند و اعضای تیم فقط چند مورد از متن های آماده روی بروشورها هستند

طراحی بروشور سه لت Tri-Fold چه کاربردهایی دارد؟

به سادگی روی کلمه ای که می خواهید تغییر دهید کلیک کنید و از ابزارهای متنی که در پنل بالا ظاهر می شود برای تغییر فونت، رنگ، سایز و غیره استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که به نکات اصلی اشاره کنید. شما نمی خواهید همه چیز را در مورد یک محصول خاص بنویسید فقط به اندازه ای که مشتریان را علاقه مند کند، کافی است.

عکس های خود را آپلود کنید

اگر متوجه شدید که باید عکس های خود را به بروشور اضافه کنید تا آن را شخصی تر کنید، انجام این کار فوق العاده آسان است.
در پنل سمت راست، فضای من را انتخاب کنید و روی آپلود فایل ها کلیک کنید یا عکس های خود را از پوشه بکشید و رها کنید. پس از اتمام آپلود، روی عکس کلیک کنید و با عکسی که می‌خواهید جایگزین شود جابجا کنید. بروشور ساز آنلاین دومینگو ابعاد را در صورت نیاز تنظیم می کند.

طراحی بروشور سه لت Tri-Fold چه کاربردهایی دارد؟

افزودن یا حذف عناصر

در هر قالبی که انتخاب می کنید، چندین عنصر از قبل به بروشور اضافه شده است که می تواند شامل عکس ها، اشکال و سایر اجزای صفحه باشد.
اگر می خواهید عنصری را حذف کنید، کافی است روی آن کلیک کنید، کادری در اطراف آن ظاهر می شود و روی صفحه کلید Delete را فشار دهید.
اگر می‌خواهید یک جزء اضافه کنید، روی آیکون، استیکر، خطاطی، شکلک، اتیکت و غیره در سمت راست کلیک کنید و همه چیزهایی را که بروشور ساز آنلاین دومینگو ارائه می‌دهد جستجو کنید. می توانید اشکال مختلف، برچسب ها، نمودارها و حتی یک قاب یا فریم برای زیباتر کردن عکس اضافه کنید

از بروشور ساز آنلاین دومینگو برای ساخت بروشور بعدی خود استفاده کنید

راه های زیادی برای استفاده از بروشور ساز آنلاین دومینگو برای بازاریابی برند یا کسب و کار شما وجود دارد که طراحی بروشور سه لت  Tri-Fold تنها یکی از آنهاست. از دیگر محتواهای بازاریابی که می توانید با دومینگو ایجاد کنید می توان به چند نمونه زیر اشاره کرد:
•    طراحی کاتالوگ
•    طراحی پست اینستاگرام
•    طراحی استوری اینستاگرام
•    طراحی لیفلت
•    طراحی کارت ویزیت
هنگامی که آماده ساخت بروشور خود هستید، مراحل بالا را دنبال کنید و سعی کنید تا حد امکان از عناصر ساده اما جذاب برای یک بروشور حرفه ای استفاده کنید. 
برای طراحی بروشورهای خود آماده اید؟ قالب های بروشور سه لت رایگان ما را ویرایش کنید تا به شما در طراحی آثار هنری آماده برای چاپ کمک کند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین