چشم انداز تبلیغات دیجیتال در حال تغییر است و ما به عنوان بازاریاب باید با آن تغییر کنیم. مشتریان می خواهند اطلاعات را به سرعت در دستان خود داشته باشند! با بیش از 500 میلیون کاربر فعال و 80 درصد از مخاطبانی که یک کسب و کار را در اینستاگرام دنبال می کنند، باید از بهترین تبلیغات اینستاگرام در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید.
“اینستاگرام مکانی است که در آن انتشار محتوای تصویری از کسب و کار تان شما را برای کاربران در سراسر جهان قابل مشاهده می کند. برای اجرای بهترین تبلیغات در اینستاگرام بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

تبلیغات عکس از بهترین انواع تبلیغات در اینستاگرام

با استفاده از یک بوم خلاقانه ساده، داستان برند خود را بگویید

بهترین تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات حاوی عکس می توانند مربع یا مستطیل باشند.
اندازه تصویر توصیه شده برای تبلیغات اینستاگرام بستگی به فرمت مورد استفاده شما دارد:

مربع

حداقل وضوح 600 x 600 پیکسل) حداکثر وضوح 1936 x 1936 پیکسل)

عمودی

حداقل وضوح 600 x 750 پیکسل
حداکثر وضوح 1936 x 1936 پیکسل

چه زمانی باید از تبلیغات عکس در اینستا استفاده کرد؟

محتوای دارای عکس، استانداردترین فرمت تبلیغات در اینستاگرام است. اگر نام تجاری شما از قبل محتوای بصری باکیفیت ایجاد می کند، این نوع تبلیغات ساده ترین راه برای راه اندازی و اجرای سریع کمپین های تبلیغاتی است.
اهداف پشتیبانی شده: دسترسی، ترافیک، تبدیل‌ها، نصب برنامه، تولید لید، آگاهی از نام تجاری، پست تعاملی، افزایش فروش، نمایش کاتالوگ محصول و بازدید از فروشگاه

بهترین روش تبلیغات اینستاگرام با عکس

تصویر خود را طوری نشان دهید که قرار است به صورت ارگانیک در فید نمایش داده شود. می‌توانید این کار را با ارگانیک‌تر جلوه دادن،  درک مخاطبانتان و ارائه تصاویری که به آنها علاقه دارند انجام دهید.
همپوشانی متن روی تصویر را به حداقل برسانید (اینستاگرام فقط اجازه می دهد 20 درصد تصویر دارای متن باشد). بنابراین، مطمئن شوید که پیام برند یا ارزش آن را شامل می شوند.

تبلیغات ویدیویی اینستاگرام

از تصویر، صدا و حرکت برای نمایش پیام برند خود در اینستاگرام استفاده کنید.
بهترین تبلیغات ویدئویی اینستاگرام می تواند به صورت افقی یا مربعی و حداکثر 60 ثانیه باشد.
اندازه ویدیو: اندازه فایل ویدیوی شما می تواند حداکثر تا 4 گیگابایت باشد.

چه موقع باید از بهترین تبلیغات ویدیویی اینستاگرام استفاده کرد؟ 

همه ما می دانیم که بازار تبلیغات ویدیویی یا طراحی بنرهای تبلیغاتی در حال حاضر بسیار داغ است! اگر برای ایجاد محتوای ویدیویی وقت دارید، باید ۱۰۰٪ تبلیغات ویدیویی را در اینستاگرام آزمایش کنید. تبلیغات ویدیویی راهی عالی برای نشان دادن داستان برند شما یا نشان دادن نحوه عملکرد یک محصول یا خدمات است.
اهداف پشتیبانی شده: دسترسی، ترافیک، تبدیل‌ها، تولید لید، آگاهی از برند، تعامل پس از ارسال و بازدید از فروشگاه

بهترین روش تبلیغات ویدیویی اینستاگرام

مطمئن شوید که نام تجاری در ابتدای ویدیو وجود دارد!
روی یک هدف واحد تمرکز کنید.
یک فراخوان واضح برای اقدام اضافه کنید.

تبلیغات کاروسل در اینستاگرام

چندین عکس یا ویدیو را به تبلیغ خود اضافه کنید و به کاربران این امکان را بدهید که برای مشاهده محتوا در یک تبلیغ، انگشت خود را روی تصاویر بکشند.
حداقل تعداد تصاویر: 2
حداکثر تعداد تصاویر: 10
نوع فایل تصویر: JPG یا PNG
نوع فایل ویدیویی: فرمت های فایل پشتیبانی شده
حداکثر حجم فایل ویدئویی: 4 گیگابایت
مدت زمان ویدیو: حداکثر 60 ثانیه
حداکثر حجم فایل تصویر: 30 مگابایت
وضوح پیشنهادی: حداقل 1080 در 1080 پیکسل
نسبت عکس ها: 1:1

چه موقع باید از بهترین تبلیغات کاروسل اینستاگرام استفاده کرد؟ 

اگر می خواهید تطبیق پذیری برند خود را نشان دهید، پست های کاروسل بهترین تبلیغات اینستاگرام هستند! با استفاده از این فرمت تبلیغاتی، می توانید تصاویر متعددی از محصولات یا خدماتی را که برند شما ارائه می دهد به کاربران نشان دهید.  
اهداف پشتیبانی شده: افزایش دسترسی، ترافیک، تبدیل، آگاهی از برند، تولید لید، فروش بیشتر، نمایش کاتالوگ محصول

بهترین روش تبلیغات کاروسل اینستاگرام

از تصاویر منسجم و جذاب استفاده کنید.
به کاربر فکر کنید، هنگام هدف قرار دادن افرادی که از صفحات خاصی در سایت شما بازدید کرده اند، از تصاویر محصول یا خدمات استفاده کنید، در هنگام دستیابی به مشتریان احتمالی از تصاویر سبک زندگی استفاده کنید.
اگر قصر تبلیغ محصول یا خدمات را دارید، ارزش افزوده های متفاوتی را از طریق تصاویر بیان کنید و در تمامی تصاویر از متن استفاده کنید.

تبلیغات با نمایش اسلایدی عکس ها

چندین تصویر یا ویدیو، متن و صدا را برای گفتن یک داستان در اسلایدهای متعدد ترکیب کنید.

تعداد تصاویر پیشنهادی: 3-10
نوع فایل تصویر JPG یا PNG
نوع فایل ویدیویی MOV یا MP4
نسبت تصویر توصیه شده 16:9، 1:1 یا 2:3 است

چه موقع باید از بهترین تبلیغات اسلایدی اینستاگرام استفاده کرد؟

اگر می خواهید به جای تبلیغات کاروسل یا تبلیغات تصویری، ویدیویی جذاب تری ایجاد کنید
اهداف پشتیبانی شده: افزایش دسترسی، ترافیک، تبدیل، آگاهی از برند، تولید لید، فروش بیشتر، نمایش کاتالوگ محصول

بهترین روش تبلیغات اسلایدی اینستاگرام

از تصاویر منسجم و جذاب استفاده کنید.
به کاربر فکر کنید، هنگام هدف قرار دادن افرادی که از صفحات خاصی در سایت شما بازدید کرده اند، از تصاویر محصول یا خدمات استفاده کنید، در هنگام دستیابی به مشتریان احتمالی از تصاویر لایف استایل استفاده کنید.

طراحی بنر های تبلیغاتی در اینستا

با انتشار بنر های تبلیغاتی اینستاگرام به کاربران اجازه می دهید محصولات و خدمات را از دستگاه های تلفن همراه به روشی راحت تر و سریعتر، مرور و خرید کنند.
نسبت تصویر توصیه شده 16:9 به 1:1

چه موقع باید از بهترین بنر های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کرد؟

اگر محصول یا خدماتی را می فروشید و می خواهید تجربه تبلیغاتی تعاملی تری ایجاد کنید
اهداف پشتیبانی شده: افزایش تبدیل، ترافیک، فروش بیشتر، نمایش کاتالوگ محصول، بازدید از فروشگاه

 

بهترین تبلیغات اینستاگرام

 

بهترین روش تبلیغات بنر اینستاگرام

از تصاویر برجسته و خلاقانه استفاده کنید.
سعی کنید یک تجربه منحصر به فرد ایجاد کنید که ویدیو/تصویر اولیه را با محصولات مرتبط ادغام کند.
متن ها در این تبلیغات قابل توجه هستند، بنابراین مطمئن شوید که پیام شما هدف تان را به خوبی منتقل می کنند.
یک CTA عالی در بنر تبلیغاتی خود قرار دهید!

استوری های تبلیغاتی اینستاگرام 

از استوری های تبلیغاتی برای تکمیل حضور برند خود در اینستاگرام استفاده کنید!
همه ابعاد عکس و ویدیو فید اکنون پشتیبانی می شود (از 1:91 تا 4:5)

نوع فایل:

MP4 یا .MOV ویدئو
.JPG یا .PNG عکس
حداکثر اندازه فایل
4 گیگابایت (فیلم)
30 مگابایت (عکس)

طول ویدیو

حداکثر: 15 ثانیه
تصاویر به طور پیش فرض برای پنج ثانیه نمایش داده می شوند

ابعاد

وضوح پیشنهادی: 1080 در 1920
حداقل: 600 در 1067

کدک های پشتیبانی شده

ویدئو H.264, VP8
صدا AAC، Vorbis

چه موقع باید از بهترین استوری های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کرد؟ 

اگر می‌خواهید داستانی از برند خود را در قالب ویدیویی تعریف کنید یا یک تبلیغ ویژه دارید، استوری های تبلیغاتیبهترین انتخاب شما هستند.
اهداف پشتیبانی شده:افزایش  دسترسی، ترافیک، تبدیل، نصب برنامه و تولید لید

بهترین روش تبلیغات استوری اینستاگرام

ثانیه های اول استوری را از نظر بصری جذاب کنید و مطمئن شوید که برند شما در چند ثانیه اول حضور دارد.
موسیقی را به استوری خود اضافه کنید!
ویدیوها باید کوتاه باشند (ترجیحاً 15 ثانیه یا کمتر) و باید در سه ثانیه اول کاربران را جذب کنند.

چطور بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام مناسب با اهداف خود را انتخاب کنید؟

بهترین تبلیغات اینستاگرام به معنای تبلیغاتی است که بتواند تعداد افرادی که تبلیغات شما را در اینستاگرام می بینند، به حداکثر برساند.
تبلیغات تصویری رایج ترین نوع مورد استفاده برای این هدف هستند زیرا می توانید پیامی را به سرعت و به راحتی به مصرف کنندگان برسانید.
این گزینه به شما این امکان را می دهد که همچنان تعداد افرادی را که تبلیغات شما را می بینند به حداکثر برسانید و در عین حال تعداد دفعاتی که مخاطب آنها را می بیند را نیز کنترل کنید.

هدف از تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

آگاهی از برند

اولین هدف از بهترین تبلیغات اینستاگرام این است که به طور خاص برای افرادی تبلیغ کنید که احتمالاً برند شما را به خاطر می آورند و مجددا به پیج شما مراجعه می کنند.
تبلیغات ویدیویی و بنر تبلیغاتی برای این هدف موفقیت آمیز عمل می کنند زیرا جذاب تر هستند و به تقویت ارتباط بین برند شما و مخاطبان شما کمک می کنند.

تبلیغ محلی

اگر می‌خواهید برند یا کسب‌وکار خود را به صورت محلی تبلیغ کنید، اضافه کردن تگ مکان به پست و استوری اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا کاربرانی که در نزدیکی مکان کسب و کار شما هستند، با دن تبلیغات تان، پیج شما را فالو کنند
تبلیغات تصویری یا بنر تبلیغاتی معمولا موفق‌ترهستند، زیرا به راحتی می‌توان پیام شما را برای کاربرانی که در اینستا هستند، به تصویر کشید تا به سرعت در اینستاگرام اسکرول کنند و شما را پیدا کنند.

جلب توجه مخاطب

یکی از اهداف بهترین تبلیغات اینستاگرام جلب توجه مخاطب است. با تبلیغات برجسته اطمینان حاصل می کنید که تبلیغات شما به کاربرانی می رسد که به احتمال زیاد روی صفحه فرود، وب سایت، صفحه رویداد یا فرم ثبت نام شما کلیک می کنند. این هدف فرصتی حیاتی در اختیار شما قرار می دهد تا آنچه را که نام تجاری شما برای ارائه دارد و  به نمایش بگذارید. همه انواع تبلیغات برای این هدف مناسب هستند.

ایجاد تعامل بیشتر با کاربر

آیا به دنبال ایجاد یک تعامل فعال با مخاطبان خود یا ارزیابی علاقه آنها نسبت به یک محصول، ایده یا خدمات جدید هستید؟ لایک کردن، کامنت یا اشتراک گذاری تبلیغات نشان می دهد که کاربران با تبلیغ شما تعامل دارند که یک راه عالی برای سنجش اثربخشی یک تبلیغ خاص با مخاطبان شما و سپس تبلیغ مجدد با استفاده از یکی از اهداف تبدیل است. این هدف فقط با تبلیغات به صورت پست اینستاگرام براورده می شود.

افزایش تبدیل ها

به دنبال افزایش فروش، لید یا فالوور هستید؟ افزایش نرخ تبدیل باید هدف شما باشد! اما به یاد داشته باشید، نوع تبدیل را پیش از طراحی بهترین تبلیغات اینستاگرام، مشخص کنید. مثلا اگر به دنبال این هستید که صرفاً نرخ تبدیل را برای وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود افزایش دهید، بنر تبلیغاتی را با یک CTA مناسب طراحی کنید.

افزایش فروش

این نوع تبلیغات اینستاگرام برای فروشگاه های اینترنتی مناسب است که صرفاً بر روی فروش محصول متمرکز هستنداین نوع تبلیغات  به شما این امکان را می دهد که محصولات مرتبط را برای خریدارانی که موارد خاصی را در سایت شما دیده اند تبلیغ کنید. با آپلود کاتالوگ محصولات خود در پست، استوری یا بنر تبلیغاتی اینستاگرام، محصولات مناسب را در زمان مناسب به مخاطبان مناسب نشان دهید.

افزایش دانلود یک اپلیکیشن موبایل

تبلیغات در اینستاگرام برای برنامه تلفن همراه شما بسیار مهم است زیرا اینستاگرام پلتفرم پرطرفداری در موبایل است. کاربر می تواند با برنامه شما در یک تبلیغ آشنا شده و استفاده از لینک آن را دانلود و مستقیما استفاده کند.

ویژگی های بهترین تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت‌های ،نحصر به فردی برای ارائه تبلیغات دارد، که به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا در زمانی که می‌خواهند به افرادی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند. خواه یک مشتری جدید، مشتری بالقوه یا حتی یک درخواست شغلی بالقوه باشد، اینستاگرام می تواند به رساندن پیام شما به فرد مناسب در زمان مناسب کمک کند.
قبل از تعیین هدف یا حتی آپلود کمپین خود، مطمئن شوید که درک کاملی از افرادی که می خواهید در اینستاگرام به آنها دسترسی پیدا کنید دارید.
در نظر گرفتن موارد زیر به شما کمک می کند که بهترین تبلیغات را در اینستاگرام نمایش دهید:

اضافه کردن تگ مکان

با استفاده از مکان یابی اینستاگرام، می توانید به افراد در مناطق جغرافیایی مختلف مانند مناطق جهانی، کشورها، ایالت ها، شهرها، کدهای پستی و حتی آدرس های خاص دسترسی پیدا کنید. این برنامه با تگ مکان خود دارای توانایی هدف گیری بسیار فراگیر است و به شما امکان می دهد افراد را به طور گسترده یا دقیق، هدف قرار دهید!

برجسته کردن حوزه کاری

به افراد بر اساس علایقشان دسترسی پیدا کنید! علایق می تواند شامل برنامه هایی باشد که استفاده می کنند، حساب هایی که دنبال می کنند و تبلیغاتی که روی آنها کلیک می کنند. این دسته بندی های می تواند شامل موارد زیر باشد:
تجارت و صنعت
سرگرمی
روابط خانوادگی
تناسب اندام و ورزش
غذا و نوشیدنی
سرگرمی ها و فعالیت ها
خرید و مد
ورزش و فضای باز
فن آوری
با استفاده از هشتگ های مرتبط می توانید به مخاطبین هر دسته بندی دسترسی داشته باشید.

طراحی شده برای مخاطبان هدف

برای اینکه بهترین نتیجه را از تبلیغات اینستاگرام بگیرید باید به افرادی دسترسی پیدا کنید که با کسب و کار شما رابطه دارند، خواه مشتریان فعلی باشند یا افرادی که با کسب و کار شما در فیس‌بوک یا سایر پلتفرم‌ها تعامل داشته‌اند».شما می توانید با ارسال یک پیام تبلیغاتی به مشتریان قبلی آنها را دعوت کنید که از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند یا به فالوورهای شما بپیوندند.

هدف گیری مخاطبین 

با تولید محتوا بر اساس اهداف مختلف، از جمله جمعیت شناسی، علایق و مکان، به افرادی دسترسی پیدا کنید که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند.
می‌توانید با هدف قرار دادن یا حذف گزینه‌های جمعیت‌شناسی زیر، مخاطبان خود را محدود کنید:
میزان تحصیلات
وضعیت مالی
رویدادهای زندگی
دیدگاه سیاست 

همچنین می توانید بر اساس داده های مربوط به رفتارها یا فعالیت‌های مختلف، که در فیسبوک و اینستاگرام تحلیل شده‌اند، به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کنید. هدف گذاری بر اساس گزینه های رفتاری زیر، می توانید بهترین تبلیغات اینستاگرام را موثرتر کند:
نحوه استفاده از پلتفرم ها 
فعالیت های دیجیتال با گوشی
زمان استفاده کاربر از تلفن همراه
رفتار خرید
تجزیه و تحلیل این داده ها به شما این امکان را می دهد که به مشتریان بالقوه جدیدی برسید که ممکن است هنوز با برند شما آشنا نباشند! 

چطور بهترین تبلیغات را برای اینستا طراحی کنیم؟

در دنیایی که دامنه توجه به تدریج در حال کاهش است، تبلیغات اینستاگرام اگر به درستی انجام شود ، ممکن است یکی از بهترین اشکال بازاریابی برای برند شما باشد. اینستاگرام از یک پلت فرم اشتراک‌گذاری تصویر به یک کانال تبلیغاتی اجتماعی پیشرو تبدیل شده است که در آن تبلیغات طبیعی‌تر، صمیمی‌تر و به یاد ماندنی‌تر هستند.
ابزارهای متنوعی که برای ساخت پست، استوری و بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام ارائه می‌شوند همراه با قالب های آماده، می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند که با کمترین هزینه به بیشترین مخاطبین هدفشان دسترسی پیدا کنند.
برای طراحی بهترین تبلیغات اینستاگرام می توانید از نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو با صدها قالب آماده و ابزارهای سفارشی سازی کاربردی کمک بگیرید.

ساخت آنلاین بنر، کارت‌ویزیت و استوری

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید