اینستاگرام به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبدیل شده و به نظر نمی رسد پلتفرم دیگری بتواند به این زودی‌ها جای آن را بگیرد. از آنجاییکه بیش از 80 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را در این شبکه اجتماعی دنبال می‌کنند و بیش از 70 درصد برای دریافت خدمات و پیدا کردن کلینیک دندانپزشکی یا مشاهده نمونه کارهای دندانپزشکان از لمینت و کامپوزیت گرفته تا ایمپلنت و کاشت نگین، تصاویر مرتبط را جستجو می‌کنند، بازاریابی در اینستا با طراحی پست های خلاقانه برای متخصصین این حوزه ضروری است.
هنگامی که نرخ تعامل بالاتر از حد متوسط اینستاگرام را در نظر بگیرید، به راحتی می‌توانید اهمیت حضور قوی کلینیک دندانپزشکی خودتان را در اینستاگرام درک کنید. به علاوه طراحی پست های جذاب اینستاگرام برای کلینیک دندانپزشکی تان واقعاً می‌تواند به شما کمک کند دسترسی خود را به مخاطبین تان گسترش دهید و به عنوان راهی ساده برای جذب بیماران جدید و ارتباط با بیماران فعلی از آن استفاده کنید! 
با این حال، وقتی صحبت از انتشار پست و استوری در پیج اینستاگرام دندانپزشکان می‌شود، اغلب پیدا کردن موضوعات جالب و جذاب برای مخاطبین هدف می‌تواند مشکل باشد. با چنین بازار اشباع شده ای (یک میلیارد اکانت در اینستاگرام وجود دارد!) احتمال اینکه پیج اینستاگرام شما با پست کردن مطالب خسته کننده و تکراری که به صورت نامنظم منتشر می‌شود، نادیده گرفته شود، بسیار زیاد است.
اما نگران نباشید! ما فهرستی از 21 ایده جالب و خلاقانه برای طراحی پست اینستا جذاب را به شما معرفی می‌کنیم تا شما را تشویق کنیم که به طور منظم و با اعتماد به نفس در پیج کلینیک دندانپزشکی خود پست بگذارید.
حتی اگر وقت کافی برای طراحی پست اینستاگرام ندارید بازهم جای نگرانی نیست می‌توانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو کمک بگیرید و با رابط کاربری بسیار ساده آن، پست های خود را طی چند دقیقه بسازید.
حالا بیایید با ایده های خلاقانه پست اینستاگرام مناسب برای پیج دندانپزشکان آشنا شویم.

 

21 ایده خلاقانه طراحی پست اینستاگرام برای پیج کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشکان

 

از تصاویر دندانپزشکان، محیط کلینیک و تجهیزات حین انجام کار برای طراحی پست اینستا استفاده کنید

بیماران دوست دارند بدانند کدام متخصصان در کلینیک دندانپزشکی شما مشغول به کار هستند و از سوابق و تجربیات کاری آنها و اینکه در چه زمینه ای تخصص دارند، آگاه شوند. بنابراین، به اشتراک گذاشتن تصاویری از دندانپزشکان حین جراحی و تجهیزاتی که با آن کار می‌کنند به افراد کمک می‌کند تا در هنگام بازدید از کلینیک شما بدانند که چه انتظاری داشته باشند. 
فراموش نکنید که ویژگی‌ها یا تخصصی های منحصر به فرد هر دندانپزشک را به نمایش بگذارید، هر دندانپزشک را با توجه به تخصصی که در آن بهترین است معرفی کنید، تخصصی که سایر دندانپزشکان کلینکی تان ممکن است نداشته باشند. 
شما همچنین می‌توانید از تصاویر امکانات رفاهی که برای راحتی بیماران یا افرادی که در سالن انتظار نشسته اند، برای طراحی پست اینستاگرام استفاده کنید. آیا دستگاه قهوه ساز برای استفاده بیماران دارید یا شاید به طور مرتب گل های فصلی را برای سالن انتظار کلینیک خود تهیه می‌کنید؟ این موارد را به طور مرتب با فالوورهای شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

21 ایده خلاقانه طراحی پست اینستاگرام برای پیج کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشکان

در تعطیلات رسمی و مناسبت‌ها، پست پیشنهاد ویژه یا تخفیف منتشر کنید

تقویمی از تعطیلات و جشن‌های رسمی و روزها و هفته‌های مهم داشته باشید تا بتوانید از آنها برای طراحی پست های تخفیف ویژه دز اینستا استفاده کنید. پیشنهادهای ویژه را از قبل برنامه‌ریزی کرده و از هشتگ‌های پرطرفدار در این روزهای جشن نیز استفاده  کنید تا مخاطبان پست خود را افزایش دهید - به این معنی که افراد بیشتری پست‌های شما را در فید خبری خود مشاهده خواهند کرد! 

با همکاران کلینیک دندانپزشکی، عکس های سلفی جالب بگیرید

تیم شما یکی از بزرگترین دارایی های کلینیک دندانپزشکی تان است، پس آنها را به نمایش بگذارید! از تصاویر تیم تان حین انجام کار به صورت انفرادی و گروهی برای طراحی پست اینستاگرام استفاده کنید. به دنبال کنندگان خود نشان دهید که چقدر کار تیم تان برای سلامتی آنها ارزشمند است و کارکنان شما هر روز چه کارهایی را انجام می‌دهند تا کلینیک دندانپزشکی شما بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد.
بیماران بالقوه ای که برای اولین بار پیج شما را مشاهده می‌کنند، با مشاهده تصاویر سلفی در پست های اینستا از تیم شما، احساس خوبی نسبت به کلینیک دندانپزشکی شما پیدا خواهند کرد و یک رابطه طبیعی با آن برقرار می‌کنند. 

عکس بیمارانی که از کار دندانپزشکان کلینیک شما راضی بودند، پست کنید

هیچ چیزی مانند یک بیمار خوشحال در حال خندیدن که دندان های زیبای خود را به نمایش می‌گذارد و از درمان دندانپزشکی خود رضایت کامل دارد، نمی تواند توجه مخاطبین را به پست های کلینیک دندانپزشکی شما جلب کند. بنابراین فراموش نکنید که تصاویری از بیماران کلینیک را در رسانه های اجتماعی خود پست کنید که شامل جزئیات درمان او در کپشن است. 
این جزئیات شامل پاسخ دادن به سوالات زیر است:
چه درمانی در کلینیک شما داشتند؟ 
از چه فناوری/محصولات/برندهایی برای این بیمار استفاده شده است؟ 
افکار و احساسات بیمار قبل، حین و بعد از درمان چه بود؟
کدام متخصص کار دندانپزشکی او را انجام داده است؟

از نظرات مثبت بیماران درباره کلینیک دندانپزشکیتان برای طراحی پست نقل قول استفاده کنید و آنها را تگ کنید

وقتی صحبت از تبدیل فالوور به دنبال کننده ای می‌شود که در حال جستجوی یک کلینیک دندانپزشکی است و در نهایت به یک بیمار جدید برای کلینیک تبدیل می‌شود، مشاهده نظرات سایر بیماران در پیج شما بسیار مهم هستند! در واقع 88 درصد از مخاطبین اینستاگرام می‌گویند که به نظرات آنلاین به همان اندازه که به توصیه های شخصی دوستان یا خانواده اعتماد دارند، اطمینان می‌کنند.
بنابراین، بهتر است از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو برای نمایش نظرات مثبت بیماران کلینیک تان در پست های اینستا استفاده کنید و هر بار که یک نظر جدید و درخشان دریافت می‌کنید، آن را در پیج خود منتشر کنید. 

21 ایده خلاقانه طراحی پست اینستاگرام برای پیج کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشکان

برای ویرایش این قالب آماده پست اینستاگرام نقل قول و اضافه کردن نظر بیماران به آن می‌توانید به صورت رایگان در برنامه دومینگو ثبت نام کنید.
پست‌های نقل قول در اینستاگرام مؤثر و متقاعدکننده هستند، زیرا مردم به سمت محتوای کوتاه اما معنادار، مرتبط و جذاب جذب می‌شوند. پست‌های نقل‌قول می‌تواند راه دیگری برای نشان دادن نظر بیماران کلینیک شما باشد که به دنبال‌کنندگان کمک می‌کند تا با شما ارتباط برقرار کنند. طراحی پست های اینستاگرام نقل قول بسیار سریع انجام می‌شود و قالب های آماده متعددی در برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو وجود دارد که به شما کمک می‌کند در عرض چند دقیقه این پست‌ها را بسازید. میانگین توجه یک کاربر رسانه اجتماعی به یک پست اینستاگرام، 8 ثانیه است که موجب می‌شود پست نقل قول، یک راه عالی برای جلب توجه و تعامل آنها باشد. 

از تصاویر قبل و بعد درمان های زیبایی کلینیک دندانپزشکی خود برای طراحی پست اینستاگرام استفاده کنید

عکس‌های قبل و بعد بیماران یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی پست اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی است. اکثر مخاطبین زمانیکه نام یک متخصص یا یک کلینیک را جستجو کرده و وارد پیج او می‌شوند انتظار دارند چنین عکس هایی را ببینند، پس حتما این موارد را در پیج اینستاگرام خود قرار دهید.
فقط با صرف کمی زمان و تلاش بیشتر روی طراحی این پست‌ها، واقعاً می‌توانید تفاوت را در متمایز کردن پیج خود از دیگر کلینیک‌ها ایجاد کنید. 
یک فرآیند استاندارد برای گرفتن عکس‌های قبل و بعد از بیماران خود ایجاد کنید و با استفاده از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان دومینگو از طراحی جذاب پست‌های خود اطمینان حاصل کنید.

از فعالیت های پرزحمت دندانپزشکان، پست های آموزشی جالب و  سرگرم کننده تهیه کنید

آیا یکی از متخصصین شما روز پرکاری داشته یا توانسته به تازگی مدرک جدیدی را دریافت کند ؟ اگر می‌خواهید از زحمات دندانپزشکان قدردانی کنید یا برای گرفتن مدرک تخصصی جدیدشان جشنی در کلینیک برپا کردید، این موارد را در پست های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. به نمایش گذاشتن تصاویری از این رویدادها واقعاً به دنبال کنندگان شما کمک می‌کند تا کلینیک شما و عملکرد تان را بشناسند. به علاوه مخاطبین دوست دارند با پست های شاد تعامل برقرار کنند که به نوبه خود به ایجاد حضور شما در رسانه های اجتماعی کمک می‌کند. 

قرعه کشی برگزار کنید

برگزاری قرعه کشی یک راه عالی برای افزایش تعامل و فالوور در پیج کلینیک دندانپزشکی اینستاگرام شما است. برگزاری یک قرعه کشی یا جایزه می‌تواند یک راه ساده برای افزایش فالوورهای شما باشد، با تشویق دنبال کنندگان خود به لایک کردن، نظر دادن و به اشتراک گذاری پست های تان، می‌توانید بازدید از پیج تان را دوبرابر کنید و بیشتر از هزینه ای که برای اهدای هدایا کرده اید، بیماران را به کلینیک خود جذب کنید.
اگر نمی دانید چگونه پست های قرعه کشی برای کلینیک دندانپزشکی خود طراحی کنید در ادامه چند ایده به شما معرفی می‌کنیم: 
از بیماران بخواهید تصویری از خودشان که خدمات دندانپزشکی را نشان می‌دهد در پیج شان منتشر کرده و پیج شما را تگ کنند
هنگامی که بیماران در کلینیک شما هستند، آنها را تشویق کنید که پیج شما را دنبال کنند و با انتشار عکس سلفی در پیج خودشان با یک لبخند زیبا، پیج شما را تگ کنند. اشتراک‌گذاری مجدد این محتوا در پیج کلینیک دندانپزشکی یا استوری‌های اینستاگرام می‌تواند راه عالی دیگری برای افزایش دسترسی به شما باشد. سپس بین بیمارانی که شما را در اینستاگرام تگ کردند، قرعه کشی برگزار کنید. این یک راه عالی سریع و آسان برای تولید محتوا است و مطمئن شوید که پست‌های شما به دست مخاطبان جدید نیز می‌رسد. 

از مخاطبین سوال بپرسید و از آنها بخواهید با شما تعامل کنند

گاهی اوقات یک پست خلاقانه باعث ایجاد تعامل با فالوورهای شما نمی شود بلکه پرسیدن یک سوال ساده، مستقیماً فالوورهای شما را ترغیب به تعامل با پیج کلینیک دندانپزشکی تان می‌کند.
شما می‌توانید از طریق پرسیدن سؤال، مخاطبین را درگیر کنید. از نظرات سرگرم کننده گرفته تا نظرسنجی های مستقیم، آنها را تشویق کنید تا در قسمت کامنت، به سوالات شما پاسخ دهند، سپس با توجه به پاسخ های ارائه شده، آنها را به سمت پاسخ درست راهنمایی کنید. 
فراموش نکنید که شما باید به تمام پاسخ‌ها واکنش نشان دهید. لایک کنید، نظر بدهید یا کامنت بگذارید.

درباره نحوه رعایت بهداشت دهان و دندان پست های آموزشی تهیه کنید

وقتی صحبت از دندانپزشکی به میان می‌آید، همه ما می‌دانیم که عوامل زیادی در سلامت دندان‌ها نقش دارند، از جمله سبک زندگی سالم و نحوه رعایت بهداشت دهان و دندان. پیج اینستاگرام شما مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن برخی توصیه های بهداشتی و سلامتی است. نکات و مزایای یک رژیم غذایی سالم، ترک سیگار و مراقبت از ذهن و سلامت خود را به اشتراک بگذارید. به سایر پیج های آموزشی در حوزه سلامت اشاره کنید که ارزش‌های شما را نیز منعکس می‌کنند. 
به این ترتیب می‌توانید از پیج اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی خود به عنوان پیج آموزشی استفاده کنید و با به اشتراک گذاشتن برخی از نکات برتر، دانش دندانپزشکی تان را به بیماران نشان دهید. پست‌های آموزشی محتوای قابل اشتراک‌گذاری عالی نیز ایجاد می‌کنند، به این معنی که کاربران با ارسال آن‌ها به دوستان و خانواده، ذخیره آن‌ها یا اشتراک‌گذاری آن‌ها در اکانت خود، بیشتر با شما درگیر می‌شوند. 
می‌توانید پست های هفتگی به نام "نکته های برتر سه شنبه‌ها" را شروع کنید که در آن توصیه ای را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می‌گذارید تا بدانند جطور بهتر از دندان های اود مراقبت کنند. ارسال منظم این محتوا به ایجاد فالوور و تعامل بیشتر با پیج شما نیز کمک می‌کند

21 ایده خلاقانه طراحی پست اینستاگرام برای پیج کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشکان

برای ویرایش این قالب پست اینستاگرام می‌توانید به صورت رایگان در نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان دومینگو ثبت نام کنید.

هشتگ های مناسب را برای انتشار پست و استوری اینستا انتخاب کنید

هشتگ #دندانپزشکان دارای 72 هزار پست چشمگیر در اینستاگرام است و راهی عالی برای نشان دادن متخصصان کلینیک دندانپزشکی تان به صورت جداگانه در هر هفته است. با به اشتراک گذاشتن تصویری از متخصصین دندانپزشکی خود و مدارک آنها، کمی بیشتر در مورد صلاحیت های آنها و برخی از نمونه کارها یا نقل قول مستقیم از طرفشان، پست های اینستاگرام جذاب طراحی کنید. ساخت این نوع پست‌ها، یک فرصت عالی دیگر برای نشان دادن حرفه ای بودن و تخصصی بودن کلینیک دندانپزشکی شما است. البته فراموش نکنید که در سایر پست‌ها نیز باید از هشتگ های مناسب استفاده کنید.
یک راه مطمئن برای به حداکثر رساندن تعامل، توجه به هشتگ های پرطرفدار، هم در حوزه دندانپزشکی و هم مرتبط با محل کلینیک شماست. انتشار پست با هشتگ های محبوب شانس شما را برای دیده شدن توسط تعداد بیشتری از فیدهای خبری کاربران و همچنین نمایش در صفحه "برای شما" اینستاگرام افزایش می‌دهد. در حالی که اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا از 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، زمان شما بهتر است صرف تحقیق و استفاده از تعداد انگشت شماری از هشتگ های فوق العاده موثر به جای نمایش تعداد زیادی برچسب در هر پست شود. توصیه می‌کنیم در هر پست حداقل از 11 هشتگ استفاده کنید که هر چه بیشتر به دنبال کنندگان شما مرتبط باشد، بهتر است. 

21 ایده خلاقانه طراحی پست اینستاگرام برای پیج کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشکان

از ویدئوهای آموزشی یا معرفی تجهیزات و خدمات تان برای طراحی استوری متحرک تبلیغاتی به نفع خود بهره ببرید.

ویدیو فرصتی برای معرفی تیم متخصص دندانپزشکان و تجهیزات و امکانات کلینیک دندانپزشکی شما به شیوه ای متقاعد کننده و پویا است و جایگزینی عالی برای یک پست ثابت است. توصیه می‌کنیم یک Reel اینستاگرام بسازید یا از استوری های متحرک تبلیغاتی اینستاگرام که جدیدترین ویژگی ویدیویی در اینستاگرام است و به شما امکان می‌دهد کلیپ‌های ویدیویی ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای بسازید که می‌توان آن‌ها را ویرایش کرد تا شامل موسیقی، متن و جلوه‌های بصری باشد و به شما در ایجاد محتوای ویدیویی سرگرم‌کننده و جذاب کمک کند.

پست های خنده دار درباره اخبار جالب دندانپزشکی تهیه کنید

از نشان دادن حس شوخ طبعی خود در طراحی پست اینستاگرام برای پیج کلینیک دندانپزشکی نترسید. جای تعجب نیست که افراد زیادی دندانپزشکی را مکانی پراز استرس می‌دانند و ترجیح می‌دهند تا زمانیکه واقعا مجبور نشده اند به آن مراجعه نکنند، اما شما همیشه می‌توانید علاوه بر نشان دادن اینکه کلینیک دندانپزشکی شما با استفاده از امکانات رفاهی و تجهیزات پیشرفته مکانی آرامش بخش است، با انتشار پست های خنده دار، حس خوبی در بیماران ایجاد کرده و آنها را ترغیب کنید که به کلینیک شما مراجعه کنند.  

محصولات مرتبط با خدماتی که ارائه می‌دهید را در پست های اینستاگرام معرفی کنید

شما می‌توانید پیج های مرتبط را که محصولات بهداشتی در اینستاگرام می‌فروشند و بسیار پرطرفدار هستند را در پیج خود معرفی کنید و از آنها نیز بخواهید کلینیک شما را در پیج خود معرفی کنند. به این ترتیب، فالوورهای بیشتری جذب خواه کرد و می‌توانید مشتریان بیشتری داشته باشید.

از قالب های آماده برنامه طراحی آنلاین و رایگان دومینگو برای طراحی پست اینستاگرام کمک بگیرید

اگر یک مطب دندانپزشکی را اداره می‌کنید، محدودیت‌های زمانی، مسئولیت‌های سنگین مدیریتی و رسیدگی به بیماران ممکن است شما را از تلاشی که برای مدیریت پیج اینستاگرام کلینیک خود باید صرف کنید، باز دارد یا تصور کنید وقت کافی برای طراحی پست های اینستاگرام ندارید. 
نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو، راه حل مناسبی برای شما است. با استفاده از قالب های آماده و ابزارهای رایگان آن برای طراحی و ویرایش پست، فقط کافی است ۵ دقیقه در روز برای بازاریابی دیجیتال پیج اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی خود وقت بگذارید و نتایج عالی آن را در بلند مدت مشاهده کنید. برای ثبت نام رایگان در برنامه دومینگو کلیک کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین