طراحی پست اینستاگرام با هدف تبریک مناسبت های مختلف از جمله تبریک عید مبعث امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است به دلیل آن که اینستاگرام توانسته به یکی از محبوب ترین ودر عین حال کاربردی ترین بسترهای فروش محصول و یا ارائه خدمات تبدیل شود. عید مبعث طبق باورهای اسلامی روزی است که محمد مصطفی به عنوان پیامبر مسلمانان جهان برگزیده شد و به همین دلیل برای مسلمان روز بزرگی به شمار می آید به گونه ای که این روز را جشن می گیرند.

طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث و تاثیر آن بر جذب مشتری

بنابراین شما با طراحی یک پست اینستاگرامی و تبریک عید مبعث به مشتریان خود موجب همراهی بیشتر مخاطبین تان می شوید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هر روزه تعداد بیشماری از این پست ها طراحی می شود که مورد استقبال خوبی قرار نمی گیرند بنابراین شما باید پستی را طراحی کنید که مخاطب سریعا با مشاهده آن و دیدن متن درج شده جذب آن شود و اقدامی را در این باره انجام دهد.
گفتنی است که برنامه اینستاگرام پس از شیوع بیماری کرونا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و دلیل آن هم این است که تا حد زیادی توانسته جای خالی مشتریان حضوری را پر نماید. پس شما می توانید از موضوع نهایت استفاده را ببرید و با تبریک عید مبعث به صورت شکیل و خلاقانه یعنی طراحی پست اینستا موجب فروش بیشتر محصولات خود شوید و مشتریان متعددی را از سراسر کشور جذب نماید.

 

طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث و تاثیر آن بر جذب مشتری

 

روش های افزایش جذابیت پست اینستاگرامبه مناسبت عید مبعث

همان طور که گفته شد پست های مناسبتی مانند تبریک عید مبعث، کریسمس، روز مادر، شب یلدا و ... از جمله روش هایی است که می توانید به منظور افزایش فروش،جذب مشتری بیشتر، دیده شدن در فضای مجازی،بالا بردن میزان جذب فالوور، دریافت لایک بیشتر، بالا بردن میزان ویو و ... از آن استفاده نمایید. در ادامه مطلب در مورد روش های افزایش جذابیت پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث نکاتی ارائه شده است.

استفاده از عکس های باکیفیت مرتبط با مبعث

حال که عید مبعث را در پیش رو داریم پیشنهاد می کنیم کمپینی با عنوان تخفیف عید مبعث برگذار کنید. در واقع شما با تخفیف های عیدانه مشتریان خود را ترغیب به خرید محصولاتی می کنید که مدت هاست به فکر تهیه کردن آن ها هستند. از جمله روش های بالا بردن میزان جذابیت پست های اینستاگرامی در ارتباط با عید مبعث استفاده از تصاویر با کیفیت می باشد. شاید دلیل این نکته تصویری بودن پلتفرم اینستاگرام باشد. پس تمام تلاش خود را به کار ببرید تا از ویدیو ها و تصاویر با کیفیت و یا کاورهایی که زیبا می باشند استفاده نمایید.

عکس محصولات

چنان چه شما محصولاتی را در نظر دارید که قصد دارید به مناسب عید مبعث بر روی آن ها تخفیفاتی را اعمال کنید توصیه می کنیم از زوایای مختلف از آن ها عکس برداری کنید. اگر که محصول موردنظر در چندین رنگ ارائه می شود حتما پست های اسلایدی را برای آن تهیه نمایید و انواع رنگ را در پست خود معرفی کنید. با این روش مخاطب شما آن محصول را بهتر می بیند و درک می کند.

طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث و تاثیر آن بر جذب مشتری

استفاده از کپشن جذاب مرتبط با عید مبعث

این نکته را همواره مدنظر داشته باشید که هیچگاه بعد از طراحی پست اینستا آن را بدون کپشن درج نکنید. به عنوان مثال در پست مرتبط با عید مبعث زمانی را به کپشن پست خود اختصاص دهید و در دو خط حس مشتری خود را که می تواند نسبت به این روز داشته باشد را درج کنید.

هشتگ گذاری اصولی

در زمینه طراحی پست اینستاگرام و درج آن به هیچ عنوان از هشتگ های تکراری و کپی شده استفاده ننمایید. هشتگ مورد استفاده حتما بایستی که مرتبط با محتوای پست و پیج شما باشد به عنوان مثال در مورد عید مبعث می توانید از هشتگ های مثل عاشقان محمد و ... استفاده نمایید. به طور کلی کلمات کلیدی زیادی وجود دارند که با محتوی پست اینستا شما در ارتباط است و پیشنهاد می شود از این کلمات به کار ببرید چرا که احتمال جستجو شدن آن ها توسط مخاطبان تان زیاد است.

طراحی پست های مناسبتی با نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال راهی جهت بالا بردن میزان جذابیت پست های اینستا خود و یا طراحی پست های مناسبتی هستید توصیه می کنیم از نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو استفاده نمایید تا به وضوح شاهد بالا رفتن مخاطبین خود و در نتیجه افزایش میزان فروش خود باشید. در زیر چندین نمونه از قالب های از پیش طراحی شده تبریک عید مبعث توسط نرم افزار دومینگو معرفی شده است.
در ادامه مطلب در مورد اهمیت استفاده از این گونه نرم افزار ها و این که چرا به صاحبان پیج های اینستاگرامی توصیه می شود جهت طراحی پست های خود از این گونه نرم افزارها استفاده کنند، پرداخته شده است.

طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث و تاثیر آن بر جذب مشتری

قالب آماده طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث

به احتمال زیاد تا کنون به این موضوع پی برده اید که هر اندازه طراحی پست اینستا جذاب تر باشد به همان اندازه مشتریان بیشتری به سمت پیج شما هدایت می شوند. این موضوع تا اندازه ای مهم می باشد که اگر محتوی غنی را برای پیج خود استفاده نمایید، در صورت نبود ظاهر خوب و زیبا متاسفانه شانس این که قادر باشید مخاطبین زیادی را جذب کنید به شدت کاهش می یابد.
بنابراین اگر این تصمیم را دارید که برای عید مبعث پستی را طراحی کنید که علاوه بر متنی پرمحتوا دارای تصاویر جذاب و خارق العاده باشد توصیه می کنیم حتما از قالب های آماده پست اینستا  و بدون نیاز به استفاده از برنامه های طراحی اعم از فتوشاپ و ... به شکل کاملا رایگان استفاده نمایید. در حال حاضر کلیه کسب و کارها الگوی خاصی را برای پست های خود در نظر گرفته اند به گونه ای که مشتریان، پیج مورد نظر را با آن الگو می شناسند. توصیه می کنیم برای آن که بتوانید در این فضای رقابتی ایجاد شده موفقیت کسب کنید، بالاترین کیفیت بصری و محتوایی را به مخاطبان تان عرضه نمایید. از جمله ابزارهای حیاتی که صاحبان مشاغل می توانند برای پیج های بیزینسی خود استفاده نمایند، قالب پست اینستاگرام می باشد.
از جمله فوایدی که قالب کاور اینستاگرام برای انواع پیج از جمله پیج های بیزینسی دارد می توان به مواردی همچون داشتن مزیت رقابتی بر رقبای خود اشاره داشت. به طور کلی طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث با نرم افزار طراحی قالب اینستا می تواند مزیت های زیر را برای پیج شما داشته باشد:
·         استفاده نمودن از قالب های آماده طراحی پست اینستا به شما کمک می کند تا زمان کمتری را صرف طراحی پست های پیج خود کنید چرا که تصاویر زیادی در این زمینه می توانید به صورت رایگان استفاده نمایید.
·         مزیت دیگر استفاده کردن از قالب های آماده طراحی پست اینستاگرام آن است که پایه های برندینگ شغلی که در آن فعالیت دارید را استوارتر می نماید.
·         کسب اطلاعات بیشتر از برند از دیگر فوایدی است که نرم افزارهای طراحی پست همچون نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو برای شما در پی دارد.
·     قالب پست اینستاگرام در مقایسه با سایر فعالیت های تعاملی کارآمد تر می باشد به این معنا که به جای ارسال پیامک تبلیغاتی تبریک عید مبعث و ...، طراحی پست اینستاگرام با این مضمون برای شما موثرتر واقع می شود.
·         به کارگیری قالب پست اینستاگرام به افراد در شناخت بهتر مخاطبین خود کمک می کند.

طراحی پست عید مبعث با نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو

از جمله بهترین و محبوب ترین نرم افزارهایی که شما می توانید به آسودگی با کمک آن انواع کارهای گرافیکی خود را انجام دهید، نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو می باشد. این نرم افزار این امکان را در اختیار شما قرار داده است که مطابق با ذوق و سلیقه خود اقدام به طراحی پست اینستا، طراحی استوری اینستاگرام، طراحی کارت ویزیت، طراحی لوگو و همچنین طراحی بنرهای تبلیغاتی، بروشور، پوستر و طراحی فلایر به مناسبت عید مبعث نمایید و در نهایت کار گرافیکی خود را در قالب فایل گیف، وکتور و ... ذخیره و استفاده نمایید.

طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث و تاثیر آن بر جذب مشتری

از دیگر ویژگی های برجسته این نرم افزار می توان به استفاده راحت و آسان آن اشاره داشت به گونه ای که بدون نیاز به دانش تخصصی در زمینه طراحی گرافیک و با کمک ابزارهایی که در این نرم افزار تعبیه شده، در مدت زمان کوتاهی می توان انواع کارهای گرافیکی را طراحی نمود.

مراحل طراحی پست اینستا در نرم افزار دومینگو

یکی از مزایای برجسته نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو آن است که کلیه ابزار و المان مورد استفاده شما به شکل جامع و کامل در اختیارتان قرار می گیرد. شما می توانید با کمک این نرم افزار قالب پست اینستا را به گونه ای طراحی کنید که در کنار تبریک عید مبعث، برای برخی از مشتریان قدیمی خود تخفیفی را در نظر بگیرید تا با این روش علاوه بر صرف زمان کمتر جهت طراحی پست و داشتن پیج جذاب و منسجم، رضایت مشتری بیشتری را داشته باشید. درادامه نحوه طراحی پست اینستا با کمک نرم افزار دومینگو برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

1. انتخاب قالب آماده پست اینستاگرام

ویرایش و سفارشی سازی قالب های آماده پست اینستا دومینگو برای کسب و کارتان بسیار راحت است. در وب سایت دومینگو صدها الگو آماده به منظور طراحی پست اینستاگرام خصوصا طراحی پست با مضمون عید مبعث در نظر گرفته شده است که قادر خواهید بود تنها با اضافه نمودن متن دلخواه خود در عرض چند دقیقه پست اینستا زیبا و جذاب را تولید نمایید. لازم به ذکر است کلیه بخش های تشکیل دهنده یک قالب اعم از تصویر، متن و ... را تغییر دهید تا به یک پست جذاب و چشمگیر که مورد پسند مخاطبان است، دست پیدا کنید.

2. انتخاب تصویر

پست اینستاگرام از آن جهت در بازاریابی یک امر مهم به شمار می آید که قرار است تا ابد در پیج اینستای شما ماندگار باشد. مخاطبین پست های پیج را لایک می کنند و هر چه تعداد لایک ها بیشتر باشد به همان میزان جذب مشتری برای شما افزایش می یابد. بنابراین دست به کار شوید و یک تصویر یا عکس استوک مرتبط با  عید مبعث انتخاب نمایید. تصویر انتخابی را خیلی راحت می توانید به عنوان پس زمینه قالب مورد نظر خود آپلود کنید و سایز آن را با استفاده از انواع ابزار موجود و در دسترس، تغییر دهید. شما همچنین می توانید متن و دیگر عناصر دلخواه خود را به قالب دلخواهتان اضافه نمایید

طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث و تاثیر آن بر جذب مشتری

3. ویرایش قالب با ابزارهای حرفه ای

قدم بعدی شما اعمال هرگونه تغییر اعم از حذف یا اضافه نمودن عناصر مطابق با نیاز و سلیقه شخصی می باشد، بنابراین اگر قصد دارید به مشتریان تان در مورد تخفیف های عید مبعث و یا فروش محصولات ویژه این مناسبت اطلاع رسانی کنید حتما در این مرحله تغییرات لازمه را اعمال کنید. این که تمایل دارید مخاطبین پیج شما چه عملی انجام دهند، بستگی به این مورد دارد که پست اینستای خود را تا چه اندازه خلاقانه ایجاد کنید.

4. دانلود و ذخیره پست اینستا

آخرین مرحله در نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو بعد از آن که اصلاحات مورد نظر خود را اعمال کردید، ذخیره نمودن پست طراحی شده است. جهت انتشار پست تنها کافی است بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید سپس فرمت مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در مرحله بعد اسم فایل را درج کرده و در گوشی یا کامپیوتر شخصی خود ذخیره و جهت انتشار در برنامه اینستاگرام استفاده نمایید. در ادامه مطلب چندین نمونه قالب آماده طراحی پست اینستا با عنوان تبریک عید مبعث برای شما عزیزان آورده شده است که مطابق سلیقه خود می توانید تصویر، متن و ... آن را تغییر دهید.

 طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث و تاثیر آن بر جذب مشتری طراحی پست اینستاگرام به مناسبت عید مبعث و تاثیر آن بر جذب مشتری

جمع بندی

احتمالا تا کنون دریافتید که طراحی پست اینستا تا چه اندازه می تواند بر جذب مشتری و در نتیجه فروش محصولات و یا ارائه خدمات شما تاثیرگذار باشد. همچنین پی به این مسئله بردید که جهت طراحی هر چه بهتر پست اینستاگرام خود از قالب های آماده طراحی پست اینستا استفاده نمایید چرا که پیج اینستا منسجم تر و قابل اعتماد تر از قبل نمایش داده می شود. علاوه بر این طراحی پست اینستا با کمک نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان دومینگو تا حد زیادی در زمان ما صرفه جویی می کند و باعث می شود تا با سرعت بیشتر و به صورت خلاقانه تر به کسب و کار خود بپردازیم.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین