سال نو در راه است و اکثر کسب و کارها شاهد تب و تاب خریداران در بازار های حضوری و آنلاین هستند. در چند سال اخیر، شیوع کوید ۱۹ موجب شده تا فروشگاه های فیزیکی، فروش کمتری را نسبت به آنچه معمولاً در این زمان از سال داشتند، تجربه کنند. درحالیکه فروش بهاره برای فروشگاه های اینترنتی پر جنب و جوش است. این جنب و جوش در فضای مجازی، فرصتی را برای کسب‌وکارهای آنلاین فراهم کرده تا درآمد خود را افزایش دهند. اگر شما هم یک کسب و کار خانگی یا آنلاین دارید ، فرصت را از دست ندهید. طراحی پست اینستا برای فروش بهاره با پیشنهادات، رقابت‌ها، تخفیف‌ها و غیره می‌تواند در موفقیت هرچه بیشتر کسب و کار شما نقش مهمی ایفا کند. 
برای فروش موفقیت آمیز محصولات یا خدمات خود در فروش بهاره، باید محتوای خاصی که با حال و هوای جذاب سال نو همخوانی داشته باشد، منتشر کنید. اگر نمی دانید چطور از طراحی پست اینستا برای فروش بهاره به نفع برندتان استفاده کنید، پیاده سازی ایده های ارائه شده در این مقاله را در کمپین های تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

پیشنهاد فروش ویژه بهاره در مدت زمان محدود در پست اینستاگرام

فروش در مدت زمان محدود معمولاً برای مدت کوتاهی، تقریباً 24 ساعت یا حداکثر چند روز ادامه دارد. وقتی چنین تبلیغاتی را به عنوان پست اینستا منتشر می‌کنید، معمولاً از مشتریان می‌خواهید که فرصت را از دست ندهند و طی چند ساعت آینده یا چند روز آینده برای دریافت یک تخفیف ویژه، خرید خود را از سایت شما انجام دهند. چنین فروش هایی باعث افزایش 35 درصدی در نرخ تراکنش‌ها می‌شود.

 

طراحی پست اینستا برای فروش بهاره

 

برای ایجاد حس فوریت در طراحی پست اینستا برای فروش بهاره و تبلیغات مرتبط، باید اطلاعات مربوط به فروش فوری را در قالبی جذاب ارائه دهید. محصولاتی را که قصد فروش آنها را دارید در یک پست جمع آوری کنید، آنها را با عناصر مرتبط تزئین کنید یا یک رنگ روشن برای پس زمینه قرار دهید و از آنها عکس با کیفیت بگیرید. با انجام این کار، به طرفداران خود اجازه می‌دهید تا ارتباط مثبتی با برند شما برقرار کنند و بنابراین، علاقه آنها را برای خرید در بازه زمانی که مشخص کردید، بر می‌انگیزید. 
سعی کنید از گرافیک های ساده و رنگ های ملایم و دلپذیر استفاده کنید. با این حال، می‌توانید محصولات متنوعی از برند خود را نشان دهید و از مشتریان بخواهید که سریع تصمیم بگیرند. چنین تاکتیک‌هایی افراد را به خرید محصولاتی که در حراج نیستند نیز ترغیب می‌کند. 

فروش بعد از سال نو

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید، مطمئناً می‌دانید که مناسبت‌ها، زمان ایده آلی برای فروش بالای محصولات است. با طراحی پست اینستا برای فروش بهاره و با استفاده از حال و هوای جشن که معادل یک حال و هوای دیوانه وار برای خرید است، قادر به جذب تعداد قابل توجهی از مشتریان هستید.
اما چرا بلافاصله بعد از نوروز تخفیف های بزرگ را تبلیغ نمی کنید؟ در واقع ارزش آن را دارد که فروش برخی از محصولات باقیمانده در انبار را بعد از عید نوروز در نظر بگیرید. 
بنابراین، اگر چنین ایده ای دارید، باید با طراحی پست اینستا برای فروش بهاره، درصد تخفیف مشخصی را اعلام کنید (عدد تخفیف را با طرحی مشخص روی تصویر قرار دهید) و آن را در پیج خود تبلیغ کنید. برای ایجاد یک فراخوان برای اقدام قوی، امکان استفاده از تخفیف را تا پایان فروردین به عنوان آخرین فرصت فصلی ذکر کنید. رویکرد خود را تغییر دهید و به جای فروش شب عید به فروش محصولات بهاره فکر کنید. ظاهری جدید ایجاد کنید و محصولات خود را به عنوان نقطه عطفی تازه و هیجان انگیز ارائه دهید. 
به خاطر داشته باشید که مردم در طول تعطیلات عید زمان بیشتری را در رسانه های اجتماعی می‌گذرانند تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنند. بنابراین برای افزایش احتمال فروش محصولات/خدمات خود، پست های تبلیغاتی جذاب طراحی کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی از شما خرید کنند. 
مردم تمایل دارند در طول تعطیلات در هزینه های خود صرفه جویی کنند. با با طراحی پست اینستا برای فروش بهاره که شامل تخفیف می‌شود، به آنها اجازه دهید از این فرصت برای خرید بیشتر استفاده کنند. با استفاده از محتوای حساس به زمان و تعیین یک مهلت مقرر برای استفاده از کد تخفیف، می‌توانید فروش بهاره خود را چندین برابر کنید. بنابراین، شما طرفداران خود را تشویق می‌کنید تا به فعالیت های برند شما توجه بیشتری داشته باشند. 
طراحی پست اینستا برای فروش بهاره باعث افزایش فروش شما و افزایش ترافیک در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و در نتیجه آگاهی از برند شما می‌شود. علاوه بر این، ممکن است برای سال بعد مشتری جدیدی به دست آورید. 
ما می‌دانیم که طراحی پست برای فروش بهاره یک کار وقت گیر است. اما با قالب های آماده برنامه طراحی آنلاین دومینگو که از بهترین سایت‌ها برای ساخت پست اینستاگرام است می‌توانید طی چند دقیقه یک پست مخاطب پسند تهیه کنید که فروش بهاره محصولات تان را تبلیغ کند.

محصولات جدید خود را با طراحی پست اینستا برای فروش بهاره تبلیغ کنید

اگر در حال فروش برخی از کالاهای جدید در فروش بهاره هستید، مردم را تشویق کنید تا دقیقاً در این زمان از سال از محصولات شما استفاده کنند، به دنبال کنندگان خود نشان دهید و بگویید چرا یک محصول خاص می‌تواند یک هدیه عالی یا یک کالای ضروری برای تعطیلات عید یا جشن گرفتن باشد. 
اگر فروشگاه صنایع دستی دارید می‌توانید هفت سین های دست ساز زیبا را در پیج خود تبلیغ کنید تا فالوورهایتان برای تزئین سفره هفت سین خود آنها را سفارش دهند
اگر در صنعت مد فعالیت می‌کنید، می‌توانید تصویر چند لباس از کالکشن جدید خود را برای فروش بهاره به تخفیف ویژه پست کنید.

نظرات شخصی مشتریان تان را درباره محصولات بهاره بپرسید

با طراحی یک پست اختصاصی اینستا برای فروش بهاره که در آن نظرسنجی برگزار می‌کنید می‌توانید مخاطبان خود را با برندتان درگیر کنید. اگر بتوانید فالوور‌ها را متقاعد کنید تا درباره محصولات شما با هم تبادل نظر کنند، به طور قابل توجهی نرخ تعامل (ER) را افزایش خواهید داد. 
برای برانگیختن حس کنجکاوی، از فالوورهای خود دعوت کنید تا درباره محصولات/خدمات جدید شما نظر بدهند. مثلا می‌توانید از آنها بپرسید چه نوع محصولاتی را در سال جدید بیشتر نیاز دارند. سپس می‌توانید جزئیاتی در مورد کالاهایی که قصد دارید در سال آینده به لیست محصولات خود اضافه کنید به اشتراک بگذارید. 
چنین مکالماتی می‌تواند اطلاعات ارزشمندی برای برنامه ریزی استراتژی های آینده کسب و کارتان به شما بدهد. 

در مورد یک محصول پرفروش پست اینستا بگذارید

یک پست با این پیام بنویسید: «من در سال جدید از این محصول استفاده کردم و کاملا راضی بودم! تو چطور؟" این یکی از بهترین ایده‌ها برای برقراری ارتباط با فالوورها است که می‌تواند به شما کمک کند محصولات یا خدمات برتر پیج تان را شناسایی کنید.
با طراحی پست اینستا برای فروش بهاره که یک یا چند محصول پرفروش را تبلیغ می‌کند و نظر کاربران را می‌پرسد متوجه خواهید شد که مردم می‌خواهند کسب و کار شما را در چه جهتی ببینند. مخاطبان شما می‌توانند منبع عالی از ایده هایی در مورد اینکه چگونه می‌توانید پیشرفت کنید، باشند. 
با انتشار پست های تعاملی در اینستاگرام می‌توانید بهتر با مخاطبان خود در ارتباط باشید و از نظرات آنها برای توسعه کسب و کارتان الهام بگیرید.

نمایش کالاهای جدید را در طراحی پست اینستا برای فروش بهاره فراموش نکنید

فالوورهای خود را تحت تاثیر قرار دهید تا سال خود را با توجه بیشتر به برند شما شروع کنند. با طراحی پست اینستا برای فروش بهاره به مخاطبان خود اجازه دهید جدیدترین محصولات شما را ببینند.
مثلا اگر عطر می‌فروشید، پست «سال نو - عطر نو» نمونه‌ای عالی برای پیاده‌سازی ایده‌ای معرفی محصول جدید است. مردم دوست دارند چیزهای جدیدی را ببینند که در راه است، بنابراین به آنها الهام دهید تا لیست نیازمندی های خود را با محصولات شما پر کنند. 
از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو نیز می‌توانید برای طراحی پست اینستا برای فروش بهاره تأثیرگذار به منظور ایجاد آگاهی و اعتماد بین مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

طراحی پست اینستا برای فروش بهاره

یک تقویم برای برنامه ریزی سال جدید منتشر کنید

برای پیج های آموزشی، طراحی پست اینستا با تقویمی از دوره های آموزشی که در سال جدید در راه است می‌تواند ایده خوبی باشد. به طرفدارانتان اطلاع دهید که بعد از تعطیلات عید در کدام دوره های آموزشی می‌توانند شرکت کنند، و به آنها کمک کنید تا زمان خود را با توجه به زمان دوره های آموزشی شما، مدیریت کنند. 
پست هایی که در آن تقویمی از برنامه های در حال اجرا به اشتراک گذاشته می‌شود می‌تواند برای اماکن پربازدید مثل موزه‌ها، سالن سینما و غیره نیز مفید باشد. این پیج‌ها می‌توانند برنامه‌ها یا فوق برنامه های خود را در تعطیلات بهاره با مخاطبین به اشتراک بگذارند تا به فروش بیشتری دست پیدا کنند. 

از پشت صحنه کسب و کار خود در روزهای عید برای طراحی پست اینستا استفاده کنید 

در حالی که رقبای شما بیش از حد بر طراحی پست اینستا برای فروش بهاره تمرکز کردند شما می‌توانید رویکرد متفاوتی در پیش بگیرید و اجازه دهید طرفداران شما پشت صحنه ای از فعالیت هایتان را ببینند. 
فیلم‌ها و عکس های پشت صحنه را به آنها نشان دهید و از آنها بخواهید به کمپین شما بپیوندند و عکس های جالبی را در پیج خودشان با هشتگ مناسبی منتشر کنند. به عنوان مثال، اگر صاحب یک رستوران هستید، به آنها نشان دهید که چگونه یکی از غذاهای خاص خود را درست می‌کنید یا چگونه فضای رستوران تان را برای شب عید تزئین می‌کنید. بگذارید طرفدارانتان احساس کنند «خودی» هستند. 
علاوه براین می‌توانید از دنبال کنندگان خود دعوت کنید، تا با حضور پیدا کردن در رستوران شما از تخفیف ویژه برخوردار شوند. 
این تاکتیک نه تنها برای مغازه‌ها و فروشگاه های حضوری جذاب است، بلکه می‌تواند برای رویدادهای آنلاین نیز به کار گرفته شود. اگر یک وبینار یا مستر کلاس برنامه ریزی می‌کنید، می‌توانید پست های پشت صحنه زیادی طراحی کنید. شروع به به اشتراک گذاشتن ویدئوهایی از روند آماده سازی خودتان برای شرکت در این رویداد کنید. اتفاقات جالبی که در پشت صحنه می‌افتاده به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، ذکر کنید که می‌توانند با لایک کردن یا گامنت گذاشتن زیر پست از تخفیف ویژه برخوردار شوند و البتا آنها برای مدت طولانی چنین فرصتی نخواهند داشت. 

از ارائه هدایا و پیشنهادات تخفیف در پست اینستاگرام فروش بهاره غافل نشوید

بله، ما دوباره ازهدیه دادن صحبت می‌کنیم! عیدی دادن به مخاطبین تان می‌تواند وفاداری انها را به برندتان افزایش دهد . می‌توانید تبلیغ کنید که هر سفارش را با یک هدیه کوچک زیبا تکمیل می‌کنید. این یک راه عالی برای تشویق مردم به خرید از شما است. با طراحی پست اینستا برای فروش بهاره که در آن هدیه یا عیدی برای فالوورهایتان در صورت خرید از شما تا پایان فروردین ماه در نظر گرفتید، می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و آنها را ترغیب کنید دوباره به فروشگاه اینترنتی شما برای خرید بازگردند. 

طراحی پست اینستا برای فروش بهاره

چگونه از ابزار طراحی آنلاین دومینگو برای طراحی پست اینستا فروش بهاره کمک بگیرید؟

سال نو نزدیک است. اگر می‌خواهید از رقبا پیشی بگیرید و سود فروش بهاره خود را به حداکثر برسانید، کارهای زیادی باید انجام دهید. به یاد داشته باشید که برنامه بازاریابی با طراحی پست اینستا برای فروش بهاره تکمیل می‌شود.
 زیرا فروش شب عید فقط به چند روز قبل از نوروز ختم نمی شود و تبلیغات در تعطیلات عید نیز بسیار مهم است. با استفاده از این فرصت می‌توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

طراحی پست اینستا برای فروش بهاره

امیدواریم قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو بتواند به شما کمک کند کمپین تبلیغاتی خود را در سال جدید با موفقیت اجرا کنید و تجربه‌ای عالی به مشتریان خود ارائه دهید. 
سال نو مبارک!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین