۱۳ بدر سال ۱۴۰۲ در راه است و تقریبا تمام پیج های فعال در اینستاگرام در حال برنامه ریزی برای انتشار پست در این روز مهم هستند. ۱۳ بدر سال‌ها است که به عنوان روز طبیعت در کشور ما جشن گرفته می‌شود. بسیاری از کمپین های تبلیغاتی حفظ محیط زیست با طراحی پست های انگیزشی سعی دارند مخاطبین را تشویق کنند تا بیشتر از قبل یه محافظت از منابع طبیعی اهمیت بدهند. چه زمانی بهتر از روز ۱۳ بدر برای به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه های حفظ محیط زیست است؟ در این مقاله ایده هایی را برای برانگیختن حس مشارکت در کمپین روز طبیعت با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ایده های طراحی پست اینستا برای روز طبیعت

روز طبیعت در ایران از زمان باستان در ۱۳ فروردین جشن گرفته می‌شود و به ۱۳ بدر معروف شده است. این روز فرصت مناسبی برای تشویق فعالیت های مربوط به حفظ طبیعت و تاکید بر نیاز به حفاظت از محیط زیست در برابر نابودی است. 
روز ۱۳ بدر زمان بسیار خوبی برای انتشار پست در مورد زمین، محیط زیست و منابع طبیعی است بنابراین در ادامه چند ایده برای طراحی پست اینستا در روز 13 بدر را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آنها برای ترغیب مخاطبین به حفظ طبیعت استفاده کنید. انتشار این محتوا می‌تواند فرصتی عالی برای شما باشد تا برند خود و نحوه حمایت آن از محیط زیست را به نمایش بگذارید. 

در طراحی پست اینستاگرام برای روز 13 بدر به اقداماتی که می‌توان برای حفظ محیط زیست انجام داد اشاره کنید

زمین در حال گرم شدن است و همه ما می‌دانیم که صنایع مختلف در انتشار گاز دی اکسید کربن و ایجاد آلودگی های زیادی نقش دارند. استفاده غیر ضروری ما از منابع گرانبهای زمین می‌تواند در دراز مدت به زمین آسیب برساند و اگر مراقب نباشیم در نهایت منجر به نابودی زمین می‌شود. بنابراین، روز ۱۳ بدر که به روز طبیعت معروف است، زمان مناسبی برای ترویج و تشویق شیوه های پایدار است که نه تنها برای زمین بلکه برای نسل ما نیز مفید خواهد بود.
بنابراین، طراحی پست اینستا برای روز ۱۳ بدر می‌تواند در مورد روش های پایدار و تأثیر آن بر حفظ محیط زیست باشد. 
طراحی این پست‌ها به فالوورهایتان کمک می‌کند تا درباره علت آلودگی و گرم شدن کره زمین بیشتر بدانند. شما می‌توانید درباره تاثیر صنایع و اقدامات پایداری که برای بهبود محیط زیست می‌توانند انجام دهند، توضیحاتی ارائه دهید.
طراحی یک پست در مورد پایداری و اقدامات سازگار با محیط زیست که برند شما در طول سال انجام داده نیز می‌تواند ایده خوبی باشد. 

5 ایده طراحی پست اینستا برای ۱۳ بدر

برخی از اقدامات پایدار عبارتند از: استفاده از سوخت های فسیلی کمتر، آگاهی در مورد استفاده از برق، کاشت درختان بیشتر و مراقبت از آنها.

کتاب های مختلف در مورد محیط زیست را در پست اینستا برای روز 13 بدر معرفی کنید

کتاب‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را مطالعه کرد تا با اقداماتی که می‌توان برای حفظ محیط زیست انجام داد، آشنا شد. این کتاب‌ها ممکن است در مورد فعالیت های مناسب برای حفظ محیط زیست اطلاعات مناسبی به شما ارائه دهند که می‌تواند مخاطبین را برای مبارزه با آلودگی و تغییرات آب و هوایی راهنمایی کند.
معرفی این کتاب‌ها در پست های اینستاگرامی روز طبیعت، ایده جالب دیگری است که به افزایش آگاهی از برند شما نیز کمک می‌کند.

یک کمپین کمک مالی برای کمک به سازمان محیط زیست راه بیندازید

شما می‌توانید در پست های اینستاگرامی روز ۱۳ بدر از سازمان های غیر دولتی که به طور خستگی ناپذیر برای نجات محیط زیست و حمایت از طبیعت تلاش می‌کنند، قدردانی کنید. همچنین می‌توانید یک کمپین کمک مالی برای آنها راه اندازی کنید تا به آنها در دستیابی به اهداف شان کمک کنید. بسیاری از سازمان‌های غیردولتی وجود دارند که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، اگر در پست اینستا از فالوورهای خود بخواهید که به این سازمان‌ها کمک کنند، احتمالا سهم کوچکی در حفظ محیط زیست خواهید داشت.

5 ایده طراحی پست اینستا برای ۱۳ بدر

یک چالش برای روز 13 بدر برگزار کنید

خلاقیت خود را با ایجاد چالشی که خودتان هم آن را انجام می‌دهید، در طراحی پست اینستا برای روز ۱۳ بدر نشان دهید. انتشار عکس هایی که در آن مشغول جمع کردن زباله هایی مانند بطری های پلاستیکی از طبیعت به هستید همراه با کپشنی که اهمیت بازیافت و استفاده مجدد از آنها را بیان می‌کند می‌تواند به راه اندازی چالش #جداسازی_زباله_ خشک کمک کند.
 همچنین می‌توانید آموزش هایی را برای استفاده مجدد از بطری های پلاستیکی در پست های اینستاگرام به اشتراک بگذارید. یک آموزش ساده مثل بریدن سر بطری های پلاستیکی، رنگ آمیزی آنها و تبدیل آنها به گلدان برای گیاهان می‌تواند ایده دیگری برای چالش #بازیافت_زباله_پلاستیکی باشد.
 فالوورهای شما نیز می‌توانند این آیتم فوق العاده آسان را امتحان کنند یا اگر ایده ای دارند با همین هشتگ در پیج خود به اشتراک بگذارند.

به مردم آموزش دهید که چطور می‌توانند بهتر از طبیعت محافظت کنند

با استفاده از پست های اینستاگرامی می‌توانید روی مخاطبان هدف خود تأثیر بگذارید و به آنها در مورد اهمیت نجات جهان و نحوه مبارزه با بزرگترین دشمن ما یعنی آلودگی آموزش دهید.

در طراحی پست اینستا برای روز 13 بدر یک مسابقه برگزار کنید

شما می‌توانید میزبان یک مسابقه یا قرعه کشی سرگرم کننده در بین دنبال کنندگان خود باشید. در طراحی پست اینستا برای روز ۱۳ بدر می‌توانید یک پرسشنامه سرگرم کننده ایجاد کنید و فردی که بیشترین پاسخ صحیح را داشته باشد می‌تواند یک جایزه هیجان انگیز برنده شود.

5 ایده طراحی پست اینستا برای ۱۳ بدر

با یک برند یا اینفلوئنسر برای راه اندازی کمپین حمایت از محیط زیست همکاری کنید

در این روز می‌توانید از پلتفرم رسانه های اجتماعی خود و همچنین پلتفرم اینفلوئنسری که با آن همکاری می‌کنید برای تبلیغ استفاده کنید. این امر باعث افزایش آگاهی از برند شما و آموزش بیشتر دنبال کنندگان هدف شما در مورد مسائل زیست محیطی می‌شود.

از تصاویر و ویدئوی اقداماتی که انجام دادید در طراحی پست اینستا برای روز 13 بدر استفاده کنید!

فالوورهایتان آنچه را که می‌بینند باور می‌کنند. پس اگر می‌خواهید به عنوان برندی دیده شوید که واقعاً به نوعی به طبیعت اهمیت می‌دهد، طراحی پست اینستا با تصاویر یا ویدئویی از اقداماتی که روز ۱۳ بدر برای حفظ طبیعت انجام دادید، نتیجه بسیار تأثیرگذارتر و مثبت تری در بین فالوورهای شما خواهد داشت.
مثلا اگر به یک خیریه کمک مالی کردید یا به عنوان یک عضو داوطلب برای یک سازمان دوستدار محیط زیست اقدامی مانند جمع کردن زباله از تفرجگاه‌ها را انجام دادید، چند عکس از خودتان هنگام انجام این اقدامات بگیرید و در پست اینستاگرام منتشر کنید. این نوع پستها، نتیجه بسیار تأثیرگذارتری خواهد داشت، زیرا مخاطبین شما را به عنوان فردی می‌بینند که واقعاً به محیط زیست اهمیت می‌دهد.

یک بنر تبلیغاتی یا اینفوگرافیک در طراحی پست اینستا برای روز 13 بدر به اشتراک بگذارید

اگر یک بنر تبلیغاتی یا اینفوگرافیک در مورد مسائل زیست محیطی به اشتراک بگذارید و اهمیت حفظ محیط زیست را در آن برجسته کنید، پست اینستاگرام شما می‌تواند بسیار جذاب شود.
این امر توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و در نتیجه آگاهی از برند خود را در این پلتفرم افزایش دهید.

5 ایده طراحی پست اینستا برای ۱۳ بدر

کپشن مناسب برای پست اینستاگرام روز 13 بدر

در گذشته، روز طبیعت روزی بود که مردم گرد هم می‌آمدند تا سیاره ما را جشن بگیرند و برای محافظت از آن اقدام کنند. امروزه رسانه های اجتماعی بستری قدرتمند برای افراد فراهم کرده تا با سایر افرادی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند ارتباط برقرار کنند. در روز طبیعت، مردم سراسر ایران از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تعهد خود برای حفاظت از سیاره استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید با نوشتن کپشن پست اینستا در روز ۱۳ بدر به این افراد بپیوندید و تفاوت ایجاد کنید:
1. حقایق و اطلاعات در مورد مشکلات طبیعت را در طراحی پست اینستا برای روز ۱۳ بدر به اشتراک بگذارید.
2. دنبال کنندگان خود را ترغیب کنید تا در مورد مشکلات محیط زیست اطراف خود نظر بدهند و اقدامات موثری که برای بهبود آن می‌توان انجام داد را پیشنهاد بدهند.
3. از کپشن پست اینستاگرام برای افزایش آگاهی در مورد مشکلات محیط زیست که برای شما مهم هستند استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از کپشن برای معرفی گونه‌های در حال انقراض یا کمپینی برای انرژی پاک استفاده کنید.
4. اقداماتی که انجام می‌دهید را توضیح دهید. این اقدامات می‌تواند شامل موارد ساده ای مانند بازیافت یا کاهش مصرف انرژی باشد.

طراحی پست اینستا برای روز 13 بدر با قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو

راه های زیادی برای طراحی پست اینستا در روز ۱۳ بدر وجود دارد که نشان دهنده حمایت شما از این سیاره باشد. رسانه های اجتماعی یک پلت فرم عالی برای افزایش آگاهی و به اشتراک گذاری اطلاعات هستند، بنابراین مطمئن شوید که از تمام پتانسیل خود استفاده کنید. 
با کمک نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو می‌توانید ایده های خود را درباره روز طبیعت با چند کلیک ساده به یک پست جذاب تبدیل کنید. همچنین می‌توانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی دومینگو برای ساخت پست های حرفه ای در چند ثانیه کمک بگیرید و زمان مورد نیاز برای تولید محتوا را کاهش دهید.

5 ایده طراحی پست اینستا برای ۱۳ بدر

برنامه آنلاین و رایگان دومینگو با کمک هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پست های اینستاگرام را با گوشی موبایل یا لپ تاپ خود بسازید.
شما می‌توانید هر نوع تصویر، متن، استیکر یا برچسبی را به قالب های آماده این نرم افزار اضافه کرده و مطالب آموزشی در مورد مسائل زیست محیطی را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.
همچنین می‌توانید مخاطبین را تشویق کنید که روز طبیعت را به روش خودشان جشن بگیرند و فعالیت های  خود را به نمایش بگذارید تا نشان دهید چگونه برای حفظ محیط زیست اقدام می‌کنید.
فراموش نکنید که هنگام انتشار پست اینستاگرام حتما از هشتگ‌ها استفاده کنید تا سایر مخاطبین بتوانند پست شما را در جستجو هایی که انجام می‌دهند ببینند.
ما فقط یک زمین داریم، بیایید با هم برای محافظت از آن تلاش کنیم!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین