۱۸ فروردین هر سال روز جهانی سلامت است که می تواند برای تبلیغات مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی مانند کلینیک ها، بیمارستان ها و غیره فرصت مناسبی باشد. بازاریابی در اینستاگرام با طراحی پست اینستا برای روز سلامت، یک راه عالی برای پیج های مرتبط با خدمات درمانی و پزشکی است تا بتوانند با بیماران ارتباط نزدیک تری برقرار کنند.
 با توجه به تعداد بالای کاربران اینستاگرام، فرصت‌ زیادی برای دسترسی به مخاطبین هدف در این پلتفرم وجود دارد که ان را به بستری عالی برای تعامل با فالوورها تبدیل کرده است. بیش از 800 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام وجود دارد که نشان می دهد طراحی پست اینستا برای روز سلامت و به اشتراک گذاری محتوا با مخاطبان هدف تان قطعا می تواند در جذب آنها به کلینیک یا مرکز درمانی شما موثر واقع شود.
در این مقاله، نکاتی که برای به حداکثر رساندن  کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود باید به آن توجه کنید را مطرح خواهیم کرد و درباره اینکه چگونه می‌توانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده کنید، اطلاعات بیشتری در اختیار شما می گذاریم.

۶ نکته برای طراحی پست اینستا در روز سلامت 

1. از هشتگ ها در طراحی پست اینستا برای روز سلامت استفاده کنید

هشتگ ها عبارات و کلمات کلیدی هستند که به کپشن پست های اینستاگرام اضافه می کنید. اینستاگرام برای استفاده از هشتگ ها محدودیت ایجاد کرده و این پلتفرم به شما امکان می دهد تا از 40 هشتگ در پست خود استفاده کنید. البته توصیه نمی شود که در طراحی پست های اینستاگرام تان از هر ۴۰ هشتگ استفاده کنید اما می توانید با افزودن حدود ۱۵ تا ۲۰ هشتگ به حداکثر مخاطبین دسترسی داشته باشید.
پس از طراحی پست اینستا برای روز سلامت بهتر است از هشتگ هایی استفاده کنید که متناسب با این روز باشد. اضافه کردن هشتگ های مخصوص کمپین های روز سلامت مثل #نه_به_پرخوری، #ورزش_سلامتی و غیره می تواند پست های شما را به اکسپلور ببرد.
اگر می خواهید کمپینی راه اندازی کنید که بر تغذیه سالم تمرکز دارد. باید در طراحی پست اینستا برای روز سلامت به مخاطبین نشان دهید که تغذیه سالم می تواند بر زندگی آنها با کیفیت بهتری موثر باشد. همزمان این فرصت را دارید که با اضافه کردن هشتگ ها این کمپین را در دسترس طیف وسیعی از مخاطبین قرار دهید. می توانید از این هشتگ ها درکنار عکس هایی از یک ناهار سالم استفاده کنید. حتی می توانید فالوورهای خود را تشویق کنید تا تصاویری از غذاهای سالمی که در روز سلامت تهیه کرده اند را پست کنند و از هشتگ کمپین شما استفاده کنند.
اگر از هشتگ‌های مخصوص کمپین روز سلامت  در پست های خود استفاده می‌کنید و مخاطبین تان را نیز تشویق کنید که از هشتگ‌های شما در پست هایشان استفاده کنند می توانید گسترش کمپین خود را پیگیری کنید و ببینید چه کسانی هشتگ کمپین شما را به پست هایشان اضافه کرده اند. همچنین می توانید به افرادی که از هشتگ شما استفاده کرده اند، پاسخ دهید. اگر می بینید که افرادی با هشتگ شما پست می گذارند، می توانید درباره عکس آنها نظر دهید. راه اندازی کمپین ها با هشتگ روز سلامت، راهی عالی برای تعامل شما با مشتریان بالقوه است. شما می توانید با تعامل با آنها از طریق استفاده از هشتگ تان آگاهی از برندتان را افزایش دهید.

2. عکس ها و فیلم های جذاب از محیط کلینیک یا مرکز درمانی خود پست کنید

هدف هر محتوایی که در اینستاگرام منتشر می کنید این است که توجه فالوورهای تان را جلب کنید. شما می خواهید کاری کنید که آنها روی پست شما متوقف شوند و به محتوایی که منتشر کردید، توجه کنند.
بهترین راه برای انجام این کار، طراحی پست های جالب و سرگرم کننده است. ایده های زیادی برای طراحی پست اینستا در روز سلامت وجود دارد که جالب به نظر برسد. مثلا می‌توانید عکسی از کارکنان خود و نقل قولی از آنها منتشر کنید یا عکس هایی از پشت صحنه خدماتی که در کلینیک ارائه می دهید را به پست تان اصافه کنید. معرفی خدمات جدیدی که ارائه می‌دهید، نیز می تواند ایده خوبی برای طراحی پست اینستاگرام در روز سلامت باشد. همه اینها راه های عالی برای علاقه مند کردن مخاطبان به محتوای شما هستند.

طراحی پست اینستا برای روز سلامت

3. با فالوورها تعامل داشته باشید

اینستاگرام فرصتی عالی برای تعامل با فالوورهای تان فراهم می کند. شما می توانید آنها را تشویق کنید تا در مورد پست های شما نظر دهند و با تجارت شما تعامل داشته باشند.
البته مهم است به یاد داشته باشید که همیشه نباید محتوای یکسانی را پست کنید زیرا مخاطبین ممکن است علاقه خود را به محتوای شما از دست بدهند. شما می خواهید بازدیدکنندگان را با محتوای خود درگیر نگه دارید، بنابراین باید محتواهای متنوعی را پست کنید.
برگزاری نظر سنجی و پرسیدن سوال از مخاطب به شما کمک می کند بفهمید که چه نوع محتوایی برای مخاطبان شما جالب تر است. سپس می توانید با توجه به پاسخ های آنها پست های اینستاگرامی طراحی کنید تا توجه انها به پست هایتان جلب شود.
تنوع در طراحی‌ پست اینستا با عکس و فیلم ایده خوبی است. شما نباید همیشه عکس ارسال کنید یا همیشه  ویدیو ارسال کنید . وقتی نوع محتوایی را که پست می کنید تغییر دهید، علاقه بازدیدکنندگان را به دنبال کردن پست هایتان حفظ خواهید کرد.
می‌توانید پست‌هایی برای روز سلامت طراحی کنید که از افراد بخواهد روی عکس شما نظر بدهند. می توانید یک سوال مطرح کنید و از کاربران بخواهید که در نظرات به آن پاسخ دهند. این یک راه عالی برای ترغیب افراد به تعامل با پیج اینستاگرام شما است.
روش دیگر ارسال عکسی است که در آن باید شخصی را در نظرات تگ کنند. مثلا برای کلینیک ها یا مراکز درمانی می توانید از مراجعین بخواهید پزشک یا متخصصی را که از نتیجه کار او راضی بودند، تگ کنند. 
همانطور که قبلاً گفته شد، می‌توانید با کامنت گذاشتن روی عکس‌هایی که از هشتگ شما استفاده می‌کنند، با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. این کار یک رابطه مثبت با آنها ایجاد می کند و آنها را به تعامل بیشتر در صفحه شما وا می دارد.

 

طراحی پست اینستا برای روز سلامت

 

4. رویدادهای مهم را در طراحی پست اینستا برای روز سلامت تبلیغ کنید

اگر کلینیک یا مرکز درمانی شما میزبان یک رویداد خاص در روز سلامت است، می توانید در طراحی پست اینستا برای روز سلامت از تصاویر یا اعلان آن رویدادها استفاده کنید. این نوع پست ها فرصت عالی برای نشان دادن رویدادهایی است که در کلینیک شما برگزار می شود.
این نوع تبلیغات به دو صورت روی مخاطب شما تاثیر می گذارد. 
اولا به ساختن هویت برند شما کمک می کند و دوما مخاطبین را به حضور در رویداد شما ترغیب می کند. اگر در مورد رویدادهای خیریه در روز سلامت پست بگذارید، مخاطبین بیشتر استقبال خواهند کرد. مثلا می توانید کمپینی در کلینیک خود راه اندازی کنید تا قند خون مراجعین را به صورت رایگان تست کنید. با تبلیغ این کمپین در پیج اینستاگرام نه تنها مخاطبین با پست شما درگیر خواهند شد بلکه ممکن است برای پیوستن به این رویداد به کلینیک شما مراجعه کنند.
رویدادهای دیگری مانند اهدای خون یا تزریق واکسن آنفولانزا رویدادهای خوبی برای تبلیغ هستند. شما می توانید رویدادهایی را تبلیغ کنید که به نفع جامعه باشد. این رویدادها و طراحی پست اینستاگرام برای اطلاع رسانی آنها، یک راه عالی برای نشان دادن تعهد شما به سلامت جامعه است و می تواند نظر دنبال کنندگان شما را جلب کند.
با اشتراک گذاری این رویدادها در اینستا، می توانید مردم را برای شرکت در آنها ترغیب کنید که می تواند به موفقیت بیشتر پبج شما کمک کند.
فراموش نکنید اگر رویدادی را در روز سلامت برگزار می کنید، می توانید هشتگ ایجاد کنید و افراد را تشویق کنید تا با استفاده از آن هشتگ، عکس شرکت در آن رویداد را پست کنند. این نوع تعامل نیز یک راه عالی برای تبلیغ رویداد شما در صفحه فالوورهایتان است که موجب می شود افراد بیشتری به رویداد شما دسترسی داشته باشند.

5. پست های آموزشی برای روز سلامت طراحی کنید

به عنوان یک متخصص در امور سلامت و بهداشت، بسیاری از مردم برای کسب اطلاعات بیشتر به پیج شما مراجعه می کنند. می توانید  از طراحی پست اینستا برای روز سلامت به عنوان فرصتی جهت ارائه اطلاعات مفید به فالوورهای خود استفاده کنید.
شما می توانید نکاتی درباره سلامتی را به مخاطبین تان بیاموزید، از جمله اینکه چگونه از شیوع ویروس کوید ۱۹ جلوگیری کنند، چگونه به درستی ورزش کنند، یا چه زمانی به پزشک متخصص مراجعه کنند. اینها موضوعاتی هستند که فالوورهای شما می توانند در مورد آنها بیاموزند و در آینده از آنها استفاده کنند. می‌توانید اینفوگرافیک یا تصاویر متحرک و سرگرم‌کننده‌ای طراحی کنید تا این اطلاعات را به اشتراک بگذارید.
علاوه بر این، می‌توانید ویدیوها، توصیه‌ها و سایر انواع محتوا را پست کنید. اینستاگرام یک فرصت عالی  برای ارائه اطلاعات مفید به دنبال کنندگان شما است.

طراحی پست اینستا برای روز سلامت

6. از قالب های آماده دومینگو برای طراحی پست اینستا در روز سلامت کمک بگیرید

اگر آماده بهره مندی از مزایای بازاریابی در رسانه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام هستید، نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو می تواند به شما کمک کند. این ویرایشگر آنلاین، قالب های اماده و ابزارهای حرفه ای که در طراحی پست اینستا برای روز سلامت به آن نیاز دارید به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

مراحل ساخت پست اینستاگرام در نرم افزار دومینگو

یک قالب آماده از بین قالب های موجود برای طراحی پست اینستاگرام انتخاب کنید
با ابزارهای ویرایشی موجود در ویرایشگر آنلاین، قالب آماده را مطابق با هویت برند سفارشی کنید
تصاویر یا لوگو برندتان را آپلود کنید
پست های طراحی شده را به راحتی دانلود یا منتشر کنید
با پست های اینستاگرام جذابی که می توانید در ویرایشگر آنلاین دومینگو برای تقویت برند یا کسب و کار خود طراحی کنید، فالوورهایتان به راحتی با برند شما درگیر می شوند. حتی اگر نخواهید روی قالب‌های آماده و قابل ویرایش کار کنید می توانید طراحی پست اینستا برای روز سلامت را از ابتدا شروع کنید. هر نوع ابزاری که برای طراحی نیاز داشته باشید در برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو وجود دارد. رابط کاربری این نرم افزار برای مبتدیان نیز ساده و سریع است.

مزایای استفاده از نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو 

از کتابخانه رایگان دومینگو برای طراحی پست اینستا در روز سلامت استفاده کنید

استفاده از عکس های زیبا و خلاقانه مهمترین عامل در جلب توجه کاربران اینستاگرام است. بنابراین اگر می خواهید برند خود را با عناصر طراحی خلاقانه و چشم نواز به مخاطبین نشان دهید می توانید از کتابخانه گسترده دومینگو، تصاویر زیبا و برجسته را دانلود کرده و به پست خود اضافه کنید.
هزاران تصویر و ویدیوی استوک رایگان برای تبلیغ محصولات و خدمات یا تبریک مناسبت هایی مانند روز سلامت در کتابخانه این نرم افزار موجود است. 
علاوه بر این می توانید با آیکون ها، تصاویر و شکل های موجود در این ویرایشگر بازی کنید تا به راحتی پیام خود را به فالوورهایتان منتقل کنید. همچنین می توانید پست های اینستاگرام خود را با استیکرهای جالب، تصاویر هیجان انگیز و فونت های متنوع و پویا به بهترین شکل نشان دهید.

با گوشی موبایل، پست های منحصر به فرد طراحی کنید

با برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو که با رابط کاربری ساده ای مخصوص مبتدیان در دسترس شما است می توانید ایده های جدیدی را در طراحی پست اینستا برای روز سلامت به کار بگیرید. 
کار با ویرایشگر آنلاین دومینگو از طریق گوشی موبایل نیز امکان پذیر است. بنابراین، اگر یک طراحی را روی دسکتاپ شروع کردید می توانید با موبایل وارد حساب کاربریتان شده و در هر جایی که هستید، کار طراحی تان را تکمیل کنید.
 با دومینگو، هرگز فرصتی را برای جذب فالوورهای جدید در اینستاگرام از دست نخواهید داد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین