زمانیکه می‌خواهید شروع به طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک کنید ابتدا باید به این فکر کنید که چگونه فید اینستاگرام خود را زیبا نگه دارید. 
شما نباید فقط به طراحی یک پست به طور مجزا فکر کنید. بلکه باید به تصویر بزرگی فکر کنید که کاربران وقتی روی پروفایل شما کلیک می‌کنند و گالری اینستاگرام شما را به طور کلی مشاهده می‌کنند، می‌بینند.
زمانیکه از یک طرح رنگی چشمگیر برای متمایز شدن فید اینستاگرام تان استفاده می‌کنید، گالری پیج شما کاملا منسجم به نظر می‌رسد.
اکانت هایی که دارای تم بصری و زیبا هستند، فالوور های بیشتری جذب می‌کنند. فید منسجم به اکانت شما یک شخصیت ثابت و آشنا می‌دهد که بینندگان به طور طبیعی به آن جذب می‌شوند. برای اینکه بهترین ایده را در طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک به کار ببرید باید در ساخت پست از سایه های رنگی مشابه با سایر پست های پیج خود استفاده کنید و تا جایی که ممکن است تصاویر هماهنگ با پیج تان را انتخاب کنید.

 

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

 

ایده های جذاب برای طراحی پست تبریک روز دندانپزشک در اینستاگرام 

هنگامی که در اینستاگرام بازاریابی می‌کنید، باید به یاد داشته باشید که فقط نباید به فروش بیشتر خدمات خود فکر کنید. ایجاد رابطه با مخاطب باید تمرکز اصلی شما باشد که به شما امکان می‌دهد اعتماد بیماران بالقوه و حتی فعلی خود را جلب کنید و در عین حال نشان دهید که چگونه خدمات شما نسبت به دیگر دندانپزشکان متفاوت است.
6 نوع پست وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید که به این هدف کمک می‌کند. بیایید به هر یک نگاهی بیندازیم.

1. پست های UGC

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) از فیلم‌ها یا تصاویری تشکیل شده است که توسط بیماران شما به اشتراک گذاشته شده اند. این پست‌ها بسیار مورد اعتماد مشتریان جدید هستند و یک دارایی باورنکردنی در اینستاگرام برای دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی به شمار می‌آیند.
این نوع پست نشان می‌دهد که بیماران تان آنقدر به شما اهمیت می‌دهند که در پیج خودشان از خدماتی که شما  ارائه کردید، پست می‌گذارند، و نشان می‌دهد که از کار شما رضایت کامل دارند. UGC می‌تواند تعامل با مخاطبین را افزایش دهد و سایر بیماران را نیز تشویق کند که درباره شما پست بگذارند تا شما آن پست‌ها را بازنشر کنید.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

2. پست های آموزنده ساده ترین نوع طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک 

به عنوان یک دندانپزشک، شما دانش بسیار زیادی دارید که برای بیماران و فالوورهای اینستاگرام تان ارزشمند است. به اشتراک گذاری برخی از این اطلاعات از طریق پست های آموزشی کوتاه می‌تواند به شما کمک کند خود را به عنوان یک حرفه ای معرفی کنید و مخاطبان تان را علاقه مند به دنبال کردن پیج خود کنید.
به عنوان مثال، اگر به شدت معتقدید که افراد نباید از خمیردندان های سفید کننده برای سفید کردن دندان های شان استفاده کنند، دلیل آن را توضیح دهید. نکاتی را در مورد اینکه چگونه مردم می‌توانند بعد از آن همه شیرینی که در جشن‌ها و مهمانی های مختلف می‌خورند، دندان های خود را تمیز کنند یا جدیدترین فن‌آوری‌ها و تکنیک های دندانپزشکی را به اشتراک بگذارید.
با کمک گرفتن از 24 برنامه برای طراحی پست اینستاگرام حرفه ای می‌توانید پست های آموزشی بسیار جذابی تهیه کنید که مخاطبین تان را به تعامل وادار کند.

3. طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک با استفاده از تصاویر متخصصین کلینیک

فالوورهای شما دوست دارند متخصصین کلینیک تان را بشناسند پس طراحی پست اینستاگرام برای تبریک به دندانپزشکان کلینیک تان همراه با چند عکس جالب از انها یک انتخاب عالی برای طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک است. 
به اشتراک گذاری تصاویر متخصصین کلینیک روشی فوق العاده برای جلب اعتماد و اطمینان فالوورهایتان است که به آنها کمک می‌کند حتی قبل از اینکه اولین قرار خود را رزرو کنند با شما احساس راحتی کنند.
قالب آماده زیر که در نرم افزار طراحی و ویرایش پست اینستاگرام دومینگو امکان سفارشی سازی آن را دارید، طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک با این ایده را نشان می‌دهد.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

4. طراحی پست برای روز دندانپزشک و معرفی خدمات کلینیک دندانپزشکی

مراجعه به کلینیک دندانپزشکی شما برای ترمیم یا کاشت دندان ممکن است اولویت بسیاری از مردم نباشد. این شما هستید که با معرفی خدماتی که ارائه می‌دهید باید آنها را ترغیب کنید تا از خدمات شما استفاده کنند.
به عنوان مثال، اگر کلینیک شما در کنار خدمات درمانی، خدمات زیبایی مانند کاشت لمینت و کامپوزیت یا نگین روی دندان را نیز ارائه می‌دهد، می‌توانید با به اشتراک گذاشتن تصاویر جذابی از این خدمات مخاطبین تان را درگیر کنید.
همچنین می‌توانید از ایده هایی مثل تخفیف برای خانواده دندانپزشکان برای طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک کمک بگیرید تا تعداد مراجعین تان را در این روز افزایش دهید

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

5. معرفی خدمات جدید در طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

آیا قرار است به مناسبت روز دندانپزشک خدمات ویژه جدیدی ارائه دهید؟ با استفاده از یک تصویر مرتبط که به جلب توجه مخاطبین در اینستاگرام کمک می‌کند، این خدمات را معرفی کنید.
زمانیکه مخاطبین تان احساس کنند در جریان یک اطلاعیه مهم قرار گرفته اند، که می‌تواند فرصت ویژه ای برای آنها باشد، مطمئنا واکنش نشان خواهند داد. مطمئن شوید که با تمام مخاطبین این پست‌ها ارتباط برقرار کنید، مخصوصاً اگر کسی سؤالی داشته باشد یا توضیح بخواهد.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

6. پست های خبری درباره سلبریتی‌ها بگذارید

پست‌های خبری به خصوص در مورد سلبریتی‌ها معمولاً به شدت جلب توجه می‌کنند، شما می‌توانید تصویری از بازیگران یا هنرمندان مشهوری که به کلینیک شما مراجعه کرده اند و کار ترمیم دندان هایشان را انجام دادند به اشتراک بگذارید .
این تصاویر برای طراحی پست‌هایی که مخاطبان شما به آنها واکنش نشان خواهند داد، فوق العاده است.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

7. عکس های قبل و بعد

تصاویر قبل و بعد روشی باورنکردنی برای نشان دادن تاثیر فوق العاده تکنیک های شما روی زیبایی چهره افراد هستتد. اگر می‌خواهید به فالوورهایتان نشان دهید خدمات و محصولات شما دقیقاً چه کاری می‌تواند برای آنها انجام دهد بیماران را تشویق کنید تا یک وقت از کلینیک شما رزرو کنند و ببینند شما نیز برای آنها چه کاری می‌توانید انجام دهید. این پست‌ها بسیار جذاب هستند و یک انتخاب عالی برای طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک به شمار می‌آیند.
با استفاده از ویرایشگر آنلاین دومینگو به راحتی می‌توانید تصاویر قبل و بعد بیماران کلینیک دندانپزشکی خود را اپلود کرده و در یکی از قالبهای آماده مورد استفاده قرار دهید.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

چگونه در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو  پست های اینستاگرام شگفت انگیز ایجاد کنیم؟

روزهایی که نیاز به استخدام یک طراح گرافیک برای ساخت بنرها یا لوگوهای زیبا داشتیم، گذشته است. با نرم‌افزارهایی مانند  دومینگو، Adobe Spark و Desygner، می‌توان حتی در حال حرکت، پست‌های اینستاگرام چشم‌گیر خلق کرد. 
از بین صدها اپلیکیشن آنلاین برای طراحی پست اینستا، دومینگو با صدها قالب طراحی شده برای نیازهای خاص، می‌تواند نرم افزار محبوب شما باشد. در ویرایشگرآنلاین دومینگو، می‌توانید پست‌های شگفت‌انگیز اینستاگرام را در چند دقیقه ایجاد کنید و با استفاده از قالب‌های آماده، طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک را به سرعت تکمیل کرده و فالوورهای تان را شگفت زده کنید. 

نحوه ایجاد پست های اینستاگرام در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو

محبوبیت ویرایشگر آنلاین دومینگو تا حد زیادی به لطف قالب های آماده موجود در نرم افزار است. این قالب‌ها قلب نرم افزار دومینگو است و ما به شما توصیه می‌کنیم برای طراحی پست اینستا برای روز دندانپرشک با آنها شروع کنید. نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو  بیش از صد قالب آماده دارد که کار را برای کاربر مبتدی آسان تر کند.

مراحل طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک در ویرایشگر آنلاین دومینگو

مرحله 1: نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو  را روی دسکتاپ باز کنید.
مرحله 2: با استفاده از اطلاعات کاربری حساب خود وارد شوید و روی لوگو Domingo در بالای صفحه کلیک کنید.
مرحله 3: با نشانگر ماوس روی قسمت پست اینستاگرام کلیک کنید تا قالب های آماده پست اینستا را پیدا کنید.  

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

مرحله 4: اسکرول کنید تا پست های اینستاگرام مربوط به روز دندانپزشک را ببینید و یکی از قالب های آماده پست های اینستاگرام را انتخاب کنید
همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بیش از 100 قالب اینستاگرام در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو  وجود دارد. خوشبختانه، طراحان این سایت آنها را به طور منظم به دسته های مختلف تقسیم کرده اند تا پیدا کردن آنها برای شما راحت تر باشد.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

مرحله 5: پس از اینکه قالب مورد نظرتان را انتخاب کردید، روی آن کلیک کنید تا وارد ویرایشگر آنلاین دومینگو شوید.
مرحله 6: با ابزارهای آنلاین و رایگان نرم افزار شرع به ایجاد تغییرات روی قالب انتخابی خود کنید.
شما می‌توانید تمام عناصر موجود در قالب را بر اساس برند یا محصول خود، تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر طراحی داخلی کلینیک زیبایی با تم سفید و صورتی است می‌توانید از ابزارهای موجود استفاده کرده و تمام جزئیات مربوطه مانند لوگو، رنگ پس زمینه، چیدمان عناصر و غیره را تغییر دهید. 

ابزارهای موجود در دومینگو برای ویرایش قالب اینستاگرام

اکنون که یک قالب مرتبط را برای طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک انتخاب کردید، از ابزارهای زیر می‌توانید برای سفارشی سازی آن استفاه کنید.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

تغییر رنگ

همه چیز در قالب قابل تنظیم است. برای مثال، اگر تم رنگی پیش‌فرض برای شما جالب نیست، آن را با استفاده از چرخه رنگ در بالا به چیز دیگری تغییر دهید.

تغییر تصویر

می‌توان تصویر پیش فرض را در قالب نیز تغییر داد. بر روی پس زمینه تصویر کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید. می‌توانید تصویر سفارشی خود را از رایانه آپلود کنید یا از بین هزاران تصویر داخل گالری دومینگو انتخاب کنید.
زمانیکه تصویر را انتخاب کردید، می‌توانید از فیلترها و افکت های مختلف استفاده کنید تا ظاهر بهتری به تصاویر پست اینستاگرام ببخشید.

پیاده سازی لوگو

برای اضافه کردن لوگو خود در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو می‌توانید مانند تصاویر آنها را از گوشی موبایل یا کامپیوتر خود آپلود کنید.

تغییر متن

اگر بخواهید می‌خواهید متن پیش فرض را از قالب اینستاگرام حذف کرده و متن خود را اضافه کنید. ابتدا روی متن کلیک کرده و آن را حذف کنید. سپس، یک سبک متن جدید از نوار کناری سمت راست انتخاب کرده و شروع به نوشتن کنید. در مورد سفارشی سازی متن، می‌توان رنگ متن، سبک، اندازه و موارد دیگر را تغییر داد.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

اضافه کردن شکل و قاب و غیره

ابزارهای آنلاین  نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو  به شما این امکان را می‌دهد که سبک های مختلفی از اشکال و قاب‌ها را در پست های اینستاگرام خود پیاده سازی کنید. که به جذابیت پست اینستا شما می‌افزاید

صادرات پست اینستاگرام

آیا تغییراتی را که لازم بود در پست اینستاگرام خود در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو  انجام داده اید؟ اکنون آماده ذخیره سازی پست خود است. روی دکمه دانلود در بالا کلیک کرده و فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

امکان ذخیره سازی فایل با فرمت های تصویر معمولی PNG یا JPG و همچنین با فرمت برداری SVG و PDF در این برنامه وجود دارد.

طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک با دومینگو

برای کاربران عادی ممکن است ایجاد پست های شگفت انگیز اینستاگرام در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو  بسیار دشوار باشد. پس بهتر است از قالب های آماده استفاده کنید.
اما اگر از قالب های آماده طرح دلخواه خود را انتخاب نکردید می‌توان از ابتدا یک پست اینستاگرام طراحی کنید. هرچند این کار وقت گیر است و به دانش طراحی و شناخت رنگ، کنتراست، فونت، انتخاب تصویر و موارد دیگر نیاز دارد.

7 ایده خلاقانه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک

جمع بندی

دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی می‌توانند از حضور قوی در اینستاگرام سود زیادی ببرند، و از آنجایی که این پلتفرم می‌تواند حتی با ارزش تر و در دسترس تر از گزینه های دیگر باشد، منطقی به نظر می‌رسد که بخواهید شروع به بازاریابی در این پلتفرم کنید. 
نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو به شما امکان می‌دهد که در عرض چند دقیقه طراحی پست اینستا برای روز دندانپزشک را تکمیل کرده و در پیج خود منتشر کنید.
اگر از قالب های آماده ما استفاده کردید خوشحال می‌شویم نظر خود را درباره آنها با ما به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین