آیا به دنبال راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی، ایجاد سرنخ و فروش بیشتر هستید؟ بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی می‌تواند راه حل دیجیتال مارکتینگ شما باشد. تبلیغات بنری آنلاین، تبلیغاتی هستند که در وب سایت‌ها یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام منتشر می‌شوند.
علت محبوبیت بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی، ارزان‌تر بودن، طراحی آسان‌تر و تاثیر بیشتر روی مخاطب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی است. 
اصلی ترین مزیت بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی این است که با دانلود و ویرایش قالب های آماده بنر می‌توانید به روشی بسیار ارزان و حتی رایگان محصولات خود را در سایت‌ها یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام تبلیغ کنید.
در این مقاله در مورد اینکه تبلیغات بنری چیست و چگونه می‌تواند به موفقیت کسب و کار شما کمک کند، توضیح می‌دهیم. سپس نگاهی دقیق تر به نحوه دانلود و ویرایش قالب های بنر آماده می‌اندازیم تا موثرترین روش طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی را به شما آموزش دهیم.

بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی چیست؟

تبلیغات بنری نوعی تبلیغ آنلاین است که به شکل بنر مستطیلی افقی یا عمودی در وب سایت‌ها یا به صورت پست و استوری تبلیغاتی در اینستاگرام یا سایر پلتفرم های شبکه اجتماعی مثل تلگرام یا ایتا  منتشر می‌شود. 
هدف از انتشار بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی آنلاین مثل تابلوهای تبلیغاتی که در امتداد یک بزرگراه، نصب می‌شوند، ایجاد آگاهی از برند است اما می‌تواند اهداف دیگری مانند ایجاد کلیک، فروش یک محصول یا خرید از پیج اینستاگرام لوازم آرایشی را نیز دنبال کند.
متخصصین دیجیتال مارکتینگ معمولا به پلتفرم هایی مانند Google Display Network یا Facebook هزینه پرداخت می‌کنند تا بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی را در صفحات مختلف وب نشان دهند. این سایت‌ها بر اساس سابقه بازدیدکنندگان از سایت های تبلیغاتی یک فضای تبلیغاتی پربازدید را در صفحات وب به بنر اختصاص می‌دهند.
اما بنر تبلیغاتی اینستا می‌تواند به صورت پست و استوری تبلیغاتی در پیج لوازم آرایشی یا در پیج اینفلوئنسرها منتشر شود.
یک بنر تبلیغاتی موفق باید چشم نواز باشد و در آن از تصاویر یا محتواهای سرگرم کننده و جذاب استفاده شود. متن بنر آنلاین نیز باید کوتاه و هدفمند باشد. گیف‌ها و ویدیوها نیز می‌توانند توجه بینندگان را بیشتر به تبلیغ شما جلب کنند تا روی آن کلیک کنند.

 

ویرایش و دانلود قالب آماده بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی 

 

از چه نوع قالب، اندازه و سبکی باید برای بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی استفاده کنید؟

قالب بنر، اندازه و سبک آن به پلتفرمی که قصد دارید بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی را در آن منتشر کنید بستگی دارد. 

قالب و اندازه بنر در وب سایت

گوگل به شما اجازه می‌دهد اندازه تبلیغات خود را در اندازه های مختلفی سفارشی کنید، اما سه قالب اصلی برای تبلیغ در صفحات وب وجود دارد:
تابلوی اعلانات: بنر تبلیغاتی افقی در بالای صفحه
اسکای اسکرپر: بنر تبلیغاتی عمودی که معمولاً در نوار کناری یا منو وب سایت نمایش داده می‌شود
مربعی: تبلیغ مربعی که بین محتوا یا نوار کناری وب سایت ظاهر می‌شود
اما اندازه هر کدام از اینها چقدر باید باشد؟ خبر خوب این است که تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا ، به‌طور پیش‌فرض Google، به‌طور خودکار متناسب با فضای موجود تنظیم می‌شوند، بنابراین نیازی نیست روی هر پیکسل وسواس داشته باشید.
با این حال، باید تبلیغات خود را طوری طراحی کنید که یکی از سه اندازه رایج زیر را داشته باشد :
بنر متوسط: 300×250
تابلوی اعلانات: 728×90
skyscraper عریض: 160×600
این اندازه‌ها 90 درصد از تبلیغات بنری را تشکیل می‌دهند و قرار دادن آنها در سایت های تبلیغاتی مختلفکآسان است. 

قالب و اندازه بنر در اینستاگرام

قالب و اندازه بنر اینستا می‌تواند به دو فرمت مربعی برای پست و مستطیلی ۶ در ۹ عمودی برای استوری باشد. اگر از قالب های آماده بنر اینستا استفاده کنید، نیازی نیست برای تعیین ابعاد استوری یا پست اینستا دقت زیادی به خرج دهید چون قالب‌ها طبق اندازه استاندارد هر محتوا طراحی می‌شوند.

کدام پلتفرم برای انتشار بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی مناسب تر است؟

تعداد زیادی شبکه اجتماعی و وب سایت وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را برای انتشار بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی انتخاب کنید. اما اگر برای شروع دیجیتال مارکتینگ قرار باشد فقط روی یکی از آنها تمرکز کنید، کدام را باید انتخاب کنید؟
شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، ایتا و تلگرام هرکدام مخاطبین متفاوتی دارند و همین مخاطبان هستند که بهترین پلتفرم برای تبلیغات شما را تعیین می‌کند. 
زمانیکه می‌خواهید تصمیم بگیرید که کدام پلتفرم برای کسب و کار شما منطقی تر است باید ببینید آیا کاربران لوازم آرایشی و بهداشتی را که شما ارائه می‌دهید در آن شبکه اجتماعی جستجو می‌کنند؟
محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از پرطرفدارترین محصولات در اینستاگرام است بنابراین، شاید لازم باشد با انتشار بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی که یک تخفیف ویژه را شامل می‌شود، مشتریان را تشویق کنید تا از فروشگاه شما خرید کنند.
مزیت اینستاگرام در این است که انتشار بنر تبلیغاتی به صورت پست و استوری در آن رایگان است و حتی اگر بخواهید با اینفلوئنسرها برای تبلیغ برند خود همکاری کنید، هزینه تبلیغات بسیار کمتر از سایر روش های بازاریابی خواهد بود.

بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی در اینستاگرام بهتر است یا وب سایت؟

پاسخ به این سوال واقعا سخت است. در حالی که رتبه گرفتن در گوگل برای تبلیغات فروشگاه های آنلاین یک روش اثبات شده است که می‌تواند منجر به افزایش درامد شما شود اما عوامل زیادی تعیین می‌کنند که کدام تبلیغ برای کسب و کار شما موثرتر است.
بهینه سازی سئو سایت موجب می‌شود سایت کسب و کار شما در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) قرار گیرد که آن را به عنوان یک تبلیغ واقعا موثر معرفی می‌کند. از آنجایی که رتبه های برتر گوگل، علاقه مندان به جستجو در گوگل را هدف قرار می‌دهند، نرخ تبدیل بالاتری نسبت به انتشار بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی در اینستاگرام دارند.
اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که هزینه بالا آوردن سایت تا رتبه اول گوگل بسیار بالا است.
بنابراین، تبلیغات بنری در اینستا می‌تواند در جذب مشتریان جدید، ایجاد آگاهی از برند و یادآوری به مشتریان وفادار ارزان تر و موثرتر باشد.

8 نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی

استراتژی های مختلفی را می‌توان برای ساخت بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی به کار برد. با این حال، بسته به نوع برند و کسب و کار شما، برخی از این استراتژی‌ها ممکن است بهتر از سایرین برای شما نتیجه بدهند. برخی از این استراتژی‌ها را در ادامه با شما به اشتراک می‌گذاریم تا وقتی شروع به ساخت تبلیغات بنری خود می‌کنید، این نکات را در نظر بگیرید.

1. از تصاویر چشم نواز استفاده کنید

طراحی رنگارنگ پست و استوری اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربران جذب جلوه‌های بصری هیجان‌انگیز شما شوند و مطمئن شوند که این کیفیت بالا دقیقاً همان چیزی است که برند شما می‌فروشد .
اگر بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی را مانند استوری زیر با تصاویر رنگارنگ و چشمگیر طراحی کنید قطعا می‌توانید به راحتی توجه مشتری را جلب کرده و فروش بالایی را تجربه کنید.

ویرایش و دانلود قالب آماده بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی 

در سایت طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو می‌توانید صدها قالب آماده پست و استوری اینستاگرام را با طراحی های رنگارنگ و جذاب برای فروش محصولات آرایشی و بهداشتی دانلود و ویرایش کنید.

2. از طراحی پست و استوری متحرک برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید

تحقیقات نشان می‌دهد، تبلیغات بنری چنان بخش ثابتی از سایت های اینترنتی را دربرگرفته که بینندگان از روی عادت شروع به نادیده گرفتن آنها می‌کنند. اگر تبلیغات ساده و بدون هیچگونه محتوای سرگرم کننده باشد، آنها به سختی بنر تبلیغاتی را می‌بینند.
پس طراحان از انیمیشن‌ها و عکس های متحرک ساده برای جلب توجه بیننده استفاده می‌کنند. طراحی پست و استوری متحرک اینستاگرام نیز می‌تواند همین تاثیر را روی مخاطبین اینستا داشته باشد.

3. در بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی پیشنهاد ویژه ارائه دهید

همه مشتریان عاشق کوپن تخفیف هستند به همین دلیل است که تبلیغات بنری با تخفیف ویژه می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان جدیدی را به فروشگاه خود جذب کنید.

ویرایش و دانلود قالب آماده بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی 

هنگامی که علاقه مشتریان تان را برانگیختید، یک فراخوان برای اقدام (CTA) در بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی قرار دهید تا آنها ترغیب شوند برای دریافت تخفیف کاری را که شما می‌خواهید انجام دهند. 

4. مزایای محصول خود را در بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی تبلیغ کنید

مشتریان پر و پا قرص محصولات آرایشی و بهداشتی معمولا خانم‌ها هستند. نیازی به توضیح نیست که اگر محصول جذابی دارید، بهتر است به آن اعتماد کنید تا با مزایایی که دارد خودش را بفروشد.

ویرایش و دانلود قالب آماده بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی 

فقط باید تلاش کنید ویژگی های محصولتان را به خوبی در بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی به مشتری معرفی کنید. البته زیاد بنرتان را شلوغ نکنید. مثلا به جای ارائه چندین عکس کوچک از محصولات آرایشی و بهداشتی به امید به اینکه یکی از آنها جذابیت داشته باشد، یک عکس باکیفیت را از محصولی که مصرف آن دارای مزایای منحصر به فردی است در بنر قرار دهید و ویژگی های آن را نیز بیان کنید.

5. فوریت را در پست و استوری تبلیغاتی اینستا القا کنید

در تبلیغاتی که محدودیت زمانی وجود دارد، مشتریان ترغیب می‌شوند تا قبل از اینکه فرصت از دست برود، اقدام به خرید کنند .

ویرایش و دانلود قالب آماده بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی 

مثلا شانس کلیک بر روی بنر تبلیغاتی بالا با اشاره به اینکه فرصت محدودی در تابستان وجود دارد، افزایش می‌یابد. تبلیغات برای فروش فصلی و مناسبتی ایده خوبی برای طراحی پست و استوری اینستاگرام است. 
در این تبلیغات حتی می‌توانید از استیکر شمارش معکوس استفاده کنید که به بیننده این حس را القا می‌کند که همین الان باید اقدام کند. 

6. ارزش کار خود را با آمار و ارقام نشان دهید

آمار و ارقام برتری برند شما را نسبت به رقبا برجسته می‌کند و موجب می‌شود مشتریان شما را به برندهای مشابه ترجیح دهند.
بنابراین، به جای اینکه فقط ادعا کنید ما "بهترین" هستیم، بهتر است این واقعیت را با اعداد و ارقام نشان دهید و تمرکز خود را بر روی اعداد و ارقامی قرار دهید که برای مشتری مهم است. این باعث می‌شود تبلیغ شما خاطره انگیز و قانع کننده باشد.

7. به مشتریان تان راه حل ارائه دهید

تبلیغاتی که یک راه حل به مشتری ارائه می‌دهند هم از نظر بصری مؤثر هستند و هم یک CTA قوی دارند که به سه دلیل می‌تواند به عنوان پست و استوری تبلیغاتی موفق عمل کند:
طراحی ساده دارد. مثلا از دو رنگ سیاه و سفید با یک عکس واضح و چشمگیر ساخته شده که پیام واضح، مختصر و به راحتی قابل درک را به مشتری ارائه می‌دهد.
به یک مشکل رایج اشاره می‌کند و راه حل مناسبی ارائه می‌دهد. اگر در بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی به یکی از مشکلاتی که اکثر مشتریان تان با آن مواجه هستند اشاره کنید و برای مشکل آنها یکی از محصولات تان را به عنوان راه حل پیشنهاد دهید، مطمئنا افرادی که با آن مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، محصول شما را خریداری خواهند کرد.
اعتبار برندتان را نشان میدهید. برندهایی که به فکر حل مشکلات مشتریان هستند در نظر مشتریان بسیار معتبرتر از برندهایی هستند که صرفا می‌خواهند برای سود بیشتر محصولی را بفروشند. 

8. به تبلیغات بنری خود ظاهری حرفه ای بدهید

پست و استوری تبلیغاتی شما باید برای جلب توجه مشتریان با سایر بنرهای تبلیغاتی لوازم آرایشی رقابت کند. بنابراین، باید ظاهری حرفه ای و جذاب داشته باشد. اگر نمی توانید وقت بگذارید یا بودجه کافی برای استخدام یک طراح حرفه ای ندارید، بهتر است از ابزارهای آنلاین و رایگان بنر ساز دومینگو استفاده کنید.
برای شروع طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی می‌توانید از قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام دومینگو استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین