پوستر تبلیغاتی به یکی از رایج ترین انواع بازاریابی آنلاین در دنیای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده که کسب و کارهای بزرگ و کوچک به طور یکسان از آنها برای تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود استفاده می‌کنند. در این مقاله، چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه را که می‌توانید برای برندسازی و استراتژی های تبلیغات اینترنتی خود با نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو ویرایش کنید، به شما معرفی می‌کنیم.
از آنجایی که نمونه بنر تبلیغاتی مغازه برای تبلیغ هر خدمات یا محصولی، چه در داخل و چه در خارج از فروشگاه استفاده می‌شوند، معمولاً در نمایشگاه‌های تجاری و حتی در خیابان‌ها یا سردر مغازه‌ها نیز دیده می‌شوند. طراحی بنر برای مغازه، موسسه، آموزشگاه، سازمان، تیم ورزشی، فروشگاه زنجیره ای یا ادارات با برنامه طراحی بنر دومینگو بسیار آسان است.
برای انتقال راحت‌تر پیام‌تان، می‌توانید از یک نمونه بنر تبلیغاتی مغازه با طراحی قدرتمند، رنگ‌های جذاب و نوشتار ساده استفاده کنید. بنرها و انواع دیگر پوستر های تبلیغاتی در همه جا دیده می‌شوند اما همه آنها تاثیر مشابهی روی مخاطبین ندارند. برای طراحی بنر تاثیر گذار باید نکات زیادی را رعایت کنید که در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم.

 

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

 

بنر تبلیغاتی مغازه چیست؟

بنرهای واقعی که روی سر در مغازه‌ها نصب می‌شوند، پارچه ای هستند که پیام یا تصویر یک کسب‌وکار، سازمان، شرکت یا مغازه روی آنها طراحی شده است.
اما بنرهای دیجیتالی، متن یا یک تصویر بصری هستند که نام یا هویت یک برند را به صورت آنلاین در وب سایت یا شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام تبلیغ می‌کنند.
در ادامه چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه را که با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو طراحی شده، مشاهده می‌کنید: 

نمونه بنر تبلیغاتی مغازه آرایشی و بهداشتی

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

نمونه بنر تبلیغاتی مغازه پوشاک

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

نکاتی برای طراحی نمونه بنر تبلیغاتی مغازه

بنر ایده آل تصادفی طراحی نمی شود بلکه نیاز به انتخاب های هوشمندانه برای طراحی دارد. بیایید چند پیشنهاد برای طراحی بنر را بررسی کنیم تا به شما در ساخت بنر ایده آل کمک کند.

هدف از طراحی بنر را بشناسید

برای ساخت بنر ایده آل، ابتدا باید مطمئن شوید که هدف خود را کاملاً می‌شناسید. برای شروع، چرا در حال ساختن آن هستید؟ هدف آن چیست؟ در اینجا برخی از اهداف بالقوه مطرح شده است:
•    شناخت از برند را افزایش دهید
•    شرکت خود را تغییر نام دهید یا نظر عموم را نسبت به آن تغییر دهید.
•    یک محصول جدید را معرفی کنید
•    به یک پیشنهاد یا تبلیغ توجه کنید.
•    یک رویداد آینده را تبلیغ کنید
•    وجهه یک هدف اجتماعی را بالا ببرید
استفاده های احتمالی زیادی برای بنرها وجود دارد. توجه داشته باشید که دلایل خاصی هستند که بیشتر به کار می‌روند و ممکن است نیاز به طراحی خاص بنر داشته باشند، در حالی که برخی دیگر گذرا هستند.

مشخص کنید که قرار است بنر را در چه پلتفرمی منتشر کنید

پس از اینکه درک دقیقی از هدف بنر خود داشتید، باید محل انتشار آن را در نظر بگیرید. 
مثلا آیا قالب پست اینستاگرام برای شما مناسب است یا نیاز به طراحی قالب اینستاگرام برای استوری دارید؟
اگر هدف از طراحی بنر انتشار آن در سایت یا شبکه های اجتماعی باشد، برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و قالب اینستاگرام رایگان می‌تواند به شما کمک کند، طرح های متمایزی بسازید.
شما می‌خواهید بنرتان برجسته باشد تا توجه بینندگان را به خود جلب کند. بنابراین، از برنامه ساخت بنر حرفه ای استفاده کنید که قالب های آماده و ابزارهای ویرایشی متنوعی داشته باشد.

رنگ های مشابه با هویت برند خود را انتخاب کنید

انتخاب تم رنگ مناسبی که بنر شما را متمایز کند تنها عامل تاثیرگذار بودن آن نیست. بازاریابان، از اهمیت رنگ در بیان پیام مورد نظر برند آگاه هستند.بنابراین، اگر می‌خواهید پیام برند تان را به درستی منتقل کنید بهتر است از تم رنگی مشابهی روی بنر تان استفاده کنید.
 در نمونه بنر تبلیغاتی مغازه زیر می‌بینید که به جز رنگ آبی که به عنوان نماد برند استفاده شده، از ترکیب رنگ های نارنجی و سفید نیز استفاده شده که تطابق کاملی با لوگو آنها دارد:

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

عکس‌ها و طرح های گرافیکی، تصاویر جذاب یک رویکرد فوق العاده برای بهبود طراحی بنر شما هستند. با این حال، یکی از رایج‌ترین اشتباهات در طراحی بنر تبلیغاتی به خصوص طراحی پست و استوری اینستاگرام، استفاده از عکس‌های با کیفیت پایین است که در خروجی نهایی تار به نظر می‌رسند. 
برای اینکه تصویر شما هنگام انتشار در پست و استوری اینستاگرام، وضوح خود را حفظ کند، باید از فرمت فایل مناسب و تصاویری با کنتراست کافی استفاده کنید. 
هنگام طراحی یک قالب برای نمونه بنر تبلیغاتی مغازه خود، باید آن را به صورت فایل وکتور ذخیره کنید. این به شما تضمین می‌دهد که تصویر هنگام بزرگنمایی وضوح خود را حفظ می‌کند. 

از یک نقطه کانونی برای ساخت نمونه بنر تبلیغاتی مغازه خود استفاده کنید

شما باید اطمینان حاصل کنید که بنر تبلیغاتی تان دارای یک نقطه کانونی واضح است. 
به خصوص در طراحی پست و استوری اینستاگرام، باید نقطه کانونی مشخصی در طراحی استراتژیک خود داشته باشید. شما امیدوارید که بازدیدکنندگان تان به صورت کامل بنر تبلیغاتی شما را ببینند و بخوانند، اما چون مخاطبین شبکه های اجتماعی معمولا به سرعت آن را اسکن می‌کنند، باید توجه آنها را به مهم ترین اطلاعات معطوف کنید.
نقطه کانونی شما ممکن است یک تصویر، لوگو، عبارت یا متن باشد. شما ممکن است بخش خاصی از بنر خود را به روش های مختلف برجسته کنید. در ادامه چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه که در آنها نقطه کانونی مناسبی ایجاد شده، با هم می‌بینیم:

ایجاد کنتراست روی دکمه کال تو اکشن

می‌توانید از رنگ روشن روی پس زمینه تیره برای دکمه فراخوان برای اقدام استفاده کنید تا با اعمال کردن آن بر روی یک تصویر یا متن، آن را از بقیه بنر متمایز کنید. فضای سفید اطراف متن یا تصویر رنگارنگ نیز ممکن است به برجسته کردن آن کمک کند.
در نمونه بنر تبلیغاتی زیر کنتراست ایجاد شده روی دکمه کال تو اکشن را می‌بینید:

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

برجسته کردن متن

برای برجسته کردن متن، می‌توانید از حالت زیرخط، بولد، پررنگ، یا بزرگ‌نویسی استفاده کنید تا توجه مخاطب را به یک کلمه یا خط خاص جلب کنید. تقریباً همه فوراً متوجه می‌شوند که خواندن محتوای پررنگ شده یا مورب، بسیار مهم است.
روش برجسته کردن متن را در نمونه بنر تبلیغاتی مغازه زیر می‌بینید:

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

بزرگ کردن بخشی از بنر

برای ایجاد نقطه کانونی می‌توانید کاری کنید تا ناحیه برجسته‌شده بنر، به صورت متن یا تصویر، بزرگ‌تر از سایر اجزا به نظر برسد. تصاویر بزرگ‌تر در کنار تصاویر کوچک‌تر، فوراً توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنند.
هنگام تعیین نقطه کانونی بنرتان، نباید نگران باشید که این تنها عنصری باشد که مخاطبین متوجه آن می‌شوند. نقطه کانونی مثل یک قلاب عمل می‌کند. به یاد داشته باشید که ابتدا باید توجه افراد را به بنر خود جلب کنید و سپس انتظار داشته باشید تا بقیه بنر را بخوانند.

کجا می‌توانیم از نمونه بنر تبلیغاتی مغازه استفاده کنیم؟

بنرها برای اهداف بازاریابی در مشاغل، محل کار، مغازه‌ها، مدارس و مکان های دیگر استفاده می‌شوند. چند مکان اصلی که در آن بنرها نقش حیاتی در بازاریابی دارند به شرح زیر است.

طراحی بنر برای رویدادها و مناسبت‌ها

در حال حاضر از بنرهای مناسبتی برای تبریک مناسبت‌ها یا اعلام برگزاری یک رویداد خاص استفاده می‌شود. بنرهای ساخته شده به مناسبت روز مادر، روز ولنتاین، روز اهدای خون، و غیره معمولا دارای تصاویر تمام رنگی هستند که مسحورکننده و فریبنده هستند.
 برخی از این بنرها نیز برای اطلاع رسانی در خصوص رویدادهای خاص مثل نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای ورزشی، افتتاحیه‌های بزرگ، وبینارها و همایش‌ها طراحی می‌شوند.
چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه به مناسبت افتتاحیه را در ادامه می‌بینید:

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

طراحی بنر برای اینستاگرام

طراحی بنر برای یک فروشگاه آنلاین به صورت پست و استوری اینستاگرام بسیار رایج است. شما می‌توانید از قالب های پست و استوری دومینگو برای طراحی سریع و آسان این بنرها کمک بگیرید.
این بنرهای آماده کاملا قابل ویرایش هستند و امکان اضافه کردن هر نوع متن یا عکسی به آنها وجود دارد.
با انتخاب قالب پست اینستاگرام رایگان در این نرم افزار نیازی نیست نگران انتخاب ابعاد مناسب باشید. در این قالب‌ها ابعاد پست و استوری اینستا به طور کامل رعایت شده و شما فقط باید طرح‌ها را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.
چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در اینستاگرام را در ادامه می‌بینید:

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

طراحی بنر برای وب سایت

طراحی بنر وب سایت یکی از گسترده ترین دسته بندی‌ها است که هر کسب و کاری به راحتی می‌تواند برای بازاریابی از آن استفاده کند.
از مغازه های آرایشی و بهداشتی گرفته تا کفش فروشی، مغازه های فروش پوشاک یا حتی سوپرمارکت‌ها، همه می‌توانند از نمونه بنر تبلیغاتی مغازه برای تبلیغ کالاهای خود استفاده کنند.
تبلیغ محصولات بین کاربران متعدد یکی از دلایل اصلی طراحی بنر وب سایت برای هر کسب و کاری است. بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز خرید از بنرهای سایت برای تبلیغات و ارائه پیشنهاد تخفیف استفاده می‌کنند. هنگامی که این بنرها در سایت های پربازدید قرار می‌گیرند، ممکن است مصرف کنندگان وفادار و جدید را جذب کنند و مکمل فعالیت های بازاریابی آنلاین دیگر باشند.
گاهی اوقات، از نمونه بنر تبلیغاتی مغازه برای بزرگداشت سالگرد افتتاح و مناسبت های دیگر استفاده می‌شود. تقریباً برای همه رویدادها، از نمایشگاه‌های محلی، کنسرت‌ها و جشنواره‌های موسیقی گرفته تا نمایشگاه‌های تجاری، همایش‌ها و کنفرانس‌های تجاری، می‌توان یک بنر طراحی کرد که به شما امکان می‌دهد پیام خود را به مخاطبان برسانید، مشتریان خود را افزایش دهید و نرخ فروش تان را بیشتر کنید.

برنامه ساخت بنر دومینگو چه ابزارهایی برای شما دارد؟

بنرساز آنلاین دومینگو وب‌سایتی است که مجموعه‌ای از قالب های آماده، ابزار ویرایشی رایگان و تصاویر استوک و فونت فارسی آنلاین رایگان و چندین ویژگی دیگر را برای طراحی بنر در اختیار شما قرار می‌دهد.
در برنامه ساخت بنر دومینگو می‌توانید انواع بنر و پوستر را از استوری تولد گرفته تا پوستر تسلیت، بنرهای تبلیغ محصول، و بنرهای مناسبتی که در وب سایت یا در اینستاگرام منتشر می‌شوند، با طرح های متنوع پیدا کنید.
برای سریعتر کردن فرایند طراحی، تمام قالب های آماده به صورت موضوعی دسته بندی شده اند، بنابراین شما می‌توانید به راحتی با فیلتر کردن یک موضوع مثلا آرایشی و بهداشتی، تمام بنرهای طراحی شده برای آن را ببینید.

طراحی چند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه در 5 مرحله با بنرساز آنلاین دومینگو

از آنجاییکه در عصر دیجیتال، بنرهای آنلاین نقش مهمی در تبلیغ هر محصول دارند، برنامه ساخت بنر دومینگو طراحی بنر رایگان را برای فروشگاه، رستوران‌ها، مدارس و غیره فراهم کرده است.
این برنامه نیازی به دانلود ندارد و روی تمام دستگاه‌ها از جمله دسکتاپ، اندروید و ایفون با یک رابط کاربری ساده کاملا قابل استفاده است.

جمع بندی

بنرها معمولاً برای تبلیغ کالا یا خدمات یک کسب و کار و همچنین برای اطلاع رسانی درباره رویدادها، کالاهای جدید یا تخفیف ویژه در وب سایت‌ها استفاده می‌شود.
انواع مختلفی از بنرها با ویژگی های بسیار متنوع وجود دارد. به عنوان مثال، نمونه بنر تبلیغاتی مغازه می‌تواند به صورت پست اینستاگرام برای معرفی یک محصول جدید مورد استفاده قرار گیرد.
تبلیغ رویدادهای ورزشی، اطلاع رسانی در خصوص افتتاح رستوران یا تبلیغ ساخت و ساز یک پاساژ بزرگ همگی به طراحی بنر نیاز دارد.
یکی از متداول ترین دلایل طراحی بنر، طراحی بنر برای مغازه هایی است که انواع کالا های بزرگ و کوچک در آن فروخته می‌شود، مانند کفش فروشی، فروشگاه های لوازم آرایش یا حتی فروشگاه مواد غذایی.
مراحل ذکر شده در بالا به شما در ساخت یک طرح بنر زیبا برای یک فروشگاه آنلاین کمک می‌کند. دانلود و ویرایش قالب های آماده دومینگو نیز به شما این امکان را می‌دهد که یک طرح بنر خیره کننده برای مغازه تان ایجاد کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین