نیاز به دانلود استوری اینستاگرام تقریباً بلافاصله پس از معرفی این ویژگی، بوجود آمد. شاید دلیل اصلی تمایل کاربران به دانلود استوری های اینستا، ویژگی ناپایدار آنها باشد که موجب می‌شود عکس‌ها و ویدیوهای کوتاه منتشر شده در استوری‌های اینستا به‌طور خودکار یک روز پس از انتشار بدون امکان بازیابی حذف شوند. 
در اینستاگرام نمی‌توانید استوری را که دوست دارید ذخیره کنید یا آن را به DM خود بفرستید تا بعداً ببینید. علاوه بر این، اینستاگرام به شما اجازه دانلود مستقیم آن را در گوشی موبایل تان نمی دهد.
در این مقاله به شما خواهم گفت که چرا نیاز به دانلود استوری اینستاگرام پیدا می‌کنید و چگونه استوری های خصوصی اینستاگرام را با استفاده از روش های مختلف در گوشی یا رایانه شخصی خود دانلود کنید.

 

چرا به دانلود استوری اینستاگرام نیاز دارید؟

 

چرا باید استوری های اینستای دیگران را ذخیره کنید؟

درواقع، دلایل زیادی برای دانلود استوری های اینستا وجود دارد. به خصوص اینستاگرامرهای مشتاق به این مسئله واقفند.
بیایید قبول کنیم که هر از چند گاهی، وقتی در فید استوری های اینستاگرام اسکرول می‌کنید، با ایده عکس‌ها یا ویدیوهای جالبی مواجه می‌شوید که دوست دارید مجددا آنها را ببینید، درست است؟
اما به جز این، دلایل دیگری هم وجود دارد که موجب می‌شود نیاز به دانلود استوری اینستا را پیدا کنید. بیایید چند دلیل اصلی که شما را ترغیب می‌کند استوری هایی که دوست دارید را بلافاصله دانلود کنید، با هم مرور کنیم.

• یک منبع الهام داشته باشید

مواقعی وجود دارد که به طور موقت ایده های طراحی قالب اینستاگرام خلاقانه نداریم. اما مخاطبان اینستاگرام شما دوست ندارند منتظر بمانند و به مشکلات شما اهمیتی نمی دهند. آنها فقط در حال حاضر محتوا می‌خواهند!
در این صورت، همیشه می‌توانید از یک پوشه آماده با ایده های جالب برای طراحی بنر  استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که شما نباید استوری هایی که دانلود کردید عینا منتشر کنید. شما فقط می‌توانید از آنها ایده بگیرید و عکس‌ها‌ها و ویدیوهای جدید را برای طراحی استوری های اینستا استفاده کنید یا از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی  برای ویرایش کلیپ برای استوری یا ادیت عکس آنلاین  کمک بگیرید تا استوری های منحصر به فرد بسازید.
اگر الهام گرفتن از استوری های اینستا برای شما مشکل است پیشنهاد میکنم چند فیلم برای استوری آماده کنید سپس یکی از قالب های آماده برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید  را دانلود کنید تا با آن استوری خود را بسازید.
این قالب های اینستاگرام رایگان که در نرم افزارهایی مانند دومینگو در دسترس شما است منبع الهام بخش بسیار خوبی هستند. علاوه براین، امکان ویرایش آنها با چند کلیک ساده به راحتی وجود دارد. شما حتی می‌توانید هرنوع عکس یا لوگویی که مربوط به محصولات یا برندتان است آپلود کرده و در این قالب‌ها استفاده کنید.
نمونه استوری هایی که می‌توانید با دانلود برنامه قالب پست و استوری اینستاگرام به آنها دسترسی داشته باشید بسیار متنوع است. بیایید چند نمونه از آنها را با هم مرور کنیم:

بنر تبلیغاتی مغازه

چرا به دانلود استوری اینستاگرام نیاز دارید؟

پوستر تسلیت

چرا به دانلود استوری اینستاگرام نیاز دارید؟

بنر تبلیغاتی کافه

چرا به دانلود استوری اینستاگرام نیاز دارید؟

پوستر تبلیغاتی مناسبتی

چرا به دانلود استوری اینستاگرام نیاز دارید؟

• خاطرات جالب را از تعطیلات یا رویدادها ذخیره کنید

آه، خاطرات جالب و به یادماندنی! مطمئنا تابحال برایتان پیش آمده که به یک مهمانی رفته باشید و فردای آن روز یکی از افراد حاضر در مهمانی که چندان هم با او صمیمی نیستید یک عکس دسته جمعی در اینستاگرام به اطتراک بگذارد و شما را نیز تگ کند. احتمالا این عکس توجه شما را جلب می‌کند و می‌خواهید آن را دانلود کنید تا برای همیشه خاطره این مهمانی در ذهنتان باقی بماند. هر روز جالب‌ترین عکس‌ها و ویدئوها از مهمانی‌ها و رویدادهایی که در آنها حضور داشتیم یا برایمان جالب بوده، در استوری‌های IG منتشر می‌شوند که اگر آنها را دانلود یا ذخیره نکنیم، پس از 24 ساعت حذف می‌شوند . 
پس اگر برخی از این استوری‌ها برای شما اهمیت ویژه ای داشته باشند، نیاز به دانلود استوری اینستاگرام پیدا می‌کنید تا بتوانید به سادگی استوری های دوستان و خانواده خود را برای همیشه در گوشی خود دانلود کنید.

• آموزش های جالب را همیشه در دسترس داشته باشید

استوری های آموزشی یکی از اصلی ترین محتواهایی هستند که نیاز به دانلود آنها پیدا می‌کنید تا بتوانید هر زمان که نیاز داشتید به آموزش های آن مراجعه کنید. تفاوتی ندارد دستور پخت یک غذای خوشمزه در استوری اینستا به اشتراک گذاشته شده باشد یا ترفند دانلود استوری اینستاگرام 😃 در هرصورت شما نیاز دارید که این استوری‌ها را برای همیشه در گوشی خود داشته باشید تا در صورت نیاز به آنها مراجعه کنید و آموزش‌ها را دوباره مشاهده کنید.
دلایل نیاز به دانلود استوری اینستاگرام فقط همین موارد نیست. مطمئنا شما دلایل خاص خود را دارید اما مهم اینجاست که از چه ترفندهایی باید برای دانلود استوری استفاده کنید.
نگران نباشید در این مقاله چند روش ساده برای دانلود استوری اینستاگرام به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه استوری های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

خب حالا بیایید به جالب ترین موضوع یعنی نحوه دانلود استوری اینستاگرام بپردازیم. در واقع، حتی چندین راه وجود دارد، که شما می‌توانید هرکدام را برایتان راحت تر بود، انتخاب کنید.

روش شماره 1: از سایت دانلود استوری اینستاگرام استفاده کنید

یکی از ساده ترین، سریع ترین و البته رایگان ترین راه‌ها، استفاده از سایت دانلود استوری اینستاگرام است. این روشی است که نیازی به نصب برنامه های اضافی، برنامه های خاص یا نرم افزارهای پردردسر ندارد و مهمتر از همه نیازی نیست زمان زیادی را صرف فهمیدن نحوه عملکرد آنها کنید.
یکی از بهترین سایت های دانلود استوری اینستاگرام، Bigbangramاست. با این ابزار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از اصل "Copy&Paste" استفاده کنید و پیوند حساب یا نام مستعار یک شخص را با "@" به نوار جستجو مستقیماً در سرویس اضافه کنید. سپس، تنها 30 ثانیه منتظر بمانید تا سرویس آنلاین به شما امکان بدهد استوری های فعال اینستاگرام و تمام هایلایت های آن کاربر را دانلود کنید.
توجه: تمام استوری‌ها با کیفیت خوب و اندازه کامل دانلود خواهند شد. بدون ویرایش یا دانلود مجدد همه چیز برای اولین بار خوب به نظر می‌رسد.

روش شماره 2: یک اسکرین شات بگیرید

این روش بهترین راهکار نیست، اما قطعا سریعترین است. اسکرین شات گرفتن با سرعت رعد و برق شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند. با این حال، اسکرین شات گرفتن، معایبی نیز دارد.
مثلا اینکه اگر بخواهید ظاهر استوری مثل نسخه اصلی آن شود کار بیشتری باید انجام دهید که نیاز به یک ویرایشگر عکس خوب، وقت آزاد و صبر و حوصله زیاد دارد. 
علاوه بر این، بعید است که بتوانید از ویدیو اسکرین شات بگیرید. اگر بخواهید کلیپ برای استوری اینستاگرام را به این روش ذخیره کنید باید از برنامه های رکورد صفحه موبایل استفاده کنید که قطعا نتیجه آن به اندازه استوری اولیه واضح نخواهد بود.

روش شماره 3: یک افزونه ویژه نصب کنید

با تشکر از برنامه نویسان کوشا و متعهد اکنون چندین اپلیکیشن وجود دارد - هم برای اندروید و هم برای iOS - که به شما امکان می‌دهد استوری های IG را در تلفن خود ذخیره کنید:

Story Saver برای اینستاگرام (اندروید)

Story Saver ساده ترین و بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام برای کاربران اندروید است.
استفاده از برنامه کاملاً سر راست است. شما فقط باید با استفاده از حساب اینستاگرام خود وارد برنامه شوید، یک پروفایل خاص را جستجو کنید و در فید استوری آنها مرور کنید.
روی یک عکس یا ویدیو از استوری های پروفایل ضربه بزنید و روی Save کلیک کنید. اکنون می‌توانید یک کپی از استوری را در گوشی خود دارید.
این اپلیکیشن کاملا کاربر پسند است و به همین دلیل است که ما آن را دوست داریم!

InstaStories Viewer (iOS)

برای دانلود استوری اینستاگرام می‌توانید برنامه InstaStories را در گوشی خود دانلود کنید.
درست مانند Story Saver کار می‌کند. برنامه را دانلود کنید، وارد شوید و استوری هایی را که می‌خواهید دانلود کنید جستجو کنید. با یک ضربه، عکس یا ویدیوی ذخیره شده در گوشی خود را پیدا خواهید کرد.
ما به همان دلایلی که Story Saver را دوست داریم این اپلیکیشن را نیز توصیه می‌کنیم. اگر Story Saver برنامه را برای اندروید دارید، این همتای iOS آن است.

IG Live (iOS)

IG Live یکی دیگر از برنامه های iOS است که به شما کمک می‌کند استوری های IG را روی گوشی خود دانلود کنید.
تنها تفاوت این است که IG Live به شما این امکان را می‌دهد که برگه های پروفایل مورد علاقه خود را در اینستاگرام نگه دارید. نیازی به مرور فید کامل استوری های IG نیست.
اگر پروفایل های خاصی را دنبال می‌کنید، این اپلیکیشن برای شما بهتر است. اگر نه، InstaStories نیز همین کار را می‌کند.

StoriesIG

اگر دوست ندارید برنامه ای را در گوشی خود دانلود کنید از StoriesIG استفاده کنید.
StoriesIG یک برنامه مبتنی بر وب است که به شما امکان می‌دهد پروفایل اینستاگرام را جستجو کنید و آخرین استوری های آنها را دانلود کنید.
فقط به وب سایت آنها بروید و پروفایل اینستاگرام مورد نظر خود کلیک کنید. مطمئن شوید که آن را به درستی تایپ کنید تا جستجو برای آن آسان تر باشد.
سپس، می‌توانید تمام استوری هایی که آنها ساخته اند را ببینید و فقط روی استوری که می‌خواهید دانلود کنید کلیک کنید. سپس به پستی هدایت می‌شوید که می‌توانید روی «دانلود» کلیک کنید تا آن را در تلفن یا حتی رایانه‌تان ذخیره کنید.
StoriesIG ممکن است اولین گزینه ای نباشد که برای دانلود استوری اینستاگرام از آن استفاده می‌کنید، اما اگر واقعاً علاقه ای به دانلود استوری از اپلیکیشن های دیگر ندارید، این گزینه مفید است و بهترین انتخاب برای کسانی است که فقط می‌خواهند یک یا دو استوری را برای اهداف کاری یا تحقیقاتی دانلود کنند.

نتیجه: دانلودر استوری اینستاگرام - آنچه شما نیاز دارید

البته، شما می‌توانید راه های زیادی برای دانلود و ذخیره استوری های اینستا در اینترنت پیدا کنید. اما ساده ترین و سریعترین روش، استفاده از خدمات آنلاین برای دانلود استوری اینستاگرام است که نیازی به ثبت نام یا نصب اپلیکیشن ندارد.
البته اگر نیاز به الهام گرفتن برای طراحی پست و استوری اینستاگرام دارید و تنها دلیل شما برای دانلود استوری اینستاگرام جمع آوری مجموعه ای از ایده‌ها است که در ساخت محتوا جدید به کمک شما بیاید، توصیه میکنم به جای دانلود استوری های اینستا از قالب های آماده استوری در استوری ساز آنلاین دومینگو کمک بگیرید.
این قالب‌ها هر روز به روز می‌شوند و هر زمان احساس کنید که دیگر ایده ای برای طراحی به ذهنتان نمی رسد، یک منبع فوق العاده برای الهام گرفتن می‌باشند.
با ابزارهای ویرایشی دومینگو به راحتی می‌توانید قالبهای مربوط به یک موصوع خاص را فیلتر کنید سپس هر گونه جزئیاتی را ویرایش کرده یا با افزودن متن به عکس آنلاین، استفاده از صدها فونت انلاین رایگان، آملود کردن تصاویر یا لوگوی برندتان و اضافه کردن چندین برچسب و استیکر و غیره، قالب‌ها را سفارشی سازی کنید.
ما ایده های خلاقانه زیادی را نیز برای ساخت انواع محتوا از جمله استوری های تعاملی اینستاگرام با شما به اشتراک گذاشتیم که برخی از آنها را می‌توانید در این مقاله بخوانید.
برای ساخت استوری های جذاب و تعاملی آماده اید؟ همین امروز رایگان شروع کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین