آیا می‌خواهید نرخ تعامل پیج تان را در اینستاگرام افزایش دهید؟ اگر هدف تان از طراحی استوری اینستاگرام رایگان همین است، باید محتوای جالب تری را در استوری های خود به اشتراک بگذارید. خلاقیتی که استوری اینستا به شما می‌دهد طی سال های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و شما حتی نیازی به استفاده از اینستاگرام برای رسیدن به هدفتان ندارید.
حتما می‌پرسید چطور؟
من به شما می‌گویم که با کمک استوری ساز آنلاین دومینگو به عنوان یکی از محبوب ترین ابزارهای طراحی گرافیک در بازار. 
قالب های آماده و ابزارهای رایگان طراحی، این استوری ساز آنلاین را برای طراحی استوری های تعاملی که از نظر زیبایی، منحصر به فرد و جذاب هستند، عالی می‌کند.
در این مقاله، در مورد ویژگی های دومینگو برای طراحی استوری اینستاگرام رایگان صحبت خواهیم کرد. همچنین مزایای برتر استفاده از این ابزار را به شما نشان خواهیم داد.

 

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

 

استوری ساز اینستاگرام دومینگو چیست؟

برنامه طراحی استوری اینستاگرام رایگان domingo شامل مجموعه ابزارها و قالب های آماده ای است که می‌توانید از آنها برای ساخت استوری اینستا استفاده کنید.
در صفحه اصلی دومینگو، یک برگه با عنوان استوری اینستاگرام مشاهده خواهید کرد.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

با ورود به این صفحه، هم می‌توانید یک بوم خالی را برای شروع کار انتخاب کنید هم یکی از قالب هایی که از قبل برای شما طراحی شده و قابل ویرایش است.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

مهمترین مزیت ابزار دومینگو این است که می‌توانید از آن در هر دستگاهی استفاده  کنید. در این راهنما ما آموزش طراحی استوری اینستاگرام رایگان را با کمک ابزارهای دومینگو روی دسکتاپ می‌دهیم. با این حال، در صورت تمایل می‌توانید از این استوری ساز آنلاین برای طراحی استوری اینستاگرام رایگان با گوشی هوشمند یا تبلت خود نیز استفاده کنید.

با Story Maker Domingo چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

اکنون که می‌دانید برنامه طراحی استوری اینستاگرام رایگان دومینگو چیست، بیایید به کارهای مختلفی که می‌توانید با استفاده از این ابزار انجام دهید نگاهی بیندازیم.

1. قالب های آماده را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید طراحی استوری اینستا را کمی ساده‌تر کنید، برنامه دومینگو چندین قالب آماده دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. شما می‌توانید بر اساس موضوعات مختلف از جمله سفر، غذا و مد، استوری‌ها را فیلتر کنید.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

با رفتن به نوار ابزار سمت راست می‌توانید از بین این طرح‌ها، یک موضوع انتخاب کنید. 
از طرف دیگر - اگر به دنبال تم رنگی خاصی هستید - می‌توانید رنگ های مورد نظرتان را نیز در پنل سمت راست فیلتر کنید. 
هنگامی که یک قالب آماده را انتخاب کردید، می‌توانید تصاویر و متن را متناسب با نیاز خود سفارشی کنید. همچنین می‌توانید فونت‌ها، رنگ‌ها و موارد دیگر را تغییر دهید.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

2. یک استوری از ابتدا ایجاد کنید

اگر می‌خواهید کمی خلاقیت بیشتری به خرج دهید و کنترل کاملی بر ظاهر و احساس استوری خود داشته باشید، اما نرم‌افزاری مانند فتوشاپ را کمی پیچیده‌تر می‌دانید، می‌توانید محتوای خود را از ابتدا بسازید. هنگامی که برگه استوری اینستاگرام را در صفحه اصلی انتخاب کردید، یک بوم کاملاً خالی خواهید داشت تا هر آنچه را که می‌خواهید بسازید.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

دومینگو چندین ابزار دارد که می‌توانید از بین آنها برای سفارشی کردن بوم خالی استوری اینستاگرام خود انتخاب کنید. می‌توانید خطوط و شکل‌های مختلفی را برای تناسب با تصاویر خود اضافه کنید و حتی عکس هایتان را آپلود کنید. همچنین می‌توانید رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام خود را تغییر دهید.

3. از عکس‌ها، استیکر‌ها و ایموجی‌ها استفاده کنید

اگر می‌خواهید استوری‌های اینستاگرام خود را متمایز کنید، باید چیزهای جدیدی را امتحان کنید و شهامت کنار گذاشتن کاری که دیگران انجام می‌دهند را داشته باشید. مثلا فرض کنید که شما عادت دارید فقط از عکس یا استیکر در محتوای خود استفاده کنید. چرا اوضاع را کمی تغییر نمی دهیم؟

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

برنامه طراحی استوری اینستاگرام رایگان دومینگو به شما امکان می‌دهد عناصر خلاقانه زیادی را به طراحی خود اضافه کنید. مثلا می‌توانید با انتخاب ابزار دستخط، هر متنی را با دستخط خودتان بنویسید و به استوری اضافه کنید.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

قابلیت های این نرم افزار برای ساخت پست و استوری اینستاگرام بسیار زیاد است. فقط باید کمی وقت بگذارید و خودتان با این ابزارها آشنا شوید.

مزایای استفاده از دومینگو برای طراحی استوری اینستاگرام رایگان

حالا که با ابزارهای استوری ساز دومینگو آشنا شدید، احتمالاً می‌خواهید قبل از ایجاد حساب کاربری در مورد مزایای آن بدانید. در زیر سه مورد از بزرگترین مزایای این برنامه کاربردی آورده شده است.

1. از همه مهمتر، طراحی استوری با دومینگو، رایگان است

اگر می‌خواهید با دومینگو پست و استوری بسازید، نگران قیمت طراحی استوری اینستاگرام نباشید، تقریبا تمام ویژگی های این نرم افزار به صورت رایگان دردسترس شما است. شما می‌توانید عکس‌های خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای آپلود کنید، و همچنین به صدها فونت فارسی آنلاین رایگان و تصاویر استوک دسترسی داشته باشید.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

2. رابط کاربری فارسی برنامه طراحی استوری اینستاگرام رایگان دومینگو، بسیار کاربر پسند است

یکی از معایب استوری سازهای غیرفارسی مثل کانوا دارند، علاوه بر عدم پشتیبانی از فونترهای فارسی متنوع، انگلیسی بودن گزینه های مربوط به ویرایش و ابزارهای ویرایشی است که کار را برای افراد مبتدی و کسانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند سخت و پیچیده می‌کند
کاربرپسند بودن دومینگو با رابط کاربری فارسی و دسترسی به صدها فونت فارسی آنلاین بدون شک بزرگترین دلیل محبوبیت این استوری ساز رایگان است. برای کار با این نرم افزار نیازی به داشتن مهارت طراحی ندارید. حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند طراحی استوری اینستاگرام رایگان را بدون صرف زمان زیادی انجام دهند.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

3. ابزارهای متنوع برای طراحی استوری اینستاگرام خلاقانه را در اختیار شما می‌گذارد

اگرچه اینستاگرام امکانات خلاقانه زیادی برای طراحی استوری های منحصر به فرد به شما می‌دهد، اما اگر بخواهید محتوای تعاملی تر و جذابتری طراحی کنید، دومینگو طیف گسترده ای از ابزارها را دارد که به شما امکان می‌دهد استوری های حرفه ای بسازید و تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید.
از این ابزارهای طراحی و ویرایش متنوع برای طراحی استوری اینستاگرام رایگان استفاده کنید و جزئیات و عناصری که برای بهتر دیده شدن برندتان مورد نیاز است به مخاطبین نمایش بدهید. 
برند خود را با عناصر طراحی خلاقانه و چشم نواز که می‌توانید از گالری رسانه گسترده دومینگو دریافت کنید، برجسته کنید.
از هزاران تصویر استوک رایگان استفاده کنید که می‌توانید از آنها به عنوان نشانه های بصری برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید. با آیکون‌ها، تصاویر و وکتورها بازی کنید تا به راحتی پیام‌ها را به دنبال کنندگان خود منتقل کنید. یادآوری برند را با گرافیک های به یاد ماندنی تقویت کنید. همچنین می‌توانید استوری های اینستاگرام خود را با استیکرهای متنوع، ایموجی های هیجان انگیز و شکل های خلاقانه جذاب تر کنید.

راهنمای طراحی استوری اینستاگرام رایگان  با استوری ساز آنلاین دومینگو

هنگامی که استوری های خود را در دومینگو طراحی کردید، همچنان می‌توانید از مجموعه ابزارهای اینستاگرام برای اضافه کردن استیکرهای تعاملی قبل از انتشار استفاده کنید

4. با قالب های آماده پست و استوری به شما امکان می‌دهد طی چند دقیقه محتوای جذاب و مخاطب پسند تولید کنید

اگر بخواهید به دنبال کنندگان خود نشان دهید که متعهد به ایجاد یک برند ثابت در اینستاگرام هستید باید با تولید محتوای ارزشمند و جذاب آنها را متقاعد کنید که برای شان ارزش قائلید.
اگر پیج کسب و کار خود را تازه راه اندازی کردید، دومینگو به شما کمک می‌کند تا بازاریابی و تبلیغات خود را به خوبی انجام دهید.
در مرحله اول می‌توانید با طراحی پست اینستاگرام خود شروع کنید. اگر به قسمت پست اینستاگرام دومینگو بروید می‌توانید با کمک قالب های اسلایدی یا هارمونیک شروع به ساخت یک فید منسجم و هماهنگ کنید. 
سپس به قسمت استوری اینستاگرام بروید و ایده های مختلفی برای ساخت استوری اینستا را در پنل موضوع جستجو کنید. با کمک قالب های آماده دومینگو به راحتی استوری های آموزشی ایجاد کنید که محصولات و خدمات شما را مورد توجه قرار دهد. پیشنهادهای جدید راه اندازی کنید، پرفروش ترین‌ها را به نمایش بگذارید، و راهنما های سریعی را منتشر کنید که ویژگی های مختلف محصول را نمایش می‌دهند.
با قالب های رایگان و آماده دومینگو که می‌توانید برای برند و تجارت خود شخصی سازی کنید، استوری های اینستاگرام را برای اهداف مختلف ایجاد کنید. طرح‌بندی‌هایی را برای طراحی پست اینستاگرام رایگان پیدا کنید تا با فالوورهای وفادار خود ارتباط برقرار کنید.
حتی می‌توانید استوری اسلایدی طراحی کنید که راه‌های جدیدی برای لذت بردن از محصولات شما به نمایش می‌گذارد. آنها را به سرعت در ابعاد استوری اینستاگرام سفارشی کنید و فوراً به اشتراک بگذارید
پس از طراحی پست اینستاگرام رایگان با دومینگو می‌توانید از هر جایی به آنها دسترسی داشته باشید
اگر طراحی استوری اینستا را در گوشی انجام داده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از دانلود استوری‌ها، آنها را از رول دوربین خود در اینستاگرام آپلود کنید. اما اگر استوری های خود را در دسکتاپ ساخته اید، می‌توانید وارد حساب کاربری خود در برنامه شوید و همین مراحل را دنبال کنید.
استوری ساز دومینگو تمام طرح های شما را در فضای ابری ذخیره می‌کند. بنابراین، شما از هرجایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید وارد حساب کاربریتان شوید و طرح های تان را ویرایش یا دانلود کنید.
با استوری ساز بصری و مبتدی ما، ایده های جدیدی را به دنبال کنندگان خود ارائه دهید. می‌توانید از برنامه دومینگو در گوشی iOS یا Android استفاده کنید و اگر وقت ندارید، در حال حرکت یک طراحی را شروع کنید و س از رسیدن به مقصد آن را روی دسکتاپ خود به پایان برسانید. 

چطور استوری های اینستاگرام خود را با دومینگو ارتقا دهید؟

دومینگو یکی از بهترین ابزارهای شخص ثالث است که می‌توانید برای ایجاد استوری اینستاگرام از آن استفاده کنید. استفاده از آن آسان است و ابزار همه کاره این برنامه دارای چندین ویژگی است که به شما کمک می‌کند خلاق تر شوید. 
علاوه بر شروع از ابتدا، صدها قالب آماده متنوع برای طراحی استوری اینستاگرام رایگان در آن پیدا خواهید کرد که می‌توانید با دنبال کردن چند مرحله ساده که به شما آموزش دادیم، آنها را ویرایش کنید.
امیدواریم این راهنما شما را متقاعد کرده باشد که استوری اینستاگرام بعدی خود را در دومینگو بسازید

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین