سال‌هاست که بازاریابان از ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب به عنوان یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه مخاطب استفاده می کنند و به آموزش و ارائه مثال‌هایی در مورد نحوه استفاده مؤثر از تبلیغات بنری ادامه می‌دهند.
ما در مورد چگونگی ساخت بنر تبلیغاتی جذاب، در مقاله " ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین رایگان " هم از دیدگاه یک طراح و از دیدگاه یک بازاریاب یا کارآفرین صحبت کردیم، در این پست، هر آنچه که باید در مورد تاثیر تبلیغات بنری بر کسب و کار خود بدانید به شما می گوییم!
اگر می خواهید در مورد اینکه تبلیغات بنری چگونه کار می کند، کدام رنگ ها بهتر در آن عمل می کنند، دکمه های فراخوان در کجا قرار می گیرند، چگونه به افزایش کلیک سایت شما کمک می کنند، چه استراتژی هایی قبل از طراحی یک بنر تبلیغاتی در ذهن داشته باشید و چه سوالاتی باید قبل از ساخت آن از خود بپرسید، بیشتر بدانید، مقاله " چطور با طراحی بنر تبلیغاتی در بنرساز آنلاین فروش خود را افزایش دهیم" را بخوانید. با آموزش های این مقالات، شما بنری می سازید که در واقع کار می کند و با مخاطبان شما تعامل برقرار می کند.
وبلاگ ما همیشه منبعی برای آموزش، الهام گرفتن و مثال هایی برای صحبت در مورد استراتژی هایی است که توسط شرکت ها و صنایع مختلف هنگام ایجاد تبلیغات بنری موفق استفاده می شود.
اما هنوز سردرگمی زیادی در مورد این اصطلاح و سایر موارد مرتبط با آن وجود دارد.
بنابراین، به جای نادیده گرفتن اطلاعات اولیه و پرش مستقیم به «روش‌های استفاده از تبلیغات بنری برای بازاریابی محتوایی»، بهتر است یک بار برای همیشه به اصول اولیه بازگردیم تا مطمئن شویم که تبلیغات بنری در واقع چیست و همچنین چرا و چگونه کار می کنند.
به عنوان فردی که در مورد ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب، مطالعات زیادی داشتم، از این فرصت استفاده می‌کنم تا با توضیح و به اشتراک گذاشتن نظر خود پس از تحقیقات دقیق، هر آنچه که فرا گرفتن با شمابه اشتراک بگذارم.

بنر تبلیغاتی چیست؟

من طی تحقیقاتم، چند تعریف جمع آوری کردم اما ابتدا با تعریفی که در وبلاگ Creatopy ذکر شده شروع می کنم:
بنر تبلیغاتی یا بنر وب، نوعی تبلیغات است که در یک صفحه وب نمایش داده می شود. این تبلیغات شامل یک تصویر با فرمت jpg، .pngیا  .gifبا یک محتوای چند رسانه ای است که معمولاً برای ساخت آن از بنرسازهای آنلاین استفاده می شود. بنابراین، تبلیغات بنری بسته به نرم افزار یا اپلیکیشن مورد استفاده در ساخت آنها می تواند ثابت یا متحرک باشد.
اگر به دنبال تعریفی هستید که کمی رسمی تر باشد، طبق تعریف ویکی پدیا:
بنر وب یا بنر تبلیغاتی نوعی تبلیغات در شبکه جهانی وب است که توسط یک سرور تبلیغاتی ارائه می شود. این شکل از تبلیغات آنلاین مستلزم تعبیه یک تبلیغ در یک صفحه وب است که با لینک دادن به وب سایت تبلیغ کننده، ترافیک را به یک وب سایت جذب کند. در بسیاری از موارد، بنرها توسط یک برنامه بنرساز ساخته می شوند.
اما من قصد دارم یک توضیح دیگر را نیز به اشتراک بگذارم:
تبلیغات بنری به جای متن، مبتنی بر تصویر هستند و یک شکل محبوب از تبلیغات وب سایت به شمار می آیند. هدف از ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب، تبلیغ یک برند و/یا جذب بازدیدکنندگان وب سایت میزبان برای رفتن به وب سایت تبلیغ کننده است.
به عنوان جمع‌بندی و ساده‌تر کردن این موضوع، همه تبلیغات بنری یک عملکرد اصلی را به اشتراک می‌گذارند: روی یک تصویر/محتوای چندرسانه‌ای که در یک صفحه وب می‌بینید کلیک می‌کنید و مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت/صفحه فرود تبلیغ‌کننده می‌برد. در حقیقت آنها بخشی ساده و در عین حال بسیار مهم html هستند و حضور آنها در وب می تواند تفاوت بزرگی برای شرکت ها و برندهای مبتنی بر اینترنت ایجاد کند.

 

تاثیر ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب در بازاریابی کسب و کار شما

 

تاثیر ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب روی کسب و کار شما

درست همانطور که نصب یک بنر فیزیکی، خارج از فروشگاه باعث می شود وارد مغازه شوید، زیرا تبلیغات به شما می گوید که آن فروشگاه برای یک محصول خاص تخفیف زیادی ارائه می دهد یا یک محصول جدید را به فروش می رساند که به نوعی کنجکاوی شما را تحریک می کند، در مورد تبلیغات بنری آنلاین هم همینطور است.

هنگام ساخت بنر تبلیغاتی معمولاً یک هدف دارید:

تبلیغات بنری برای ایجاد ترافیک به وب سایت شما با پیوند دادن به آن در نظر گرفته شده است و از این طریق شما سعی می کنید فروش خود را افزایش دهید، یا ترافیک سایت تان را بیشتر کنید.
اما شما باید این کار را با نسبت دادن یک نقش به تبلیغات بنری خود انجام دهید و ببینید چه چیزی در آن زمینه خاص مناسب تر است. بنرهای وب به همان روشی کار می کنند که تبلیغات رسانه های چاپی معمولی انجام می دهند: آنها اطلاع رسانی می کنند، در مورد یک محصول جدید تبلیغ می کنند، توجه مخاطب را جلب می کنند، آگاهی از برند را افزایش می دهند و غیره.
با در نظر گرفتن این موضوع، چند راه برای ترغیب کردن افراد به وب سایت شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما از طریق ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب وجود دارد.

نقش‌هایی که یک بنر تبلیغاتی می‌تواند بازی کند:

1. افزایش ترافیک مشتری

بنر تبلیغاتی بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا با کلیک بر روی وب سایت تبلیغ کننده وارد آن شوند و از طریق این روش، تبلیغ به روش های مختلفی انجام می شود (CTR، زمان صرف شده در صفحه وب و ...)
اگر هنوز آن را امتحان نکرده‌اید، به شما یادآوری می‌کنم که بهترین ابزار برای اندازه‌گیری اثربخشی بنر تبلیغاتی، افزایش ترافیک شما است. با ارزیابی میزان کلیک ها، متوجه می شوید که آیا تبلیغات بنری شما به اندازه جذاب بوده که مخاطب این روی آن کلیک کند و وارد صفحه فرود مورد نظر شما شوند یا خیر.
یک روش عالی برای استفاده از تبلیغات بنری و افزایش ترافیک این است که استراتژی تبلیغات خود را در بازه های زمانی مشخصی برنامه ریزی کنند.

2. فروش یک محصول 

ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب، مشتریان شما را تشویق به خرید محصولات خاصی می کند. در این نوع تبلیغات، همه چیز در مورد محتوا و عناصر گرافیکی مناسب است که مرتبط و موثر باشد، بنر تبلیغاتی قرار داده شده در یک وب سایت خاص باید با آن جایگاه مرتبط باشد و پاسخی به سؤالی که بازدیدکننده در آن وب سایت دارد، ارائه دهد.
یکی از راه های موفقیت استراتژی بازاریابی با تبلیغات بنری،  ز طریق تبلیغات نمایشی Google امکان پذیر شده است. به این روش، با جستجو برای پلتفرم‌ها و کانال‌هایی که مخاطب خاصی را هدف قرار می‌دهند و با قرار دادن تبلیغات مرتبط با آنچه که مخاطبان در جستجوی آن هستند، شروع به جلب نظر آنها کنید.

3. توجه مشتری را جلب کنید

امروزه جلب توجه دیگران می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، به خصوص در محیط دیجیتالی که در آن همه چیز به خلاقیت بستگی دارد.
اما شما در این وبلاگ و با استفاده از ابزارهای بنرساز دومینگو اطلاعات زیادی در مورد اینکه چگونه خلاق باشید و چگونه همه چیز را از ابتدا طراحی کنید، دارید تا تبلیغات بنری شما را از بقیه متمایز کند. این به شما بستگی دارد که بازار هدف خود را مطالعه کنید و ببینید که آیا چیزی که نیاز دارید یک تبلیغ پویا و متحرک است یا یک فونت درجه یک در یک پس زمینه مرتب.

4. اعلام تخفیف و فروش

یکی دیگر از راه های تبلیغات کسب و کارها برای ایجاد و افزایش درآمد، فروش های تخفیف دار است. و چه راهی بهتر از تبلیغات بنری برای دستیابی به مشتریان بالقوه؟ فرض کنید نزدیک عید است و البته، شما محصولاتی با تخفیف و فروش ویژه دارید و بسیاری از محصولات شما قرار است با شرایط ویژه فروخته شوند. چگونه این اخبار را منتشر می کنید و به مصرف کنندگان خود در مورد آنها اطلاع رسانی می کنید؟ البته با طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب با موضوع "تخفیف ویژه به مناسبت سال نو" می توانید به این هدف برسید.

چرا ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب موثر است؟ 

تبلیغات بنری بخش بزرگی از دنیای بصری هستند. آنها به این دلیل موثرند که مردم به محتوای بصری یا پیامی که با یک مثال تصویری همراه است واکنش بهتری نشان می دهند.
حالا که تا اینجای راه همراه من بودید، می‌خواهم یک اصطلاح دیگر را که به نظر می‌رسد مانع موفقیت تبلیغات بنر می‌شود، روشن کنم: بنر زدگی.
بله، شاید مصرف‌کنندگان که روزانه در معرض هزاران آگهی و تبلیغات بنری قرار می‌گیرند، مصونیت خاصی نسبت به آن‌ها پیدا کرده‌اند و یاد گرفته‌اند که چگونه به طور دقیق روی اطلاعات مورد علاقه‌شان تمرکز کنند، اما با این حال نمیتوان اینطور نتیجه‌گیری کرد که آنها از دیدن بنرهای تبلیغاتی زده شده اند.
اگر در حال حاضر با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه تبلیغات بنری خود را عملی کنید، توصیه‌های نیل را در مورد چگونگی غلبه بر بنر زدگی دنبال کنید.
درست مانند تبلیغات، شما باید خود و برندتان را به چالش بکشید تا متمایز شوید، خلاق باشید و بفهمید چه چیزی شما را از رقبایتان متمایز می‌کند، چه چیزی باعث می‌شود مخاطبان با شما درگیر شوند و چه چیزی باعث می‌شود مشتری به تبلیغ شما واکنش نشان دهد و همچنین چه زمانی و کجا باید بنرهای خود را نمایش دهید.
استفاده از ابزارهای مناسب مانند بنرسازهای آنلاین معتبر به شما کمک می کند که خلاقیت بیشتری برای ساخت بنر تبلیغاتی جذاب به خرج دهید و موفق تر عمل کنید.

جمع بندی

نترسید، قالب های آماده برای تبلیغات بنری در دومینگو برای راحت تر کردن کار شما هستند و آن‌ها به این زودی‌ها شما را ترک نمی‌کنند، بنابراین می‌توانید نحوه طراحی و استفاده از آن‌ها را بیاموزید زیرا ابزار قدرتمندی هستند که می‌توانند تأثیر زیادی بر کسب‌وکار شما داشته باشند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین