همانطور که می دانید، تبلیغات امروزه حرف اول جذب مخاطب را می زند و در این بین ساخت بنر آنلاین، موهبت بزرگی است که به لطف ابزار های کمکی در اختیار تمامی افراد قرار گرفته است. لوازم خانگی نیز از این مقوله مستثنی نیست و تبلیغات یکی از مهم ‌ترین عامل های بقا و ماندگاری یک کسب ‌و‌ کار، جذب مخاطب، درآمدزایی و کسب سود مداوم است. 
اما برای رسیدن به این موفقیت و ایجاد تبلیغات موثر و مفید باید موارد مهمی را در نظر گرفت، که از آن جمله می توان به تولید محصولات با کیفیت، ارائه خدمات درست و اصولی، برند سازی که کسب ‌و‌ کار شخصی شما را معرفی کند و برقراری ارتباط دو سویه و مداوم با مشتریان، اشاره کرد.

نوع کسب و کارتان را بشناسید

اولین گام برای ایجاد تبلیغات موثر برای کسب و کار شخصی تان، شناختن نوع کسب و کارتان است. به این معنی که شما باید بدانید که مثلا نمی توانید از تبلیغات و راه هایی که یک فروشگاه فروش البسه استفاده می کند و به نتیجه ی مطلوب می رسد، استفاده کنید. چون لوازم خانگی جزو کالاهایی نیستند که به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه بخواهید آن ها را تعویض یا جایگزین کنید.
حس نیاز به جایگزینی یا تعویض وسایل خانگی، معمولا به دلیل خرابی یا آسیب دیدگی در گذر زمان یا در اثر استهلاک به وجود می‌آید یا آن که فرد تصمیم می گیرد وسیله اش را با مدل و نوع جدید تر که کاربرد بهتر و بیشتری داشته و اغلب از لحاظ ظاهری، زیبا تر و مدرن تر است تعویض و جایگزین کند.
بنابراین تبلیغات در حوزه این کسب و کار، ارزش دو چندان داشته و ساخت بنر آنلاین برای افزایش فروش لوازم خانگی ایده خوب و پر کاربردی می تواند باشد. با رقابت شدیدی که در این بازار وجود دارد، تنها فروشگاهی می تواند پیروز این میدان باشد که در زمینه تبلیغات خوب و موثر عمل کند.

ضرورت ساخت بنر آنلاین

همواره بنر ها در طول زمان، گزینه خوب و موثری برای تبلیغات بوده اند و امروزه با سوق پیدا کردن بازار کسب و کار به بستر نت، استفاده از بنر های آنلاین و انتشار آن ها نیازی است که هر فرد فعال در حوزه ی کسب و کار مجازی، بیش از پیش آن را احساس می کند. 
برای تبلیغ فروشگاه لوازم خانگی خود، استفاده از بنر های آنلاین جذاب را فراموش نکنید. شما به راحتی می توانید با استفاده از سایت ها و برنامه های ساخت بنر آنلاین، که به راحتی در دسترس شما قرار دارند، اقدام به ساخت بنر آنلاین بدون نیاز به هیچ مهارت یا تجربه خاصی کنید.
بنرساز آنلاین دومینگو با توجه به امکانات خوب، دسترسی آسان و البته زبان فارسی می تواند گزینه خوبی برای شروع فعالیت شما در این حوزه و کسب تجربه باشد.

انتخاب رنگ بنر تبلیغاتی

از نکات مهمی که در ساخت بنر های تبلیغاتی باید به آن توجه کنید، استفاده ی درست از رنگ ها است. شاید در نگاه نخست این موضوع پیش پا افتاده به نظر بیاید اما از اهمیت بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال شما باید بدانید که استفاده از رنگ ‌های شاد و روشن، معمولا توجه اکثر افراد را به خود جلب می ‌کند، اما نباید با ترکیب رنگ های زیاد مخاطب را سر در گم کرد.
از تک رنگ های مناسب برای پس زمینه ساخت بنر آنلاین استفاده کنید، تناسب رنگی و ابعاد را رعایت کنید، فونت ساده انتخاب کرده و از فونت های فانتزی که خوانش را سخت می کند بپرهیزید و به رنگ متناسب بین فونت، تصویر و پس زمینه دقت کنید.
با رعایت این موارد و ساخت بنر تبلیغاتی خود، نه تنها افراد مختلف از وجود فروشگاه شما آگاه می‌ شوند، بلکه کسب‌ و کار شما را خواهند شناخت و خود در صورت رضایت از کیفیت کار شما، آن را به دیگران معرفی خواهند کرد. این ایده ‌ها قطعا تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش خواهد داد، بنابراین برای استفاده و ساخت بنر آنلاین هیچ تردیدی به خود راه ندهید.
برای دسترسی به لیست بهترین سایت ها و برنامه های ساخت بنر آنلاین می توانید به مقاله "آموزش ساخت بنر تبلیغاتی رایگان" مراجعه کنید.

رعایت سادگی در تبلیغات آنلاین

در دورانی زندگی می کنیم که به دلیل مشغله زیاد، انسان ها دیگر توان درک و هضم پیچیدگی را ندارند و هر چیز پیچیده ای را پس می زنند. بنابراین برای آن که از حوصله مخاطب بیرون نباشید، کل پیج یا سایت فروش خود را بر اساس سادگی بسازید و در ساخت بنر آنلاین نیز این اصل را فراموش نکنید. طراحی بنر تان هر چقدر ساده تر باشد مدرن تر و خلاقانه تر به نظر می رسد و مخاطب بیشتری جذب میکند.
اطلاعات محصول را هم کاملا واضح، روشن و ساده در بنر های تبلیغاتی ذکر کنید و مشتری را به روش خرید ساده و مختصری که در نظر گرفته اید، هدایت کنید.

ساخت بنر آنلاین و استفاده همه جانبه از آن در شبکه های اجتماعی

نمی شود از تبلیغات حرف زد و از شبکه های اجتماعی چیزی نگفت. رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمند ترین ابزار ها و رسانه ها برای تبلیغات و جذب مخاطبان هستند. استفاده از بنر های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و فروشگاه شما در پلتفرم‌ های اجتماعی گوناگون، تاثیر شگرفی روی کسب‌ و‌ کار شما خواهد داشت. 
به یاد داشته باشید که بالغ بر 70 درصد از بزرگسالان امروزه در شبکه های اجتماعی فعال هستند و همین افراد مشتری های بالقوه شما هستند که باید با تولید محتوای درست و مناسب و تبلیغات با کیفیت در تمامی شبکه های اجتماعی، آن ها را به مشتری بالفعل تبدیل کنید.

تعیین شعار تبلیغاتی با تاکید بر کیفیت

ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا را در شعار انتخابی خود که معرف نوع دیدگاه شماست و به مرور به مشخصه ای تبدیل می شود که شما و برندتان را به ذهن مخاطب متبادر می کند، لحاظ کنید. مثلا شما می توانید به مخاطبان و مشتریان خود در تبلیغات و بنر های تبلیغاتی همیشه تاکید کنید که دنبال بهترین ها باشید و هیچگاه در خرید های خود سطح توقع خود را نسبت به کالای انتخابی، پایین نیاورید.
این می تواند یک شعار تبلیغاتی خوب برای برند و فروشگاه شما باشد که به مشتریان این حس را می دهد که شما به کیفیت کارهایتان مطمئنید و شما در خرید کنار آنها هستید.

 

ساخت بنر آنلاین برای افزایش فروش لوازم خانگی

 

 نماد اعتبار الکترونیک و درج در ساخت بنر آنلاین

نماد اعتبار الکترونیک نمادی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک برای کسب و کار هایی که به صورت مجازی و اینترنتی فعالیت می کنند، صادر می شود. داشتن این نماد اعتماد کردن به شما و خرید از شما را برای مشتریان و مخاطبانتان آسان تر می کند و از لحاظ روانی حس خوبی به آن ها می دهد.
شما با به دست آوردن این نماد علاوه بر اینکه اعتماد مشتریان را جلب می کنید، می توانید از آن در روند ساخت بنر آنلاین تان، برای استفاده تبلیغاتی در فضای مجازی استفاده کنید تا به خریداران و مشتریان خود ثابت کنید که تمامی استاندارد های مربوطه و قانونی را رعایت و لحاظ می کنید و آن ها می توانند با خیال راحت از شما خرید کنند.

خدماتی که ارائه می دهید را فراموش نکنید

در کسب و کاری مانند فروش لوازم خانگی، ارائه دادن خدمات پس از فروش و ضمانت نامه بسیار با اهمیت است و خیال خریدار را حمل، نصب و راه اندازی راحت می کند و در صورت مشکل یا خرابی به گارانتی یا ضمانت نامه محصول که از شما گرفته است، مراجعه می کند.
این اطلاعات بسیار مهم و مفید است که باید حتما در بنر ها و آگهی های تبلیغاتی خود آن ها را فراموش نکرده ود لحاظ کنید. بنابراین از یاد نبرید که در ساخت بنر آنلاین حتما اطلاعات خدماتی که ارائه می دهید را خوانا، ساده و مختصر بیان کنید که تاثیر بی نظیری در جذب و اعتماد مخاطبان دارد.

امکان پیگیری سفارشات و درج در روند ساخت بنر آنلاین

سعی کنید پشتیبانی آنلاین برای محصولات خود در نظر گرفته و به صورت بیست و چهار ساعته، پاسخگوی مشتریان تان باشید. و این را که مشتریان و کسانی که سفارشی به شما داده و به قولی خریدار محصولات شما هستند، همواره می توانند از پشتیبانی برخوردار بوده و از امکان پیگیری سفارشات خود استفاده کنند را حتما در تبلیغات خود لحاظ کنید و در بنر های تبلیغاتی نیز روی آن تاکید کرده و مانور بدهید. 

اهمیت ابعاد در ساخت بنر آنلاین

در نگاه اول، شاید تمام بنر ها یک اندازه به نظر می آیند و دقت و توجه به ابعاد و اندازه یک بنر شاید مهم انگاشته نشود. اما این نکته به ظاهر ساده بسیار مهم بوده و می تواند باعث موفق بودن یا نبودن تبلیغات بنری شما شود.
با توجه به آن که، بنر مورد نظر را کجا می خواهید و قرار است استفاده کنید، ابعاد مختلفی وجود دارد که شما باید بهترین و مناسب ترین شان را انتخاب کنید. مثلا برخی از اندازه‌ های بنر ها، نسبت به باقی موفق ‌تر بوده و بهتر عمل کرده‌ اند که می توانید بر طبق آن و خواست و نیاز خود انتخاب کنید. که عبارتند از:
300 * 250 (مستطیل متوسط)
336 * 280 (مستطیل بزرگ)
728 * 90 (لیدر بورد)
300 * 600 (نصف صفحه)
320 * 100 (بنر بزرگ موبایلی)

گزینه  Call to action یا فراخوان به عمل در ساخت بنر آنلاین

همیشه یک CTA(Call to Action: اقدام به عمل) را در بنر آنلاین و تبلیغاتی خود در نظر بگیرید. چون اگر آن را حذف کنید یا در نظر نگیرید، حتی اگر مخاطب و مشتری جذب تبلیغات یا بنر شما شود، نمی ‌داند که چگونه باید برای خرید محصول اقدام کرده و مرحله بعدی چیست. 
شما با در نظر گرفتن و لحاظ کردن این گزینه در ساخت بنر آنلاین خود، مشتری را به گام بعدی هدایت کرده و وقتی او روی بنر کلیک ‌کند، به صفحه ای راهنمایی می شود که امکان خرید در آن از پیش، مهیا شده است.

کلام آخر

همانطور که گفته شد، بی ‌تردید تبلیغ کسب ‌و‌ کار به شکل آنلاین از بهترین و ساده ‌ترین روش برای کسب توجه و جذب مخاطب است. علاوه بر این، تبلیغات لوازم خانگی یا هر کسب و کار دیگری به صورت آنلاین در مقایسه با انواع فیزیکی و سنتی تبلیغات، از هزینه کمتری برخوردار است که به پس انداز و ذخیره هزینه کمک میکند.
در روند تبلیغات اینترنتی و آنلاین خود مطمئن شوید که از تمام پتانسیل شبکه های مجازی استفاده کرده اید. به این معنا که، از ساخت بنر آنلاین استفاده کرده و نتیجه ی آن را که بنر تبلیغاتی مورد نظر شماست را در فیسبوک، توئیتر، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام و... منتشر کنید. 
با اینکه انتخاب های زیادی در زمینه مکان مناسب برای انتشار تبلیغات خود دارید. اما اپلیکیشن اینستاگرام که خود شبکه و بستری بر مبنای تصویر است، مکان مناسبی برای انتشار بنر های تبلیغاتی شما و یکی از بهترین روش‌ های تبلیغات برای تبلیغ لوازم خانگی است. انتشار بنر ها و آگهی های تبلیغاتی در اینستاگرام، جذب مشتریان به خصوص و بسیاری را به دنبال خواهد داشت. 
پس می توانید از ساخت بنر آنلاین در برنامه بنرساز دومینگو برای افزایش فروش لوازم خانگی استفاده کنید و به راحتی به کسب و کار خود رونق بدهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین