همانطور که می دانید در عصر فناوری و اطلاعات زندگی می کنیم و این بر تمام ساخت های زندگی ما تاثیر گذاشته است. اما این امر، یعنی فناوری به همان میزانی که رقابت را تشدید کرده، ورود به عرصه رقابت را نیز ساده کرده است. شما می توانید به راحتی با استفاده از موبایل یا لپ تاپ شخصی خود شروع به ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین کرده و با انتشار آن در شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را تبلیغ کنید.
در کسب و کاری مانند سوپر مارکت که کلاهای مصرفی روزانه را ارائه می کنند نیز باید از قوانین رایج برای تبلیغات در فضای مجازی پیروی کنید تا به شناخته شدن کسب و کارتان کمک کنید. در ادامه سعی می شود به نکات مهم در تبلیغات سوپر مارکت آنلاین پرداخته شود، با ما همرا باشید.

فعالیت با نام تجاری

اولین نکته مهم و بدیهی این است که، وقتی که قصد به راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید و یا می خواهید کسب و کارتان را با گزینه های مطرح در بستر نت، گسترش داده و وسعت ببخشید، حتما صفحه ای که در شبکه های مجازی و اجتماعی ایجاد می کنید به نام فروشگاه و با نام تجاری یا لوگوی شما باشد.
و تمرکزتان را به جای فعالیت در زمینه و صفحه شخصی، به زمینه کاری منتقل کنید و سعی کنید روزانه تولید محتوای مفید و مرتبط داشته باشید.

مختصر و مفید باشید

به دلیل پیچیدگی زندگی مدرن، کمبود وقت، عادت به فضای مجازی و عادت به تک جمله ها باعث شده است که طولانی بودن نوشته ها و محتوا ها باعث پس زدگی از سوی مخاطب شود. بنابراین سعی کنید که همیشه در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین خود که قصد طراحی آن را دارید، پیام های تبلیغاتی کوتاه و مختصر را لحاظ کرده و قرار دهید.
همچنین به یاد داشته باشید، که برای جذب مخاطب نیاز دارید که با کم ترین کلمات و در کم ترین زمان ممکن، پیام تبلیغاتی خود را منتقل کنید و مطمئن باشید که  محتوای بلند و طولانی خوانده نشده و مورد اقبال قرار نمی گیرد. 

بازه زمانی برای فعالیت خود تعیین کنید

برای فعالیت صفحه مجازی خود برنامه داشته باشید و طبق یک برنامه زمانی عمل کنید. به عنوان مثال در پیج کاری تان در اپلیکیشن اجتماعی اینستاگرام روزی یک پست و پنج استوری تبلیغاتی منتشر کنید. در اکثر مواقع، اگر تبلیغات شما از حد معینی بیشتر شود، آزار دهنده محسوب شده و باعث از دست دادن مخاطبان تان خواهد شد.
به عنوان نمونه، شما می توانید روزانه در زمان معینی شروع به ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین خود کرده و در آن موجودی اجناس سوپر مارکت تان و یا اجناس تازه رسیده را اعلام و منتشر کنید.

رعایت صمیمیت در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین

 همواره در نظر داشته باشید که سوپر مارکت شما جزو دسته بندی کسب ‌و کارهای کوچک قرار می گیرد. و هر مقداری که کسب و کار کوچک تر باشد، رابطه اش با مشتریان مستقیم تر است، بنابراین در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین و پست های تبلیغاتی خود، سعی کنید که خیلی خشک و رسمی نباشید.
البته مواظب مرز باریک بین صمیمیت و بی احترامی باشید و سعی کنید هیچوقت این مرز ها را رد نکنید و با احترام برخورد کنید تا مورد علاقه ی مشتریان خود باشید.

هشتگ ها را در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین فراموش نکنید

در کنار بنر ها و آگهی های تبلیغاتی حتما از هشتگ های مرتبط، ترند و مناسب استفاده کنید. استفاده همزمان از دو روش تبلیغاتی باعث می شود که تبلیغات شما توسط افراد بیشتری دیده شود و احتمال جذب مخاطب و مشتری را افزایش می ‌دهد.

موارد مهم در متن تبلیغات

موارد مهمی‌که باید در متن‌ تبلیغات خود رعایت کنیم عبارتند از، کلمات دارای معنی و مناسب و استفاده از مترادفات آن ها، مطمئن شوید که از کلمات بی معنی و مبهم استفاده نمی کنید. از عناوین و کلمات هیجان انگیز مانند شگفت انگیز، عالی، فوق العاده و ... و کلمات ترغیب کننده ای مانند همین حالا، امروز و... استفاده کنید.
با استفاده از این تکنیک ها در متن محتوا و یا متنی که در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین از آن استفاده می کنید، می توانید مخاطبان خود را ترغیب و تحریک به خرید کنید.

در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین از شعار استفاده کنید

از شعار های غیر تکراری استفاده کنید، از جملاتی استفاده کنید که هم محرک مخاطبان برای پیگیری کسب و کار شما و خرید از شما باشد و هم به مرور معرف شما و باعث شناختن کسب و کار شما باشد. مانند ما از رقابت نمی ترسیم. با بکارگیری همچین جمله ای به مخاطب خود می گویید که از کیفیت محصولات خود مطمئنید و از آن ها دعوت می کنید که قیمت و کیفیت شما را نسبت به دیگران مقایسه و سپس خرید کنند.

از بنر ساز های آنلاین برای ساخت بنر تبلیغاتی استفاده کنید

امروزه تعداد بسیار زیادی از سایت های طراحی و ساخت بنر آنلاین و همچنین برنامه ها و نرم افزارهای بنر ساز نصبی دکستاپ یا موبایل و نسخه آنلاین آن ها وجود دارد که شما به راحتی بدون آن که حتی تجربه و یا مهارتی در این زمینه داشته باشید، می توانید از آن ها استفاده کنید.
برای شناخت و دسترسی به بهترین بنر ساز های تبلیغاتی موجود، به مقاله “بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور”  مراجعه کنید:

کال تو اکشن یا فراخوان به عمل را فراموش نکنید

حتما در بنر ها و پست های تبلیغاتی خود راهی را مشخص کنید که توسط آن ها، مخاطب بتواند با شما یا پست تان ارتباط برقرار کرده و یا تعامل کند. برای این منظور می توانید از او بخواهید روی تصویر یا لینک خاصی کلیک کند و به فروشگاه اینترنتی شما هدایت شود و یا از او بخواهید نظر خود را برای شما بنویسد و یا در نظر سنجی شرکت کند.
یا می توانید برای فراخوان به عمل از مخاطب تان جایزه تعیین کنید تا آن ها ترغیب به این کار شوند. مثلا می توانید بگویید چند نفر را برای آشنایی با پیج ما منشن کنید و در قرعه کشی خرید رایگان ما شرکت کنید.

 

چطور با ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین، فروش سوپر مارکت را افزایش دهیم

 

پشتیبانی بیست و چهار ساعته داشته باشید

معمولا مشتریان طرفدار فروشگاه هایی هستند که هر زمان از شبانه روز که می خواهند، بتوانند از آن ها خرید کنند و دغدغه زمان تعطیلی آن ها را نداشته باشند. به نفع شما نیز هست که در ساعات فعالیت خود را شبانه روزی کرده و به صورت شیفتی به مشتریان خدمات رسانی کنید.
در این صورت رقبای شما که بصورت 24 ساعته بتوانند پاسخگوی مشتریان باشند، بسیار کم بوده و این برای شما امتیاز بی نظیری خواهد بود که بهتر است آن را از دست ندهید.

در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین هدفمند باشید

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هدفمندی به چه معناست، منظور از هدفمندی در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین این است که در زمان طراحی باید بدانید که دقیقا برای چه چیز، چه کسی و چه منظوری  تبلیغ می‌ کنید.
به زبان دیگر، شما باید بدانید که دقیقا چه کسانی مخاطب هدف شما هستند و شما می خواهید با استفاده از این تبلیغ، چه مخاطبینی را جذب کنید. خودتان را جای همان قشر از مخاطبین مورد نظرتان بگذارید و از خود بپرسید که از نظر مخاطبین، چه چیزی جذاب است و مخاطب هدف شما چه مشکلی دارد که شما می‌ توانید آن را حل کنید.
برای رسیدن به تبلیغات اصولی و موثر باید کاملا هدفمند فکر کرد، تصمیم گرفت و عمل کرد. وقتی به تصمیم نهایی رسیدید، حالا زمان آن است که همه چیز را براساس آن، هدف ‌گذاری و طراحی کنید، تمام متن و تصاویر قرار گرفته شده در بنر تبلیغاتی شما باید یک هدف داشته باشد و آن جذب مخاطب هدف شماست.
مثلا اگر جامعه و مخاطب هدف شما مردان هستند، نوع تصویر انتخابی، رنگ پس زمینه و ... باید متناسب با آن و متفاوت با مخاطبان هدفی مثل زنان خانه دار باشد.

 ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین در سایز مناسب اهمیت زیادی دارد

شاید این نکته در ابتدای امر بی اهمیت به نظر بیاید، اما انتخاب ابعاد و سایز مناسب برای بنر های تبلیغاتی بسیار نکته مهم و حائز اهمیتی است، که می تواند حتی در این که تبلیغات شما موفق و موثر باشد یا خیر تاثیر بگذارد.
بنابراین پس از آن که تصمیم خود را مبنی بر اینکه بنر خود را در چه فضایی می خواهید منتشر کنید، گرفتید ابعاد مناسب با آن فضا را انتخاب کرده و پس از آن شروع به ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین کسب و کار خود کنید.

خلاق باشید

در ساخت بنر تبلیغانی آنلاین خود سعی کنید از ترکیب رنگ های بسیار، تصاویر متعدد و فونت های فانتزی پرهیز کنید و در مقابل از پس زمینه تک رنگ با رنگ متناسب و جذب کننده، تصاویر مناسب و فونت واضح استفاده کنید.
بهترین بنر آن بنری است که در عین سادگی زیبا، خلاق و مدرن باشد و علاوه بر جذب مخاطب به خود، دچار پیچیدگی و عدم وضوح نباشد و در ذهن مخاطب بماند و به قولی ذهن مخاطب را درگیر کند تا به سادگی فراموش نشود.

برنامه دومینگو را باز کنید و دست به کار شوید

همانطور که گفته شد، امروزه خرید آنلاین و اینترنتی بسیار رونق گرفته است و هر کسی احساس نیاز می کند به عنوان یک شهروند مجازی، نیاز های خود را در  بستر نت و بازار مجازی که هم به دلیل رقابتی بودن از تنوع بیشتری برخوردار بوده و هم امکان و قابلیت پشتیبانی و مقایسه دارد، بر طرف کند.
بنابراین تفاوتی نمی کند که دارای چه کسب و کاری هستید و در چه ابعادی، برای آن که از رقبای خود جا نمانید باید به رسانه های اجتماعی توجه بیش از پیش کرده و از آن ها برای تبلیغ و جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر بهره ببرید.
به عنوان مثال، شبکه ی مجازی اینستاگرام حدودا ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که روزانه نیز، قطعا به این تعداد اضافه می ‌شود. به همین دلیل است که اکثر کسب و کارها به این اپلیکیشن هجوم آورده ‌اند تا از بازار بی نظیر آن به نفع خود استفاده کنند.
 کافی است که روش های فیزیکی و سنتی را کنار بگذارید و شروع به ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین خود با بنر ساز رایگان دومینگو کنید. این فکر را از ذهن خود بیرون کنید که برای ساختن یک تبلیغ برای رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام، حتما نیاز است که هزینه های سرسام آوری پرداخت کنید.
شما به آسانی با رعایت نکاتی که در این مقاله به شما ارائه کردیم، می توانید شروع به طراحی بنر ها و پست های تبلیغاتی مورد نیاز خود، به صورت کاملا رایگان کنید. بدون آن که حتی تجربه قبلی در این زمینه داشته و یا نیاز باشد که مهارت خاصی داشته باشید. از بنر ساز های رایگان به سادگی برای طراحی و تولید تبلیغات خود استفاده کرده و با انتشار درست و اصولی آن ها به رونق کسب و کار خود کمک کنید.
نرم افزار طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو با محیط کاربری آسان و پشتیبانی از زبان فارسی، گزینه در دسترس، مناسب و آسانی است که می تواند در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین به شما کمک بسیاری کند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین