مدیریت اکانت برند اینستاگرام کار آسانی نیست. این فرایند یک شعبده بازی مداوم شامل طراحی و انتشار پست اینستاگرام در زمان مناسب، درگیر شدن با مخاطب و ارائه ایده های جدید برای شکست دادن رقبا است. نیازی نیست آنچه را که برای شما مفید است تغییر دهید، اما اگر به کمی الهام بیشتر برای تجدید رویکرد خود نیاز دارید، همیشه ایده خوبی است که انواع جدیدی از پست‌ها و استوری های اینستاگرام را امتحان کنید.
در زیر، ما به شما ایده‌های تازه‌ای برای طراحی پست‌های جدید اینستاگرام ارائه می‌دهیم که می‌توانید برای پیج فروشگاهی خود امتحان کنید. این ایده‌ها، انواع مختلفی از محتوا را پوشش می‌دهند که شامل طراحی مست، استوری، بنر تبلیغاتی و استوری های متحرک می‌شود. اجرای  برخی از این موارد آسان خواهد بود در حالی که برخی دیگر نیاز به برنامه ریزی قبلی دارند. 
ایده های زیر به شما کمک می‌کند انواع جدیدی از محتوا را در پیج خود معرفی کنید تا مخاطبان شما به تعامل فعال با پیج تان ادامه دهند.

 

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

 

1. با یک پازل به مخاطب خود استراحت دهید

ما اغلب در زندگی‌مان آنقدر مشغول هستیم و برای انجام کارها عجله می‌کنیم که برایمان به یک عادت تبدیل شده است.این عجله حتی به طراحی های پست و استوری ما نیز رخنه کرده و ترجیح می‌دهیم به جای طراحی با نرم افزارهای حرفه ای که شاید چند ساعت زمان ببرد، پست ساده ای با نرم افزارهای آنلاین و قالب های آماده بسازیم که مخاطبانپان را تحت تاثیر قرار دهد.
اما در هر صورت هنگام طراحی پست با قالب های آماده نیز ما باید به ارزش های برند و پیامی که قرار است به مشتری بدهیم، توجه کنیم.

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

به عنوان مقال، کاسپر که یک تولید کننده تشک است پیام برند در مورد آرامش است. بنابراین منطقی است که آنها پست هایی طراحی کنند که منعکس کننده این ارزش باشند. این شرکت با استفاده از گرافیک‌ها و انیمیشن‌های زیبا، پازل‌هایی را هم در فید و هم در استوری پست می‌کند. برای کسانی که پاسخ صحیح را دریافت کنند، جایزه ای جز رضایت از خود وجود ندارد. اما با استفاده از برچسب سوالات در استوری‌ها و پست گالری در فید، کاسپر به طور مداوم با مخاطبانش تعامل ایجاد می‌کند.
طراحی‌ها نیز مشابه استوری‌های قبلی است که منتشر کرده اند، بنابراین اگر قبلاً آن را دیده باشید، می‌دانید چه انتظاری دارید. این امر شناخت برند را برای مخاطب ایجاد می‌کند.
نکته حرفه ای: نمی خواهید برای طراحی پازل وقت بگذارید؟ از طریق ارائه تمرینات یوگا یا یک ویدیوی 5 ثانیه‌ای با موسیقی آرام‌بخش به مخاطب خود یادآوری کنید که استراحت کوتاهی داشته باشد. هر آنچه را که انتخاب می‌کنید، ایده این است که مخاطبان تان روی استوری شما چند ثانیه مکث کنند.

2. یک چالش تکراری را در طراحی پست اینستاگرام ایجاد کنید

چالش شما می‌تواند یک اتفاق روزانه، هفتگی یا حتی ماهانه باشد. ایده آن به شما بستگی دارد که هر چند وقت یکبار می‌خواهید با یک چالش مقابله کنید. برای اجرای این کار، باید یا چالش های از قبل موجود را جستجو کنید یا چالشی را ایجاد کنید که برای برند شما منطقی باشد.
سامر یک اینفلوئنسر گیاهان آپارتمانی است که طیف گسترده ای از محتوای مربوط به گیاهان را ارائه می‌دهد. برای سال 2019، او خود را به چالش کشید تا روزی یک ویدیو درباره یک گیاه در مجموعه پست های، "365 Days of Plants" پیج اینستاگرام خود منتشر کند. طراحی هر ویدیو از همان فرمت پیروی می‌کند و در کانال یوتیوب او نیز منتشر می‌شود.
برای برندها، همچنین می‌توانید چالشی را انتخاب کنید که مخاطبانتان را تشویق به مشارکت و ارسال برداشت خود از آن یا حتی ارسال عکسی در مورد آن کند. همچنین می‌توانید از هشتگ های منحصر به فرد اینستاگرام برای افزایش تعامل با چالش خود استفاده کنید.
طراحی خلاقانه پست اینستاگرام، تعامل و اشتراک گذاری را تشویق کند که معیارهای مهم برای افزایش فالوورهای شما به شمار می‌آید.

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

نکته حرفه ای: ایده این نوع پست ایجاد حس انتظار در مخاطبان شما برای انتشار پست بعدی است چالش‌های عکس زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها ایده بگیرید، اما می‌توانید ابتدا خودتان آن را ایجاد کرده و آن را در پست خود اعلام کنید.

3. ابتدا یک توضیح برای طراحی پست اینستاگرام بنویسید، سپس عکس مناسب را پیدا کنید

برای طراحی پست هایی با پیام متمایز، خود را به چالش بکشید تا ابتدا کپشن پست را بنویسید، سپس عکسی را که با آن مطابقت دارد پیدا یا طراحی کنید. زمانی که دقیقاً می‌دانید به جای نوشتن شرح مختصر برای عکس ارائه شده، دقیقاً چه پیام یا حالتی را می‌خواهید ایجاد کنید، ارائه محتوای تصویری آسانتر است.
در حالی که ما به طور قطع نمی دانیم که آیا تیم Oatly ابتدا عنوان را می‌نویسد یا خیر، می‌دانیم که نحوه ارائه پیام آنلاین آنها بسیار قوی است. معمولاً کلماتی بیشتر از عنوان برند معمولی است و لحن آن‌ها هم تاثیرگذاراست. وقتی متن و کپشن شما قوی است، می‌توانید از آن برای طراحی پست با عکس های هماهنگ استفاده کنید.
نکته حرفه ای: یافتن پیام برند تان یک فرآیند است. اگر ایده ای ندارید، از نحوه نوشتن کپشن های اینستا توسط سایر برندها الهام بگیرید .

4. طراحی پست را با یک لینک در بیو ترکیب کنید

وقتی سایت کسب و کار شما بر اساس محتوای عالی ساخته شده است، که می‌تواند شامل عکس، متن یا ویدیو باشد، به حضور شما در رسانه های اجتماعی نیز کمک می‌کند.
نیویورک تایمز از طراحی پست برای اطلاع رسانی درباره اخباری که در سایتش منتشر می‌شود، استفاده می‌کند، برای این کار نقل قول هایی را از آن اخبار همراه با عکس مناسب پست می‌کند که خلاصه ای از آن در کپشن موجود است و برای کسانی که علاقه مند به خواندن کامل خبر هستند، لینکی در پروفایل درج شده است.
نکته حرفه ای : این نوع پست یک راه عالی برای استفاده مجدد از محتوای موجود است، به خصوص اگر یک وبلاگ یا یک وب سایت دارید. اگر پست های وبلاگ را در جای دیگری ایجاد می‌کنید، از این ایده برای انتشار مجدد محتوای موجود خود استفاده کنید. 

5. تیزرهای محصول را به طراحی پست اینستا اضافه کنید

آیا محصولات یا خدمات جدیدی را در اینستاگرام به فروش می‌رسانید؟ به جای اعلام مستقیم یک محصول جدید، از استوری‌ها و پست‌ها برای جلب توجه استفاده کنید. از طریق طراحی بنرهای تبلیغاتی، ساخت استوری های متحرک و محتواهای خلاقانه، انتظار ایجاد کنید.

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

Pressed Juicery عکسی از مواد تشکیل دهنده نوشیدنی جدید خود، Tumeric Almond Signature Blend استفاده کرده و در پست تبلیغاتی خود یک جدول زمانی درباره زمان انتظار تا ارائه این محصول جدید را نشان می‌داد.
نکته حرفه ای : برای ساخت بنر تبلیغاتی نیازی به ایجاد پست های مرموز ندارید. زمان انتشار محصولات، با اینفلوئنسرها همکاری کنید تا در مورد ویژگی های جدید صحبت کنید. در استوری‌ها، می‌توانید از نظرسنجی یا برچسب سوال برای ایجاد تعامل با فالوورهای خود استفاده کنید. آن را به بازی حدس زدن تبدیل کنید و به اولین پاسخ دهندگان صحیح جایزه بدهید.

6. فروش ویژه را استوری کنید

ارسال پیام در استوری‌ها می‌تواند زودگذر باشد چون بالاخره بعد از 24 ساعت ناپدید می‌شوند. با استفاده از استوری‌ها  برای فروش ویژه از این مزیت استفاده کنید. فروش ویژه می‌تواند برای بازاریابی نتیجه شگفت انگیزی داشته باشد. در هر صورت، مدت آنها کوتاه است و مشتری را به سمت خرید سوق می‌دهند تا فرصت را از دست ندهند.

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

این پیج از استوری‌ها  برای اعلام دریافت یک هدیه اضافی با 10 سفارش بعدی استفاده کرد. اگر قبلاً به فکر سفارش از این میج بودید، این پیشنهاد برای شما مهر تاییدی است تا آن را سریعتر تکمیل کنید.
نکته حرفه ای : این نوع پست را می‌توان برای محصولات موجود در انبار، هدایا یا حتی تخفیف روی برخی محصولات در مدت زمان محدود استفاده کنید. این کار مشتری را شگفت زده می‌کند و باعث می‌شود برای یافتن پیشنهاد فروش ویژه دیگری، بیشتر اوقات از از استوری های شما بازدید کنند. فروش ویژه را به یک تاکتیک بازاریابی تبدیل کنید و شاهد افزایش مشارکت در تجزیه و تحلیل استوری های خود خواهید بود.

7.  در ساخت استوری اینستا، از پرسش و پاسخ استفاده کنید.

گاه اوقات ایتوری‌ها بیشتر از طراحی پست های اینستاگرامبه ایجاد تعامل با مشتریان کمک می‌کنند. . از استوری‌ها می‌توانید  برای پرسش و پاسخ با مهمانان استفاده کنید. با پرسیدن سوال از فالوورهای خود و پاسخ دادن به آنها در یک استوری جدید، تعامل بیشتری به پرسش و پاسخ اضافه کنید.

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

مجله دومینو از استوری‌ها  برای معرفی طراحان خود استفاده می‌کنددر . این محتوا آنها یک سوال از پیش مطرح شده را با یک ویدیوی معمولی ترکیب می‌کند که در آن به این سوال پاسخ دادند. این قالب برای هر سؤالی که آنها در استوری مطرح کردند به کار نی رود. در پایان، آنها از فالوورها می‌پرسند که به نظر آنها چه کسی برای پاسخ بعدی جواب بهتری می‌دهد.
نکته حرفه ای : برای ایجاد تعامل بیشتر، به دنبال کنندگان اطلاع دهید که چه زمانی باید انتظار پست شدن مصاحبه‌ها را داشته باشند و با چه کسی مصاحبه خواهید کرد. همچنین می‌توانید استوری را با طراحی یک برچسب سوال تکمیل کنید.

8. طراحی پست اینستاگرام با ویدئوهای آموزشی

راه های زیادی برای ساخت یک ویدیوی آموزشی وجود دارد و این واقعاً به شما بستگی دارد که بهترین نوع ویدئو برای برند شما چیست. رایج ترین رویکردهای ساخت ویدئوی آموزشی شامل انجام مصاحبه یا طراحی موشن گرافیک است. با ساخت ویدیوی آموزشی، می‌توانید به اکثر سوالات مخاطبین نیز پاسخ دهید.

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

Smitten Kitchen دستور پخت Cacio e pepe خود را پخش کرد. او در یک پست، به دنبال کنندگانش گفت که چه زمانی باید منتظر پخش زنده باشند تا بدانند این غذا چطور آماده می‌شود. ما در حال حاضر آنقدر ویدیوهای آموزشی می‌بینیم که دیدن یک ویدیو تعاملی، می‌تواند برایمان جذابتر باشد.
نکته حرفه ای اگر در حال مخش ویدیوی آموزشی زنده هستید، مطمئن شوید که شخص دیگری نظرات و سوالات را برای شما بخواند تا بتوانید به آنها پاسخ دهید .

9. به طراحی پست های خود استیکر اضافه کنید

استیکرها و کلاژها فقط برای استوری‌ها نیستند. افزودن چند برچسب سرگرم‌کننده و دیگر پوشش‌های گرافیکی به طراحی پست‌های اینستاگرام، آن‌ها را از عکس‌های قدیمی متمایز می‌کند. این کار برای برند هایی که از نظر بصری رنگارنگ، سرگرم کننده و عجیب هستند، کاملا مناسب است.
استیکرها یک روند جدید در اینستاگرام هستند. بازی با آنها سرگرم کننده است و اگر درست از آنها استفاده شود، به خوبی تصاویر شما را بهبود می‌بخشد
نکته حرفه‌ای : چند برنامه برای زراحی پست و استوری و بنر تبلیغاتی اینستا وجود دارد که اگر نمی‌خواهید استیکرهای سرگرم‌کننده را ایجاد کنید، می‌توانید از آنها کمک بگیرید. برای اجرای این نوع پست، نیازی به داشتن مهارت های طراحی ندارید.

معرفی قالب های آماده برای طراحی پست اینستا

برخی از استوری‌ها و پست های اینستاگرام دارای ویژگی های مشترک هستند. احتمالا آنها از یک قالب پست اینستا استفاده کرده اند. با وجود تعداد زیادی برنامه طراحی و ویرایش پست و استوری اینستاگرام، دیگر لازم نیست طراح باشید تا خودتان محتوای عالی ایجاد کنید
در لینک های زیر می‌توانید قالب های مناسب برای برند خود را دانلود کنید:
دانلود قالب زیبای اینستاگرام

قالب های فصلی اینستاگرام

بهترین برای: صاحبان مشاغل

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

تفاوتی ندارد روز مادر، روز پدر، یا روز ولنتاین باشد، زمانی که می‌خواهید از رویدادهای فصلی مطلع شوید، قالب های آماده  به شما کمک می‌کند. ویرایش آنها بسیار ساده است و می‌توانید آنها را در بهترین برنامه های ساخت پست و استوری اینستا پیدا کتید.
قالب های بی پایان موجود در برنامه هایی نظیر دومینگو را مرور کنید و تمپلیتی را که می‌خواهید، انتخاب کنید.
تصاویر، جزئیات و متن را تغییر دهید.
ویرایش های خود را ذخیره و در اینستاگرام منتشر کنید.
قالب های فصلی اینستاگرام

تمپلیت های مد اینستاگرام

بهترین برای: اینستاگرامرهای مد، برندهای لباس و حساب های تجارت الکترونیک

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

آیا شما یک طراح لباس هستید؟ آیا دوستان شما به دنبال مشاوره مد هستند؟ این قالب‌ها برای دوستداران مد، صاحبان فروشگاه‌ها و سایت‌های تجارت الکترونیکی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را متمایز کنند، عالی هستند. 
قالب های مد اینستاگرام

قالب های اینستاگرام غذا

بهترین برای: صاحبان کترینگ و رستوران

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

اگر از هر چیزی که می‌خورید عکس‌هایی با ارزش پست می‌کنید و همه دوستانتان می‌خواهند تکه‌ای از بشقاب شما را داشته باشند، پس شما یک رستوران هستید! قالب های Food Instagram همچنین برای صاحبان رستوران‌ها عالی هستند تا به روزرسانی های منو، تبلیغات و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند.
قالب های پیج غذا اینستاگرام 

قالب های زیبایی اینستاگرام

بهترین برای: وبلاگ نویسان زیبایی، برند های مراقبت از پوست، برند های لوازم آرایشی، متخصصان پوست، و متخصصان زیبایی

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

به دنبال بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن محصولات توصیه شده مراقبت از پوست و مو هستید؟ قالب های آماده دومینگو  صدها امکان برای انتخاب به شما می‌دهد. قالب مناسب برای اینستاگرامرهای زیبایی یخ برندهای لوازم آرایشی که می‌خواهند متمایز باشند در لینک زیر موجود است.
قالب های زیبایی اینستاگرام

3  برنامه رایگان برای ساخت پست اینستاگرام

در ادامه برخی از بهترین برنامه‌ها برای ساخت قالب‌های پست اینستاگرام سفارشی در چند مرحله ساده را معرفی می‌کنیم:

1. Promeo - بهترین برنامه برای طراحی ویدیوی پست اینستاگرام

Promeo که برای کاربران iOS و Android در دسترس است، یک طراحی ویدیویی همه‌جانبه برای هر کسی است که می‌خواهد زیبایی پیج اینستاگرام خود را بهبود بخشد. با کمک قالب های آماده و ویژگی های هوش مصنوعی که کیفیت تصویر شما را به خطر نمی اندازد، محتوای درجه یک را ارائه دهید. با Promeo، می‌توانید با صدها قالب بهینه و قابل ویرایش، ویدیوهایی با ظاهر حرفه‌ای ایجاد کنید.

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

Promeo ابزارهایی را برای ساخت محتوا دارد که به دنبال راه های مختلف برای بهبود جذاب تر کردن پست شان نشان می‌دهد. در اینجا برخی از ویژگی های این برنامه ارائه شده است:
مهم نیست چه محتوایی ایجاد می‌کنید، این برنامه می‌تواند نسبت‌های مختلفی را برای انتخاب شما ارائه دهد، از جمله نسبت تصویر 1:1 برای پست‌ها، 16:9 برای ویدیوهای افقی یا 9:16 برای حالت عمودی.
با فناوری رنگ‌های از پیش تطبیق‌شده، نیازی نیست نگران تطبیق رنگ‌های قالب با عکس‌ها و ویدیوهای خود باشید.
عکس های مورد علاقه خود را از کتابخانه عکس یا ویدیو آپلود کنید، کتابخانه عکس‌ها و ویدیوهاز  Promeo را مرور کنید و از بین فیلم های Shutterstock و iStock انتخاب کنید.
Promeo می‌تواند هر قالب اینستاگرامی را که می‌توانید رویای آن را داشته باشید بسازد. 

2. PicMonkey - کلاژهای زیبا برای طراحی قالب IG Post

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

PicMonkey یکی از ساده ترین برنامه هایی است که برای کاربران موبایل و دسکتاپ ایجاد شده است. از طراحی گرافیکی و ابزارهای ویرایش عکس گرفته تا طراحی بنر تبلیغاتی، PicMonkey برای طراحی هر نوع پست و استوری عالی است. با الگوهای از قبل ساخته شده برای کلاژهای آزاد، این برنامه تضمین می‌کند که نتیجه کار حرفه ای به نظر می‌رسد.

3. A Color Story - برنامه کاربردی آسان برای ساخت قالب زیبای اینستاگرام

9 ایده برای طراحی پست اینستاگرام و جذاب کردن پیج های فروشگاهی

A Color Story برنامه ای عالی برای کسانی است که به دنبال ایجاد محتوا هستند، اما همچنین تصاویر خود را ویرایش کرده و با ویرایش عکس، آنها را بهبود می‌بخشند. از بین بیش از 500 فیلتر و افکت برای ایجاد کلاژهای IG با قالب های آسان برای اینستاگرام خود انتخاب کنید. A Color Story یک برنامه کاربردی آسان است که می‌تواند به شما در طراحی قالب های زیبای پست اینستاگرام کمک کند.

دومینگو  - بهترین برنامه برای طراحی پست اینستاگرام با قالب های آماده

دومینگو یک نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین است که بهترین سازنده پست و استوری و بنر تبلیغاتی اینستاگرام به شمار می‌اید.در این برنامه می‌توانید از میان صدها قالب آماده که توسط طراحان حرفه ای تهیه شده، تمپلیت مناسب خود را انتخاب کنید. از فیلترهای تقویت کننده رنگ و فیلم های استوک برای ارتقای محتوای رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین