در طراحی بنر با قالب پست اینستاگرام از متن های جذاب، گیف های متحرک و تصاویر ثابت استفاده می‌شود. این بنرها را می‌توانید در پیج اینفلوئنسرهای مشهور یا در فید اینستاگرام خودتان منتشر کنید تا به عنوان یک تبلیغ تصویری، برند شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید را تبلیغ کند. 
برای طراحی بنر با قالب پست اینستاگرام می‌توانید از قالب های آماده برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید، ویرایش قالب پست اینستاگرام psd رایگان در فتوشاپ یا دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام استفاده کنید.
در تمامی این نرم افزارها امکان استفاده از فونت انلاین و ابزارهای ادیت عکس آنلاین برای ویرایش و سفارشی سازی قالب وجود دارد.
در این مقاله اطلاعات کاملی درباره طراحی بنر اینستا و بهترین برنامه ساخت بنر با قالب های آماده را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

 

مزایای استفاده از بنرهای شبکه های اجتماعی چیست؟

یک بنر عالی واقعاً نشان‌دهنده اعتبار برند شما است. بنابراین، هرچقدر از زمان و تلاش خود را برای طراحی بنر های رسانه های اجتماعی چشم نواز صرف کنید، مزایای بیشتری برای شما خواهد داشت از جمله:
ایجاد یک تصویر اولیه قدرتمند،
گسترش دامنه دسترسی و ایجاد آگاهی از برند،
افزایش فروش،
افزایش رضایت مشتری .
برای استفاده حداکثری از بنرهای رسانه های اجتماعی خود، باید طراحی بنر را به درستی انجام دهید و پوستر تبلیغاتی بسازید که متمایز باشد. 

نکات طراحی بنر با قالب اینستاگرام رایگان

اگر می‌خواهید بنری طراحی کنید که توجه هر کسی را به خود جلب کند، نکات زیر را دانلود کنید:

1. اندازه صحیح بنر مهم است

اگر می‌خواهید بنرتان در اینستاگرام به درستی نمایش داده شود،  طراحی بنر با ابعاد و وضوح مناسب ضروری است.
مثلا اگر بخواهید یک پست تبلیغاتی منتشر کنید باید بدانید که قالب پست اینستاگرام چند در چند است تا بنر شما در فید مخاطبین تان عالی به نظر برسد.
اما بنر‌ها فقط به صورت پست منتشر نمی شوند بلکه ممکن است بخواهید آنها را در استوری یا در سایت های تبلیغاتی منتشر کنید. پس به جز ابعاد پست اینستاگرام باید با سایزهای استاندارد دیگر نیز آشنایی داشته باشید.

2. متن بنر را کوتاه و مختصر در نظر بگیرید

به میزان متنی که می‌خواهید در بنر خود اضافه کنید فکر کنید. نسبت ایده آل 20% متن - 80% تصویر خواهد بود.  
با این حال، تصویر بنر را با متن زیاد تحت تأثیر قرار ندهید. در عوض، از 1 تا 2 جمله استفاده کنید که پیام شما را برجسته می‌کند.
مثلا قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان را که توسط طراحان حرفه ای برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو طراحی شده در نظر بگیرید:

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

این بنر نمونه ای عالی از فونت سفید متضاد در پس زمینه مشکی است که پیام این بنر را در یک جمله خلاصه می‌کند. 
این بنر نیز، تمام اطلاعات مربوط به محصول را بدون اشغال فضای زیادی در بر دارد.

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

نکته حرفه ای از دومینگو

در برنامه ساخت بنر صدها فونت آنلاین به صورت رایگان در دسترس هستند که می‌توانید از آنها برای متمایز کردن طراحی بنر خود استفاده کنید. 
اگر فونت موجود در قالب آماده پست یا استوری اینستا با زیبایی برند شما مطابقت ندارد، به راحتی می‌توانید آن را تغییر دهید.
شما می‌توانید از بین فونت های انلاین موجود در کتابخانه دومینگو فونت مورد نظرتان انتخاب کنید. رنگ، سبک، فاصله حروف یا ارتفاع خط را به دلخواه تغییر دهید و قالب‌ها را سفارشی سازی کنید.

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

در نهایت، فونتی را انتخاب کنید که عالی به نظر برسد و همچنین برند شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

3. CTA را فراموش نکنید

مهم است که مخاطبان خود را با یک CTA ساده در مورد اینکه چه کاری انجام دهند، راهنمایی کنید. هدف شما از طراحی بنر این است که مخاطبان از شما خرید کنند، در خبرنامه عضو شوند، رزرو کنند یا در اقدامات دیگری شرکت کنند که اهداف برند را پیش می‌برد.
در این نمونه بنر تبلیغاتی مغازه،  CTA ساده "اکنون بخرید" با رنگی زنده برجسته شده و مشتری را برای بازدید از فروشگاه آنلاین راهنمایی می‌کند.

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

نکته حرفه ای از دومینگو

شما می‌توانید دکمه CTA را با استفاده از ویژگی Tools در پنل بالا ویرایش کنید
این ابزارها به شما امکان می‌دهند دکمه CTA را براساس نوع اقدامی که می‌خواهید مخاطبان انجام دهند، ویرایش کنید.

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

4. محتوای کاربرپسند تهیه کنید 

سعی کنید با ارزش بخشیدن به محتوای خود برای مخاطبان، واکنش احساسی آنها را برانگیزید. بدترین اشتباهی که می‌توانید مرتکب شوید این است که طراحی بنر، ارزشی را که برای مخاطبین تان قائلید نشان ندهید. 
برای جلب توجه مردم، باید تبلیغات بنری را از نظر بصری جذاب کنید.
بنرهای رسانه های اجتماعی می‌توانند با استفاده از عناصری مانند انیمیشن، افکت‌ها، رنگ های برند و متن واضح برجسته شوند .
به عنوان مثال، فرض کنید که در حال طراحی پوستر تبلیغاتی برای کلینیک حیوانات خانگی هستید. در این صورت، ایده خوب این است که یک تصویر زیبا از یک حیوان را بگنجانیم، درست است؟
در طراحی قالب اینستاگرام زیر می‌توانید یک نمونه بنر تبلیغاتی حرفه ای که برای کلینیک حیوانات خانگی طراحی شده را مشاهده کنید:

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

5. طراحی بنر را با هویت برندتان هماهنگ کنید

حتماً در ساخت بنر تبلیغاتی دستورالعمل های برندسازی خود را دنبال کنید و خدماتی را که ارائه می‌دهید برجسته کنید.
اگر می‌خواهید به راحتی قابل تشخیص باشید، لوگو، رنگ های برند یا فونت سفارشی خود را روی هر بنر رسانه اجتماعی که ایجاد می‌کنید، اعمال کنید.
برندسازی مناسب مزایای زیادی دارد:
•    شناخت مشتری را از برند شما بیشتر می‌کند،
•    وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد،
•    یکنواختی برند را حفظ می‌کند،
•    اعتبار ایجاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید،
•    ارزش های برند شما را بهبود می‌بخشد و
•    برند شما را در بین رقبا متمایز می‌کند .

نکته حرفه ای از دومینگو

منحصر به فرد باشید! سعی نکنید طرح های برندهای دیگر را کپی کنید، مهم نیست که چقدر آنها را دوست دارید.
دومینگو به شما امکان می‌دهد تم رنگی مورد نظر تان را روی هر قالبی پیاده سازی کنید از فونت های انلاین سفارشی استفاده کرده و لوگوی خودتان را برای طراحی پست یا استوری اینستا آپلود کنید.
علاوه بر این می‌توانید هر زمان که بخواهید به عقب برگردید و طراحی بنرتان را ویرایش کنید. شما می‌توانید هر زمان که خواستید وارد پروفایل تان شوید و به تمام طرح های قبلی دسترسی داشته باشید و ظرف چند ثانیه آن‌ها را مجددا ویرایش کنید.

طراحی بنر های جذاب برای پست و استوری اینستاگرام

ما اصول ساخت بنر تبلیغاتی موفق با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو را مطزح کردیم اما حالا بیایید چند نکته اضافی درباره طراحی پست و استوری اینستا که محتوای شما را برجسته می‌کند، بیان کنیم:

1. به موقعیت عکس در طراحی پست و استوری اینستا دقت کنید

نحوه قرار گرفتن تصویر در طراحی بنر اهمیت بسیار زیادی دارد. تصویر شما باید بسیار باکیفیت باشد و آنقدر جذابیت داشته باشد که با یک نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند. اندازه تصویر نیز بتید با ابعاد پست و استوری اینستاگرام متناسب باشد. شما باید با استفاده از ابزارهای ادیت عکس آنلاین، چرخش، زاویه و اندازه عکس را نسبت به متن بنر طوری نغییر دهید که تمرکز بیشتر روی تصویر باشد تا متن.

2. مطمئن شوید که در طراحی بنر از ابعاد پست و استوری اینستا پیروی کرده اید

هریک ازمحتواهای اینستاگرام دارای ابعاد متفاوتی هستند. زمانیکه می‌خواهید بنر تبلیغاتی طراحی کنید باید مطمئن شوید که ابعاد پست و استوری اینستا را به درستی انتخاب کرده اید تا محتوای شما به طور کامل برای کاربر نمایش داده شود.

3. جلوه های بصری بنر را برای چشم جذاب کنید

هدف شما باید تعامل با مخاطبان هدف و متقاعد کردن آنها برای به اشتراک گذاشتن محتوای تان، از جمله تصویر بنر باشد.
اگر محتوای جذاب و تصاویر هیجان انگیز دارید، کاربران احتمالاً آنها را به اشتراک می‌گذارند و تعامل بیشتری ایجاد می‌کنند.

4. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

تصاویر باکیفیت در طراحی پست و استوری اینستا نه تنها حرفه ای به نظر می‌رسند، بلکه کار با آنها نیز آسان است. 
علاوه بر این، می‌توانید به راحتی اندازه یا عناصر تصویر خود را بدون اینکه تار، بیش از حد کشیده شده یا با کیفیت پایین به نظر برسند تغییر دهید.

5. از یک ویرایشگر عکس خوب استفاده کنید

برای ایجاد تصاویر چشم نواز، باید از هر کمکی که در دسترس است استفاده کنید. عناصر، آیکون‌ها، سایه‌ها یا نقل قول‌ها را اضافه کنید تا تصاویر بصری خود را به یاد ماندنی کنید. 

چگونه با استفاده از برنامه ساخت بنر دومینگو بنرهایی با اندازه عالی ایجاد کنیم؟

طراحی بنر با بنرساز آنلاین دومینگو مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین مزیت های آن، وجود قالب های آماده با ابعاد استاندارد پست و استوری اینستاگرام است. بنابراین، زمانیکه می‌خواهید بنر تبلیغاتی برای پست اینستا طراحی کنید نیازی نیست بدانید ابعاد پست اینستاگرام چند در چند است. فقط کافی است یکی از قالب های پست اینستاگرام را انتخاب کنیم . پس از آن، تمام قالب های موجود با ابعاد استاندارد باز می‌شود.

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

حالا می‌توان براساس موضوعات مختلف مثل غذا، هنر و صنایع دستی، لوازم آرایشی، حیوانات خانگی، و غیره) یا تم رنگی (آبی، قرمز، سبز و غیره) آنها را فیلتر کنید تا قالب های مرتبط به شما نمایش داده شوند.
مزیت فوق العاده دیگر قالب‌های دومینگو این است که آنها به صورت پکیج ارائه می‌شوند. بنابراین، اگر یک طرح را دوست دارید، می‌توانید بدون دردسر بیش از 60 فرمت مختلف آن را در یک پکیج ببینید:

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که در همه پلتفرم‌ها بدون به خطر انداختن کیفیت یک تصویر ثابت باشید.
اگر از طراحی نهایی خود راضی هستید اما می‌خواهید از آن در قالبی متفاوت استفاده کنید، لازم نیست به عقب برگردید و از اول شروع کنید. 
در عوض، به سادگی از ویژگی تغییر اندازه هوشمند استفاده کنید و در عرض چند ثانیه اندازه را به هر فرمت دیگری تغییر دهید.

5 نکته برای طراحی بنر حرفه ای با قالب پست اینستاگرام

جمع بندی

فرض کنید می‌خواهید در رسانه های اجتماعی حضور کامل داشته باشید. در این صورت، هنگام طراحی بنر رسانه های اجتماعی خود باید به جزئیات توجه بیشتری داشته باشید.
همانطور که در بالا ذکر کردیم، یافتن اندازه تصویر ایده‌آل، انتخاب یک CTA واضح، اضافه کردن یک تصویر متقاعدکننده و انتقال پیام مناسب در طراحی بنر حرفه ای حیاتی است. اما همه ما می‌دانیم که گاهی اوقات زمان یا مهارت کافی برای انجام این کار نداریم.
خوب، نرم افزار طراحی بنر دومینگو می‌تواند تمام کارهای سخت را برای شما انجام دهد. به سادگی از میان صدها قالب طراحی شده برای موضوعات مختلف، یکی را انتخاب کنید و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.
علاوه بر این، یک ویرایشگر عکس قدرتمند تمام ابزارهای مورد نیاز برای خلق یک اثر هنری را در اختیار شما قرار میدهد. می‌توانید پس‌زمینه را تغییر دهید، افکت‌ها و فیلترها را اعمال کنید، یا حتی تصاویر خود را ارتقا دهید.
همین الان شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین