آیا دوست دارید پست های تبلیغاتی ر اینستاگرام منتشر کنید که واقعاً فروش لباس های تان را افزایش دهند؟ اینستاگرام با پلتفرم پر تصویر و پایگاه کاربری گسترده خود فرصت ارزشمندی برای ارتباط با مشتریان بالقوه و نمایش محصولات شما فراهم میکند.اما برای گرفتن بهترین نتایج از تبلیغات در اینستاگرام باید از بهترین برنامه ساخت پست اینستاگرام استفاده کنید و با دانلود قالب های آماده آن، پست های تبلیغاتی جذابی برای افزایش فروش لباس های تان بسازید.
در این راهنما، اطلاعات بیشتری درباره تبلیغات در اینستاگرام برای شرکت های مد و نکاتی برای ایجاد قدرتمندترین کمپین های تبلیغاتی به شما میدهیم. برای بازاریابی که به دنبال دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام برای افزایش فروش پیج لباس هستند نیز یک خبر فوق العاده داریم. با ثبت نان رایگان در نرم افزار طراحی پست و استوری انلاین دومینگو با فونت فارسی نیازی به دانلود هیچ اپلیکیشنی ندارید.
تا انتهای مقاله هماره ما باشید تا با ابزارهای ویرایشی و قالب های اماده این نرم افزار فوق العاده کاربردی برای ساخت پست اینستاگرام لباس ببشتر آشنا شوید.
ظهور تبلیغات اینستاگرام
بسیاری از شرکتها در بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام سرمایهگذاری میکنند و ۹۸٪ از برندهای مد در این پلتفرم هستند. این پلت فرم رسانه اجتماعی فعال و پر رونق همچنان شاهد رشد و فرصت های جدید است.
در سال 2022، اینستاگرام 43.2 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی ایجاد کرد که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.
چرا تبلیغات اینستاگرام برای پیج لباس و مد اینقدر مهم است؟
کاربران اینستاگرام بیش از 50 میلیارد عکس در این برنامه به اشتراک گذاشته اند، بنابراین شما فرصتی برای دیده شدن توسط مخاطبان گسترده ای را دارید.
بسیاری از شرکتهای مد از امکان ساخت پست اسلایدی اینستاگرام به نفع خود استفاده میکنند و تبلیغاتی با لباسهای منحصربهفرد و پر زرق و برق را نشان میدهند. اگر با دانلود قالب از برنامه ساخت پست اینستاگرام بتوانید انواع پست های تبلیغاتی که ارائهرا در پیج خودتان کنید، دنبال کنندگان تان از تصاویر لباس های شیک و خیره کننده شما، جذب پیج تان خواهند شد.
مزیت اینستاگرام در این است که کاربران میتوانند با پست های تبلیغاتی شما درگیر شوند. آنها میتوانند نظر خود را در مورد تبلیغات شما بگذارند و حتی سؤالاتی را برای شما ارسال کنند. این نحوه تعامل به برندهای مد کمک میکند تا دسترسی خود را گسترش دهند، بازخورد ارزشمندی را از مخاطبان خود بشنوند و ارتباطاتی ایجاد کنند که میتواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند.
چرا پست های تبلیغاتی اینستاگرام را برای پیج لباس طراحی کنیم؟
اینستاگرام ویژگی های زیادی را برای هدف قرار دادن مخاطب ایده آل شما ارائه میدهد. شما میتوانید برای دسترسی به مخاطبین هدف، تنظیماتی مانند سن، مکان و جنسیت را تنظیم کنید. اینستاگرام حتی یک ویژگی هدف گیری دقیق دارد، که در آن میتوانید رقبای خود را وارد کنید و مخاطبان آنها را هدف قرار دهید.
از آنجایی که فالوورهای اینستاگرام شما احتمالاً از قبل مشتری شما بوده اند، با دانلود قالب های آماده از برنانه ساخت پست اینستاگرام میتوانیو تبلیغاتی عالی برای هدف قرار دادن مجدد این مشتریان طراحی کنید.
آمارها نشان میدهد، یک سوم کاربران لباس های را پس از دیدن تبلیغات آنها در اینستاگرام خریداری کردند.
پس چرا شما از این فرصت استفاده نکنید؟ با دانلود یکی از قالب های آماده برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو میتوانید به راحتی برای لباس های فروشگاه تان تبلیغات جذاب بسازید و مشتریان بیشتری جذب کنید.
دانلود انواع قالب های آماده در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو برای تبلیغ لباس
برندهای مد میتوانند از انواع مختلفی از تبلیغات اینستاگرام برای تقویت کمپین خود استفاده کنند. موفقترین استراتژیهای بازاریابی، تبلیغات ترکیبی است که امکان دسترسی به افراد بیشتری در این پلتفرم را فراهم میکنند.
در ادامه انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام و هدف هر کدام آورده شده است:
دانلود قالب تصویری در برنامه ساخت پست اینستاگرام
تبلیغات تصویری محبوب ترین نوع تبلیغات اینستاگرام است. آنها مانند پست های معمولی در فیدهای کاربران ظاهر میشوند و آگاهی از برند را افزایش میدهند.
اینستاگرام دستورالعمل هایی را برای ارسال یک تبلیغ تصویری ارائه میدهد، مانند مشخصات اندازه تصویر:
تصاویر مربعی: 1080 پیکسل در 1080 پیکسل با نسبت تصویر 1:1.
تصاویر افقی: 1080 پیکسل در 566 پیکسل، با نسبت تصویر 1.91:1.
تصاویر عمودی: 1080 پیکسل در 1350 پیکسل با نسبت تصویر 4:5.
در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو، صدها قالب اماده برای دانلود و طراحی پست اینستاگرام تصویری وجود دارد. برای دالنود هر یک از این قالب های، فقط کافی است وارد نرم افزار شوید و از پنل سمت راست موضوع لباس را فیلتر کنید:
همانطور که میبینید تمام قالبها به شما نمایش داده میشود و شما میتوانید به راحتی هر یک از آنها را دانلود کرده و با ابزارهای رایگان برنامه ساخت پست اینستاگرام برای پیج لباس خود ویرایش کنید:
دانلود قالب استوری در برنامه ساخت پست اینستاگرام
تبلیغات استوری اینستاگرام به جای صفحه جستجو یا فید در بالای پیج به فالوورها نمایش داده میشود. استوریها میتوانند تبلیغات تصویری یا ویدیویی باشند که به صورت عمودی تهیه میشوند تا تمام صفحه گوشی را پوشش دهند.
اگر میخواهید بدانید چگونه با طراحی استوری اینستاگرام،مشتری بیشتری جذب برندتان کنید، این راهنما را بخوانید.
دانلود قالب اسلایدی در برنامه ساخت پست اینستاگرام
تبلیغات اسلایدی یک قالب تبلیغاتی است که تصاویر مختلف را در یک پست نشان میدهد. پست های اسلایدی به این دلیل محبوب هستند که تبدیلها و فروش را افزایش میدهند. با دانلود قالب هارمونیک یا اسلایدی از برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو میتوانید به راحتی پست های تبلیغاتی جذابی برای پیج لباس تان طراحی کنید.
دانلود قالب تبلیغاتی اسلایدی در برنامه ساخت پست اینستاگرام
تبلیغات اسلایدی همان چیزی است که به نظر میرسد - مجموعه ای از تبلیغات در یک قالب است. برخلاف تبلیغات تصویری، تبلیغات اسلایدی متنوع تر است. تبلیغات اسلایدی شما با یک تصویر روی کاور شروع میشود و به دنبال آن چند تصویر دیگر ارائه میشود. زمانی که کاربران روی این تبلیغ کلیک میکنند، تبلیغات شما تمام صفحه میشود. این نوع تبلیغات علاقه و تعامل را به خود جلب میکند و راهی آسان برای نمایش چندین لباس در رنگها و طرح های متنوع به خصوص برای تبلیغات فصلی یا کالکشن جدید است.
دانلود قالب سوال و جواب در برنامه ساخت پست اینستاگرام
قالب سوال و جواب اینستاگرام راهی سریع و سرگرم کننده هستند که کاربران را وادار به تعامل میکنند.علاوه بر اینکه قالب سوال و جواب میتواند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شما، شما به کار رود، به شما کمک میکند اطلاعات ارزشمندی را از مخاطبین تان جمع آوری کنید.
دانلود قالب سبک زندگی در برنامه ساخت پست اینستاگرام
برندهای مد با ترکیب محتوای سبک زندگی و تبلیغات لباس، موفقیت بیشتری را تجربه خواهند کرد.
13.8٪ از اینفلوئنسرها روی سبک زندگی، که بیشترین مخاطب را در این پلتفرم دارد، تمرکز میکنند. این محتوا اصیلتر به نظر میرسد و به مصرفکنندگان اجازه میدهد بهتر از عکسهای مد روز با محتوای سبک زندگی ارتباط برقرار کنند.
پس از دانلود قالب سبک زندگی در برنامه ساخت پست اینستاگرام از مدل های خود نخواهید ژست بگیرند یا مستقیماً به دوربین نگاه کنند. از آنها بخواهید فعالیت های روزمره مانند عبور از خیابان را انجام دهند. تصویر را تا حد امکان طبیعی جلوه دهید و حالات چهره و احساسات متفاوت را از سوژه تان نشان دهید.
حالا این تصاویر را در قالبها آپلود کنید و از ابزارها کمک بگیرید تا آن را برای برند خود سفارشی کنی
دانلود قالب پیشنهادات و تخفیف های ویژه در برنامه ساخت پست اینستاگرام
آیا میدانستید تقریبا 93% از مصرف کنندگان از تخفیف یا کد کوپن استفاده میکنند؟ برندها میتوانند با استفاده از پیشنهادات و تخفیف های ویژه به عنوان راهی موثر برای افزایش سرنخ و فروش استفاده کنند.
تبلیغات حراج و فروش ویژه همه کاره هستند و میتوانید از انواع مختلف تبلیغات برای جذب مشتری استفاده کنید. اگر دوره پیشنهاد ویژه شما محدود باشد، مانند تخفیف در مناسبت های خاص، موفقیت بیشتری خواهید داشت.
تبلیغات پیشنهاد ویژه یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند است. اگر آنها مشتریان تان تصور کنند یکی از اعضای خانواده یا دوست شان، لباس های شما را دوست دارد، ممکن است تبلیغ شما را با عزیزانشان به اشتراک بگذارند.
راههای زیادی برای تبلیغ با تخفیف یا فروش ویژه وجود دارد. شما میتوانید با فیلتر کردن مناسبت های مختلف در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو، قالب های آماده تبلیغاتی را دانلود کنید و از آنها برای طراحی پست تبلیغاتی استفاده کنید.
6 نکته برای طراحی پست تبلیغاتی لباس در اینستاگرام
قبل از اینکه برندهای لباس یک استراتژی تبلیغاتی در اینستاگرام ایجاد کنند، بهتر است چند نکته اساسی را بدانند. با رعایت این نکات، میتوانید از ویژگیهای تبلیغاتی اینستاگرام به طور مؤثرتری استفاده کنید و بهترین نتایج را از کمپین خود به دست آورید.
1) بدانید که مشتریان شما به چه چیزی نیاز دارند
شاید این یک توصیه کلی به نظر برسد، اما ضروری است که بدانید کاربران شما به چه چیزی از برند تان نیاز دارند و چگونه میتوانند آن را در اینستاگرام پیدا کنند. علاقه مندان به مد ممکن است دیدن انواع خاصی از محتوا مانند تبلیغات در استوری اینستاگرام را به ریلز ترجیح دهند.
برخی از کاربران ممکن است به نوع خاصی از لباس بیش از مدل های دیگر علاقه مند باشند. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که لباس های مجلسی پرفروش ترین مدل شما هستند. اگر چنین است، ممکن است بتوانید با دانلود قالب های آماده برنانه ساخت پست اینستاگرام دومینگو، یک استراتژی تبلیغاتی موثر برای لباس های مجلسی خود برنامه ریزی کنید.
شناخت مخاطبانتان به ویژه اگر یک کسب و کار خاص در زمینه لباس هستید، مانند برندهایی که لباسهای ورزشی، لباسهای آتش نشانی یا لباسهای تم تولد میفروشند، مهم است.
2) Trends را دنبال کنید
روندهای مد میآیند و میروند، اما شما همچنان باید از آنها در استراتژی تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید. پس از دانلود قالب های آماده در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو، لباس هایی را آپلود کنید و به اشتراک بگذارید که با آخرین ترندها در تبلیغات تصویری و ویدیویی شما مطابقت داشته باشند.
3) مشتریان کنونی را مجدداً هدف قرار دهید
هدف گذاری مجدد تبلیغات اینستاگرام برای مشتریان فعلی موثرتر از هدف قرار دادن مشتریان جدید است. در حالی که میانگین نرخ کلیک (CTR) برای تبلیغات تصویری عمومی 0.07٪ است، CTR برای یک تبلیغ هدفمند 0.7٪ است - و دلایل زیادی برای این تفاوت چشمگیر وجود دارد. ازجمله اینکه مشتریان فعلی شما از قبل کیفیت و قیمت لباس های بروشگاه تان را میدانند، بنابراین هدفگیری آنها آسانتر از مشتریان جدید است.
چگونه تبلیغات را مجدداً برای مشتریان فعلی هدف قرار میدهید؟ متا پیکسل را در وب سایت خود نصب کنید. این برنامه به شما نشان میدهد که قبلاً چه کسانی با بازدید از وب سایت شما یا خرید محصولات با برند شما تعامل داشته اند. از این دادهها میتوان برای اتخاذ تصمیمات بازاریابی استفاده کرد.
شما همچنین میتوانید از اطلاعات جمعیتی استفاده کنید تا بدانید چگونه با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. برخی از آمارهای کلیدی برای ردیابی مخاطبین عبارتند از:
جنسیت
سن
محل زندگی
شغل
اعضای خانواده (به عنوان مثال، اگر بچه دارند)
4) از دانلود قالب پست اینستاگرام برای تبلیغ لباس های جدید استفاده کنید
با دانلود قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو میتوانید کاری بیش از برجسته کردن بهترین لباس های برند خود انجام دهید. با ساخت پست اسلایدی تبلیغ لباس میتوانید محصولات مختلف خود را برای یک ست فوق العاده شیک در کنار هم نشان دهید.
پست های اسلایدی در صورتی مفید است که فروشگاه شما علاوه بر لباس، لوازم جانبی نیز بفروشد. شما میتوانید یک لباس شیک و مجلسی را که با کیف و کفش مناسب هماهنگ باشد، تبلیغ کنید.
Upselling یک استراتژی تجارت الکترونیک است که بسیاری از برندها در وب سایت خود از آن استفاده میکنند، اما شرکت های مد میتوانند از تکنیک مشابهی در تبلیغات اینستاگرام استفاده کنند. میتوانید با قرار دادن تصاویر مختلف در کنار هم یا نشان دادن چندین محصول در یک پست تبلیغاتی کلاژ، این استراتژی را اجرا کنید.
5) از قالب های آماده برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو برای تبلیغ لباسها ایده بگیرید
از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی تصویری است، برندها باید در تبلیغات خود خلاق باشند. این امر به ویژه برای شرکت های مد مهم است زیرا باید از رقبا متمایز باشند.
هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود ندارد. اکثر برندها لباس هایی با رنگها و طرح های متنوع را در پست های تبلیغاتی نشان میدهند. این تصاویر ا،ر با یک پیام مثبت همراه شود میتواند تاثیر مثبتی در ذهن مخاطب داشته باشد.
تبلیغات تعاملی نیز راهی آسان برای متمایز شدن از دیگران است. از کاربران دعوت کنید تا به سوالات پاسخ دهند یا نظرسنجیها و قرعه کشی هایی را برگزار کنید.
مهم نیست که چه راههای خلاقانهای را دنبال میکنید، فقط باید به خواستههای مشتریانتان توجه کنید.
اگر ایده ای برای طراحی پست اینستاگرام به دهن تان نمی رسد نگران نباشید، وارد برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو شوید و از قالب های آماده آن ایده بگیرید.
6) برای تبلیغات در اینستاگرام از اینفلوئنسر مد کمک بگیرید
اینفلوئنسر مارکتینگ همیشه باعث افزایش دسترسی به برند و فروش لباس شما میشود، چون 61٪ از مصرف کنندگان به توصیه های اینفلوئنسرها اعتماد دارند.
به همین دلیل است که استفاده از اینفلوئنسرها در تبلیغات شما میتواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد و مخاطبان شما را درگیر کند. همکاری اینفلوئنسرها همچنین منجر به انتشار محتوای منحصر به فرد میشود و پروفایل اینستاگرام شما را تازه نگه میدارد.
هنگام همکاری با اینفلوئنسرها، باید با کسانی کار کنید که استایل آنها با لباس شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک برند لباس ورزشی هستید، نباید با کسی که به پوشیدن لباس های مجلسی معروف است همکاری کنید.شما باید کمپین خود را با سبک و برند منحصر به فرد آنها تنظیم کنید.
یک میکرو اینفلوئنسر بین 10000 تا 100000 دنبال کننده دارد. آنها مورد اعتماد فالوورهای خود هستند اما هنوز کمتر از افراد مشهور شناخته شده هستند. این پیجها برای همکاری های طولانی مدت و محتوای معتبرتر بهتر هستند.
جمع بندی
تبلیغات لباس در اینستاگرام برای برندهای مد فرصت بسیار موثری است که امکان ارتباط با مخاطبان هدف شان را فراهم میکند. با استفاده از تبلیغات تصویری این پلتفرم، پایگاه کاربری بزرگ و ویژگیهای نوآورانه، مارکها میتوانند کمپینهای موفق و چشمنوازی ایجاد کنند که باعث آگاهی از برند و افزایش فروش میشود.
با این حال، موفقیت در اینستاگرام مستلزم درک مخاطبان هدف و طراحی پست اینستا جذاب است.
شما میتوانید کمپین تبلیغاتی خود را با دانلود قالب آماده از برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو به صورت کاملا هدفمند اجرا کنید.
همین امروز شروع رایگان شروع کنید!