از آنجایی که کریسمس از راه رسیده و فرصت خوبی برای بازاریابی در اینستاگرام است، در این پست می خواهیم بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام را که می توانید برای فروش بیشتر در سال نو میلادی از آنها استفاده کنید به شما معرفی کنیم.
ما با ساعت ها تحقیق و جستجو، برنامه ها و ابزارهای بسیار خوبی پیدا کرده ایم که بازاریابی اینستاگرام را برای شما آسان تر می کند! بر اساس نتایج تحقیقات مان، فهرستی از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام را که برای بازاریابی مورد نیاز است برای شما  گردآوری کردیم.
پیش از اینکه این ابزارها را به شما معرفی کنیم، بیایید ببینیم به عنوان ادمین اینستاگرام به چه نوع ابزارهایی نیاز دارید:
1.    ابزار برنامه ریزی برای انتشار محتوا
2.     ابزار آنلاین برای ارسال مجدد
3.     برنامه برای ادیت عکس انلاین و ویدیو
4.    . برنامه ساخت استوری اینستاگرام
5.     ابزارهای طراحی پست اینستاگرام
6.    ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام
7.     ابزار مدیریت روابط با اینفلوئنسر

 

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس


حالا که می دانید به چه نوع ابزارهایی نیاز دارید تا فروش اود را نزدیک شب عید چند برابر کنید، بیایید با بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شوید:

1. ابزار برنامه ریزی برای انتشار محتوا

کلید رشد اینستاگرام شما این است که محتوای خود را برنامه ریزی کنید و به طور مداوم پست بگذارید. 
چند قدم جلوتر فکر کردن به شما کمک می‌کند تا از وضعیت «چیزی برای پست کردن ندارم» اجتناب کنید. برنامه ریزی به شما امکان می‌دهد ترتیب پست‌های خود را طوری بچینید که از نظر بصری زیبا و حرفه ای به نظر برسند. یک فید جذاب اینستاگرام اولین تأثیر خوب را روی مخاطبین شما می گذارد و دنبال‌کنندگان جدیدی را جذب می‌کند.
ما از تحقیقات خود توانستیم ابزارهای برنامه ریزی و تولید محتوا رایگان در اینستاگرام را پیدا کنیم!

ابزار برنامه ریزی Feed for preview

ویژگی های نسخه رایگان:

– عدم نیاز به ثبت نام
– عدم نیاز به اتصال حساب اینستاگرام خود
– کافی است نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید و برنامه به صورت خودکار عکس‌های شما را وارد می‌کند
– امکان برنامه‌ریزی فید شما وجود دارد
– زمان‌بندی پست‌های شما

ابزار برنامه ریزی محتوا UNUM

ویژگی های نسخه رایگان:

–  امکان اتصال به چند حساب اینستاگرام 
–قابلیت استفاده در دسکتاپ
– برنامه ریزی تا 500 عکس/فیلم در ماه

از بهترین ابزارهای برنامه ریز در اینستاگرام App Preview

ویژگی های نسخه رایگان:

- استفاده– 1 کاربر از – 1 دستگاه
- برنامه ریزی پست‌های نامحدود
- استفاده از فیلترها و فونت‌ها 
- بررسی تحلیل‌های اولیه 
-  پاسخ به نظرات

تمام این اپلیکیشن ها جزو بهترین ابزارهای تولید محتوا و برنامه ریزی در اینستاگرام هستند اما به شما توصیه می کنیم برنامه هایی را انتخاب کنید که نیازی به ثبت نام از طریق اینستاگرام ندارند. هرچه سایت های کمتری رمز عبور و نام کاربری شما در دسترس باشد، احتمال لو رفتن آنها کمتر است.
اگر می‌خواهید پست‌های خود را زمان‌بندی کنید، حتما باید اکانت اینستاگرام خود را به برنامه بدهید. در این صورت مطمئن شوید که اپلیکیشن قابل اعتمادی را به کار می برید، مثل Later، buffer و .Planoly

2. ابزار آنلاین برای ارسال مجدد

آیا تا به حال شده که بخواهید یک عکس را از اینستاگرام در رول دوربین خود ذخیره کنید؟ احتمالا سعی کردید از آن اسکرین شات بگیرید اما پس از ارسال مجدد متوجه شدید کیفیت آن بسیار پایین است؟ خوب، ابزارهای آنلاین متعددی وجود دارد که به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های اینستاگرام را با کیفیت بالا دانلود کنید!
به زبان ساده، دانلود پست اینستاگرام یک ابزار آنلاین است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها، فیلم‌ها، ریلز، استوری های اینستاگرام را دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL پست را کپی کرده و آن را در وب سایت قرار دهید.
و صادقانه بگویم، توصیه بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام به این روش کمی دشوار است زیرا ده ها برنامه بازنشر اینستاگرام در آنجا وجود دارد و بیشتر آنها کار خود را انجام می دهند! با این حال، اگر روی چندین پلتفرم رسانه اجتماعی کار می کنید، می توانید این دو اپلیکیشن را در نظر بگیرید:

iGram

iGram ایجاد شده است تا شما را قادر سازد تا ویدیوهای IG را برای هر هدفی که می خواهید دانلود کنید. می توانید از هر دستگاهی مانند تلفن همراه، تلفن هوشمند، تبلت، نوت بوک، لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده کنید.

inflact

علاوه بر اینستاگرام، می‌توانید ویدیوها را بدون واترمارک از TikTok نیز دانلود کنید. می توانید از Inflact Instagram Downloader هم روی رایانه شخصی و هم روی موبایل خود استفاده کنید.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

3. ابزارهای ادیت عکس انلاین و ویدیو در اینستاگرام

پیدا کردن یک برنامه ادیت عکس آنلاین رایگان که بتوانید ابزارهای حرفه ای در آن پیدا کنید، ساده نیست، زیرا بیشتر آن‌ها به خریدهای درون برنامه‌ای نیاز دارند تا از ابزارهای اصلی شان استفاده کنید. اما خوشبختانه دومینگو یکی از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام رایگان است که به شما امکان می دهد کاملا رایگان عکس های خود را ادیت کنید.
اما قبل از معرفی ابزار ادیت عکس آنلاین دومینگو، بیایید ابزارهای کاربردی برای ادیت ویدئو را به شما معرفی کنیم:

CapCut

CapCut قطعاً پرطرفدارترین ابزار ویرایش ویدیو رایگان است که دارای چندین ویژگی منحصرف به فرد است. به لطف قالب های CapCut، ساخت ویدیوهای استوری اینستاگرام و ریلز واقعا آسان است. استفاده از این اپلیکیشن نیازی به تجربه در ویرایش ویدیو ندارد و شما می توانید هم در موبایل و هم در دسکتاپ از آن استفاده کنید.

Inshot

InShot ویژگی‌های زیادی دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید: وارد کردن موسیقی از ویدیوها، استفاده از فیلترهای ثابت و پویا، ترنزیشن، اضافه کردن متن، وارد کردن فونت‌های رایگان. به هر حال، شما می توانید از آن هم برای ویرایش ویدئو و هم برای ویرایش عکس استفاده کنید. بنابراین، اگر ویدیوهای خود را در اینستاگرام یا TikTok با Inshot ویرایش کنید، می توانید به راحتی تصویر کوچکی ایجاد کنید که با ویدیو مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، استفاده از آن به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام بسیار آسان است!

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

PowerDirector

نسخه رایگان PowerDirector شامل تبلیغاتی است که می تواند بسیار آزاردهنده باشد. اگر از این بگذریم، برنامه رابط کاربری خوبی دارد. علاوه بر کنترل روشنایی، رنگ و اشباع، تعداد زیادی قالب، جلوه‌ها، فیلترها، موسیقی پس‌زمینه و صداها نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

Splice 

وقتی برنامه را دانلود می‌کنید و از پیشنهادات اشتراک ممتاز صرف نظر می‌کنید، گزینه های زیادی برای کار روی نسخه رایگان دارید. این برنامه یکی از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام است که برای ویرایش ویدیو عالی و روان کار می کند. این دستگاه به بسیاری از ابزارهای ویرایش صدا مجهز است، فیلم ها را به صورت خودکار با آهنگ موسیقی همگام می کند و دارای ویژگی های ضبط صدای داخلی است.

ابزارهای رایگان برای ادیت عکس آنلاین

همانطور که گفتیم پیدا کردن برنامه رایگان برای ادیت عکس آنلاین کار آسانی نیست. در واقع، درست است که تعداد زیادی نرم افزار برای انتخاب کردن وجود دارد، اما پیدا کردن ابزار رایگان دشوار باشد.
اما برای کمک به شما برای استفاده از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام، ما جستجوی زیادی انجام دادیم و توانستیم چند برنامه رایگان ادیت عکس آنلاین زیر را پیدا کنیم

لایت روم

استفاده از نسخه رایگان اپلیکیشن موبایل لایت روم ممکن است در ابتدا کمی دشوار باشد، اما پس از تسلط بر آن، کارهای زیادی می توانید با عکس خود انجام دهید: نور را به طور کامل تغییر دهید، برخی از رنگ های خاص را پررنگ تر کنید، جلوه هایی مانند دانه بندی، پاک کردن رنگ، شفافیت، و غیره اضافه کنید.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام: VSCO

اگر هنوز به Lightroom مسلط نشده اید، می توانید VSCO را امتحان کنید. این نرم افزار یک برنامه کاربردی آسان با چندین فیلتر زیبا و ابزارهای ویرایش استاندارد مانند Contrast، Saturation و Grain است. نسخه پریمیوم شامل 200+ از پیش تنظیم VSCO، ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس و ویدیو است.
برخلاف سایر ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام، یک ویژگی خاص نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد محتوای ایجاد شده خود را به اشتراک بگذارید یا کارهای دیگر طراحان را کشف کنید!

Snapseed

Snapseed یک ویرایشگر عکس کامل است که توسط گوگل توسعه یافته است. در جامعه اینفلوئنسرها، این برنامه به دلیل قلم موی خود محبوب است که می‌توانید از آن برای محو کردن، واضح‌تر کردن، سفید کردن، تیره‌کردن یا (غیر) اشباع کردن قسمت‌های خاصی از عکس استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک پس‌زمینه زرد روشن در عکس خود دارید، می‌توانید با استفاده از براش Snapseed آن را غیر اشباع و سفیدتر کنید. این همان چیزی است که بسیاری از اینفلوئنسرها با استفاده از آن به افکت های بسیار زیبا روی عکس های خود دست می یابند!

4. برنامه ساخت استوری اینستاگرام

اینستاگرام راه‌های بسیار متنوعی دارد که می‌توانید استوری‌های خود را جذاب کنید. با این حال، ممکن است بخواهید از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای برجسته کردن بهتر آنها استفاده کنید. 
بیایید ابزارهای رایگان برای طراحی استوری اینستا را به شما معرفی کنیم:

ساخت استوری اینستا با Unfold

Unfold یکی از ابزارهای حرفه ای برای ایجاد کلاژ از عکس های زیبا است که مجموعه ای از قالب های رایگان بسیار عالی برای این کار دارد. حتی می توانید یک مجموعه استوری هماهنگ ایجاد کنید، همه آنها را به یکباره دانلود کنید یا مستقیماً در اینستاگرام پست کنید.

دومینگو از بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام

اگر به طور مداوم در اینستاگرام کار می کنید، احتمالاً از دومینگو استفاده کرده اید. دومینگو یکی از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام است که می تواند تقریباً برای هر محتوایی استفاده شود: ساخت پست های اینستاگرام، ساخت استوری اینستا، طراحی بنر تبلیغاتی، طراحی کاور هایلایت و غیره. تعداد زیادی از قالب‌های رایگان استوری اینستاگرام در دومینگو در دسترس شما هستند که می توانید براساس موضوع آنها را فیلتر کرده، یکی را که به نظر شما بهترین است انتخاب کنید و رنگ‌ها و فونت‌ها را متناسب با برند خود تغییر دهید!

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

5. ابزارهای طراحی پست اینستاگرام

چندین ابزار طراحی پست اینستاگرام در بازار موجود است. با این حال، ما بهتر از دومینگو هیچ ابزار تولید محتوای فارسی با فونت های متنوع و امکانات کامل پیدا نکرده‌ایم. 
این نرم افزار تحت وب دارای ابزارهای بسیار قدرتمندی برای طراحی پست اینستا است که به صورت رایگان در  اختیار شما قرار گرفته است. شما همچنین می توانید از قالب های آماده این نرم افزار برای طراحی پست های جذاب و حرفه ای استفاده کنید.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و به زبان فارسی است. بنابراین، اگر در طراحی هیچ تجربه ای ندارید و به زبان انگلیسی نیز مسلط نیستید اصلا جای نگرانی نیست. به راحتی می توانید در سایت دومینگو ثبت نام کنید و شروع به طراحی پست و استوری با قالب های آماده و ابزارهای تولید محتوا حرفه ای آن در اینستاگرام کنید.

6. ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام

Instagram Insights ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می‌دهد بفهمید حساب شما چقدر خوب عمل می‌کند، چه نوع پست‌هایی بهترین عملکرد را دارند، چه کسانی شما را دنبال می‌کنند، چگونه با محتوای شما تعامل دارند، چه زمانی فعال‌تر هستند و غیره.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

برخی از ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود در این برنامه را با هم مرور می کنیم:

نمای کلی: تعداد حساب‌هایی که با پیج شما تعامل داشته اند و کل دنبال‌کنندگان را در یک بازه زمانی سفارشی در 90 روز گذشته نشان می‌دهد. می‌توانید برای یک نمای کلی دقیق‌تر، روی هر یک از این معیارها ضربه بزنید.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

حساب‌هایی که با شما تعامل داشته اند: وقتی روی این معیار ضربه می‌زنید، اطلاعات کاملی درباره حساب‌هایی که از پیج یا پست و استوری شما بازدید کردند می بینید که شامل کشورهای برتر، شهرها ، محدوده سنی و تفکیک جنسیتی می شود.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

کل دنبال‌کنندگان: با ضربه زدن بر روی این معیار، می‌توانید درباره روندهای بین دنبال‌کنندگان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. این اطلاعات شامل رشد (تعداد فالوورهایی که به دست آورده‌اید یا از دست داده‌اید)، مکان‌های برتر فالوورهای شما، محدوده سنی و زمان‌هایی که بیشتر در اینستاگرام فعال هستند، می شود. آخرین مورد کمک می‌کند تصمیم بگیرید که بهترین زمان برای پست کردن چه زمانی است!

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

محتوای که به اشتراک گذاشته‌اید: این بخش محتوایی را که پست کرده‌اید و در فید، استوری و ریلز شما نمایش داده شده برای بازه زمانی سفارشی در 90 روز گذشته نشان می دهد. اگر می‌خواهید همه پست‌های حسابتان را ببینید، می‌توانید زیر هر نوع محتوا ضربه بزنید تا به کتابخانه رسانه بروید.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

نکته: همچنین می‌توانید روی View insights در زیر پست‌های جداگانه ضربه بزنید یا روی استوری‌ها و ویدیوهای لایو اینستاگرام خود انگشت تان را به بالا بکشید تا اطلاعات آماری مربوط به آن قسمت از محتوا را مشاهده کنید.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات کریسمس

بهترین ابزار تولید محتوا در اینستاگرام

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام که به شما کمک می کند بازاریابی در این پلتفرم را آسان تر انجام دهید، بسیار زیادند. برنامه های مختلف و ابزارها حرفه ای قطعا به صرفه جویی در زمان و ایجاد محتوای با کیفیت بالاتر کمک می کند. در این مقاله، لیستی از ابزارهایی که می توانید برای ارتقای فعالیت خود در اینستا از آنها کمک بگیرید، معرفی کردیم!
اما اگر به دنبال بهترین ابزارها تولید محتوا دراینستاگرام هستید که همه امکانات را یکجا در اختیار شما قرار دهد، توصیه می کنیم حتما از برنامه طراحی پست و استوری آنلاین دومینگو استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین