با وجود تمام پیشرفت‌های انجام گرفته در تولید محتوای بازاریابی، کارت‌های ویزیت همچنان جزو محتواهای بدون جایگزین هستند. به نظر می رسد که هیچ نوع محتوای دیگری حتی پست و استوری اینستاگرام یا وب سایت ها جای آنها را نمی گیرد و نمی تواند تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات را داشته باشد.
اکثر مدیران، همیشه چند کارت ویزیت را در جیب خود دارند و هنگام دست دادن با مشتری احتمالی، کارت ها را به دست آنها می دهند. کارت‌ها برای تبلیغات در یک نمایشگاه، سمینار یا یک جلسه کاری مفید هستند.
کارت ویزیت بخشی از فرایند برندسازی است که بازاریابان برای شکست دادن رقبا انجام می دهند. کارت‌های جدید صرفاً اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس وب‌سایت و موارد دیگر را شامل نمی شوند، بلکه فناوری هوش مصنوعی با طراحی قالب های کارت ویزیت آنلاین حاوی کیوآر کد و لینک های تعاملی آنها را به طرح های چشمگیر تبدیل کرده و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات را چندین برابر کرده است.
اکنون طراحی کارت ویزیت با نرم افزارهای طراحی آنلاین رایگان برای هر کسب و کاری امکان پذیر است و آنها می توانند هر عنصری را در طراحی کارت ویزیت مانند رنگ، فونت، فضا، تصویر، لوگو و غیره را برای اینکه تاثیر مطلوبی روی مخاطب داشته باشد، ویرایش کنند.

8 دلیل برای تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات

کارت‌ ویزیت راهی برای بررسی کیفیت احتمالی محصولات یا خدمات یک کسب و کار است. اهمیت این محتوای بازاریابی همینجا آشکار می شود. بر اساس یک مطالعه، 72 درصد از مردم بر اساس کیفیت کارت ویزیت یک کسب و کار، تصمیم می گیرند که از محصولات یا خدمات آن استفاده کنند.
بنابراین بدیهی است که این کارت می تواند کسب و کار شما را به موفقیت برساند. اگر کارت به خوبی طراحی نشده باشد، دارای اندازه مناسب نباشد، بسیار نازک باشد و در کل طراحی آن نتواند مخاطبین را تحت تاثیر قرار دهد، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.
علاوه بر این، دلایل زیادی وجود دارد که تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات را اثبات می کند. بیایید با ۸ دلیل مهم آشنا شویم:

01. سهولت در دادن اطلاعات تماس

مهمترین دلیلی که کارت‌های ویزیت هنوز در بازاریابی موثر هستند این است که اطلاعات تماس را به راحتی ارائه می‌دهند. داشتن اطلاعات تماس یک کسب و کار برای مشتریان حیاتی است. تمام اطلاعات تماس شما مانند آدرس سایت، آدرس پیج اینستا و شماره تلفن در کارت موجود است. گیرنده می تواند کارت را به راحتی در کیف پول یا کشوی میز خود قرار دهد. بنابراین، این کارت ها برای یافتن سریع جزئیات یک کسب و کار مفید هستند.
نکته تخصصی: اگر می خواهید خودتان کارت ویزیت بسازید دقت کنید که تمام اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، شماره موبایل، آدرس سایت و آدرس پیج اینستاگرام با فونتی خوانا و واضح در کارت نوشته شده باشد. قالب های آماده کارت ویزیت ساز آنلاین دومینگو به شما کمک می کند که به راحتی یک کارت ویزیت حرفه ای طراحی کنید که اطلاعات تماس تان را با مخاطب به اشتراک می گذارد. فقط باید یکی از قالب ها را انتخاب کنید و اطلاعات خودتان را جایگزین کنید.

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

02. برقراری ارتباط شخصی با مخاطب

هنگام تحویل کارت ویزیت، مشتریان فقط اطلاعات تماس را دریافت نمی کنند. ارتباط های زیادی با ارائه این کارت ها شکل گرفته است. هر دو طرف تشکر می کنند و با یکدیگر تعامل برقرار می کنند.
علاوه بر این، آنها زمان خوبی را در حین صحبت سپری می کنند و به خوبی با شما و کسب و کارتان آشنا می شوند. اطلاعات تماس از طریق کارت در یک محیط دوستانه به اشتراک گذاشته می شود و این صمیمیت به ایجاد رابطه مثبت با مشتری کمک می کند که تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات را نشان می دهد.
با این حال، فراموش نکنید که کیفیت کارت ها مهم است. درست است که برقراری ارتباط در به اشتراک گذاری کارت ها ضروری است، کیفیت بالا و طراحی حرفه ای، موجب می شود مشتریان شما را به خاطر بسپارند.
اگر از قالب های آماده برنامه ساخت کارت ویزیت دومینگو استفاده کنید می توانید مطمئن باشید که کارت‌های شما ارزش سرمایه‌گذاری برای چاپ روی متریال باکیفیت را دارند.

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

03.  تاثیرگذاری سریع برای اولین بار

هر کسب و کاری که به طور جدی شروع به کار می کند باید به مشتریان هدف خود توجه کند. به دلیل مشغله های بسیار زیاد، دامنه توجه مردم در حال افزایش است. بنابراین، اولین تاثیر فوری بر روی مخاطب هدف بسیار ضروری‌تر می‌شود.
طراحی کارت ویزیت جذاب و حرفه ای، توجه مخاطب را به خود جلب می کند و تصویر مطلوبی از یک کسب و کار ایجاد می کند. لوگوی برند، جزئیات تماس که با سلیقه نمایش داده می شود، استفاده از رنگ های برند و فونت مناسب مطمئناً ظاهری حرفه ای به کارت می بخشد و باعث می شود یک برند برای مشتریان قابل تشخیص باش

04. مناسب در برخی فرهنگ ها

در برخی فرهنگ ها، کارت ویزیت جایگاه برجسته ای دارد. برای آنها، کارت ها بخشی از تشریفات تجاری است. به عنوان مثال، اگر در هنگ کنگ تجارت می کنید، زمانی که شخصی کارت را به شما می دهد، باید کارت ویزیت خود را در ازای آن ارائه دهید. اگر کارت خود را به اشتراک نگذارید مطمئنا آن مشتری را از دست خواهید داد.
به طور مشابه، در ژاپن، مشتریان کیفیت کاغذ کارت شما را می بینند تا قضاوت کنند که شما چقدر به کسب و کار خود اهمیت می دهید و آن را چطور اداره می کنید. بنابراین، مثل نمونه قالب های آماده زیر هنگام ساخت کارت ویزیت ، مهم است که طرح لوگوی شما در یک طرف به طور واضح نمایش داده شود. این آرم و جزئیات تماس دلایلی هستند که شما کارت را برای آن طراحی کردید.

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

برای مشاهده و ویرایش همه قالب های کارت ویزیت کلیک کنید.

05. تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات مستقیم

کارت ویزیت سفارشی مدرن یک ابزار بازاریابی مستقیم است. در حالی که بهینه‌سازی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و سایر روش‌های بازاریابی منجر به جذب مشتری و مشتریان بالقوه می‌شود، کارت‌های ویزیت همچنان مؤثرتر هستند. این تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات مستقیم به دلیل ملاقات حضوری است که با به اشتراک گذاری کارت ها انجام می شود.
وقتی در هر جایی از جمله در سالن‌های فرودگاه و کنفرانس‌های صنعتی با یک مشتری بالقوه مواجه شدید، فقط کارت خود را به آنها بدهید. حتما چند کارت همیشه در جیب خود داشته باشید تا مستقیماً در هر کجا که لازم دیدید، آنها را به مشتریان بدهید.

06. تبلیغات دهان به دهان خدمات و محصولات کسب و کار

در کارت ویزیت باید ذکر شود که شما یا کسب و کارتان چه مهارت هایی دارید. دادن نام شرکت و اطلاعات تماس کافی نیست. اگر کارت شما به گیرنده اطلاع دهد که چه مهارت هایی دارید، شخص دریافت کننده می تواند کسب و کار و مهارت های شما را به فردی که به دنبال آن دسته از مهارت ها است ارجاع دهد. 
البته تنها زمانی می توانید از تبلیغات دهان به دهان با کارت ویزیت مطمئن باشید که طراحی کارت شما به اندازه کافی خوب باشد تا مخاطبین را ترغیب کند. برای اطمینان از کارامد بودن طراحی کارت ویزیت، می توانید از خدمات طراحی آنلاین و رایگان دومینگو استفاده کنید تا بتوانید تأثیر مطلوبی روی گیرندگان بگذارید.
در تمام قالب های آماده دومینگو از عناصری مانند رنگ ها، متن، تصاویر و لوگوها عاقلانه استفاده شده تا بتوانید پیام برند تان را به طور موثر منتقل کنید. اگر گیرنده کارت تحت تأثیر قرار گیرد، شانس شما برای ترغیب آنها به تبلیغ برای شما بیشتر می شود.

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

07. اعتمادسازی مهمترین تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات

به دلیل فضای رقابتی بازار، مشتریان باید به یک شرکت و محصولات آن اعتماد داشته باشند تا از آن خرید کنند. کارت‌های ویزیت می‌توانند تا حدودی این کمبود اعتماد را برطرف کنند.
از آنجایی که هنگام اشتراک‌گذاری کارت‌ها، مکالمات صمیمانه ای رد و بدل می‌شود، به اعتمادسازی کمک می‌کند. برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای که بتواند اعتماد مخاطب را جلب کند باید بدانید که چگونه از رنگ ها، فونت ها، لوگو و غیره استفاده کنید. طراحی کارتی که زیبا و جذاب به نظر می رسد، به خوبی برای کسب و کار جلب توجه می کند.

08. تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات و بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای برای بیشتر مشاغل به صورت مجازی در دنیای دیجیتال امروزی اتفاق می افتند که به گسترش شبکه ای کسب و کار ها کمک شایانی کرده است. شما می توانید به سرعت با صدها نفر از طریق ایمیل و پیج اینستا و غیره تماس مجازی برقرار کنید.
اما این روش، فرصت ملاقات شخصی با مشتریان را از بین می برد. هیچ جایگزینی برای شبکه سازی رو در رو که از قدیم روش مرسوم ثابت شده برای ایجاد روابط بوده، وجود ندارد.
کارت ویزیت نقش بسزایی در ایجاد چنین فرصت هایی دارد. این ابزار بازاریابی به دلیل قدرت شبکه سازی شخصی به افزایش فروش کمک می کنند. به یاد داشته باشید که با یک استراتژی قوی، کسب و کار شما می تواند یک هویت برند واقعی ایجاد کند و کارت ویزیت کمک قابل توجهی به ایجاد زنجیره ای از روابط شخصی می کند.

 

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

 

بهترین نرم افزار طراحی کارت ویزیت برای کامپیوتر

تا اینجا با دلایل تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات برای مشاغل در هر مقیاسی آشنا شدید. اگر مشاغل بخواهند از قدرت کارت ویزیت برای رشد خود استفاده کنند، باید به دنبال ایده های طراحی عالی برای ساخت کارت ویزیت خود باشند.
دومینگو، یک کارت ویزیت ساز آنلاین و رایگان است که ده‌ها قالب آماده خلاقانه برای طراحی هیجان‌انگیز در اختیار شما قرار می‌دهد.این ابزار طراحی آنلاین در کمک به کسب و کارها برای ایجاد هویت برند تخصص دارد. به‌عنوان یک ابزار طراحی آنلاین می تواند همه نیازهای برندسازی، از طراحی کارت ویزیت گرفته تا بنر تبلیغاتی محصولات و غیره کمک کند.
 حتی می‌توانید برای حرفه‌ای تر شدن کسب‌وکار تان در فضای آنلاین با این ابزار همه کاره، پست و استوری اینستا طراحی کنید. بعلاوه، ساخت انواع کارت‌های ویزیت نیز سریع، ساده و مقرون به صرفه است.

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

با استفاده از کتابخانه بزرگی از قالب های تمام رنگی که امکان فیلتر کردن انها در صنایع مختلف مانند فناوری، ساخت و ساز و پزشکی، وجود دارد به راحتی می توانید کارت ویزیت خود را طراحی کنید و تاثیر آن را در تبلیغات ببینید. 
چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه یک شرکت بزرگتر با صد کارمند باشید نیاز به طراحی کارت حرفه ای دارید. در کارت ویزیت ساز آنلاین دومینگو، گزینه های متنوعی برای رفع نیازهای شما دارد و یک ابزار مقرون به صرفه برای ساخت کارت ویزیت همه مشاغل است.

چگونه کارت ویزیت خود را بسازیم؟

1.    بین طراحی کارت ویزیت خود با استفاده از قالب های آماده که به راحتی قابل ویرایش است یا طراحی کارت خود از ابتدا یکی را انتخاب کنید.

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

2.    طراحی خود را با افزودن متن، آپلود تصاویر و طراحی یک کارت منطبق سفارشی کنید

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

3.    فرمت مورد نظرتان را انتخاب کرده و کارت ویزیت را دانلود کنید.

8 دلیل اهمیت و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات کسب و کار

جمع بندی

کارت ویزیت ها اهمیت خود را در دنیای مجازی امروز حفظ کرده اند و تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات بر هیچ بازاریابی پوشیده نیست. کارت ها به ایجاد یک رابطه شخصی صمیمی با مشتریان کمک می کند. این یک ابزار بازاریابی برای اعتماد سازی، ایجاد نام تجاری و انتقال پیام به مشتریان بالقوه است. این محتوای قدرتمند، بدون شک ابزارهای بازاریابی عالی هستند به شرطی که آنها را به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی کلی خود در نظر بگیرید.
همین امروز ساخت کارت ویزیت خود را با دومینگو شروع کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین