کسب و کار شما هر چقدر هم که محصولات یا خدمات باکیفیتی داشته باشید، بدون تبلیغات و بازاریابی، فروش بالایی نخواهد داشت مگر اینکه پیام خود را به افراد مناسب برسانید. شما باید با روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برندتان را به مشتریان بالقوه که هدفمند انتخاب شده اند، بشناسانید و مطمئن شوید که آن مشتریان جدید برند، محصولات و خدمات شما را به خاطر بسپارند تا برای اطلاعات بیشتر بازگردند و کسب و کار شما را به دوستان و همکاران خود توصیه کنند.
این روزها اساساً دو نوع بازاریابی وجود دارد:
•    بازاریابی دیجیتال یا آنلاین؛ که شامل تبلیغات دروب سایت، وبلاگ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی می شود
•    بازاریابی آفلاین یا چاپی؛ به این معنی که کسب و کار خود را با محتوای بازاریابی چاپی مانند  کارت ویزیت،  پوستر و بنر تبلیغاتی،  تقویم و  بروشور تبلیغ کنید.
در این مقاله 12 نوع محتوای بازاریابی آفلاین و آنلاین که می توانید برای فروش بیشتر از آنها کمک بگیرید به شما معرفی می کنیم. 

 

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

 

1. طراحی کارت ویزیت

کارت‌های ویزیت هنوز هم در بیشتر جلسات تجاری اهمیت زیادی دارند. اگر کارت ویزیت ندارید، برند شما بسیار غیرحرفه ای به نظر می رسد. پس هرچه سریعتر شروع به ساخت کارت ویزیت رایگان برای برند خود کنید.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

انواع بیزینس کارت نسبت به محتوای تبلیغاتی دیجیتال مزایای زیادی دارند. مهمترین مزیت این روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند این است که برای تبلیغ با آنها نیازی به اینترنت ندارید! همیشه از یک طرح حرفه ای استفاده کنید و کارت های خود را توسط یک انتشارات معتبر روی کاغذی با کیفیت بالا چاپ کنید. 
همه جا چند نمونه از کارت ویزیت تان را با خود حمل کنید و هر زمان که فرصت دارید آنها را به دست مشتریان برسانید. 
در جلسات مختلف، همیشه کارت را مبادله کنید. به این ترتیب اشتیاق واقعی خود را به طرف مقابل نشان می‌دهید و مطمئن می شوید که اطلاعات تماس شما را برای پیگیری بعدی در اختیار دارد.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

با قالب های آماده کارت ویزیت دومینگو به راحتی می توانید کارت ویزیت حرفه ای خود را رایگان طراحی کنید.

2. طراحی سربرگ

شاید طراحی سربرگ‌ها یک روش قدیمی بازاریابی به نظر برسند، اما هر مکاتبه‌ای که ارسال می‌کنید باید روی کاغذ با سربرگ باشد. چرا؟ از آنجایی که حرفه ای تر به نظر می رسد و می تواند برند، تصویر شرکت و ارزش های شرکت شما را به اشتراک یگذارد. یک سربرگ ساده و تمیز تنها با آرم، نام شرکت و جزئیات تماس اصلی بهترین انتخاب است.

3. طراحی بوکلت، موثرترین روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند

بوکلت ها می توانند در جلساتی که با مشتریان بالقوه دارید نشان دهنده اعتبار و تخصص شما باشند. آنها همچنین نشان می دهند که شما به کار، محصولات و خدمات خود اهمیت دهید و ارزش زیادی برای کارتان قائل هستید. 
دادن بوکلت به افراد حاضدر جلسه فرصت دیگری برای برندسازی فراهم می کند و به جلب اعتماد آنها نیز کمک می کند. در محیط رقابتی کسب و کار امروزی، ارزش دارد از هر فرصتی برای متمایز کردن برند خود از سایرین استفاده کنید، و بوکلت هایی که شیک، زیبا، طراحی شده و چاپ شده یکی از بهترین روش های بازاریابی و تبلیغات است.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

اگر بودجه کافی برای طراحی بوکلت توسط طراحان حرفه ای را ندارید نگران نباش به راحتی می توانید از قالب های آماده بوکلت دومینگو کمک بگیرید تا به سرعت و کاملا رایگان آنها را طراحی کنید.

4. طراحی بروشور بهترین روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند

بروشورها به‌عنوان ابزار بازاریابی مزایای زیادی دارند که نمی‌دانیم برای توصیف آن‌ها از کجا شروع کنیم. برای شروع، باید بگوییم آنها از نظر بصری جذاب هستند و – برای مثال، با استفاده از ترکیبی از متن، عکس، اینفوگرافیک، نمودار، جدول و چارت – می‌توانند اطلاعات دقیق زیادی را در یک فضای کوچک با مخاطبین به اشتراک بگذارند. 
بروشورها ارزان هستند و می توان آنها را به راحتی حمل و نگهداری کرد و هر کجا که نیاز است توزیع کرد. از این محتوای بازاریابی به خوبی در نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها و جلسات بزرگتر، برای اطلاع رسانی درباره ماموریت و داستان برند یا تاریخچه فعالیت خودتان و همچنین بازاریابی مستقیم از طریق پست استفاده کنید. آنها را می توان در اتاق های انتظار و میز پذیرش نیز قرارداد تا مراجعین در زمان انتظار مطالعه کنند.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

قالب های آماده بروشور دومینگو بهترین روش برای طراحی این محتوای بازاریابی هستند. همین امروز می توانید بروشور رایگان خود را بسازید.

5. طراحی کاتالوگ، روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای برندهای معتبر

کاتالوگ ها نشان دهنده بازگشت سرمایه قابل توجهی هستند. بر اساس مطالعه اخیر به نقل از  هاروارد بیزینس ریویو ، کاتالوگ ها می توانند روی افزایش درخواست های تجاری تا 175 درصد موثر باشند و فروش را تقریباً 50 درصد در مقایسه با کمپین های ایمیل افزایش دهند. 
همین مطالعه نشان داد که افراد تمایل بیشتری به مرور و نگهداری کاتالوگ‌ها در دوره‌های زمانی طولانی دارند که منجر به خریدهای متعدد می‌شود، در حالی که ایمیل‌ها و تبلیغات آنلاین محصولات را در وب‌سایت ها یا شبکه های اجتماعی به سرعت فراموش می کنند. 
اما مزایای استفاده از کاتالوگ محصول در بازاریابی شما به همین جا ختم نمی شود: 
•    آنها اعتبار برند شما را افزایش می دهند، 
•    ترافیک وب را هدایت می کنند، 
•    مشتریان جدید را به قیف فروش جذب می کنند، 
•    وفاداری مصرف کننده و حمایت از برند را تشویق می کنند 
•    برای ماه ها و حتی سال های آینده، به افزایش فروش شما کمک می کنند.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

خوشبختانه با وجود کاتالوگ ساز آنلاین دومینگو که قالب های آماده کاتالوگ را به زبان فارسی برای شما طراحی کرده دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای ساخت کاتالوگ نیست. شما می تواتید با چند کلیک ساده و استفاده از ابزارهای ویرایشی دومینگو، متن و تصاویر خود را ر قالب های آماده کاتالوگ جایگزین کرده و محتوای بازاریابی تان را سریع و رایگان بسازید.

6. طراحی پست اینستاگرام روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند و ارزان

پست اینستا این روزها به یکی از ابزارهای بسیار محبوب برای تبلیغ محصولات، دعوت به رویدادها، آموزش نحوه کار با محصول و موارد دیگر تبدیل شده است. 
از پست اینستاگرام می توان برای تبليغات و بازاریابی هر نوع کسب کاری استفاده کرد. از آنجایی که برندها می توانند اطلاعات اضافی و تبلیغات را رایگان در اینستاگرام منتشر کنند و شخصی سازی و هدف گذاری آن نیز آسان و ارزان است، به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی عالی شناخته می شوند. 

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

شما می توانید از قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو کمک بگیرید و پست های تبلیغاتی خیره کننده ای طراحی کنید که به راحتی توجه آنها را به خود جلب می کند.

7. طراحی تراکت

بسیاری از مشتریان به جای بازاریابی و تبلیغات آنلاین به محتوای بازاریابی چاپی بیشتر اعتماد می کنند. اگرچه بازاریابی آنلاین روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند، اما مخاطبین زیادی احساس می کنند تحت تأثیر آنها قرار نمی گیرند. برخی از مطالعات پدیده‌ای به نام «کوری آگهی» را توصیف می‌کنند که در آن مغز مصرف‌کننده به سادگی تبلیغات آنلاین را نادیده می‌گیرد. اما یک  مطالعه اخیر  توسط انجمن داده و بازاریابی نشان داد که نزدیک به 60٪ از دریافت کنندگان تراکت،  فلایر و سایر محتوای بازاریابی چاپی به خوبی آنها را به یاد می آورند. 
درصد بالایی از آنها، حتی تراکت ها یا بروشورها را نگه می‌دارند یا مثلاً روی یخچال یا تابلوی اعلانات آپارتمان قرار می دهند تا همیشه به آن دسترسی داشته باشند.
همچنین اگر دیگران به این روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند علاقه‌مند باشند می توانند آنها را ببینند. مطالعات بازاریابی روان‌شناختی نشان می‌دهد که افراد با محتواب بازاریابی فیزیکی و چاپی بیشتر درگیر شوند و نسبت به تبلیغات آنلاین بیشتر به آنها واکنش نشان می دهند.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

تراکت را می توان به شکل های مختلفی طراحی کرد. در دومینگو می توانید نمونه قالب های آماده تراکت سیاه ووسفید، افقی و عمودی را مشاهده کنید و هر کدام را که تمایل داشتید یه دلخواه خودتان سفارشی کنید.

8. طراحی لیفلت

لیفلت یکی از انواع محتوای بازاریابی است که می توانید به مخاطبین بدهید تا در اوقات فراغت خود بخوانند و با برند شما آشنا شوند. اگر لیفلت، طراحی شیک و باکلاسی داشته باشند، پیام مناسب برند شما را به مخاطبان هدف تان منتقل می کند. 
البته، یک لیلفت حرفه ای که با قالب های آماده دومینگو ساخته شده می تواند بازاریابی گسترده ای برای شما انجام دهد و حتی با سرمایه گذاران بالقوه جدید به اشتراک گذاشته شود، دیده شود و خوانده شود.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

برای مشاهده و ویرایش همه قالبهای آماده لیفلت دومینگو کلیک کنید.

9. طراحی فلایر

با طراحی فلایر می توانید قدرت و عملکرد محصولات، خدمات یا سایر پیشنهادات کسب و کار تان را با مخاطبین به اشتراک بگذارید. اگر قدرت جذاب داستان سرایی را با اطلاعات دقیق و قانع کننده، ترکیب کنید یک قدم فراتر از سایر رقبا عمل خواهید کرد. چاپ فلایر یا تراکت می تواند یک ابزار بازاریابی موثر باشد که در بسیاری از سطوح استراتژی بازاریابی شما و در تمام مراحل تبلیغات به جذب مصرف کننده منجر می شود.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

تراکت ساز آنلاین دومینگو دارای قالب های آماده بسیار متنوعی است که می توانید از آنها برای طراحی فلایر تبلیغاتی کمک بگیرید. 

10. طراحی استوری اینستاگرام روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند و محبوب

استوری های رنگارنگ، جذاب، آموزنده، و متقاعدکننده، به راهی عالی و کارآمد برای تبلیغ کسب و کار شما و دریافت سفارشات جدید تبدیل شده اند.
استوری های تبلیغاتی به طور قابل توجهی محبوب شده اند زیرا راحتی ارزان و آسان برای تبليغات هستند و طراحی انتشار آنها نیاز به زمان زیادی ندارد. 
با کمک قالب های آماده استوری ساز آنلاین دومینگو شما هم می توانید به راحتی از این روش بازاریابی بسیار موثر استفاده کنید و فروش خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

11. طراحی بنر تبلیغاتی

در بین تمام مواد محتواهای تبلیغاتی و بازاریابی، پوسترها از موثرترین و در عین حال کم استفاده ترین آنها هستند. معمولا از آنها فقط  در وب سایت ها استفاده می شود. اما شنا می توانید پوسترهایی در اندازه های مختلف طراحی کنید تا به صورت مست یا استوری اینستاگرام، بنر تبلیغاتی تلگرام، بنر تبلیغاتی ایتا و سایر شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار دهید.
این روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند از نظر بصری چشمگیر هستند و می توانند پیام بازاریابی قدرتمندی را در کسری از ثانیه به مخاطب منتقل کنند. در مقایسه با تبلیغات چاپی در روزنامه ها و مجلات، طراحی پوستر تبلیغاتی نیز ارزان است و به کمک قالب های آماده بنر ساز آنلاین دومینکو به راحتی امکان پذیر است.

12 روش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش

12. ارسال پیامک و ایمیل تبلیغاتی

یک راه غالباً نادیده گرفته شده اما بسیار مؤثر برای تبلیغ نام تجاری و به یاد ماندنی کردن کسب‌وکارتان، و تبلیغ تصویر شرکت و ارسال پیام‌های بازاریابی، از طریق ارسال پیامک و ایمیل تبلیغاتی است. 
شما می توانید پیامک های تبلیغاتی را در مدت کوتاهی برای طیف وسیعی از مخاطبین ارسال کنید. بازاریابی ایمیلی هم اگر به پایگاه داده بسیار گسترده ای دسترسی داشته باشید می تواند در افزایش فروش شما موثر باشد.

طراحی انواع محتوای بازاریابی با دومینگو

تعداد کمی از کسب و کارها از همه روش های بازاریابی و تبلیغات قدرتمند به طور همزمان استفاده می کنند. اما با مطالعه این مقاله می توانید که هر کدام را که کسب و کار و بازاریابی شما به آن نیاز دارد، انتخاب کنید.
در نهایت، شما باید مجموعه‌ای از محتواهای بازاریابی و تبلیغات اختصاصی ایجاد کنید که در خدمت اهداف فعلی شما باشد و آماده باشید تا با رشد کسب‌وکارتان و تمرکز کمپین‌های بازاریابی تان را تغییر داده و آنها را با اهداف جدیدی تطبیق دهید. 
اما استراتژی شما هر چه که باشد، مطمئنا به یک ابزار طراحی آنلاین نیاز خواهید داشت. نرم افزار دومینگو بهترین دستیار شما برای ساخت انواع محتوای بازاریابی از کارت ویزیت گرفته تا بروشور، فلایر و پست و استوری اینستاگرام خواهد بود.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین