برای اینکه محتوای خود را به بهترین نحو در اینستاگرام منتشر کرده و فالوورهای مناسب برای برند خود پیدا کنید، باید بدانید چه محتوایی بیشتر برای کاربران جذاب است و از قالب حرفه ای پست اینستاگرام برای تولید محتوای جذاب با این موضوعات استفاده کنید. در این مقاله 10 موضوع برتر در اینستاگرام را که بیشترین لایک و کامنت را از فالوورها دریافت کردند به شما معرفی می‌کنیم.
البته این لیست محدود به همین ۱۰ موضوع نیست، مخاطبین به موضوعات بسیار متنوعی علاقه مند هستند. مثلا می‌توان موضوعات پزشکی و بهداشت را به عنوان دسته بندی های باقی مانده مطرح کرد.
اما اگر به دنبال راهی آسان برای فروش محصولات خود هستید، بهتر است با لیست محتواهای برتر که مخاطبین بیشتر با آنها ارتباط برقرار می‌کنند، آشنا باشید.

 

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

 

پرطرفدارترین قالب های حرفه ای پست اینستاگرام 

با توجه به اینکه استفاده از رسانه های اجتماعی به طور قابل توجهی رشد کرده است و حدود 4.48 میلیارد نفر از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده می‌کنند، اگر این کار به درستی انجام شود، می‌تواند به کسب درآمد، تبلیغ محصولات و کسب محبوبیت برندتان کمک کند. اگر قصد دارید از یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید، قطعا اینستاگرام بهترین انتخاب شما خواهد بود .
روزهایی که تنها برندهای بزرگی مانند نایک و گوپرو می‌توانستند از اینستاگرام درآمدزایی کنند، گذشته است. اکنون اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، به یک ابزار فروش قدرتمند برای برندها، اینفلوئنسرها، فریلنسرها، تولیدکنندگان و غیره تبدیل شده است که با استفاده از قالب حرفه ای پست اینستاگرام می‌توانند توجه مشتریان بالقوه را به سمت برند خود جلب کنند.

1. پست اینستاگرامی سفر

حوزه سفر یکی از بزرگترین کسب و کارهای جهان است. مسافران مدرن نه تنها عاشق سفر هستند، بلکه می‌خواهند تجربیات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. 
فقط تصور کنید: 60 درصد از مسافران (و 97 درصد از مسافران نسل جدید) عکس های سفر خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، 87 درصد از رسانه های اجتماعی برای الهام گرفتن از سفر استفاده می‌کنند ، 40 درصد از مصرف کنندگان زیر 33 سال هنگام انتخاب مکان مناسب براب تعطیلات ، «پست های اینستاگرام» را چک می‌کنند تا مقصد احتمالی بعدی را در اولویت قرار دهند. 
به عبارت دیگر، اینستاگرام فرصت های بیشتری را برای آژانس های مسافرتی ارائه می‌دهد. اگر تورهای گردشی و تفریحی برگزار می‌کنید، راه های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد. 
به عنوان مثال این قالب حرفه ای پست اینستاگرام سفر را در نظر بگیریم.

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

در این قالب می‌توانید عکس‌های مقصد، امکانات و مکان های دنی تور گردشگری تان را به اشتراک بگذارید.
با یک فید منسجم و چشم نواز اینستاگرام، شکی نیست که می‌توانید توجه مخاطبین را جلب کنید. اگر بدانید چگونه عکس های زیبایی بگیرید، می‌توانید برای کسب درآمد از آژانس مسافری تان، در اینستا تبلیغ کنید.

2. قالب حرفه ای پست اینستاگرام آرایشی و بهداشتی

رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر صنعت زیبایی دارند: امروزه 65 درصد از نوجوانان محصولات زیبایی را از طریق رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسرها کشف و خریداری می‌کنند، بنابراین جای تعجب نیست که 96 درصد از برندهای زیبایی در اینستاگرام حضور دارند.
کاربران مدرن قبل از تصمیم گیری برای خرید، آموزش های زیبایی، هک های آرایش و بررسی محصول را جستجو می‌کنند. بنابراین، برندهای فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی راه‌های زیادی را برای برندها و اینفلوئنسرها ارائه می‌کنند تا در مورد محصولات خود اطلاعات پخش کنند، با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنند و فروش تجارت الکترونیک را افزایش دهند.
قالب های بسیار متنوعی برای کمک به برندهای فروش محصولات آرایشی و بهداشتی طراحی شده که هرکدام را می‌توان به راحتی با افزودن یک یا چند عکس محصول و متن های تبلیغاتی ویرایش کرد.
چند نمونه از این قالبها را در ادامه می‌بینید:

قالب پست اینستاگرام آرایشی و بهداشتی

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

قالب حرفه ای پست اینستاگرام محصولات آرایشی و بهداشتی

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

3. مد

اینستاگرام به عنوان یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس، به ابزاری قدرتمند برای طراحان، ویراستاران مد و وبلاگ‌نویسان مشهور جهان تبدیل شده است تا صنعت مد را به سطح بعدی برساند. مردم از این پلت فرم برای کشف محصولات جدید، پیروی از روندهای جدید مد و الهام گرفتن از مد استفاده می‌کنند. علاوه بر این، جایگاه مد روز به روز محبوب‌تر می‌شود: طبق آمار Statista ، انتظار می‌رود درآمد در بخش مد در سال 2021 به 689884 میلیون دلار برسد.
با توجه به اینکه محبوبیت برندهای مد در حال افزایش است، جای تعجب نیست که برندهای مختلف از قالب های حرفه ای پست اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. 
شما نیز می‌توانید از قالب های زیر برای جلب توجه مخاطبین و افزایش فروش خود استفاده کنید:

پست اینستاگرام لباس

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

پست اینستاگرام پوشاک مردانه

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

4. پست اینستاگرامی سلامت و تناسب اندام

امروزه مردم نگران سلامتی خود هستند به همین دلیل است که هر چیزی مرتبط با لاغری، رژیم غذایی، ورزش و تناسب اندام در حال رونق است: کل درآمد آن در سال 2018 به 94 میلیارد دلار رسید . وقتی صحبت از اینستاگرام به میان می‌آید، کاربران به دنبال محصولات، تمرینات و ابزارهای سلامتی و تناسب اندام هستند. بنابراین، این حوزه نیز راه عالی دیگری برای تبلیغ محصولات و خدمات و در نتیجه کسب درآمد در این پلتفرم است.
برندهایی که در این حوزه مشغول هستند فقط پست های تبلیغاتی منتشر نمی کنند، بلکه نکات مفیدی را برای رسیدن به اوج عملکرد ورزشی به اشتراک می‌گذارند که تخصص آنها را اثبات کرده و در واقع برای تبلیغ دستگاه‌ها یا محصولات ورزشی و جذب مشتریان جدید به آنها کمک می‌کند. 
برای  تمام برندهایی که در حوره تناسب اندام فعالیت می‌کنند، بازاریابی اینستاگرام راهی عالی برای رشد پایگاه مشتریان است. برندها با طراحی پست های جذاب با استفاده از قالب حرفه ای پست اینستاگرام می‌توانند به طرفداران خود این فرصت را بدهند تا با محصولات و خدمات آنها آشنا شوند و نکات زیادی را یاد بگیرند که برای سلامتس شان مفید است. 
انتشار پست های تخفیف ویژه در این حوزه بسیار محبوب است. یک نمونه از این قالب های حرفه ای پست اینستاگرام را که برای برندهای ورزشی و تناسب اندام طراحی شده در ادامه می‌بینید:

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

اینکه صنعت تناسب اندام در اینستاگرام در حال رونق است، غیر قابل انکار است بنابراین این پلتفرم به همه کاربران فرصتی برای کسب درآمد می‌دهد: از فروش برنامه‌ها و تجهیزات تناسب اندام گرفته تا تبلیغ خدمات لاغری و رژیم غذایی.
شما نیز می‌توانید با کمک گرفتن از قالب های حرفه ای پست اینستاگرام دومینگو از این فرصت به نفع خودتان استفاده کنید:

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

5. پست اینستاگرامی انگیزشی و سبک زندگی

باور کنید یا نه، ما عاشق صحبت در مورد خود هستیم: 80 درصد از پست های رسانه های اجتماعی به زندگی، افکار و نظرات ما اختصاص دارد. این در طبیعت ماست که زندگی خود را با افراد دیگر مقایسه کنیم، بنابراین جای تعجب نیست که یک کاربر متوسط اینستاگرام روزانه 53 دقیقه را در این پلتفرم صرف کند.
این چه معنایی برای شما دارد؟ مشخص است شما می‌توانید با انتشار پست های انگیزشی و سبک زندگی، توجه این دسته از مخاطبین را به خود جلب کنید.

6. قالب پست اینستاگرام فرزندپروری

والدین مدرن بیش از هر زمان دیگری در شبکه های اجتماعی فعال هستند. بر اساس اینستاگرام بیزینس ، 68 درصد از مادران نسل جدید روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند، مادران مسن تر هر روز شش بار اینستاگرام را چک می‌کنند و 78 درصد از مادران پس از دیدن محتوای الهام بخش در اینستاگرام اقدام می‌کنند. علاوه بر این، پدران نیز در این پلتفرم فعال هستند: تقریباً نیمی از پدران پیج های مربوط به تربیت فرزندان را دنبال می‌کنند و 69٪ از محتوایی که می‌بینند استفاده می‌کنند.
به زبان ساده، جایگاه پست های مربوط به ترتیب فرزندان در حال افزایش محبوبیت است. برای والدین، این به معنای فرصتی عالی برای ارتباط با مادران و پدران دیگر، به اشتراک گذاشتن نکات فرزندپروری و کسب درآمد در اینستاگرام است.

7. پست اینستاگرامی راه اندازی استارتاپ

امروزه افراد فرصت های تجاری مختلفی را در اختیار دارند. کسب درآمد آنلاین یا راه اندازی کسب و کار خانگی آسان تر از همیشه شده است. بنابراین، مردم به دنبال نکات، ترفندها، هک‌ها و روش‌های ساده تر برای راه اندازی کسب و کار جد یا استارتاپ هستند. آنها پست های کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای موفق را دنبال می‌کنند تا از آنها الهام بگیرند.
اگر شما هم تجربه ای در راه اندازی یک کسب و کار جدید دارید می‌توانید با انتشار پست های آموزشی، یا ایده‌ها و شکست‌های استارت‌آپی تان، کسب و کارتان را نیز تبلیغ کنید ، ایده اصلی این است که نکات و ترفندهای ارزشمندی را در مورد نحوه کسب درآمد به اشتراک بگذارید. 
ارسال تصاویر با کیفیت بالا از فعالیت کسب و کارتان یا پست های متنی درباره مشکلاتی که با آنها مواجه شدید، می‌تواند ایده های فوق العاده ای باشد. 
حتی، می‌توانید از عکس‌های مربوط به پشت صحنخ کسب‌وکارتان در محتوای بازاریابی خود برای جلب توجه فالوورها و به اشتراک گذاشتن نظرات تخصصی خودتان در مورد موضوعات خاص استفاده کنید.

8. قالب حرفه ای پست اینستاگرام موسیقی

بیشتر مردم به موسیقی علاقه دارند و 20 درصد از مردم ادعا می‌کنند که موسیقی می‌تواند به معنای واقعی کلمه سرگرمی جذابی برای آنها باشد. بنابراین، مردم عاشق گوش دادن به موسیقی و نواختن آلات موسیقی هستند. 
آریانا گرانده (167 متر)، سلنا گومز (161 متر) و بیانسه (135 متر) در میان 10 اکانت برتر اینستاگرام با بیشترین فالوور هستند. با محبوبیت صنعت موسیقی، راه‌های زیادی برای کسب درآمد از پیج اینستاگرام برای هنرمندان اهل موسیقی وجود دارد.
مثلا قالب حرفه ای پست اینستاگرام زیر به شما کمک می‌کند ابزار موسیقی خود را تبلیغ کنید:

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

9. قالب حرفه ای پست اینستاگرام عکاسی

به عنوان یک ابزار به اشتراک گذاری عکس، جای تعجب نیست که پیج های عکاسی در اینستا بسیار محبوب باشند. امروزه کاربران روزانه 95 میلیون عکس و ویدیو آپلود می‌کنند . چه یک برند باشید و چه اینفلوئنسر، برای ایجاد یک فید اینستاگرام منسجم و در نتیجه متمایز شدن از سایرین، باید عکس های چشم نوازی بگیرید. بنابراین، صنعت عکاسی در این پلتفرم بسیار محبوب (و سودآور) است.
پس اگر در عکاسی با تجربه هستید، می‌توانید از اینستاگرام برای تبلیغ آموزش های خود استفاده کنید:

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

10. پست اینستاگرامی غذا

حقیقت غیرقابل انکار این است که غذا عنصر مهمی از زندگی ماست. اکثر مردم وسواس زیادی به غذا دارند و نیمی از جوانان از "غذا" به عنوان سرگرمی و تفریح یاد می‌کنند.
اینستاگرام صنعت غذا را تحت تأثیر قرار داده است، بنابراین مکان مناسبی برای وبلاگ نویسان، رستوران‌ها و سرآشپزها برای جذب طرفداران جدید است. 
به قالب پست حرفه ای اینستاگرام زیر نگاهی بیندازید.

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

وقتی نوبت به اینستاگرام می‌رسد، از غذاهای خوشمزه خود عکس بگیرید و دستور العمل های خوشمزه را به اشتراک بگذارید. مردم حتی از هشتگ های مخصوص مواد غذایی استفاده می‌کنند تا کاربران دیگر بتوانند تصاویر مرتبط را در پلتفرم پیدا کنند. 5 هشتگ غذایی برتر اینستاگرام عبارتند از:
#غذا
#فستفود
#اینستافود
#عکاسی_از_غذا
#خوشمزه

11. قالب پست اینستاگرامی حیوانات

امروزه دیگر نیازی به داشتن یک سلبریتی (یا حتی یک انسان) مشهور جهانی برای جذب ارتشی از فالوورها در اینستاگرام نیست: این ظهور تأثیرگذاران حیوانات خانگی است . صنعت حیوانات خانگی در سال 2019 به 75.38 میلیارد دلار رسیده است و مردم نمی توانند تصاویر زیبای گربه، سگ، جوجه تیغی، روباه و غیره را دوست نداشته باشند. 
پست های اینستاگرام با قالب های حرفه ای زیر می‌تواند هزاران لایک و کامنت دریافت کند:

11 قالب حرفه ای پست اینستاگرام که بیشترین لایک را دریافت کردند

همه ما حیوانات خانگی را دوست داریم، بنابراین اینستاگرام مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن عکس حیوانات بامزه برای تبلیغ محصولات نظافت، آموزش مراقبت از نژادهای مختلف، کلینیک حیوانات خانگی، بیمه حیوانات خانگی، لباس‌ها و غذا های حیوانات و غیره است.

دانلود قالب حرفه ای پست اینستاگرام

تنها جایی که می‌توانید مرتبط ترین قالب های حرفه ای پست اینستاگرام را با توجه به کسب و کار خود پیدا کنید، دومینگو است. در ویرایشگر آنلاین دومینگو می‌توانید قالب های پست اینستاگرام را براساس کسب و کار تان که می‌تواند به سلامتی، تناسب اندام، مد، غذا، طبیعت و غیره مربوط شود، فیلتر کرده و صدها قالب متنوع را مشاهده کنید که امکان ویرایش آنها به راحتی با ابزارهای رایگان ما وجود دارد.
همه پست‌ها و استوری هایی که در این نرم افزار طراحی آنلاین به اشتراک گذاشته شده، قابل ویرایش و دانلود هستند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک قالب حرفه ای پست اینستاگرام را متناسب با کسب و کارتان پیدا کنید و تکنیک های ذکر شده در بالا را دنبال کنید.
آماده اید؟ همین الان شروع کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین