طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی به عنوان یکی از روش های بازاریابی پربازده، با تسهیل ارتباطات دو طرفه، برندها را قادر می‌سازد تا روابط نزدیک تری با مشتریان خود ایجاد کنند. این رویکرد تعاملی به مشتریان نیز اجازه می‌دهد تا بازخوردشان را نسبت به برند ارائه دهند، نظرات شان را به اشتراک بگذارند، و از تیم‌های پشتیبانی مشتری کمک مستقیم دریافت کنند، مشارکت مشتری را تقویت کرده و رشد ارگانیک را از طریق تبلیغات دهان به دهان افزایش دهند.
علاوه بر این مزایای متعدد، بازاریابی در اینستاگرام، به دلیل مقرون به صرفه بودن آن متمایز است. طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی اغلب به صورت رایگان، توسط قالب های آماده انجام می‌شود. به همین علت، یک راه حل های بازاریابی مقرون به صرفه در مقایسه با روش های تبلیغاتی سنتی یا تبلیغات در سایر پلت فرم‌ها ارائه می‌دهد.
کسب درآمد بالا از اینستاگرام با وجود این همه مزایا کار چندان سختی نیست. اگر برای شما هم جالب است بدانید که کدام مشاغل بیشترین درآمد را از این پلتفرم بدست می‌آورند تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

چه کسانی می‌توانند با طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی، کسب درآمد کنند؟

 

۵ شغل پردرامد در اینستاگرام

اینستاگرام منبع ارزشمندی برای کسب و کارهای جدیدی است که به دنبال افزایش درامد خود هستند. بازاریابی موثر در رسانه های اجتماعی می‌تواند ترافیک ارگانیک ایجاد کند و تبلیغات رایگان برای برند های خانگی یا کسب و کارهای نوپا یک فرصت استثنایی و ایده آل است.

اینفلوئنسرها

نیازی نیست که یک سلبریتی محبوب مانند کایلی جنر باشید تا روی فالوور اینستاگرام تان تأثیر بگذارید. از آنجایی که کاربران مدرن خواهان اصالت هستند، به توصیه همتایان شان اعتماد دارند و برای نظر اینفلوئنسرها که محصولات و خدماتی را پیشنهاد می‌دهند، ارزش قائلند. برای اینفلوئنسرها، این به معنای فرصتی عالی برای کسب درآمد در اینستاگرام است. آنها برای انتشار پست اینستاگرامی تبلیغاتی برندهای مختلف در پیج شان، هزینه های زیادی دریافت می‌کنند. هرچقدر تعداد فالوورهایشان بیشتر باشد، مبلغ انتشار پست تبلیغاتی در پیج شان نیز بیشتر است.

طراحان فریلنسر

 مهم نیست که چقدر دنبال کننده دارید، استفاده از اینستاگرام یک راه اثبات شده برای ارتباط با مشتریان بالقوه و انتشار اخبار در مورد برند شما است. علاوه بر این، همه می‌توانند پیج خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کنند، بنابراین این پلتفرم فرصت‌های بیشتری را در اختیار طراحان فریلنسر قرار می‌دهد تا خدمات خود را برای طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی در ازای دریافت مبالغ بالا ارائه دهند.

ادمین اینستاگرام

از آنجایی که این پلتفرم افراد بیشتری را جذب می‌کند که می‌خواهند در اینستاگرام کسب درآمد کنند، نحوه مدیریت هر پیج اینستا از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد به دنبال ارمین های حرفه‌ای می‌گردند که می‌توانند به آنها در ایجاد یک پروفایل اینستاگرام برنده، توسعه استراتژی، نوشتن کپشن، نظارت بر نام‌های تجاری و غیره کمک کنند. به عبارت ساده، ادمین های اینستاگرام مورد نیاز هستند.

کسب و کارهای آنلاین

برندهای بیشتر و بیشتری محصولات و خدمات خودشان  را در این پلتفرم تبلیغ می‌کنند، بنابراین جای تعجب نیست که بیش از 25 میلیون کسب و کار از اینستاگرام برای دسترسی به مشتریان بالقوه خود، تبلیغ محصولات و فروش در این پلت فرم استفاده می‌کنند. مهم نیست که چقدر فالوور دارید، اگر یک کسب و کار آنلاین هستید، راه های اثبات شده ای برای کسب درآمد از اینستاگرام شما وجود دارد . اگر از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده نمی کنید، فرصت بزرگی را از دست داده اید.
برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام، مهم است که پست های اینستاگرامی تبلیغاتی جذابی طراحی کنید که به جذب فالوور، افزایش تعامل کاربر و افزایش درآمد شما به راحتی کمک کند. 

10 محصول برتر برای فروش در اینستاگرام

فروش محصولات در اینستاگرام یک فرصت ارزشمند بازاریابی دیجیتال را برای مشاغل در هر اندازه ای فراهم کرده است. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، ابزاری قدرتمند برای نمایش محصولات، دستیابی به مشتریان جدید و افزایش فروش است. با ویژگی‌هایی مانند پست اینستاگرام تبلیغاتی و استوری‌های اینستاگرام، کسب‌وکارها می‌توانند تجربه‌های خریدی فراگیر و تعاملی ایجاد کنند. 
برقراری تعامل با مخاطبین فراتر از ارسال عکس محصول است و می‌تواند شامل پست های بسیار متنوع از سوال و جواب تا قرعه کشی و مسابقه باشد.
اینستاگرام به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا در لحظه با مشتریان تعامل داشته باشند، بازخورد جمع‌آوری کنند و یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنند. با این حال، موفقیت در اینستاگرام نیازمند یک رویکرد استراتژیک در طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی، از جمله استفاده از تصاویری با کیفیت بالا، نوشتن کپشن‌های جذاب، استفاده از هشتگ‌های هدفمند و تعامل مداوم با فالوورها است.
تمام این مزایا موجب شده که اینستاگرام به پلتفرمی برای بازاریابی و تبلیغات تبدیل شود. 

1. لوازم جانبی تلفن همراه

همانطور که تلفن های هوشمند ضروری می‌شوند، لوازم جانبی مانند قاب، هدفون و شارژر مورد نیاز هستند. با طیف متنوعی از محصولات، از ست کردن لباس‌ها با قاب گوشی گرفته تا ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد برای مدل‌های مختلف گوشی، سرمایه گذاری در این بازار به نظر سودآور می‌رسد.آمارها نیز این سوددهی را اثبات می‌کند به طوریکه یکی از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام، لوازم جانبی موبایل است. 

2. لوازم آرایش و بهداشتی

بسیاری از پیج های معروف امپراتوری های خود را روی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بنا کردند . طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی برای لوازم آرایش و بهداشتی ایده ای عالی برای فروش و کسب درامد است. 
از بین لوازم آرایشی مختلف، کرم های پاکسازی پوست، محصولات جوان کننده و روشن کننده پوست بیشترین طرفدار را دارند.
 اگر نمی دانید چطور برای فروش لوازم آرایشی و رفع نیازهای مختلف مشتریان، پست های جذاب طراحی کنید، از قالب های پست اینستاگرام دومینگو کمک بگیرید.

چه کسانی می‌توانند با طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی، کسب درآمد کنند؟

3. عینک آفتابی

عینک آفتابی جزو وسایل شیک و ضروری برای محافظت از چشم است که سلیقه های مختلف را برآورده می‌کند و می‌تواند دوستدار محیط زیست یا منحصر به فرد باشد. برای کسب درامد از اینستاگرام می‌توانید یک پیج فروش عینک آفتابی راه اندازی کنید و طیف گسترده ای از طرح‌ها را برای سلیقه های مختلف ارائه دهید. طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی نیز به بهتر دیده شدن پیج شما کمک می‌کند.

4. آثار هنری

آیا شما یک هنرمند مشتاق هستید که هنوز برای نمایش و اشتراک گذاری آثار هنری تان، پیج اینستا ندارید؟ چرا با طراحی پست اینستاگرامی تبلیغاتی فعالیت خود را شروع نمی کنید تا استعدادتان را با افرادی که کار شما را تحسین می‌کنند به اشتراک بگذارید؟ اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد ترافیک ارگانیک در حین تبلیغ کسب و کار شماست!
بسیاری از طراحان و نقاشان با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی شروع به تبلیغ دوره های آموزشی و برگزاری کلاس های آنلاین کرده اند و توانسته اند از این طریق به درامد خوبی برسند.

5. شمع و وسایل دکوری خانه

وسایل دکوری و شمع‌ها می‌توانند در اشکال، رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف ساخته شوند. طیف وسیعی از این لوازم خانگی مانند شمع‌هایی برای مناسبت‌های خاص تا مواد سازگار با محیط‌زیست می‌تواند درامدزایی خوبی برای شما ایجاد کند.
شمع‌ها علاوه بر دکوراسیون خانه در مراکز درمانی، اسپاها، کلینیک اای مراقبت از پوست و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی برای فروش شمع و لوازم تزیینی می‌تواند به فروش بیشتر این محصولات کمک کند.

6. اکسسوری

آیا تا به حال به فروش اکسسوری در اینستاگرام فکر کرده اید ؟ محبوبیت خرید اکسسوری از اینستاگرام در سال های اخیر افزایش یافته است زیرا رسانه های اجتماعی به طور مداوم پست های تبلیغاتی منحصر به فرد و مد روز را به نمایش می‌گذارند. اگر از تصاویر گردنبند، دستبند، گوشواره و موارد دیگری که برای فروش آماده کردید در طراحی پست اینستا تبلیغاتی استفاده کنید و اطلاعات کافی درباره سبک‌ها و قیمت های مختلف آن در اختیار کاربران قرار دهید، به راحتی می‌توانید فروش پیج تان را چندین برابر کنید.

7. لوازم تناسب اندام

همانطور که روندهای تناسب اندام همچنان در حال رشد هستند، تقاضا برای تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی نیز افزایش می‌یابد. طیف وسیعی از محصولات مانند چوب، تشک های یوگا و لباس های تمرینی برای علاقه مندان به تناسب اندام فروش خوبی را در اینستاگرام تجربه کرده اند. 
اگر از پست اینستاگرام تبلیغاتی به درستی استفاده کنید قطعا می‌توانید برند خودتان را در بین فالوورها محبوب کنید و فروش تان را افزایش دهید.

8. دکوراسیون منزل

به مشتریان کمک کنید فضای زندگی خود را با طیف گسترده ای از وسایل تزئینی خانه، از جمله تابلوها، کوسن‌ها، و گلدان‌ها شخصی سازی کنند. به ترجیحات و سبک های مختلف طراحی توجه کنید تا مشتریان متنوعی را جذب کنید. طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی درباره خدمات طراحی دکوراسیون منزل تان قطعاً متمایز کننده شما از رقبایتان خواهد بود.

9. حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی دوست دارند دوستان پشمالوی خود را با اسباب بازی‌ها و لوازم جانبی لوس کنند. اگر انواع محصولات حیوان خانگی، از تخت‌خواب‌های دنج و یقه‌های شیک گرفته تا اسباب‌بازی‌های جذاب و ابزار نظافت، پذیرایی از انواع و اندازه‌های مختلف حیوانات خانگی را در پیج خود ارائه می‌دهید، می‌توانید با  قالب های آماده دومینگو، به راحتی شروع به ساخت محصولات و لوازم جانبی حیوانات خانگی خود کنید.

10. کیف و کوله پشتی

وسایل ضروری روزمره، کیف و کوله پشتی در طرح‌ها و اندازه های بی شماری عرضه می‌شوند. اگر پیج فروش کوله پشتی با سبک‌ها، مواد و قابلیت‌های مختلف دارید می‌توانید با ساخت پست اینستاگرامی تبلیغاتی، مدل های مخالفی را معرفی کنید که برای مخاطبان گسترده، از دانشجویان و متخصصان گرفته تا مسافران و علاقه‌مندان به مد، جذاب باشد. به این ترتیب، فروش پیج تان نیز به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی خود را با قالب های آماده دومینگو ساده و سریع کنید

اینستاگرام مجموعه وسیعی از فرصت‌ها را برای کارآفرینانی که به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی محصولات مد روز و تثبیت حضور خود در بازار آنلاین هستند، ارائه می‌کند. با 10 محصول برتری که در مورد آن صحبت کردیم، می‌توانید از علایق مختلف کاربران اینستاگرام بهره ببرید و ترجیحات آنها را برآورده کنید. برای ساده‌تر کردن طراحی ست اینستاگرام تبلیغاتی، از قالب های آماده نرم افزار دومینگو استفاده کنید.
با استفاده از این قالب‌ها، می‌توانید پست های جذابی طراحی کنید که بر ایجاد هویت برند قانع کننده، ایجاد پایگاه مشتریان وفادار، و استفاده از قدرت اینستاگرام برای افزایش فروش و رشد کسب و کار خود تمرکز داشته باشد. با ابزارهای رایگان، به خوبی مجهز خواهید شد تا رویاهای کارآفرینی خود را به واقعیت تبدیل کنید و در دنیای اینستاگرام پیشرفت کنید.
حساب خود را در کمتر از 3 دقیقه ایجاد کنید و طراحی با برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو را آغاز کنید. فرصت های بی پایانی برای کسب و کار شما وجود دارد از تبلیغات برای محصولات جدید گرفته تا طراحی پست های مناسبتی به هر نوع محتوایی که نیاز داشته باشید ما صدها قالب نمونه آماده به شما پیشنهاد می‌دهیم.
همین امروز ابزار طراحی دومینگو را امتحان کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین