فعالیت در رسانه های اجتماعی یکی از روش های بازاریابی موثر برای متخصصین و پزشکان است که به آنها امکان می‌دهد با برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود، برندسازی و جذب فالوور بیشتر، کار خود را سریعتر گسترش دهند. رسانه های اجتماعی مختلفی وجود دارد که فعالان در حوزه پزشکی می‌توانند برای بازاریابی در آن تبلیغ کنند. اما این روزها اینستاگرام به یک پلتفرم بی رقیب برای تبلیغ کلینیک های تخصصی و مطب های پزشکی تبدیل شده است. اگر شما هم برای جدب فالوور بیشتر در این شبکه اجتماعی به دنبال نمونه طراحی پسک اینستاگرام پزشکی هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.
در این راهنما علاوه بر بررسی بهترین شبکه اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات، بهترین نرم افزار برای طراحی پست اینستاگرام پزشکی را به شما معرفی می‌کنیم که در آن صدها نمونه قالب آماده برای طراحی پست اینستا وجود دارد.

 

نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی

 

کدام شبکه اجتماعی برای بازاریابی پزشکی بهترین است؟

درست است که شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که می‌توانید فعالیت خود را در آنها شروع کنيد اما واقعا کدام یک برای بازاریابی پزشکی بهتر است؟
پاسخ شما قطعا اینستاگرام است.
اگر محتوای جذابی در اینستاگرام منتشر کنید که بتواند فالوورهای تان را درگیر کند نتیجه آن را در مدت کوتاهی روی کسب و کارتان خواهد دید.
اما چطور باید توجه مخاطب را به پیج تان جلب کنید؟ برای این کار نیاز به بهینه سازی طراحی پست اینستاگرام دارید.

بهینه سازی طراحی پست اینستاگرام پزشکی

بیایید نگاهی به نحوه بهینه سازی پست های اینستاگرام بیندازیم و ببینیم چه ویژگی هایی بهترین عملکرد آنها را ایجاد خواهد کرد. 
منظور از بهینه سازی طراحی ااضافه کردن ویژگی هایی به نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی است که نشان دهد محتوا:
•    با مخاطب صحبت می‌کند،
•    تعامل را افزایش می‌دهد و
•    به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند.
اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، اگر می‌خواهید مخاطبان اینستاگرام را جذب کنید، باید پست هایی با تصاویر جذاب منتشر کنید. شاید برای پزشکان انجام این کار سخت باشد، چون در حوزه پزشکی مثل پیج رستوران یا پیج ماشین همیشه محتوای بصری زیادی وجود ندارد..
اما نگران نباشید در ابزار طراحی آنلاین دومینگو می‌توانید صدها نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی را به صورت قالب های آماده و قابل ویرایش مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید.
برای اینکه کمی تخیل و خلاقیت شما را تقویت کنیم، بیایید چند نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی را همراه با قالب های آماده به شما معرفی کنیم.

چند نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی

آیا نمی دانید چگونه برای پیج اینستاگرام پزشکی، پست طراحی کنید؟ یا چگونه محتوایی خلق کنید که واقعاً برای مخاطبین شما مفید باشد و چگونه محتوایی ایجاد کنید که واقعاً تعامل ایجاد کند؟ برای راهنمایی بیشتر در مورد اینکه چگونه می‌توانید از طراحی پست اینستا برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید، بیایید چند نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی را با هم بررسی کنیم.
قبل از شروع، به خاطر داشته باشید شما باید مخاطب هدف خود را بشناسید. اگر در تشخیص اینکه مخاطب ایده آل شما چه کسی است یا بیمار ایده آل شما کیست مشکل دارید، می‌توانید به پیج متخصصین دیگر مراجعه کنید و از کامنت هایی که بیماران در پیج آنها گذاشته اند، برای شناسایی دقیق بیمار ایده آل خود کمک بگیرید. 
این را هم به خاطر داشته باشید که اینستاگرام یک پلتفرم کاملا بصری است، بنابراین هدف این است که مخاطبین را مجبور کنید وقتی عکس پست شما را می‌بینند، از اسکرول کردن خودداری کنند و سپس اجازه دهید کپشن شما همه کار را انجام دهد.

نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی با عکس از مطب یا کلینیک

وقتی نوبت به عکسی می‌رسد که انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید عکس شما باعث ایجاد احساسات مثبت در بیماران شما شود. اولین نوع عکسی که می‌توانید از آن استفاده کنید، یک عکس ساده از مطب یا کلینیک تان است، یا می‌تواند یک عکس حرفه ای از تجهیزات پیشرفته در مطب تان باشد.

نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی

نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی با عکس از فعالیت های روزمره خودتان

اگر من عکسی از خودم داشتم که شب‌ها با لپ‌تاپم کار می‌کردم، آن را با یک عنوان مثل بعد از یک روز طولانی و سخت در محل کار، پست می‌کردم.
این نوع پست می‌تواند کامنت های زیادی از طرف مخاطبین دریافت کند. سپس سعی می‌کنم با پاسخ دادن به کامنت‌ها، با فالوورها تعامل برقرار کنم. درست است که خسته ام، اما می‌دانم که ارزشش را خواهد داشت. 
کاری که این نوع پست انجام می‌دهد این است که به مخاطب اطمینان می‌دهد که شما همیشه با آنها در ارتباط هستید و بیماران می‌توانند با وجود یک روز طولانی و سخت در مطب با شما ارتباط برقرار کنند.
بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که احساس مشترکی را به تصویر بکشید و ارتباط عاطفی قوی تری با مخاطبان خود برقرار کنید.
نشان دادن آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد، نمونه دیگری از طراحی پست اینستاگرام پزشکی است که می‌تواند در جذب مخاطبین موثر باشد.

نمونه طراحی پست اینستاگرام انگیزشی

نمونه پست دیگری که باعث ایجاد تعامل می‌شود، طراحی پست انگیزشی یا الهام بخش برای پیج پزشکی است. این پست‌ها می‌توانند نقل قول یک فرد مشهور همراه با تصاویری  از شروع کارتان د میزان پیشرفت آن در حال حاضر باشد.
به عنوان مثال، عکس روزی که مطب خود را باز کردید و عکسی از کلینیک تخصصی که اکنون با چندین متخصص دیگر در حال خدمت رسانی به بیماران هستید.
با این نوع پست، بیماران می‌بینند که شما از کجا شروع کرده اید و چقدر پیشرفت کرده اید و به شما اعتماد می‌کنند زیرا احساس خواهند کرد که از شما الهام گرفته اند.

نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی

نمونه طراحی پست اینستاگرام آموزشی

محتوای آموزشی یکی از موفق ترین نمونه های طراحی پست اینستاگرام پزشکی است. مخاطبین خواندن حقایق و نکات تخصصی را از زبان پزشکان در اینستاگرام دوست دارند. اگر بتوانند چیزی از شما بیاموزند، به احتمال زیاد به کلینیک شما مراجعه خواهند کرد چون مطمئن می‌شوند که شما در کارتان تخصص دارید. آنها همچنین شروع به دیدن شما به عنوان یک متخصص در زمینه خود می‌کنند، که دقیقاً همان جایی است که می‌خواهید باشید. اگر می‌خواهید در نهایت شما می‌خواهید فالوورها را به بیماران مراجعه کننده به کلینیک خود تبدیل کنید، پس انتشار محتوای آموزشی یک پست موثر خواهد بود.

نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی

نمونه طراحی پست اینستاگرام قبل و بعد

در چند سال اخیر، اینستاگرام شما بیشتر بر روی کلمات کلیدی و تصاویری که به نوعی داستانی را از زبان بیماران بیان می‌کنند متمرکز شده است. به همین دلیل، نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی درباره مطالعات موردی مثل عکس های قبل و بعد یا حین انجتم کار بیشتر اکسپلور شده اند.

نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی

نمونه طراحی پست اینستاگرام سوال و جواب پزشکی

یک ایده جذاب دیگر برای طراحی پست اینستا پزشکی، پاسخ به سوالات رایج بیماران است. شما می‌توانید از طراحی پست اسلایدی سوال و جواب برای این نمونه استفاده کنید و در هر اسلاید پست به یک سوال پاسخ بدهید. پست سوال و جواب با محتوای تصویری یا ویدیوهای توضیحی طرفداران بیشتری دارد.

نمونه طراحی پست اینستاگرام خبر پزشکی

پست هایی که درباره اخبار پزشکی و آخرین کشفیات یا اختراعات در زمینه درمان بیماری‌ها یا تجهیزات پزشکی هستند،  و از تصاویر جذاب برای بیان رویدادها استفاده می‌کنند، طرفداران بسیار زیادی دارند.
در مجموع، ماهیت بصری اینستاگرام به شما فرصتی بی‌سابقه می‌دهد تا اعتماد بیماران را جلب کنید، و به آنها بگویید که چرا و چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید. 

چطور تعامل با پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

تا اینجا سعی کردیم انواع پست هایی که انتشار آنها در حساب اینستاگرام تان می‌تواند به تبدیل فالوورها به بیمار و رشد کسب و کارتان کمک کند، با شما به اشتراک گذاشتیم.
اما به طور کلی اگر می‌خواهید تعامل با پست های خود را بیشتر کنید، باید عکس های جذابی آماده کنید، هشتگ های مناسبی به کار ببرید و هنگام طراحی پست اینستا مخاطب ایده آل خود را در ذهن داشته باشید. 
شما برای خودتان محتوا تولید نمی کنید، بلکه برای مخاطب ایده آل تان پست می‌گذارید. شما باید همان شخص را در ذهن داشته باشید. مثلا اگر متخصص پوست و مو هستید، باید بیشتر در حال تولید محتوا برای خانم های جوان یا میانسال باشید که به دنبال جوانسازی و زیباتر کردن چهره خود هستند.
اگر استوری اینستا طراحی می‌کنید حتما از ویژگی "هایلایت" استفاده کنید تا مطمئن شوید که محبوب ترین محتوای شما همچنان در دسترس بیماران است.
فراموش نکنید، کپشن شما به اندازه تصویر تان مهم است، بنابراین مطمئن شوید که همیشه محتوای ارزشمندی در کپشن منتشر می‌کنید. در کپشن‌های خود، می‌توانید مخاطبان خود را به اظهار نظر تشویق کنید تا با شما گفتگو کنند. همچنین می‌توانید آن‌ها را تشویق کنید تا دوستان شان را تگ کنند تا اطلاعاتی را که ارائه کرده‌اید برای آنها نیز مفید واقع شود. 
تمام این ایده‌ها راه های عالی برای شروع گفتگو با مخاطبان شما هستند. اگر هنوز در مورد آنچه باید پست بگذارید ایده ای ندارید، می‌توانید وارد نرم افزار دومینگو شوید و قالب های آماده مربوط به نمونه طراحی پست اینستاگرام پزشکی را مرور کنید.
با انتخاب یکی از قالب‌ها می‌توانید از ابزارهای طراحی آنلاین برنامه پست اینستاگرام دومینگو کمک بگیرید و پست تان را برای مخاطبین تان سفارشی کنید.
در مورد بیماران خود و آنچه که هنگام ویزیت کردن شان، برایشان مهم است، فکر کنید. گاهی اوقات فقط پاسخ دادن به یک سوال ساده شروع خوبی است و می‌تواند لایک های زیادی برای شما بیاورد.

چگونه از اینستاگرام برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید؟

با ایجاد محتوای منحصر به فرد و متمرکز که برای کمک به بیماران تان طراحی شده، به می‌توانید توجه فالوورهای بیشتری را جلب کنید.
اینستاگرام یکی از چندین پلتفرم آنلاین است که متخصصین و پزشکان هر روز از آن برای کمک به بیماران و برقراری ارتباط با آنها استفاده می‌کنند. 
درست است که محتوای بسیار زیادی در اینستا منتشر می‌شود اما شما می‌توانید براساس تخصص و نوع فعالیت تان پست هایی طراحی کنید که تا حد امکان توسط مخاطبان زیادی دیده شود.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین