اگر یک کسب و کار آنلاین دارید حتما می دانید که مخاطبین تان زمانی را صرف پیمایش در اینستاگرام می کنند و بی‌هدف به همه پست‌ها نگاه می کنند تا کمی سرگرم شوند و وقت بگذارند. برندهایی که از این فرصت به نفع خود استفاده کنند و بتوانند کاری کنند که مخاطب متوقف شود و به پست آنها توجه کند، به فروش بالایی دست پیدا می کنند. اما همه کسو کارهای آنلاین بودجه کافی برای سفارش طراحی پست اینستاگرام به طراح دورکار را ندارند. پس راه آنها چیست؟ در این مقاله درباره قیمت طراحی پست اینستاگرام آنلاین و بهترین راه ساخت پست اینستا با کمترین قیمت با شما صحبت می کنیم.

 

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

 

چه برندهایی به طراحی پست اینستاگرام با قیمت ارزان نیاز دارند؟

رسانه‌های اجتماعی اصلا تعطیلی ندارند، پیج های متعددی که رقیب شما هستند دائماً اخبار و اطلاعات به‌روز و جدید را ننتشر می کنند، بنابراین برند شما در هر زمینه ای که فعالیت می کند باید برای ماندن در صدر برندهای منتخب مخاطبین، در اینستاگرام فعالیت داشته باشد.
علیرغم نظرات مختلفی که درباره فعالیت در اینستاگرام وجود دارد، واقعیت این است که همه برندها به طراحی پست اینستاگرام نیاز دارند تا توجه مخاطبین را به خود جلب کنند.
اینستاگرام اغلب با عکس های جذاب از محصولات، پستکهای تبلیغاتی اینفلوئنسرها و پست های چالشی و تعاملی همراه است. اما ایده برای طراحی پست اینستاگرام خیلی بیشتر از این است. کسب‌وکارها در سراسر جهان در حال تبلیغ در این پلتفرم هستند و نتایج چشمگیری نیز بدست می آورند. هر کسب و کاری، از برندهای بزرگ گرفته تا مشاغل کوچک، می‌تواند و باید تبلیغات در اینستاگرام را شروع کند. افزایش فروش با تبلیغات در اینستاگرام فقط یک آرزوی دست نیافتنی نیست، بلکه واقعیتی است که آمارها آن را اثبات کرده اند.
اما در این بین، اگر کسب و کار شما بخواهد جزو برترین برندهایی باشد که مخاطبین به پست های آن واکنش نشان می‌دهند، باید به طور منظم پست های خلاقانه و جذاب طراحی کنید. 
وقتی صحبت از قیمت طراحی پست اینستاگرام آنلاین می شود، یک جستجوی سریع در اینترنت به شما نشان می دهد وه سفارش طراحی پست اینستاگرام به طراح دورکار واقعا به بودجه زیادی نیاز دارد. 
بنابراین، اگر یک کسب و کار نوپا یا کوچک راه اندازی می کنید، مانند بسیاری از ما، مطمئنا به دنبال راهی هستید تا قیمت طراحی پست اینستاگرام آنلاین را کاهش دهید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اینجاست که قالب‌های آماده برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو می‌توانند به شما کمک کنند. 

چطور قیمت طراحی پست اینستاگرام آنلاین را کاهش دهیم؟

آیا تابحال از پستی خوشتان آماده و از خودتان سؤال کرده اید چطور این پست ساده باعث شده بخواهید عمیق تر به آنچه آن شخص یا کسب و کار ارائه می دهد یا می گوید نگاه کنید؟ این ثابت می‌کند که نحوه طراحی پست‌های اینستاگرام واقعاً مهم است اگر هر نوع کسب‌وکاری دارید یا می‌خواهید پیامی را به مخاطب برسانید، باید از ابزارهای مناسب برای طراحی استفاده کنید. 
پست ها ویترین فروشگاه شما هستند و باید در عرض چند ثانیه تاثیر زیادی بگذارند زیرا می دانیم که در یک روز چند هزار پست منتشر می شود. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، فید شما باید حرفه ای و جالب به نظر برسد. حالا احتمالا می پرسید چطور شما که یک کسب و کار کوچک هستید می توانید هزینه زیادی بابت سفارش طراحی پست اینستاگرام بپردازید؟
خوشبختانه با معرفی ابزار دومینگو برای طراحی پست اینستاگرام آنلاین شما به راحتی می توانید قیمت طراحی را کاهش دهید.
بنابراین، اگر به دنبال طراحی پست‌های جذاب هستید که می‌توانند برای فروش و کسب درآمد عالی باشند، وارد ابزار طراحی آنلاین دومینگو شوید. قالب های رایگان زیادی در این برنامه وجود دارد که می توان فقط با صرف چند دقیقه وقت آنها را به پسک های جذاب تبدیل کرد.

چگونه از قالب رایگان دومینگو برای طراحی پست اینستاگرام آنلاین با قیمت رایگان استفاده کنیم؟

در این پست به شما نشان خواهم داد که چگونه از قالب های دومینگو برای طراحی پست اینستاگرام آنلاین زیبا با قیمت رایگان استفاده کنید که بازدیدکنندگان شما را جذب کند.
اگر از پیج چند اینفلوئنسر برتر بازدید کنید، پست هایی را خواهید دید که ظاهری مرتب، زیبا و سرگرم کننده دارند و این همان نتیجه ای است که همه ما می خواهیم به آن برسیم! 
در ادامه به شما نشان خواهم داد که چگونه از یک قالب زیبا در ابزار طراحی آنلاین دومینگو برای طراحی پست اینستاگرام آنلاینوبا قیمت رایگان استفاده کنید که بازدیدکنندگان شما را جذب کند.

1. دومینگو را باز کنید یا وارد شوید

برای شروع طراحی به سایت دومینگو بروید. در این سایت می توانید رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای اینکه قالب های آماده پست اینستاگرام را ببینید روی گزینه پست اینستاگرام کلیک کنید. 

2. قالب های «پست اینستاگرام» را فیلتر کنید 

قبل از شروع به طراحی پست اینستاگرام آنلاین با قیمت رایگان باید قالب مناسبی را پیدا کنید. لیست قالب های حرفه ای طراحی شده را مرور کنید و طرح هایی را که مناسب برند شما هستند فیلتر کنید. این مرحله باید به شما ایده دهد که چه نوع پست هایی طراحی کنید.
برای اینکه قیمت طراحی پست اینستاگرام آنلاین را کاهش دهید می توانید از قسمک قیمت، گزینه رایگان را انتخاب کنید تا فقط قالب های رایگان به شما نمایش داده شود.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

3. یک قالب برای طراحی پست اینستاگرام آنلاین با قیمت رایگان را انتخاب کنید

با یک قالب پست اینستاگرام که با ابعاد استاندارد طراحی شده (1080 x 1080) شروع کنید و وارد ویرایشگر آنلاین با ابزارهای حرفه ای و رایگان دومینگو شوید.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

4. رنگ های قالب را ویرایش کنید

اگر می خواهید از رنگ های مناسب برای برندتان استفاده کنید می توانید پالت های رنگی از پیش طراحی شده را در ابزار استایل پیدا کنید.

5.  پس زمینه را تغییر دهید

برای تغییر پس زمینه قالب به احتی وارد ابزار پس زمینه شوید و یکی از تصاویر را برای طراحی پست اینستاگرام آنلاین با قیمت رایگان انتخاب کنید.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

6.  فونت قالب را برای طراحی پست اینستاگرام آنلاین با قیمت رایگان تغییر دهید

در ابزار طراحی آنلاین دومینگو، صدها فونت فارسی آنلاین وجود دارد که می توانید هرکدام از انها را که با برند شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. بهتر است فقط 2 فونت را برای ساخت پست اینستاگرام خود انتخاب کنید. با یک فونت عناوین را بنویسید و با فونت دیگر متن هر پست را کامل کنید
همچنین بهتر است مطمئن شوید که از یک اندازه فونت و فاصله در همه پست‌ها استفاده می‌کنید تا پست های شما منسجم و یکنواخت به نظر برسد.

7. برچسب و سایر عناصر را به طراحی پست اینستا اضافه کنید

عناصری از ابزارهای دومینگو را که مربوط به موضوع پست شما هستند جستجو کنید تا موضوع فید اینستاگرام شما منسجم و جذاب به نظر برسد.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

8. عکس محصول را برای طراحی پست اینستاگرام آنلاین با قیمت رایگان آپلود کنید

سعی کنید از عکس های واقعی به جای تصاویر استوک بدون استفاده کنید تا تصویر برند معتبرتری داشته باشید. زمانیکه با ابزار آپلود، عکس های خود را در دومینگو آپلود کردید،  زمان آن است که ادیت عکس آنلاین را شروع کنید. شما می توانید با لیک روی هر عکس، از تنظیماتی مثل رنگ، اشباع، وضوح، روشنایی و غیره کمک بگیرید تا عکس های خود را زیبا تر کنید تا حرفه‌ای و بی نقص به نظر برسند.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

اما اگر به هر دلیلی نمی توانید خودتان عکس بگیرید، گالری عکس های استوک دومینگو با هزاران عکس رایگان در طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت به شما کمک می کند. 
فراموش نکنید که با طرح ها بازی کنید و سعی کنید به جای کپی کردن، سبک خود را ایجاد کنید!

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

9. پست های خود را به صورت PNG دانلود کنید 

در نهایت، از بالا سمت راست روی دکمه دانلود کلیک کنید تا پست‌های تان ذخیره شوند. 
از دومینگو می توانید برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی یا دسکتاپ استفاده کنید. اگر طراحی را با گوشی کامل کردید مستقیما پست را در اپلیکیشن اینستا آپلود کنید.

مزایای طراحی پست اینستاگرام آنلاین با قیمت رایگان

حالا که می  دانید چطور قیمت طراحی پست اینستاگرام آنلاین را با قالب های آماده دومینگو کاهش دهید باید ایده های جذاب برای طراحی پست‌ها پیدا کنید. برخی از قالب های از پیش ساخته شده دومینگو در ایده گرفتن برای طراحی پست اینستا، به شما کمک می کنند اگر احساس می‌کنید که آماده نیستید خودتان یک پست بسازید یا زمان کافی ندارید، از دومینگو کمک بگیرید و مطمئن باشید که ناامید نخواهید شد. 
علاوه بر ایده های جذاب در قالب های آماده، مزیت دیگر امکان طراحی پست اینستاگرام آنلاین با عکس های استوک و فونت فارسی رایگان است که دومینگو را به مجموعه‌ای فوق‌العاده از ابزارهای حرفه ای که می‌توانند در کاهش قیمت طراحی پست اینستاگرام آنلاین به شما کمک کنند، تبدیل کرده است. 
یکی دیگر از مزایای دومینگو، دسترسی به طرح هایتان از دستگاه های مختلف است. چون این ابزار طراحی آنلاین تحت وب است شما می توانید روی هر دستگاهی از گوشی گرفته تا تبلت و دسکتاپ از انتخاب همه طراح هایی که آماده کردید استفاده کنید. فقط باید وارد حساب دومینگو شوید و پروژه های خود را ببینید.

نمونه طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

همانطور که دیدید دومینگو قالب‌های زیادی برای طراحی پست اینستاگرام دارد، اما اگر به دنبال ایده های بیشتری هستید، می توانید از چند نمونه پست اینستاگرام زیر که با قالب های رایگان طراحی شده اند، الهام بگیرید:

طراحی پست اینستاگرام آنلاین اعلان افتتاحیه با قیمت رایگان

برای اولین پست، اعلام زمان افتتاح کسب و کارتان عالی است. شما می توانید با قالب های پست اینستاگرام اعلام دومینگو یک محتوای جذاب برای افتتاحیه ایجاد کنید که باعث ایجاد هیجان برای مشتریان و جلب علاقه آنها شوید.
همانطور که توضیح دادیم، با اضافه کردن عناصر و تغییر فونت ها یا با افزودن افکت ها و تغییر رنگ قالب، می توانید آنها را سفارشی کنید. همه ابزار های طراحی در پانل کناری قرار دارند. 
همچنین می توانید قالب ها را فیلترکنید تا مطمئن باشید رایگان هستند. این کار باعث می‌شود طراحی پست اینستاگرام آنلاین را با کمترین قیمت انجام دهید.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین نقل قول با قیمت رایگان

ایده دیگری که می توانید از آن استفاده کنید، طراحی پست نقل قول است. این ایده برای زمانی که تعداد پست‌های شما کم است بسیار عالی است زیرا به مخاطبین اجازه می‌دهد بدانند هنوز فعال هستید و شما را در فید آنها نگه می‌دارد.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

طراحی پست اینستاگرام آنلاین پیشنهاد ویژه با قیمت رایگان

پست پیشنهاد ویژه یکی دیگر از ایده هایی است که صدها قالب رایگان برای طراحی آن در دومینگو وجود دارد. برای مشاهده این قالب ها، از پنل سمت راست گزینه فروش را انتخاب کنید یا اگر به دنبال طراحی مست برای کسب و کار خاصی مثل غذا، رستوران، لباس و غیره هستید، موضوع مورد نظرتان را فیلتر کنید تا قالب های آماده مربوط به تخفیف های ویژه را مشاهده کنید.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

طراحی پست اینستاگرام آنلاین مناسبتی با قیمت رایگان

در دومینگو هر روز قالب های رایگان بیشتری برای مناسبت های مختلف طراحی و به روز می شود. با فیلتر کردن این قالب ها به راحتی می توانید برای مناسبت های مختلف مثل روز مادر، روز ولنتاین، شب عید، سال نوی میلادی و غیره طرح های جالب و خلاقانه پیدا کنید و آنها را برای انتشار در پیج خودتان سفارشی کنید.

طراحی پست اینستاگرام آنلاین با کمترین قیمت

با دومینگو، قیمت طراحی پست اینستاگرام آنلاین را رایگان کنید

همانطور که دیدید قالب های رایگان دومینگو رنگ‌های زیبایی دارند که باعث می‌شود فید شما واقعاً حرفه‌ای به نظر برسد. اگر به دنبال طراحی پست اینستاگرام آنلاین با قیمت رایگان هستید می توانید چند نمونه از این قالب ها را سفارشی کنید و پست‌های زیادی برای پیج تان بسازید.
 ساخت پست‌ اینستاگرام محصول، پست‌های تعاملی، پست‌های نقل قول، پست‌های مسابقه، پست‌های انگیزشی، پست‌های خبری و  پست‌های مناسبتی تنها چند نمونه پست های رایگانی هستند که می توانید با کمک قالبهای رایگان دومینگو بسازید و ببینید که فید شما شگفت انگیز به نظر می رسد!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین