اینستاگرام یک پلتفرم کاملا بصری است و معمولا برای طراحی محتوای اینستاگرام از قالب پست اینستاگرام رایگان تصویری استفاده می‌شود. اما به این معنی نیست که کاربران نمی توانند پست های متنی را به اشتراک بگذارند. محتوای نوشتاری را می‌توان به صورت یک عکس یا به عنوان یک کپشن به هر پست اینستا اضافه کرد.
برای سرگرم نگه داشتن مخاطبان تان، باید راهی برای متمایز شدن از رقبا پیدا کنید. اما چگونه؟ تنها راه حل، تنوع بخشیدن به محتواهایی است که منتشر می‌کنید. 

چرا انتشار محتوای متنوع با قالب پست اینستاگرام رایگان مهم است؟

اساسا، ارسال بیش از یک نوع محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید و بینندگان وفادار خود را به برند تان مرتبط نگه دارید. 
انتشار محتوای متنوع بسیار مهم است زیرا: 
فالوورهای شما را درگیر می‌کند.
به شما امکان می‌دهد به مخاطبانی با علایق مختلف دسترسی پیدا کنید.
به شما کمک می‌کند تا ایده های جدید را کشف کنید و ارزش بیشتری به مخاطبان خود ارائه دهید.
برای ارتباط با مخاطبان تان در سطح عمیق تر، باید از چندین قالب اینستاگرام رایگان استفاده کنید که حس کنجکاوی و احساسات آنها را برانگیزد. 
ارسال پست‌های متنوع در هر هفته باعث می‌شود مخاطبان با محتوای شما درگیر شوند و با آن ارتباط برقرار کنند، که به نوبه خود به شما کمک می‌کند تا از این شبکه اجتماعی درآمد کسب کنید .با انتشار انواع محتوا، موضوعات و قالب هایی را کشف خواهید کرد که مخاطبان شما با آنها بیشترین تعامل را خواهند داشت.
شاید تصور کنید که طراحی محتوای متنوع بسیار سخت و زمانبر است. اما با کمک گرفتن از انواع قالب پست اینستاگرام رایگان و آماده می‌توانید پست های خود را با توجه به ترجیحات، نیازها و خواسته های مخاطبان تان، طراحی کنید.
و نتیجه آن چه خواهد بود؟ برند شما رشد خواهد کرد!

 

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

 

چه نوع محتواهایی را می‌توانید با قالب پست اینستاگرام رایگان طراحی کنید؟

انواع محتواهایی که می‌توانید در اینستاگرام پست کنید بسیار متنوع است اما برتی از رایج ترین آنها عبارتند از:
پست اینستاگرام تبلیغاتی
پست اینستاگرام آموزشی
نقل قول‌ها، سوال و جواب و پست های سرگرم کننده
پست اینستاگرامی مناسبتی
پست اینستاگرامی انگیزشی

انواع برتر محتوای جذابی که می‌توانید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید 

رسانه های اجتماعی با انتشار محتوای که شما با فالوورهایتان به اشتراک می‌گذارید به شناسایی از برند شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید فالوورهای خود را درگیر نگه دارید و برند خود را تقویت کنید، باید در مورد تولید محتوای متنوع و مخاطب پسند جدی باشید. 
یک تنوع خوب شامل پست های ویدئویی، پست های چرخ فلک و پست های متنی، تصاویر با کیفیت و به طور کلی هر نوع محتوای سرگرم کننده ای است که یک راه عالی برای برقراری ارتباط با فالوورها باشد. 
هنگام ارسال پست، باید خودتان نیز از محتوا لذت ببرید و به طور متناوب از قالب پست اینستاگرام رایگان با موضوعات مختلف استفاده کنید تا از آن برای هیجان زده نگه داشتن مخاطبان خود، کمک بگیرید. اکنون، بیایید چند مثال عینی و قالب های پست اینستاگرام رایگان را با جزئیات بررسی کنیم که می‌توانید برای تولید هر نوع محتوایی از آنها استفاده کنید! 

پست اینستاگرام تبلیغاتی

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

پست اینستاگرام قبل و بعد

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

پست اینستاگرام انگیزشی

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

قالب پست اینستاگرام رایگان آموزشی

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

ایده برای طراحی فید اینستاگرام با قالب پست اینستاگرام رایگان

طراحی یک فید زیبای اینستاگرام نتیجه ای فراتر از ارتقای ظاهر پیج شما دارد. در حالی که ظاهر پیج در درجه اول مهم است، یک فید خوب می‌تواند در بازاریابی برند شما نیز موثر باشد. 
و اینجاست که قالب های پست اینستاگرام رایگان همراه با ایده‌ها و نکاتی که برای متمایز شدن برندتان با شما به اشتراک می‌گذاریم می‌تواند برایتان مفید باشد!
برای اینکه فید متمایزی داشته باشید باید سه جنبه اصلی زیر را در نظر بگیرید:
زیبایی : ایده هایی برای جذاب کردن فید اینستاگرام از نظر بصری 
برندسازی: ایده هایی برای ارتقای تصویر شخصی/برند با استفاده از فید اینستاگرام
محتوا : ایده هایی برای سودآوری بیشتر محتوای شما برای مخاطب
بیایید شروع کنیم.

1. زیبایی: انتخاب تم مناسب برای زیبایی بیشتر

کلید یک فید جذاب اینستاگرام در تم خاصی است که انتخاب می‌کنید. این تم باید با تصویر یا هویت برند تان مرتبط باشد. شما باید برای هر یک از پست های اینستاگرام خود به تم تان پایبند باشید تا تأثیری ماندگار در ذهن کاربر ایجاد کنید. 
استفاده از سبک منحصر به فرد خودتان به عنوان بازتابی از هویت برندتان می‌تواند دشوار باشد. هنر ایجاد یک تم جالب توجه در جزئیات آن نهفته است. 
بسیاری از ابزارها، مانند قالب پیت اینستاگرام  رایگان دومینگو، می‌توانند به شما در شروع کار کمک کنند. اگر به دنبال افزایش جذابیت برند خود هستید، تم پیج تان را با توجه به رنگ‌ها و محصولات برند خود بسازید و به آنها پایبند باشید. 
تمی که انتخاب می‌کنید می‌تواند از یک تم ظریف مینیمالیستی یا یک طرح تک رنگ تا بازی با رنگ‌های برجسته متفاوت باشد. همه اینها بازهم به تصویر و هویت برند شما و داستانی که می‌خواهید بگویید بستگی دارد.
همچنین ضروری است که طراحی خود را تمیز، بدون شلوغی و دقیق نگه دارید. بیایید به یک ایده عالی برای تم اینستاگرام که با قالب های پست اینستاگرام رایگان دومینگو طراحی شده نگاهی بیندازیم:

پکیج پست اینستاگرام درمانگاه

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

در عوض، طراحی فیدتان با پست های درهم ریخته می‌تواند گمراه کننده و مبهم باشد، که تصویر ایده آلی نیست که شما ممکن است بخواهید در ذهن مخاطب ایجاد کنید. 
در حالیکه، یک فید منظم بسیار جذاب‌تر است و زمانی که به خوبی چیده شده باشد و از یک تم خاص پیروی کند، تصویر واضح‌تری به دست می‌دهد، که برای ایجاد نقشه ذهنی نیز مفید است. 

استفاده از گریدها به روش صحیح

از قضا، بسیاری از مردم گریدها را نادیده می‌گیرند، حتی اگر آنها در ایجاد یک فید اینستاگرام تمیز و زیبا مؤثرتر باشند. 
فید اینستاگرام که به خوبی چیده شده باشد، تصویری از یک نام تجاری سازمان یافته و معتبر را ایجاد می‌کند. 
راه های مختلفی برای استفاده از طرح گرید اینستاگرام وجود دارد، که می‌تواند شامل قالب بندی افقی تا ترکیب پست‌ها به صورت شطرنجی باشد.
بیایید یک نمونه از سبک پازلی فید اینستاگرام را مرور کنیم که با قالب های پست اینستاگرام دومینگو طراحی شده است:

پست اینستاگرام پازلی رستوران

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

استفاده از قالب های آماده با طرح افقی برای ایجاد نقشه های ذهنی مناسب است که در آن افراد می‌توانند با محصولات نمایش داده شده توسط برند شما ارتباط برقرار کنند
به عنوان مثال، در فید زیر از تصاویر مشابه برای بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی به روش های مختلف استفاده شده است:

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

استفاده از گرید عمودی که در آن هر ردیف از یک تم خاص ازپیروی می‌کند نیز به ایجاد یک فید اینستاگرام منظم و تمیز کمک می‌کند.
طرح شطرنجی، که در آن پست‌ها با طرح های رنگی مشابه منتشر شده اند، روشی خلاقانه برای سازماندهی پست های مختلف مربوط به یک موضوع مشابه است.
این نوع چیدمان باعث می‌شود که کل فید از نظر زیبایی، جذاب و منحصر به فرد به نظر برسد.

فونت

فونت‌ها نقش موثری در افزایش دیده شدن پیج اینستا شما دارند هرچند ممکن است از نظر شما عامل کم اهمیتی به نظر برسند.
انتخاب سبک فونتی که صدای برند شما را بیان می‌کند به اندازه انتخاب تم مهم است.
با هماهنگ کردن فونت های مناسب با تم مناسب، فید شما دقیقاً همانطور که می‌خواهید به نظر می‌رسد!
فونت‌ها نشان دهنده شخصیت برند شما هستند. یک سبک فونت ساده همراه با تصاویری که در قالب پست اینستاگرام رایگان زیر به کار رفته برای بازاریابی محصولات شما کاملا مناسب است.

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

در عوض، این پست تبلیغاتی دارای رنگ‌های زنده همراه با فونت‌های برجسته است که تأثیری قابل توجهی بر روی کاربر می‌گذارد.

طراحی فید جذاب اینستا با قالب پست اینستاگرام رایگان

2. برندسازی : تأثیرگذاری با فید شما

آیا می‌دانستید که روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام حداقل از یک پروفایل تجاری بازدید می‌کنند؟  
یک راه راحت برای دستیابی به مشتریان بالقوه، از طریق ینستاگرام است! از این رو، ایجاد هویت تا حد امکان منحصر به فرد و معتبر برای دستیابی به اهداف بازاریابی شما ضروری است.
استفاده کردن از رنگ‌های برند و محصولاتی که برند شما را نشان می‌دهد باعث می‌شود فید اینستا شما متمایز شود و ستاره‌ای باشد که می‌خواهید باشد.
ایجاد یک تم مشابه که نشان دهنده سبد محصولات شما باشد، می‌تواند یک هویت برند همیشگی ایجاد کند.
به طور مشابه، انتخاب تصاویر، فیلترها و تنظیمات از پیش تعیین شده در قالب پست اینستاگرام رایگان مناسب می‌تواند تفاوتی را در هنگام به نمایش گذاشتن برند شما ایجاد کند.
استفاده از هویت برند یا تصویر شخصی تان به عنوان بازتابی از فید اینستا، راه بسیار خوبی برای درگیر نگه داشتن مخاطبان و آگاهی از برند شما است.
یک شروع خوب برای «برندسازی» فید اینستاگرام شما این است که ابتدا ارزش‌ها و ویژگی‌های برند خود را شناسایی کنید که به بهترین شکل هویت شما را نشان می‌دهند.
سپس از قالب های پست اینستاگرام رایگان استفاده کنید که به چیدمان بهتر فید شما کمک می‌کند تا بتوانید تصمیم بگیرید که از کدام پست‌ها یا سبک‌ها برای بهبود تصویر برند خود استفاده کنید. 
هویت برندی که می‌خواهید به تصویر بکشید بستگی به محتوایی دارد که در فید اینستا خود نمایش می‌دهید.

3. محتوا

فید شما ممکن است فریبنده به نظر برسد، اما اگر محتوای شما با نام تجاری تان مطابقت نداشته باشد یا نشان دهنده آن نباشد، تمام تلاش های شما از بین می‌رود. 
تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع محتوایی قرار است، چه زمانی و چگونه این محتوا را به مخاطب مناسب برسانید، مهم است.
برخی از برندها برای انتقال پیام به تولید محتوای متنی نیاز دارند. در مقابل، برندهای دیگر نیاز به نمایش پست های تصویری و ویدئویی جسورانه دارند. ممکن است لازم باشد پست های خود را با بیوگرافی اینستاگرام ، موضوع کلی و تصویر برند  خود مطابقت دهید .
اگر تازه شروع به طراحی پست و استوری برای اینستا کرده‌اید، توصیه ما این است که از قالب های پست اینستاگرام رایگان استفاده کنید.
به یاد داشته باشید، در اینستاگرام، همیشه مهم است که داستان بگویید. چه محتوای بصری باشد و چه مبتنی بر متن، کاربران بیشتر تحت تاثیر محتوایی قرار می‌گیرند که می‌توانند با آن درگیر شوند.
اما به طور کلی، تصاویر به فید شما جذابیت بیشتری می‌بخشد. آنها همچنین رویکردی خلاقانه برای بیان اصالت برند شما هستند و مورد استقبال مخاطبان، به ویژه نسل جوان قرار می‌گیرند. 
علاوه بر عکس‌ها و محتوای متنی، محتوای مبتنی بر ویدیو ، به‌ویژه ریلز، می‌تواند گزینه ای عالی برای فید Instagram شما باشد. 

جمع بندی

در این مقاله تمام نکات لازم برای بهبود فید Instagram شما را پوشش داده‌ایم، نکته کلیدی که باید به خاطر داشته باشید این است که فید اینستاگرام باید نشان دهنده هویت برند شما باشد و به صورت واقعی خود شما باشید. به این ترتیب می‌توانید مطمئن شوید که منحصر به فرد است و با مخاطبان تان ارتباط برقرار می‌کنید.
اما به خاطر داشته باشید که استراتژی کامل بازاریابی اینستاگرام شامل فراتر از انتشار محتوای خوب و متنوع طبق برنامه زمان‌بندی مشخص است. برای افزایش تعامل و رشد حساب اینستاگرام تان، باید از الگوریتم‌ها جلوتر باشید. یک راه خوب برای انجام این کار استفاده از هشتگ‌ها ، منشن‌ها و تگ‌ها و تشویق کردن به کامنت گذاشتن از طریق پست های تعاملی است. 
با  قالب های آماده پست اینستاگرام رایگان، می‌توانید مجموعه ای متنوع از محتواهای جذاب را ایجاد کرده و مجدداً از آنها استفاده کنید، به طوری که هر زمان که عکس یا ویدیویی را پست می‌کنید، همه چیز آماده است. 
با قالب های آماده دومینگو می‌توانید به لیست کامل ایده های جذاب پست رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید و شروع به تنوع بخشیدن به کل استراتژی محتوای خود کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین