همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب با میلیون‌ها کاربر است. با این حال، شکوفایی در این شبکه گسترده نیاز به صرف وقت و انرژی برای تولید محتوای جذاب دارد. به همین دلیل است که قبل از شروع تبلیغات برند خود با کمک قالب پست اینستاگرام png رایگان، ابتدا باید جایگاه خود را شناسایی کنید.
انتخاب نوع کسب و کاری که بتواند در اینستا موفق عمل کند یک شاهکار چالش برانگیز نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که علایق خود را بشناسید و موضوعی را انتخاب کنید که طرفداران زیادی داین ملتفرم دارد. 
در این مقاله برخی از پرطرفدارترین ترین موضوعاتی که در سال های اخیر در اینستاگرام ترند شده اند به شما معرفی می‌کنیم و چندین قالب پست اینستاگرام png رایگان را نیز به شما پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانید از آنها برای جذب فالوور بیشتر استفاده کنید

 

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

 

پرطرفدار ترین پست های اینستاگرامی

برای اینکه بفهمید پرطرفدارترین موضوعات در این پلتفرم رسانه های اجتماعی چیست، می‌توانید به سادگی تحقیقی روی هشتگ انجام دهید و از تعداد فالوورها تشخیص دهید که کدام موضوع محبوب ترین است.
از آنجایی که کار جستجوی همه هشتگ‌ها نه سرگرم کننده اسن و نه آسان، ما این وظیفه را بر عهده گرفته ایم و با یک جستجوی گسترده، لیست زیر را تهیه کردیم:

قالب پست اینستاگرام png رایگان مد

وقتی در مورد محبوب ترین موضوعات صحبت می‌کنیم، مطمئناً هیچ لیستی بدون مد وجود نخواهد داشت. 
تقریباً هیچ شبکه دیگری برای تبلیغ روندهای جدید مد مناسب تر از اینستاگرام نیست. 
اما چرا مد محبوب ترین موضوع است؟
در مقایسه با سایر هشتگ های محبوب، "#fashion" بیش از نیم میلیارد پست دریافت کرده است.
این عالی نیست؟
این هشتگ عمدتاً توسط برندهای سطح بالا و مشاغل کوچک پررونق استفاده می‌شود. پست های متداول تحت این موضوع شامل کیف، لباس، اکسسوری، کفش، جواهرات و بسیاری موارد دیگر است.
اگر می‌خواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، «#مد» احتمالاً جایگاهی است که برای شما مناسب است.
نه تنها می‌توانید با استفاده از قالب پست اینستاگرام png رایگان مد، بازدیدها، لایک‌ها و فالوورهای بیشتری به دست آورید، بلکه می‌توانید شانس شراکت فوق‌العاده‌ای با برندهای پیشرفته کسب کنید.
در برنامه طراحی آنلاین دومینگو می‌توانید صدها قالب پست اینستاگرام png رایگان را ویرایش و دانلود کنید که چند نمونه از آنها را در ادامه می‌بینید:

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

قالب پست اینستاگرام غذا

آه، غذا چگونه می‌توانیم فراموش کنیم که غذا رایج ترین موضوع مورد علاقه تمام انسان‌ها است؟
پست های اینستاگرامی مربوط به غذا که سال گذشته سوم شد، اکنون در رتبه دوم محبوبیت قرار دارد. کاربران اینستاگرام از تهیه غذای کم و بیش هنری ، شات‌ها و مونتاژهای ویدئویی خوردن غذاهای لذید، سیر نمی شوند . در نتیجه، هر محتوایی مرتبط با غذا، رژیم غذایی، رستوران و غیره مخاطب خاص خود را دارد. 
اگر سعی کنید هشتگ غذا یا ناهار یا خوشمزه را جستجو کنید، تعداد زیادی پست با تصاویر غذای خوشمزه خواهید دید. 
اکثر مطالب تحت عنوان "غذا" معمولا توسط اینفلوئنسرها یا وبلاگ نویسان مواد غذایی ارسال می‌شود که در شهرها می‌گردند و انواع غذاها را امتحان می‌کنند. بقیه پست های اینستاگرامی غذا توسط سرآشپزهایی منتشر می‌شود که مهارت های آشپزی خود را بیان می‌کنند و رستوران هایی که منوی غذایی آنها را تبلیغ می‌کنند.
اگر فردی هستید که به غذا و غذا خوردن علاقه دارید، نوشتن یا ارسال موضوعات مرتبط با غذا ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.
چند نمونه قالب پست اینستاگرام png رایگان زیر تعداد محدودی از صدها قالب آماده هستند که می‌توانید در برنامه طراحی آنلاین دومینگو برای طراحی پست اینستا جذاب از آنها استفاده کنید:

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

قالب پست اینستاگرام png رایگان طراحی دکوراسیون 

آثار هنری و طراحی دکوراسیون نه تنها در پینترست بلکه در اینستاگرام نیز محبوب هستند.
پست های معماری، طراحی داخلی یا طراحی گرافیک ، پست های اینستاگرامی متنوعی را شامل می‌شوند که لایک و کامنت زیادی دریافت می‌کنند.
این دسته شامل هشتگ های قابل توجهی مانند #معماری، #خانه و #طراحی است.
هیچ پلت فرمی بهتر از اینستاگرام برای طراحان نوظهور که تازه وارد دنیای طراحی شده اند و به دنبال پلتفرمی فعال برای نمایش مهارت های خود هستند وجود ندارد.
داشتن پروفایل اینستاگرام معادل داشتن نمونه کار است. در واقع، اگر کار خود را در اینستاگرام منتشر کنید، میلیون‌ها نفر آن را مشاهده خواهند کرد.
قالب های پست اینستاگرام png رایگان زیر به شما کمک می‌کند جذاب ترین پست های اینستا را با اضافه کردن عکس نمونه کارهای خود بسازید.

پست اینستاگرام ورزش و تناسب اندام

رژیم گرفتن آسان نیست. ورزش کردن به معنای خارج شدن از سبک زندگی راحت است و چه کسی است که آن را دوست داشته باشد؟
اما در نهایت، این خود ما هستیم که باید برای عبور از این مرحله سخت به خودمان انگیزه بدهیم و و این چیزی است که می‌توانید به راحتی در اینستاگرام پیدا کنید.
آیا تا به حال خواسته اید که از اول ماه شروع به ورزش کردن کنید و در پیج های مختلف اینستا به دنبال پست های مرتبط با ورزش و تناسب اندام بگردید؟ مطمئنا حداقل یکبار در زندگی تان این اتفاق افتاده است. بسیاری از اینفلوئنسرهای معروف از همین فرصت برای جذب فالوور استفاده می‌کنند.
پیج های تناسب اندام که ویدیوهای ورزشی را در اینستا به اشتراک می‌گذارد، چالش های مربوط به لاغری را مطرح می‌کند یا با انگیزه دادن به کسانی که ورزش کردن را دشوار می‌دانند آنها را تشویق به عمل می‌کند، جزو این دسته قرار می‌گیرند. 
این پیج‌ها معمولا طراحی پست اینستا و انتشار ویدیوهای ورزشی خود را با هشتگ هایی مانند #ورزش، #چالش، #سم زدایی و غیره تبلیغ می‌کنند.
علیرغم این واقعیت که تناسب اندام یک موضوع فوق العاده برای مربیان ورزشی است، فقط توسط آنها به کار نمی رود. حتی اگر خودتان در این زمینه تجربه مشابهی داشتید می‌توانید از قالب پست اینستاگرام png رایگان زیر استفاده کنید و محتوای مرتبط با تجربه تناسب اندام خود را به اشتراک بگذارید.

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، دیگران را به ورزش و تغذیه خوب تشویق کنید. 

قالب پست اینستاگرام png رایگان طبیعت و مستند

طبیعت همیشه راه خود را برای شیفته کردن انسان پیدا می‌کند و اینستاگرام نیز یکی از همان راه‌ها است. در واقعیت، طبیعت همیشه یکی از محبوب ترین سوژه های اینستاگرام بوده و خواهد بود.
پست های اینستاگرامی طبیعت و مستند، بیشتر در مورد مناظر، فصول، غروب خورشید و حیوانات و بسیاری موارد دیگر است. 
برخی از محبوب ترین هشتگ های طبیعت عبارتند از #ماه، #گرگ و میش، #غروب، #پاییز و #برف.
وقتی صحبت از طبیعت می‌شود، انتشار عکس های باکیفیت بیشترین تاثیر را دارد. بنابراین هنگام به اشتراک گذاری محتوا در مورد طبیعت، باید انتظار داشته باشید که دنبال کنندگانی را جذب کنید که به دنبال تصاویر آرامش بخش هستند یا مسافران مشتاقی که به دنبال مکان های جدید برای بازدید هستند.
برای به اشتراک گذاشتن زیبایی طبیعت به دوربینی با تکنولوژی بالا یا سفر به مکان های دیدنی نیاز نخواهید داشت. طبیعت همانطور که در قالب پست اینستاگرام png رایگان زیر می‌بینید می‌تواند شامل ارسال تصاویر جذاب از طبیعت اطراف خانه شما باشد.

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

طراحی پست اینستاگرام انگیزشی

اینستاگرام بستری برای الهام گرفتن است. احتمالا تعجب می‌کنید اگر بدانید که چگونه پست های متنی انگیزشی با یک پس‌زمینه ساده، می‌تواند طرفداران بی شماری داشته باشد. طراحی این پست‌ها که می‌توانند دانش هزاران ساله معلمان معنوی یا نقل قول های جدیدی از غول های تجاری باشند، کار جذب فالوور در اینستا را بسیار راحت کرده اند.
#هرگز تسلیم نشو، #میلیاردر، #کارآفرینان از جمله محبوب‌ترین هشتگ های این دسته از پست‌ها هستند.
اینستاگرام پلتفرمی است که به طور کامل به نمایش مطالب بصری برای کاربرانش اختصاص دارد. با اینحال حتی  شما هم ممکن است یکی از این صفحات را دنبال کرده باشید که عبارات انگیزشی را در پس زمینه ای تیره نمایش می‌دهند. در حالی که برخی از کاربران ممکن است آن را احمقانه و نفرت انگیز بدانند، بسیاری دیگر از چنین محتوایی لذت می‌برند.
شما هم می‌توانید با اضافه کردن چند نقل قول یا جمله انگیزشی به قالب پست اینستاگرام png رایگان زیر، مخاطبین خاص خودتان را پیدا کنید.

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

پست اینستاگرامی سلامتی

اینستاگرام یکی از گستره ترین جوامع جهان را دارد. در اینستاگرام، می‌توانید در مورد هر جنبه ای از سلامتی، چه جسمی، چه ذهنی و چه احساسی، مشاوره دریافت کنید.
اگر احساس ناراحتی می‌کنید، صفحات ویژه‌ای در اینستاگرام وجود دارد که تکنیک‌ها و نکات اثبات‌شده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به بهتر شدن خلق و خوی شما کمک کند.
اینستاگرام احتمالا بهترین مکان برای دریافت کمک در رابطه با ترک عادات غذایی بد است. اکثر صفحات سلامتی توسط پزشکان و روانپزشکان معتبر اداره می‌شود، بنابراین اگر شما یکی از آنها هستید، قطعا می‌توانید به هزاران نفر کمک کنید.
به اشتراک گذاشتن توصیه های غذایی خوب در حوزه سلامت نیز قرار می‌گیرد. به سادگی دستور العمل های غذایی را با هشتگ #غذای سالم یا #رژیم غذایی پست کنید، تعداد زیادی فالوور جدید به دست خواهید آورد.
پست‌هایی با هشتگ‌هایی مانند #وگان، #سلامتی، #ارگانیک و البته #سالم از همان انگیزه‌های کاربرانی مانند تناسب اندام، مد یا سفر که میل به یک شیوه زندگی سالم است، بهره می‌برند.
برای طراحی پست اینستا در زمینه سلامتی می‌توانید از قالب های آماده زیر کمک بگیرید:

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

طراحی پست اینستاگرام مسافرت رفتن

پست‌های مربوط به سفر نیز یکی از محبوب‌ترین موضوعات در دسته سفر هستند. بیشتر پیج های سفر شامل عکس‌هایی از کشورها، جزایر و استراحتگاه‌ها و موارد دیگر هستند.
اگر فردی هستید که دوست دارید زیاد سفر کنید، باید یک حساب کاربری برای سفر ایجاد کنید.
ارسال محتوای سفر نه تنها دنبال کنندگان شما را جلب می‌کند، بلکه حامیان مالی را نیز جلب می‌کند. ببینید، هتل های زیادی در مکان های توریستی خاص وجود دارد و همه از وجود آنها اطلاعی ندارند. پس چه کسی به آنها کمک خواهد کرد تا تجارت خود را گسترش دهند؟ البته مسافران
حتی برخی از هتل‌ها در ازای انتشار عکس از املاک خود، اقامت رایگان ارائه می‌دهند. آیا مسافران و فالوورها از سفر رایگان سود می‌برند؟ آیا این یک سناریوی برد-برد نیست؟
پس اگر شما هم از آن دسته افراد عاشق ماجراجویی هستید، دقت را تلف نکنید همین الان از قالب پست اینستاگرام png رایگان زیر برای آپلود کردن تصاویر آخرین سفرتان و به اشتراک گذاری آن با مخاطبین جدید کمک بگیرید:

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

طراحی پست اینستا درباره فرد مشهور

هیچ بحثی وجود ندارد که اخبار افراد مشهور و سلبریتی‌ها نه تنها در اینستاگرام بلکه در هر سایت رسانه اجتماعی دیگر، همیشه یک موضوع پرطرفدار بوده است.
منظور ما از اخبار سلبریتی‌ها، صحبت از شایعات نیست، بلکه جدیدترین آثار و مصاحبه های افراد مشهور است. 
افراد مشهور صنعت موسیقی و سینما همیشه در تیتر اخبار هستند. اکثر اکانت‌ها مصاحبه‌ها یا عکس های آنها را با هشتگ نام شان به اشتراک می‌گذارند. به عنوان مثال، هر زمان که تیلور سوئیفت آلبوم خود را منتشر می‌کند، هشتگ های #taylorswift فالوورهای بیشتری پیدا می‌کند.
فن پیج‌ها نیز در این دسته قرار می‌گیرند. 
پس اگر می‌خواهید فورا چندین فالوور جذب کنید، یک فن پیج به نام یکی از سلبریتی‌ها ایجاد کنید و محتوایی با هشتگ های مرتبط اضافه کنید. در عرض چند ثانیه مشاهده خواهید کرد که فالوورهای اکانت تان به شدت بالا می‌روند. در این مورد، ما شوخی نمی کنیم و در واقع حقیقت است.
برای تهیه پست هایتان نیز می‌توانید از قالب پست اینستاگرام png رایگان در برنامه طراحی آنلاین دومینگو کمک بگیرید، مانند نمونه زیر:

قالب پست اینستاگرام png رایگان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

قالب پست اینستاگرام png رایگان درباره هنر

هنر، یکی دیگر از موضوعات پرطرفدار در اینستاگرام است. با افزودن هشتگ های مناسب مانند #طراحی #اثر هنری یا #تصویرسازی، هنرمندان می‌توانند خلاقیت های خود را در معرض دید کاربران علاقه مند به هنر قرار دهند.
به عنوان طراح، هنرمندان همچنین می‌توانند از حساب های اینستاگرام خود به عنوان نمونه کار هنری شان استفاده کنند. 
بیشتر هنرمندان سفر خود را با ارسال آثار هنری و ویدیوهای هنری و غیره آغاز می‌کنند. 
برای داشتن یک حساب هنری نیازی نیست که یک هنرمند معتبر باشید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی خلاقیت و استفاده از قالب های پست اینستاگرام png رایگان است. حالا فقط باید دانسته های خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید یا نمونه کارهای چشمگیری که دارید به مخاطبین نمایش دهید.

جمع بندی

انتخاب موضوع، مهم ترین مرحله برای تولید محتوای جذاب اینستاگرام است. امیدواریم این مقاله پیشنهاداتی را برای موضوعات جالب به شما ارائه کرده باشد و انتخاب یکی را برای شما آسان کرده باشد. اگر یکی از این موضوعات را انتخاب کرده اید، به شما تبریک می‌گوییم. حالا می‌توانید به راحتی وارد نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو شوید و با فیلتر کردن قالب های آماده پست اینستاگرام، کار روی محتوای مرتبط با آن موضوع را شروع کنید.
از طراحی پست اینستا لذت ببرید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین