روزهایی که فروشگاه های حضوری می‌توانستند به تنهایی مشتریان را جذب کنند، مدت هاست گذشته است. مشتریان مدرن برای زمان خود ارزش قائل هستند، بنابراین خرید آنلاین را به عنوان یک گزینه در نظر می‌گیرند.تغییر سلیقه خریداران موجب شده طراحی پست اینستاگرام فروشگاه‌ها از همیشه مهم تر شود.
حالا که مشتریان می‌توانند با چند کلیک ساده قیمت‌ها را مقایسه کرده و بهترین قیمت را پیدا کنند، صرفه جویی در وقت و هزینه هایشان بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. علاوه بر این، خرید آنلاین در تمام ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل در دسترس است و مشتریان می‌توانند هر زمان که بخواهند اقلامی را که نیاز دارند، پیدا کنند و بخرند.

چرا طراحی پست اینستاگرام فروشگاه مهم است؟

تجارت الکترونیک نسبت به سال گذشته 23 درصد رشد داده و آمارها نشان می‌دهد 51 درصد از نسل جدید ترجیح می‌دهند در سال 2018 به صورت آنلاین خرید کنند. 96 درصد از جوانان، حداقل یک بار در طول زندگی خود خرید آنلاین انجام داده اند و خرید آنلاین 3 برابر سریعتر از آفلاین رشد داشته است. مهم نیست که فروشگاه شما چیست، فروش آنلاین این روزها هیچ حد و مرزی ندارد.
خبر خوب این است که برای شروع فروش آنلاین نیازی به داشتن وب سایت ندارید. اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر ماهانه ، پتانسیل فروش بالایی دارد. فقط تصور کنید: 80٪ از اینستاگرامرها یک تجارت را دنبال می‌کنند، 60٪ از کاربران محصولات جدیدی را در این پلتفرم پیدا می‌کنند و 30٪ از آنها چیزی را خریداری کرده اند که برای اولین بار در این پلتفرم مشاهده کرده اند.
جای تعجب نیست که فروشگاه های بیشتر و بیشتری پا به بازاریابی اینستاگرام می‌گذارند. با این حال، طراحی پست اینستاگرام فروشگاه برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان وفادار کافی نیست.
بنابراین، چرا بسیاری از فروشگاه‌ها شکست می‌خورند؟
اگرچه ترفندهای زیادی برای بازاریابی با طراحی پست اینستاگرامی فروشگاه وجود دارد، اما پاسخ ساده است: آنها توجه زیادی به جلوه های بصری ندارند.
اینستاگرام یک پلت فرم بصری است که در آن تصاویر، پیام بازاریابی را منتقل می‌کنند. در واقع، 78 درصد از خریداران می‌خواهند تصاویر محصولات را به صورت آنلاین ببینند .
بنابراین، تصاویر شما اهمیت دارد.
پس برای موفق بودن طراحی پست اینستاگرام فروشگاه باید بدانید چه عواملی یک تصویر خوب را ایجاد می‌کند. این عوامل عبادتند از:
کیفیت بالا، حداقل 1080px1080px
نمایش ویژگی های محصول 
جلب توجه مشتریان 
وقتی صحبت از خرید آنلاین می‌شود، ادراک بصری معیار اصلی انتخاب مشتریان است. خریداران نمی توانند قبل از خرید محصول فروشگاه را از نزدیک ببینند، بنابراین هنگام تصمیم گیری برای خرید به تصاویر پست اینستاگرام فروشگاه تکیه می‌کنند.
حالا بیایید ببینیم موفق ترین فروشگاه‌ها از چه ایده هایی برای ساخت پست اینستاگرامی خود استفاده می‌کنند. 

 

ایده های پست اینستاگرام فروشگاه که فروش محصولات تان را چند برابر می‌کند

 

لیستی از ایده های پست اینستاگرام فروشگاه که به فروش محصولات شما کمک می‌کنند

در اینجا لیستی از ایده های پست اینستاگرام فروشگاه را برایتان گردآوری کردیم:

1. نمایش عکس محصول از بالا در پس زمینه ساده

عکس بالا از محصولات یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه مخاطبان هدف و نمایش محصولتان است. مهم نیست که زمینه فروشگاه شما چیست، پست های اینستاگرامی مد، زیبایی، مسافرت یا هر چیز دیگری، با تصاویری از محصولات در پس زمینه ساده به خوبی جلب توجه می‌کنند. علاوه بر این، برای گرفتن عکس از بالا بدون هیچ زاویه‌ای، به حداقل مهارت نیاز دارید. بسیاری از فروشگاه‌ها بزرگ، عکاسی از محصولات شان را به این روش امتحان می‌کنند، زیرا می‌دانند که این روزها طراحی پست اینستاگرامی فروشگاه بسیار مهم است.
عکاسی از بالا توجه اینستاگرامر‌ها را به خود جلب می‌کند، زیرا به نظر واقعی می‌رسد. بنابراین چنین عکس هایی لایک و کامنت های زیادی می‌گیرند. همچنین به برندها کمک می‌کند محصولات شان را تبلیغ کنند و دنبال کنندگان را به مشتری تبدیل کنند، به خصوص اگر از پست های اینستاگرام فروشگاه برای ارائه اطلاعات اضافی به دنبال کنندگان استفاده می‌کنید. برای فروش بیشتر در اینستاگرام، مهم است که روندهای روز را دنبال کنید، بنابراین عکاسی از بالا را با ویژگی های در نظر بگیرید:
از نور طبیعی استفاده کنید.
برای افزودن متن به عکس، اطلاعات بیشتری در مورد محصول (توضیحات، قیمت) به مشتریان بدهید.

2. از تصاویر سبک زندگی برای طراحی پست اینستا فروشگاه استفاده کنید

حقیقت را بگوییم: مشتریان تا زمانی که محصول شما نتواند مشکلات آنها را حل کند به آن اهمیت نمی دهند.
تبلیغ محصول در پست اینستاگرامی فروشگاه با ارائه راه حل‌ها به مشتریان، می‌تواند برای آنها قانع کننده باشد. مشتریان می‌خواهند بدانند که از خرید محصول شما چه انتظاری می‌توانند داشته باشند. و اگر بتوانید داستانی بسازید که برای آنها آشنا به نظر برسد، به احتمال زیاد با برند شما ارتباط برقرار می‌کنند.
اما چطور باید در طراحی پست اینستا، راه حل ارائه دهید؟ خب، عکس های سبک زندگی بهترین روشی هستند که فروشگاه‌ها می‌توانند برای شخصیت بخشید به برند خود از انها کمک بگیرند. تبلیغ محصولات در موقعیت های واقعی، اصالت را به ارمغان می‌آورد و بنابراین مشتریان بالقوه را جذب می‌کند. به عنوان مثال، در قالب پست اینستاگرام فروشگاه زیر از این نوع عکس استفاده شده که باعث افزایش فروش می‌شود.

ایده های پست اینستاگرام فروشگاه که فروش محصولات تان را چند برابر می‌کند

عکس‌های سبک زندگی، کاربرد محصول شما را در زندگی واقعی نشان می‌دهند. از آنجایی که مشتریان بیشتر از یک عکس ساده از محصول شما می‌خواهند، مهم است که ثابت کنید این محصول می‌تواند با نیازها و خواسته های آنها مطابقت داشته باشد. بنابراین، عکاسی سبک زندگی راهی عالی برای نشان دادن محصول شما به روشی طبیعی است.
در طراحی این نوع پست اینستاگرامی فروشگاه باید:
به مخاطبان هدف خود اهمیت بدهید.
سعی کنید عکس‌هایی بگیرید که به نظر "طبیعی" می‌آیند.

3. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را به اشتراک بگذارید

مشتریان مدرن تبلیغات مصنوعی را باور نمی کنند اما به احتمال زیاد به توصیه مصرف کننده دیگری که از محصول استفاده کرده و آن را توصیه می‌کند، تکیه می‌کنند. بنابراین، مشتریان به دنبال بررسی آنلاین هستند تا بفهمند آیا این برند قابل اعتماد است یا خیر - و به همین دلیل است که محتوای تولید شده توسط کاربر در بین اینستاگرامرها محبوب است.
از آنجایی که این محتوا توسط مشتریان ایجاد می‌شود، ثابت می‌کند که مردم واقعاً محصولات یک برند را دوست دارند، بنابراین UGC به ایجاد اعتماد و وفاداری به برند کمک می‌کند. برای بازاریابان، مهم است که کاربران را تشویق کنند تا از گرفتن عکس برای برندشان خوشحال شوند.
بدون شک UGC تعامل را افزایش می‌دهد - پست های UGC به اشتراک گذاشته شده در کانال های اجتماعی 28٪ نرخ تعامل بالاتری نسبت به پست های برند استاندارد دارند. کاربران می‌خواهند بخشی از یک واقعیت مهم باشند، بنابراین از اینکه در پیج برندها معرفی می‌شوند احساس افتخار می‌کنند. به علاوه، سایر فالوورها نسبت به برند وفادارتر می‌شوند و عکس را لایک می‌کنند یا روی آن نظر می‌دهند.
به خاطر داشته باشید که برای استفاده از محتوای کاربر حتما اجازه بگیرید و کاربر را نیز روی پست اینستاگرام فروشگاه تگ کنید.
با برگزاری یک قرعه کشی می‌توانید فالوورها را تشویق کنید تا عکس‌هایشان را بفرستند تا در پروفایل شما نمایش داده شوند.

4. پست اینستاگرامی فروشگاه تان را در پیج اینفلوئنسرها تبلیغ کنید

مشتریان به اصالت برند اهمیت زیادی می‌دهند، بنابراین تبلیغات پولی دیگر تاثیر چندانی روی مشتریان نمی گذارد. برای جلب توجا مخاطبین و جذب مشتریان بالقوه، محصول خود را از طریق یک اینفلوئنسر که به نظر می‌رسد توصیه هایش برای مشتریان واقعی است، تبلیغ کنید.
اینفلوئنسر مارکتینگ در حال گسترش است و برندها برای افزایش فروش با آنها همکاری می‌کنند.
اینفلوئنسرها، فالورهای وفاداری دارند که از آنها حمایت می‌کنند و به آنها اعتماد دارند. برای انتشار چنین تبلیغاتی باید برای طراحی پست اینستاگرام فروشگاه تبلیغاتی، عکسی از محصولتان را به یکی از قالب های آماده دومینگو اضافه کنید. سپس پست طراحی شده را در پیج اینفلوئنسر منتشر کنید. روش دیگر این است که عکسی از محصولتان را درحالیکه اینفلوئنسر از آن استفاده می‌کند، در پست های خود منتشر کنید و از اینفلوئنسر خواست که همین کار را انجام دهد.
به این ترتیب نشان می‌دهید که اینفلوئنسرها به برند شما اعتماد دارند و درنتیجه دنبال کنندگان شان را قانع می‌کنید تا محصولات شما را خریداری کنند.
برای طراحی این پستها نکات زیر را در نظر بگیرید:
اینفلوئنسری را پیدا کنید که فالوررهایش جزو مخاطبان هدف شما باشد.
از یک اینفلوئنسر دعوت کنید تا سفیر برند شما شود.
اینفلوئنسر را در پیج خود تگ کنید.

5. از پیشنهادات با زمان محدود در طراحی پست اینستاگرام فروشگاه استفاده کنید

با تنوع زیادی که در پیج های فروشگاهی اینستا وجود دارد، مشتریان می‌توانند بازار را برای یافتن بهترین انتخاب تجزیه و تحلیل کنند.
برای جذب و جلب توجه مشتریان بالقوه خود، باید احساس فوریت ایجاد کنید که بتواند آنها را به سمت خرید سوق دهد. ثابت شده است که وقتی افراد تحت فشار قرار می‌گیرند سریعتر عمل می‌کنند به همین دلیل است که بسیاری از برند های بزرگ از این تکنیک برای فروش بیشتر استفاده می‌کنند.
طراحی پست اینستاگرام فروشگاه با پیشنهاد زمان محدود، به ایجاد وفاداری کمک می‌کند و فالوورهایتان را تشویق می‌کند تا سریع اقدام به خرید کنند. جای تعجب نیست که کاربران چنین پست‌هایی را دوست دارند – چه کسی نمی‌خواهد در پول خود صرفه‌جویی کند؟
انواع مختلفی از پست های فروش ویژه و تخفیف وجود دارد که می‌توانید به عنوان پیشنهاد محدود طراحی کنید، مثلا:
یک تخفیف قابل قبول (بیش از 10٪) برای یک مناسب خاص ارائه دهید.
تاریخ پیشنهاد خود را مشخص کنید.
اطلاعات را به صورت متن کوتاه به عکس اضافه کنید.

ایده های پست اینستاگرام فروشگاه که فروش محصولات تان را چند برابر می‌کند

اگر می‌خواهید پست اینستاگرامی فروشگاه تان با پیشنهاد ویژه فروش بالایی را تجربه کند، نکات زیر را رعایت کنید: 

از استفاده از عکس های استوک خودداری کنید

اگرچه این تصاویر حرفه ای به نظر می‌رسند، اما برای ایجاد احساسات واقعی بیش از حد مصنوعی هستند. بنابراین، اینستاگرامرها این نوع عکاسی را دوست ندارند. در نتیجه، ممکن است به اعتبار برند شما آسیب برساند.

محصول خود را از زوایای مختلف نشان دهید

خریداران آنلاین نمی‌توانند محصول شما را لمس کنند، بنابراین باید آن را از جنبه‌های مختلف ببینند تا بفهمند که آیا با نیازهای آنها مطابقت دارد یا خیر. بنابراین، بهتر است یک پست با چندین عکس به اشتراک بگذارید. نشان دادن زوایای مختلف محصول در پست اینستاگرام فروشگاه، به فروش بیشتر کمک می‌کند.

به ترندهای روز دنیا در زمینه فعالیت فروشگاه تان توجه کنید

برندهای بیشتر و بیشتری شروع به فروش در اینستاگرام می‌کنند، بنابراین باید خلاق باشید تا مخاطبان خود را جذب کنید و دنبال کنندگان خود را علاقه مند نگه دارید. شما باید بدانید که چه چیزی مد روز است و چه عکس هایی جلب توجه می‌کنند. به عنوان مثال، عکس های دارای چهره 38 درصد بیشتر لایک می‌گیرند. بنابراین، بهتر است در پست اینستاگرامی فروشگاه تان از چهره های معروف کمک بگیرید.

دانلود قالب آماده پست اینستاگرام فروشگاه

جذب مخاطب هدف در اینستاگرام سخت است و اگر ندانید که چگونه محصول خود را بدون کلام بفروشید، تبدیل کردن فالوورها به مشتری حتی سخت‌تر هم می‌شود. به همین دلیل است که طراحی پست اینستاگرام فروشگاه با قالب های آماده این روزها بسیار محبوب شده اند. شما هم اگر می‌خواهید فروش تان را افزایش دهید و برند خود را به سطح بالاتری برسانید، به انواع قالب های آماده اینستاگرامی نیاز دارید که ایده های خلاقانه بیشتری را به شما ارایه دهد.
نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو، تنها برنامه تحت وب است که به شما امکان طراحی پست های متنوع و جذاب را با رابط کاربری بسیار ساده و به زبان فارسی می‌دهد. دیگر نیازی نیست برای ساخت پست های اینستاگرامی از نرم افزارهای پیچیده به زیان انگلیسی استفاده کنید که نمی توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.
ما برای شما صدها قالب متنوع را آماده کردیم که می‌توانید با کمک ابزارهای ویرایشی ما آنها را به دلخواه خودتان سفارشی کنید.
برای ویرایش و طراحی قالب های پست اینستاگرام فروشگاه تان آماده اید؟ رایگان شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین