حتما می‌دانید که اینستاگرام یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای تجارت الکترونیک است و به عنوان چهارمین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در سطح جهان شناخته می‌شود که بیش از 1.3 میلیارد کاربر دارد. البته، قرار نیست همه مخاطبین به آنچه شما در پست اینستاگرام مارکتینگ ارائه می‌دهید علاقه مند شوند، اما اگر حتی بخشی از آنها به محصولات یا خدمات شما علاقه مند باشند، شروع خوبی است.
اگر علاقه مند به راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی خود هستید، اما مطمئن نیستید که چه نوع کسب و کاری را شروع کنید، ما به شما 20 ایده عالی برای راه اندازی پیج اینستا ارائه می‌دهیم که می‌توانید با طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ از آنها کسب درآمد کنید.

چرا در اینستاگرام کسب و کار راه اندازی کنیم؟

یکی از سخت ترین بخش های رشد یک کسب و کار، جذب مخاطب به محصول شماست. به عنوان یک صاحب کسب و کار، معمولاً باید تمام تلاش خود را برای یافتن مخاطبان هدف انجام دهید. اما برای کارآفرینان اینستاگرام، در حال حاضر دریایی از مخاطبان بالقوه (و مشتریان، بسته به نوع کسب و کاری که می‌خواهید شروع کنید) وجود دارد.
بهترین بخش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام این است که انتشار پست اینستاگرام مارکتینگ در آن کاملا رایگان است. هرچند اگر بتوانید برای طراحی پست مارکتینگ و تبلیغاتی، هزینه کنید، بهتر نتیجه می‌گیرید اما در اصل برای راه اندازی حساب خود به پول نقد نیاز ندارید.
تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید و یک گوشی همراه می‌توانید بدون نیاز به هیچ هزینه دیگری، تبلیغ کنید و درامدزایی داشته باشید.

 

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

 

چه کسانی باید در اینستاگرام کسب و کار راه اندازی کنند؟

راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام راه حلی برای هر کارآفرین تازه کار نیست. از آنجایی که این یک پلتفرم متمرکز بر محتوای تصویری است، باید مطمئن شوید که فردی هستید که می‌توانید به طور منظم پست و استوری طراحی کنید. البته نیازی نیست که یک عکاس حرفه ای باشید، بلکه به این معناست که به تولید محتوای تصویری و برندسازی علاقه داشته باشید. اگر در طراحی تجربه ای ندارید، نگران نباشید همواره می‌توانید از قالب های آماده پست اینستاگرام مارکتینگ در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو استفاده کنید!

بهترین ایده‌ها برای طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ

اگر به طراحی پست اینستا با تصاویر و ویدیوها علاقه دارید و آماده هستید تا برای کسب درآمد از این پلتفرم استفاده کنید، می‌توانید از ایده های تجاری زیر استفاده کنید:

پست اینستاگرام بررسی محصول

اینستاگرام مکانی ایده‌آل برای بررسی محصول است، به خصوص اگر فردی هستید که از کار با محتوای بصری لذت می‌برید.
برای به اشتراک گذاشتن نظرات و تبلیغ کسب و کار خود باید یک جریان ثابت از محتوای تصویری و ویدیویی ایجاد کنید. محتوای ویدیویی، هر چه کوتاهتر باشد، بهتر است. مدت زمان ایده آل برای این پلتفرم حدود 26 ثانیه است، بنابراین باید بررسی محصولات شما، کوتاه و جذاب باشد. 
برای ساخت یک پست بررسی محصولات اینستاگرام، باید یک استراتژی محتوای جامع ایجاد کنید و به طور منظم پست بگذارید. اما فقط پست گذاشتن برای ایجاد یک کسب و کار کامل کافی نیست. شما باید هر روز با مخاطبان خود در ارتباط باشید، با این روش به راحتی می‌توانید درآمد کسب کنید، اما باید با مخاطبین تان تعامل برقرار کنید.

چطور می‌توانید از بررسی محصولات در پست اینستاگرام مارکتینگ درآمد کسب کنید؟

از طریق مشارکت با برندها و فروش پست های حمایت شده.
با ارائه پیوندهای وابسته به محصولاتی که بررسی می‌کنید.

فروش محصولات آنلاین خودتان

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

انتشار پست اینستاگرام مارکتینگ به عنوان اینفلوئنسر

شاید "اینفلوئنسر مارکتینگ" یک عنوان شغلی دور از دسترس به نظر برسد، اما اگر بتوانید فالوورهای خود را به حدود 10000 نفر برسانید، می‌توانید با انتشار پست های اینستاگرامی مارکتینگ درآمد کسب کنید. اگر به تدریج فالوورهایتان به 100000 فالوور برسد، درامد فوق العاده ای خواهید داشت.
برای کار به عنوان اینفلوئنسر نیازی نیست حتما با برندهای خیلی مشهور کار کنید. کسب درآمد، فقط با چند برند یا کسب و کار کوچک نیز امکان پذیر است. 
برای ماندگاری کسب و کار خود، باید به جمع آوری ایمیل، ایجاد یک وب سایت یا حتی ایجاد یک گروه خارج از پلتفرم بپردازید. این تاکتیک‌ها به شما فضایی را می‌دهد که در آن مالک و کنترل محتوای بازاریابی هستید و آزادی عمل بیشتری برای کسب درآمد از محتوا و مخاطبان خود دارید. 

طراحی پست اینستاگرام عکاسی

اینستاگرام طی سال های گذشته قابلیت‌های خود را گسترش داده است، اما در اصل، پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری عکس‌های عالی با مخاطبان است که باعث می‌شود مکان مناسبی برای شروع و تبلیغ کسب و کار عکاسی شما باشد. 
اگر به عکاسی علاقه دارید و در گرفتن عکس های عالی مهارت دارید، این می‌تواند کسب و کار اینستاگرامی مناسبی برای شما باشد. مشاغل عکاسی محبوب در اینستاگرام عبارتند از:
عکاس پرتره
عکاس محصول
عکاسی عروسی
البته برای کسب درامد از عکاسی نمی توانید فقط در اینستاگرام سرمایه گذاری کنید. مشتریان عکاسی پرتره یا عروسی از شما می‌خواهند که به‌صورت آفلاین با آنها کار کنید. اما، حتی در این موارد، اینستاگرام همچنان یک پلت فرم تبلیغاتی عالی است. اما عکاسی از محصول یا طراحی و ویرایش عکس های آماده ممکن است نیازی به عکاسی حضوری نداشته باشند.
اگر یک پیج عکاسی راه انداخته اید می‌توانید برای طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ از قالب های آماده زیر استفاده کنید:

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

طراحی پست اینستا غذا

در اینستاگرام هر نوع کسب و کاری را می‌توان تبلیغ کرد اما محتواهای مربوط به رستوران و کافی شاپ طرفداران زیادی دارند. تصاویری از غذا را که مربوط به منوی رستوران تان می‌شود در طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ به کار ببرید و منتظر نظرات مخاطبین تان باشید.
پیج های غذایی اینستاگرام با به اشتراک گذاری تصاویری خوشمزه همراه با متن جذاب، مخاطبان خود را افزایش می‌دهند. در حالی که کسب و کار هر کس منحصر به فرد است، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها معمولاً با طراحی پست اینستاگرامی مارکتینگ و تبلیغاتی، مشتریان بیشتری بدست می‌آورند.
اگر می‌خواهید با تولید محتوای برجسته، شاهد رشد مخاطبان و افزایش تعامل باشید، روی ویرایش قالب های آماده دومینگو تمرکز کنید.

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

پست اینستاگرام مارکتینگ برای تولید کننده صنایع دستی

آیا صنایع دستی یکی از سرگرمی های مورد علاقه شماست؟ پس نمایش مهارت‌های ساخت یا تولید محصولات مختلف در اینستاگرام می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای شما باشد. 
مانند سایر هنرمندان، تولید کنندگان صنایع دستی نیز می‌توانند با طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ و تبلیغاتی درآمد کسب کنند. اگر در حال تولید محصولات قابل فروش هستید، مخاطبان تان به دیدن نمدنه کارهای شما علاقه مند هستند و احتمالاً خلاقیت های شما را دوست دارند، پس چرا کار را برای آنها آسان تر نکنید و چندین پست از محصولات ساخت دست خودتان منتشر نکنید؟ اینستاگرام مارکتینگ برای تولید کنندگان صنایع دستی و سایر پیج هایی که محصولات فیزیکی را می‌فروشند و می‌خواهند آنها را برای مخاطبان خود تبلیغ کنند، عالی است. 
قالب های آماده زیر نیز می‌تواند ایده های بیشتری برای ساخت پست اینستا و تبلیغات کسب و کارتان به شما بدهد.

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

طراحی پست اینستاگرام فروشگاه آنلاین 

پیج اینستاگرام می‌تواند ویترین فروشگاه شما باشد. برای استفاده از این ویژگی، نیازی به هزینه های اضافی ندارید. 
اینستاگرام به شما امکان می‌دهد محصولات خود را مستقیماً در فید اینستاگرام تان به نمایش بگذارید. حتی می‌توانید کاتالوگ محصولات تان را از طریق استوری‌ها، پست اینستاگرام مارکتینگ و در اکسپلور به مخاطبان معرفی کنید.
اگر می‌خواهید با طراحی پست اینستاگرام شاهد موفقیت باشید، باید مطمئن شوید که بر روی داشتن عکس‌های زیبا از محصولات تان تمرکز کنید. هرچند تصاویر باکیفیت در فروش آنلاین مهم هستند، کاربران اینستاگرام انتظار کیفیت فوق العاده ای دارند.
شما می‌توانید از اینستاگرام برای فروش هر نوع محصوای استفاده کنید. طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ و تبلیغاتی، ایده‌ای عالی برای راه‌اندازی هر کسب‌وکار کم‌هزینه ای است. 

کارشناس تولید محتوا و طراحی پست و استوری اینستاگرام 

تقریباً برای هر محتوایی در اینستاگرام مخاطب وجود دارد. صرف نظر از اینکه در چه نوع کسب و کاری متخصص هستید، این فرصت برای شما وجود دارد که از آن در اینستاگرام کسب درآمد کنید.
شما می‌توانید تخصص خود را در تولید محتوای متنی و تصویری نشان دهید و توجه برندها را به خودتان جلب کنید تا برای تولید محتوای خلاقانه از شما کمک بگیرند. 
حتی می‌توانید هدف خود را آموزش دادن به مخاطبان در مورد تولید محتوا قرار دهید. صرف نظر از اینکه تخصص شما در چه زمینه ای است، اگر دانش خود را به روشی جذاب و منسجم به اشتراک بگذارید، قطعاً این شانس وجود دارد که بتوانید آن را به یک تجارت اینستاگرامی تبدیل کنید.

چگونه می‌توانید به عنوان یک کارشناس تولید محتوا از اینستاگرام کسب درآمد کنید؟ 

با برندهای مرتبط همکاری کنید و برایشان تولید محتوا به صورت کپشن نویسی یا طراحی پست و استوری اینستا انجام دهید.
دوره های آموزشی تولید محتوا را تبلیغ کنید.
خدمات مرتبط با کارشناس تولید محتوا را تبلیغ کنید.

ادمین اینستاگرام

ادمین رسانه های اجتماعی با سایر مشاغل همکاری می‌کند تا با ایجاد و اجرای یک استراتژی بازاریابی به آنها کمک کند با مشتریان ارتباط برقرار کنند. وظایف ادمین می‌تواند شامل نوشتن کپشن و برنامه ریزی برای انتشار پست های رسانه های اجتماعی، ایجاد کمپین های تبلیغاتی و پاسخ دادن به نظرات و پیام‌ها باشد.
 بسیاری از کسب و کارهای کوچک با ادمین اینستاگرام همکاری می‌کنند تا با طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ و اضافه کردن فراخوان برای اقدام، فالوورها را به مشتریان پولی تبدیل کنند.

طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ آرایشگاه و سالن زیبایی

اینستاگرام مکانی عالی برای نشان دادن مهارت های آرایشگری و ارتباط با مشتریان بالقوه جدید است. اما چگونه می‌توان یک پیج اینستاگرام راه اندازی کرد تا به عنوان ابزار بازاریابی برای آرایشگران موثر باشد؟ 
پیج اینستاگرام سالن های زیبایی معمولا لینکی به وب سایت آنها دارد تا افراد بتوانند قرار ملاقات‌ها را برنامه ریزی کنند، محصولات را خریداری کنند و در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند. 
از نام کاربری اینستاگرام، تصویر پروفایل و بیوگرافی خود برای اطلاع از اینکه چه خدماتی ارائه می‌دهید، و چگونه مشتریان می‌توانند خدمات شما را دریافت کنند، استفاده کنید. 
با استفاده از پست اینستاگرامی مارکتینگ مرتبط با سالن زیبایی و آرایشگاه نیز می‌توانید فالوورهای بیشتری را جذب کنید و مشتریان جدیدی برای ارایشگاه خود بدست آورید.

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم به اشتراک گذاری عکس، مکانی ایده آل برای تبلیغ کار شما به عنوان یک آرایشگر است. چه یک برند لوازم آرایشی باشید که لوازم آرایشی می‌فروشد، چه یک آرایشگر مستقل یا یک اینفلوئنسر در حوزه آرایشی و بهداشتی، می‌توانید از اینستاگرام برای برقراری ارتباط با مخاطبین هدف خود استفاده کنید.
مردم عاشق تماشای نحوه آرایش صورت و موها هستند، بنابراین در نظر داشته باشید که از اینستاگرام لایو برای نشان دادن مراحل اجرای انواع خدمات آرایشگری به طور کامل استفاده کنید یا آموزش های ویدیویی کامل را با استفاده از IGTV ارسال کنید تا توجه مخاطبین بیشتری را جلب کنید.

ساخت پست اینستاگرام مارکتینگ سفر

به عنوان یک آژانس مسافرتی، می‌توانید برای پیشنهاد جاهای دیدن، بررسی هتل‌ها، رستوران‌ها و جاذبه های محلی پست اینستاگرام مارکتینگ طراحی کنید. آژانس های مسافرتی معمولا خدمات خود را با طراحی پست تبلیغاتی و محتواهای متنوع دیگر تبلیغ کنند. 
قالب های آماده دومینگو می‌تواند به شما ایده های جالبی برای طراحی پست اینستا بدهد:

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

طراحی پست اینستا تبلیغاتی برای فروش لباس

یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه برای کسب درامد از اینستاگرام، فروش لباس است، در این پیج فروشگاهی شما می‌توانید به جز لباس‌، کلاه، دستکش، گیف، کفش و صدها محصول مرتبط را برای فروش به مشتریان خود معرفی کنید.
با ویرایش عکس و متن در قالب های آماده دومینگو به راحتی می‌توانید پست های مارکتینگ اینستاگرام  را برای فروش مدل های مختلف لباس کو پوشاک مردانه و زنانه ویرایش کنید.

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

تبلیغ محصولات و خدمات مرتبط با حیوان خانگی در اینستا

آیا حیوان خانگی دوست داشتنی در خانه دارید که فکر می‌کنید مخاطبین تان نیز دوستش داشته باشد؟ مردم عاشق عکس های بامزه حیوانات خانگی هستند. آیا می‌دانستید که می‌توانید با ایجاد یک پروفایل اینستاگرام برای دوست پشمالوی مورد علاقه خود، فالوور جذب کنید؟ 
پست های مارکتینگ برای فروش محصولات مرتبط با حیوانات خانگی در اینستا بسیار فعال است، بنابراین باید سعی کنید محتوایی منحصر به فرد پست کنید که حیوان خانگی شما را متمایز کند. 
به عنوان مثال، می‌توانید یک ویژگی یا رفتار خاص را که دوست داشتنی است و حیوان خانگی شما را به یاد ماندنی می‌کند، در یک ویدیو به اشتراک بگذارید. 
هنگامی که پیج خود را ایجاد کردید، می‌توانید از طریق ساخت پست های تبلیغاتی شروع به فروش محصولات مرتبط با حیوانات خانگی کرده و کسب درآمد کنید.

طراحی پست اینستا مارکتینگ مربیگری و تناسب اندام

اگر عاشق ورزش هستید و می‌خواهید این اشتیاق را به یک حرفه تبدیل کنید، گزینه‌های زیادی برای کسب درآمد از پیج اینستاگرام تناسب اندام وجود دارد. با شناسایی اهداف خود در صنعت تناسب اندام شروع کنید. می‌توانید آموزش‌های شخصی از خانه ارائه دهید، می‌توانید ویدیوهای تمرینی را در پیج  خود به اشتراک بگذارید، یا می‌توانید با برندها شریک شوید تا یک اینفلوئنسر تناسب اندام یا بازاریاب محصولات ورزشی باشید. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام مسیر بیشتر برای شما جذاب است به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید چه نوع محتوایی باید ایجاد کنید، مشتری ایده آل شما چه کسی است و انواع برندهایی که باید با آنها ارتباط برقرار کنید، کدام است؟

18 ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر

برای کسب درامد از اینستاگرام با قالب های آماده پست و استوری دومینگو شروع کنید

اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است، بنابر‌این وقتی استراتژی مارکتینگ کسب و کار خود را برنامه ریزی می‌کنید، باید به طراحی مست های زیبا و جذاب فکر کنید. حساب های موفق به این دلیل برجسته می‌شوند که:
به طور مداوم پست می‌گذارند.
محتوای زیبا و عالی پست می‌کنند.
به طور منظم با مخاطبان خود در ارتباط هستند.
خلاقیت، الهام گرفتن و ارتباط در اینستاگرام ارزشمند است. پس آماده باشید که به فراتر از محیط اطراف خود فکر کنید، کمی سرگرم شوید و کارآفرینی را در اینستاگرام تجربه کنید.
با قالب های آماده پست اینستاگرام مارکتینگ دومینگو، تبلیغات برای هر کسب و کاری راحت تر از همیشه شده است. همین امروز امتحان کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین