در دنیای اینستاگرام کسب و کارهای زیادی فعالیت می‌کنند، از رستوران‌ها گرفته تا آژانس های مسافرتی و هنرمندان و طراحان. هرچند الهام گرفتن از رقبا می‌تواند برای کسب و کارهای دیگر وسوسه انگیز باشد، اما برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی نمی تواند از همان ژست های قدیمی و عکس های تکراری سایر عکاسان در یک مکان استفاده کرد. گرفتن عکس های جدید با سوژه های جذاب و موضوع متفاوت تنها ویژگی است که می‌تواند فید شما را نسبت به رقبایتان شگفت‌انگیز کند. جدید بودن سوژه های عکاسی و تکنیک هایی که در طراحی پست اینستاگرام آتیله به کار می‌برید، برای فالوورهای شما یک نکته کلیدی است!
اگر شما هم به دنبال ساخت پست های جدید و جذاب برای اینستا هستید تا کسب و کار عکاسی خود را تبلیغ کنید، وقت آن است که از این ایده های هیجان انگیز عکاسی اینستاگرام الهام بگیرید که مطمئناً تعداد لایک های پست شما را افزایش می‌دهند!

 

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

 

1. از آینه برای عکاسی استفاده کنید

آینه‌ها می‌توانند جالب ترین عکس های خلاقانه را ایجاد کنند و حتی برای استفاده از آنها نیازی نیست خانه تان را ترک کنید! با گذاشتن آینه روی زمین و گرفتن عکس از سوژه تان در آینه خلاقیت به خرج دهید. یا بروید بیرون! آینه خود را در فضای خارج از خانه بگذارید و با عکس گرفتن از انعکاس چهره سوژه تان در آینه عکس بگیرید.
حتی می‌توانید به سوژه هایی که در آینه های خارج از خانه تان قرار دارند مثل ساختمان های اداری یا کافه‌ها توجه کنید. آنها می‌توانند دیدگاه جدید و جالبی را در اختیار شما قرار دهند

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

2. با عکاسی از غذاها با زاویه ای متفاوت پست اینستاگرام طراحی کنید

همه ما عکس‌های غذا را در اینستاگرام دیده‌ایم – و وسوسه شده‌ایم که خودمان هم از آنها عکس بگیریم! اگر خودتان عکاس هستید چرا از این سوژه پرطرفدار برای طراحی پست اینستاگرام آتلیه استفاده نکنید؟
خلاقیت به خرج دهید و مجموعه‌ای از خوراکی‌های خوشمزه مانند یک ضیافت صبحانه، یک بشقاب پنیر فوق‌العاده، یا یک چیدمان صاف و زیبا از دمنوش‌هایتان با یک ست چای درست کنید؟ سعی کنید با گرفتن یک زاویه منحصر به فرد، یک لحظه مشترک با دوستان یا خانواده، یا حتی غذا و نوشیدنی در حال سرو کردن، مانند ریختن عسل روی یک ظرف خوشمزه، غذا را متفاوت نشان دهید.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

3. عکاسی در طبیعت را سوژه طراحی پست اینستاگرام آتلیه کنید

طبیعت می‌تواند مملو از شگفتی های زیبا باشد، اگر یک عکاس حرفه ای باشید می‌دانید که برای گرفتن عکس های خیره کننده از طبیعت حتما نباید به مقصدی دور بروید. هر طبیعتی را می‌توان با تنظیم زاویه درست دوربین به یک منظره شگفت‌انگیز تبدیل کرد، شما می‌توانید عکس‌های خارق‌العاده‌ای از همین طبیعت نزدیک خانه تان بگیرید.
برای گرفتن چند عکس جالب از طبیعت، به ساحل، جنگل، یا حتی پارکی نزدیک عکاسی تان بروید. این ترفندها را امتحان کنید تا دیدگاه جدیدی پیدا کنید:
یک زاویه جدید را امتحان کنید، مانند نگاه مستقیم به نوک درخت، زمان غروب یا طلوع خورشید نیز «ساعت طلایی» برای عکاسی است، هرگز نمی‌توانید این فرصت استثنائی را از دست بدهید. یک ساعت قبل از غروب آفتاب و درست بعد از طلوع خورشید بهترین زمان برای گرفتن عکسی جذاب از طبیعت است.
قرار گرفتن حیوان خانگی تان در عکس همراه با یک طبیعت بکر می‌تواند به ایجاد دیدگاه جدیدی در عکاسی کمک کند
خودتان هم جستجو کنید! مطمئناً، می‌توانید به اطرف خانه یا محل کارتاتن بروید، اما گاهی اوقات بی‌نظیرترین عکس‌ها از جاده‌ای است که کمتر سفر کرده‌اید. و فقط در صورت شروع جستجو، آن عکس‌ها را پیدا خواهید کرد!

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

4. تصاویری از زندگی روزمره تان بگیرید تا در طراحی پست اینستا عکاسی از آن استفاده کنید

تصویری از زندگی روزمره تان مثل محصولات آرایشی، کتابی که در حال خواندن آن هستید، جواهرات شخصی تان و هر وسیله دیگری باید همه در کنار هم باشند تا داستانی را روایت کنند. سوژه این عکس‌ها می‌توانند یک تخت خواب، عکسی از قفسه‌های کتابخانه شما، یا حتی مجموعه‌ای کوچک از آنچه برای شب نشینی آماده کردید، باشند. مثلا این سوژه می‌تواند یک لیوان نوشیدنی باشد که توسط شمعی در پس زمینه آماده شده است؟
اشتراک‌گذاری این عکس‌های فوری در اینستاگرام مانند اشتراک‌گذاری تکه‌ای از خودتان با افرادی است که به آنها اهمیت می‌دهید، و می‌تواند یادآور لحظه‌ای آرامش‌بخش برای فالوورهایتان در کنار عزیزان شان باشد.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

5. حیوانات خانگی را سوژه عکاسی تان کنید

بیایید قبول کنیم که حیوانات خانگی همیشه تضمینی برای جذب لایک در اینستاگرام هستند، و هر چه بیشتر بتوانید آنها را به روش‌های خلاقانه سوژه عکاسی خود کنید، بهتر است.
همچنین گرفتن عکس های زیبا از حیوانات خانگی بسیار آسان است! از آنها به تنهایی، در حال بازی با اسباب بازی هایشان، با لوازم جانبی زیبا مانند کلاه یا در یک قاب همراه با خودتان عکس بگیرید. می‌توانید با حیوانات خانگی‌تان سلفی‌های خنده‌دار بگیرید یا عکس‌های زیبای خنده‌داری بگیرید که شگفت زده کردن فالوورهایتان را به همراه داشته باشند!

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

5. با تار کردن پس زمینه و برجسته کردن سوژه، عکس های جذاب تری بگیرید

هنگام عکس گرفتن، استفاده از حالت تار کردن پس زمینه یک راه ساده برای فوکوس کردن روی سوژا شماست و بهتر از همه، نتیجه را به شما می‌دهد که با آن می‌توانید پست هایاینستاگرامی جذابی برای آتلیه خود طراحی کنید!
سعی کنید اشیایی را که در پس‌زمینه طبیعی سوژه قرار دارند، تار کنید و روی یک سوژه جالب فوکوس کنید. برای مثال، اگر در اتاق خواب خود در خانه هستید، ممکن است روی یک کتاب، یک دفترچه یادداشت یا یک فنجان قهوه فوکوس کنید یا اگر بیرون هستید، ممکن است یک گل یا یک عینک آفتابی را سوژه قرار دهید.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

6. اگر در کار با نرم افزارهای ویرایش حرفه ای هستید، عکس های زیر آب طراحی کنید

اگر به دنبال ایده فوق العاده خلاقانه برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی هستید، نمی توانید ایده ای خلاقانه تر از عکس های زیر آب پیدا کنید! مشخص است که نمی توانید خودتان زیر آب بروید و عکاسی کنید. اما اگر در استفاده از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ حرفه ای هستید می‌توانید از افکت های مختلفی که برای عکس های اکشن و عکس های زیر آب عالی هستند، استفاده کنید.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

7. خارج از خانه عکس بگیرید

اگه میتوانید از خانه بیرون بروید! تفاوتی ندارد در محله محلی خودتان باشید یا به مقصدی دورتر بروید، می‌توانید عکس های جالب و منحصر به فردی را در مکان های جدید بگیرید. حومه شهر را جستجو کنید و عکسی از معماری های جالب را ثبت کنید، یا به طبیعت بروید و از گیاهان و جانوران محلی، بوته زارها یا دیگر مناظر طبیعی عکس بگیرید.
گاهی اوقات حتی پیش پا افتاده ترین سوژه‌ها می‌توانند به عکس های زیبایی تبدیل شوند، مانند گودال بر روی زمین که آسمان را منعکس می‌کند، پلیکانی که پرهایش را پر می‌کند، یا آب در دریاچه ای که زیر نور خورشید می‌درخشد. خلاقیت به خرج دهید و سعی کنید از منظر جدیدی به مسائل فکر کنید و انها را تبدیل به جذاب ترین پست اینستاگرام عکاسی تان کنید.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

8.  از سوژه تان بخواهید روی پله‌ها ژست بگیرد

اگر به دنبال ایده های منحصر به فرد عکاسی برای اینستاگرام هستید، چرا با سطوح مختلف بازی نکنید؟ قراردادن سوژه های مختلف در مکان های جالب به تصویر شما عمق می‌بخشد، اما بدون خلاقیت گرفتن این عکس‌ها می‌تواند دشوار باشد.
ژست گرفتن روی پله‌ها می‌تواند عکس های جالبی خلق کند. عکس خود را یا از پایین، در سطح چشم بگیرید یا از بالا! اگر در حال ژست گرفتن هستید، سعی کنید اندام سوژه را به شکل جالبی در جهت پله‌ها یا مخالف آن قرار دهید. ژست های جدید را برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی امتحان کنید و از عکاسی برای طراحی پست اینستا لذت ببرید!

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

9. دوربین خود را برگردانید تا عکس های منحصر به فرد برای طراحی پست اینستاگرامی عکاسی بگیرید

معمولاً ما با تلفن خود به صورت عمودی عکس می‌گیریم. اما، با برعکس کردن گوشی یا دوربین، لنز دوربین، به سمت بالا منحرف می‌شود. این روش عکاسی، یک چشم انداز متفاوت ایجاد می‌کند که می‌تواند عکس های بهتری خلق کند!

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

چرا برای آتلیه عکاسی در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

تغییر اینستاگرام به سمت محتوای ویدیویی، برخی از عکاسان را نسبت به تبلیغ در این پلتفرم منصرف کرده است. اما هنوز دلایل زیادی وجود دارد که چرا این یک پلت فرم برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی عالی است. باور نمی کنید؟ به خواندن ادامه دهید، شاید ما شما را متقاعد کنیم.

1. اینستاگرام فید زمانی را بازگردانده است

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام در گذشته داشته‌اند، نداشتن فید سفارشی است. با این حال، اینستاگرام این ویژگی را در مارس 2022 مجدداً معرفی کرد.
با معرفی فید سفارشی، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید پست‌های همه افرادی را که دنبال می‌کنید ببینید یا خیر. همچنین، می‌توانید موارد دلخواه را انتخاب کنید تا اینستا محتوایی را برای کاربرانی که می‌خواهید ابتدا ببینید به شما نشان دهد.

2.  می‌توانید با طراحی پست اینستاگرام عکاسی در طولانی مدت درآمد کسب کنید

ویژگی‌های کسب درآمد اینستاگرام به خوبی شناخته شده است. اگر با طراحی پست اینستاگرامی آتلیه تان روی جذب مخاطب در اینستاگرام تمرکز کنید، به طور بالقوه می‌توانید درآمد بیشتری در طولانی مدت ایجاد کنید. اگر برای طراحی پست نیاز به ایده دارید یا زمان کافی برای ساخت پست از ابتدا ندارید، به راحتی می‌توانید از قالب های آماده دومینگو کمک بگیرید.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

برای دانلود و ویرایش این قالب های آماده پست اینستا کلیک کنید.

3. با پست های اینستاگرام آموزشی، اعتبار و تخصص آتلیه عکاسی خود را نشان دهید

موفقیت نجومی بسیاری از پیج های اینستاگرام به علت انتشار محتوای آموزشی است. آموزش‌ها دز هر زمینه ای طرفداران خود را در اینستا دارند و تقاضا برای این نوع محتوا بسیار زیاد است. به جای اینکه از تبلیغ در اینستاگرام منصرف شوید، می‌توانید از طراحی پست اموزشی اینستاگرام در زمینه عکاسی به عنوان فرصتی برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید.
این قالب های آماده نیز می‌توانند به شما کمک کنند که به سرعت پست های آموزشی خود را طراحی کنید.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

4. فرصت های زیادی برای سرگرمی و خلاقیت در زپینه عکاسی وجود دارد

روزهایی که اینستاگرام صرفاً برای اشتراک‌گذاری تصاویر تکراری به کار می‌رفت، مدت‌هاست گذشته است. امروزه، این پلتفرم چند وجهی است و دارای چندین ویژگی جالب است که به شما کمک می‌کند برجسته شوید. اگر آماده هستید تا محتواهای جدید را امتحان کنید، می‌توانید از آن لذت ببرید و اجازه دهید خلاقیت شما خودش را نشان دهد.
استوری‌ها روشی عالی برای نشان دادن جنبه دیگری از خلاقیت شما هستند، و همچنین می‌توانید به این فکر کنید که چگونه یک فید زیبا با انتشار پست های هارمونیک یا پازلی ایجاد کنید.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

5. اینستاگرام هنوز هم برای تبلیغات مناسبتی ایده آل است

حتی با وجود تغییرات متعدد در اینستاگرام، این پلتفرم یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی برای تبریک مناسبت‌ها، اعیاد و رویدادهای مختلف است. 
اگر می‌خواهید به عنوان یک عکاس حضور آنلاین داشته باشید، مطمئناً می‌توانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید.
با انتشار پست های مناسبتی مثل روز مادر، روز ولنتاین و سایر اعیاد، عکاسی تان را تبلیغ کنید. اصافه کردن تصاویر زیبا از هنر و خلاقیت خودتان به قالبهای آماده زیر بهترین روش برای نشان دادن تخصص و مهارت تان به مشتریان است.

9 ایده الهام بخش برای طراحی پست اینستاگرام عکاسی

برای دانلود قالب های آماده پست اینستاگرام مناسبت کلیک کنید.

6. نظر بسیاری از مشتریان بالقوه را که از اینستاگرام استفاده می‌کنند، جلب کنید

اگر می‌خواهید کسب‌وکار عکاسی تان را توسعه دهید، باید در نظر بگیرید که مشتریان بالقوه شما فعالیت قابل توجهی در این پلتفرم دارند. در حالت ایده آل، با طراحی پست اینستاگرام عکاسی حرفه ای می‌توانید به یکی از گزینه های مورد علاقه آنها تبدیل شوید.
شما می‌توانید نمونه کارهایی از عکاسی تولد، عقد، ازدواج یا جشن های مختلف را از طریق پست های اینستاگرام با مخاطبین تان به اشتراک بگذارید و آنها را ترغیب کنید که در مناسبت های خاص شان به شما اعتماد کنند تا لحظات تکرار نشدنی را برایشان خاطره انگیزتر کنید.

7. به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

اگر مایل به ایجاد رابطه عمیق تر با مخاطبان خود هستید، باید شخصاً با آنها ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید بدون رسانه های اجتماعی تحسین برانگیز باشید اما از آنجایی که بسیاری از افرادی که کار شما را دوست دارند آنلاین خواهند بود، داشتن نوعی حضور آنلاین ایده خوبی است.
با اینستاگرام، می‌توانید به نظرات افرادی که کار شما را دوست دارند پاسخ دهید و آنها را لایک کنید. علاوه بر این، می‌توانید به پیام‌ها پاسخ دهید و مشتریان جدیدی پیدا کنید.

طراحی پست اینستاگرامی عکاسی با قالب های آماده دومینگو

اینستاگرام هنوز به دلایلی یکی از محبوب ترین پلتفرم های جهان است و قطعا نسبت به روزهای اولیه خود تکامل یافته است، اما نیازی نیست برای تبلیغات در این پلتفرم زمان زیادی صرف کنید. برای تبلیغ پیج عکاسی بهتر است فقط روی گرفتن عکس های باکیفیت تمرکز کنید و سپس از ابزارهای جدید مانند ویرایشگر آنلاین دومینگو برای بهبود خلاقیت خود و طراحی پست اینستاگرام آتلیه استفاده کنید.
وقتی چند عکس شگفت انگیز از سوژه های ناب گرفتید، چرا آنها را به یک پست هنری تبدیل نکنید؟ همین امروز قالب های اماده دومینگو را برای طراحی پست اینستاگرامی عکاسی بررسی کنید! 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین