آیا می‌دانستید که اینستاگرام اکنون به شما امکان می‌دهد روی پست های خود، یادآور بگذارید؟ بله درست است، شما هم می‌توانید از این ویژگی برای ساخت پست اینستاگرام تولد استفاده کنید! این خبر عالی برای کسانی است که می‌خواهند جشن تولد خودشان یا دوستانشان را در اینستاگرام به روشی واقعاً سرگرم کننده و منحصر به فرد تبریک بگویند، کاربرد دارد.
در این پست وبلاگ به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از قالب های آماده دومینگو یک پست اینستاگرامی تولد شگفت انگیز بسازید و روی آن ریمایندر بگذارید.

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

ساخت پست اینستاگرام تولد با قالب های آماده دومینگو 

فرض کنید امروز تولد بهترین دوست شماست و شما می‌خواهید با ساخت یک پست اینستاگرام تولد این روز مهم را به او تبریک بگویید. آیا می‌دانید چه نوع متن یا عکسی باید در این پست دیده شود؟ ابتدا به برخی از خاطرات مورد علاقه تان با هم فکر کنید. آیا داستان خنده دار یا جوکی دارید که بتوانید به اشتراک بگذارید؟ همچنین می‌توانید چند عکس یا ویدیو از زمانی که برای اولین بار با هم ملاقات کردید یا از زمان‌های اخیری که با هم گذرانده‌اید، به قالب آماده پست اینستاگرام تولد اضافه کنید. 
یکی دیگر از ایده های خوب این است که یک پیام صمیمانه در این روز خاص برایشان پست کنید. 
اگر تصمیم گرفتید که یک پست اینستاگرام تولد طراحی کنید، مطمئن شوید که محتوای پست از دل تان بر می‌آید و دوستی فوق العاده ای را که در کنار هم دارید، به اشتراک می‌گذارید.
در ادامه چند قالب آماده را با ایده های فوق العاده برای طراحی پست اینستاگرامی تولد برایتان گرد آوری کردیم. 

از عکس های مرتبط با جشن تولد برای طراحی یک پست سرگرم کننده استفاده کنید

در برنامه طراحی آنلاین دومینگو به راحتی می‌توانید صدها قالب با تم تولد پیدا کنید تا محتوای خود را در چند دقیقه خلق کنید. اگر به دنبال راهی سرگرم کننده برای اعلان جشن تولد خود هستید، از نرم افزار مناسبی استفاده می‌کنید! با مجموعه گسترده ای از عکس‌ها و استیکرهای جشن تولد در نرم افزار ما وجود دارد، که به شما کمک می‌کند محتوای مناسب خودتان را پیدا کنید و پست اینستاگرام تولد تان را به یاد ماندنی کنید. 
فرقی نمی‌کند نیاز به استیکرهای کلاسیک تولد مثل بادکنک‌، کیک یا کلاه جشن، داشته باشید یا به دنبال تصاویر استوک باکیفیت از جشن های به روز باشید، ما هر نوع محتوایی را که برای ساخت یک پست اینستاگرام تولد شگفت‌انگیز نیاز دارید، در اختیار شما می‌گذاریم. 
پس چرا منتظرید؟ همین الان مجموعه قالب های آماده ما را بررسی کنید و شروع به ساخت پست اینستاگرام تبریک تولد خود کنید!

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

برای شخصی سازی پست اینستاگرامی تولد تان، متن، ایموجی و فیلترها را اضافه کنید

امروز تولد بهترین دوست شماست و شما می‌خواهید مطمئن شوید که استوری اینستاگرام آنها بسیار خاص است. بالاخره، این یک روز بسیار خاص است! شما با افزودن یک پیام صمیمانه شروع می‌کنید و برای آنها بهترین‌ها را در این روز خاص آرزو می‌کنید. 
سپس، چند ایموجی سرگرم کننده اضافه می‌کنید تا شخصیت آنها را به تصویر بکشید. در نهایت، یک فیلتر تولد مبارک را انتخاب می‌کنید تا کمی طعم جشن را به آن اضافه کنید. 
تنها با چند کلیک، یک پست شخصی سازی شده و به یاد ماندنی اینستاگرام ایجاد کرده اید که مطمئناً موجب می‌شود دوست تان در این روز بزرگ لبخند بزند.

از دیگر پست های اینستاگرام تولد الهام بگیرید

با قالب های آماده پست اینستاگرامی تولد، می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و محتوایی خاص برای دوستان و خانواده خود بسازید. با اینحال، می‌توانید از دیگر پست های تولد اینستاگرام نیز برای ایجاد یک پیام منحصر به فرد و شخصی الهام بگیرید. 
برای تبریک تولد عزیزانتان می‌توانید از عکس، فیلم و متن استفاده کنید. حتی می‌توانید فیلترها، استیکرها و موسیقی اضافه کنید تا پست خود را سرگرم کننده تر و هیجان انگیزتر کنید. 
با کمی خلاقیت، می‌توانید یک پست شگفت انگیز تولد در اینستاگرام بسازید که باعث لبخند دوستان و خانواده شما شود. 
پس برای چی منتظرید؟ از قالب های آماده پست اینستاگرامی تولد دومینگو الهام بگیرید و شروع به ساخت محتوای جذاب تان کنید!

یک پست دعوت به جشن تولد برای شخص دیگری بسازید

ساختن پست تولد برای شخص دیگری می‌تواند راهی سرگرم کننده و معنادار برای جشن گرفتن این روز خاص باشد. چه بخواهید یک چیدمان سنتی به سبک کلاژ عکس خلی کنید یا یک پست اینستاگرامی بادکنی، قالب های زیادی وجود دارد که می‌توانید در روز تولد عزیزتان یک پست اینستاگرامی فراموش نشدنی را طراحی کنید. 
یکی از عناصر کلیدی برای ساخت پست اینستاگرام تولد، ثبت بهترین لحظات در طول سال است. شما می‌توانید اضافه کردن عکس یا ویدیوهای کوتاهی که علایق و شخصیت تان را به نمایش می‌گذارد یا افزودن نقل قول‌های متفکرانه یا پیام‌های نوشته شده بر روی تکه‌های کاغذ یا برش عکس، و همچنین استفاده از برچسب‌های جشن یا سایر تزئینات خلاقانه را در طرح‌های خود در نظر بگیرید.
 وقتی نوبت به طراحی پست اینستاگرام تولد فوق العاده برای به اشتراک گذاری در پیج تان می‌رسد، سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید! تفاوتی ندارد تصمیم داشته باشید که پست تبریک خود را در فیس بوک، اینستاگرام یا از طریق سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، فقط مطمئن شوید که در این روز بزرگ برای آنها آرزوهای خوب کنید و علاقه تان را به آنها نشان دهید. به هر حال، چه راهی بهتر از این برای خاص کردن تولد یک نفر است که او را به ستاره داستان خودش تبدیل کنید؟

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

رنگ های شاد و استیکرهای تولد را در پست اینستاگرامی تان به کار ببرید

بادکنک، شمع، یا استیکر کیک را همراه با رنگ های شاد به قالب های آماده دومینگو اضافه کنید.با وجود همه این عناصر، هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد. می‌توانید از بادکنک‌های رنگی، الگوهای سرگرم‌کننده ایجاد کنید، روی کیک‌ها، رنگ بپاشید، یا شمع های متعدد را روی زمین پخش کنید. 
البته، اگر این قالب‌ها برای شما بیش از حد شلوغ به نظر می‌رسد، همیشه می‌توانید قالبی ساده‌تر و شیک‌تر مثل نمونه های زیر را انتخاب کنید .

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

حالا از ابزارهای رایگان دومینگو استفاده کنید و به سبک واقعی اینستاگرام جشن بگیرید!

یک پیام صمیمانه یا نقل قول در پست اینستاگرام تولد بنویسید

وقتی نوبت به تبریک تولد شخصی در اینستاگرام می‌رسد، راه‌های زیادی برای ابراز عشق و قدردانی از آن شخص خاص در زندگی‌تان وجود دارد. یکی از معنی‌دارترین و صمیمانه‌ترین راه‌ها برای تبریک تولد به شخصی در اینستاگرام، نوشتن یک پیام شخصی یا نقل قولی است که احساسات شما را نسبت به او نشان می‌دهد. این نقل قول می‌تواند هر متنی باشد از یک "تولدت مبارک!" ساده گرفته تا یک احساس شاعرانه تر و طولانی تر که دقیقاً احساس شما را در مورد آنها بیان می‌کند، مانند:
"تولدت مبارک دوست من! تو یکی از مهربان ترین، باهوش ترین و دوست داشتنی ترین افرادی هستی که من می‌شناسم. برای شما آرزوی همیشگی شادی و خوشبختی را دارم.»
چه بخواهید متنی کوتاه یا صمیمانه یا طنز بنویسید، مهم است که از زبانی استفاده کنید که واقعاً احساسات شما را نسبت به دوست تان منعکس کند. با استفاده از پست اینستاگرام تولد به عنوان یک پلتفرم برای جشن گرفتن این روز خاص، می‌توانید کمک کنید تا تولد آنها حتی بیشتر از همیشه فوق العاده شود!

عکس تولدهای گذشته را در پست اینستاگرامی به اشتراک بگذارید

تولد یک روز ویژه برای جشن گرفتن یک سال دیگر از زندگی است و چه راهی بهتر از به اشتراک گذاشتن عکس تولدهای گذشته برای بزرگداشت این مناسبت؟ 
با اضافه کردن عکسی از اولین جشن تولد تان یا عکسی که اخیراً از شما در حال فوت کردن شمع رفته شده است، انتخاب عکس برای پست اینستاگرام تولد، راهی سرگرم کننده برای نشان دادن روحیه تولد شماست. به علاوه، این یک راه عالی برای مشارکت دوستان و دنبال کنندگان تان در جشن است. 

از برچسب «تولدت مبارک» در اتیکت های نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو استفاده کنید

همانطور که هر کسی که تا به حال سعی کرده است راه خلاقانه ای برای تبریک تولد به کسی بیابد، گاهی اوقات یافتن کلمات مناسب برای این مناسبت می‌تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، اکنون یک راه حل آسان وجود دارد: بسته استیکر تولدت مبارک برای پست اینستاگرام. 
تنها با چند کلیک، می‌توانید تصاویر و عبارات مناسب را از این بسته کاربرپسند به پست اینستاگرام خود اضافه کنید و با تایپوگرافی زیبا و کاراکترهای لذت بخش یک تبریک جذاب خلق کنید. چه بخواهید تولد بهترین دوست تان را تبریک بگویید یا یکی از اعضای نزدیک خانواده، اتیکت های آماده تولدت مبارک به شما کمک می‌کند تا افکار خود را به راحتی و بی نقص بیان کنید. پس چرا آن را امتحان نکنید و روز خاص کسی را خاص تر نکنید؟

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

با دعوت به جشن تولد دوست تان را سورپرایز کنید

وقتی نوبت به جشن گرفتن تولد می‌رسد، راه های بی شماری وجود دارد که می‌توانید سارین را دعوت کنید. برخی از افراد دوست دارند مهمانی های مجلل برپا کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند در جمع دوستان نزدیک و خانواده، جمعی صمیمی تر داشته باشند. اما صرف نظر از اندازه یا ماهیت جشن شما، یکی از روش های دعوت کردن از مهمانان طراحی پست اینستاگرام تولد است!
زیبایی پست اینستاگرام در این است که می‌توانید هنگام چیدمان طرح های مختلف، هر چقدر که می‌خواهید خلاق باشید. ممکن است بخواهید عکس‌ها و ویدیوهای مربوط به جشن تولد سال گذشته را به یکی از قالب های آماده دومینگو اضافه کنید، یا شاید به جای آن تعداد زیادی برچسب و فونت سرگرم‌کننده انتخاب کنید که قالب‌ها را زیباتر می‌کند. 
هر تصمیمی که می‌گیرید، نکته کلیدی این است که از آن لذت ببرید و پست تولدت مبارک را واقعا منحصر به فرد کنید!

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

از موسیقی برای بیان احساسات در پست اینستاگرامی تولد استفاده کنید

موسیقی این قدرت را دارد که احساسات قوی را برانگیزد و حس واقعی شما را به کسی که دوستش دارید، منتقل کند. استفاده از موسیقی برای بیان احساسات در پست تولد اینستاگرامی بهترین روش ایجاد روحیه ای شاد و پرنشاط است. 
موسيقی پست اینستاگرام تولد می‌تواند یک آهنگ قدیمی باشد که خاطرات دوران خوش کودکی را تداعی کند یا یک آهنگ پاپ امروزی که همه را به رقص وادار می‌کند. انتخاب درست موسیقی می‌تواند فوراً شما را به آن لحظات ارزشمندی که غرق در شادی و نشاط بودید، بازگرداند. 
بنابراین دفعه بعد که تولد یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان را در اینستاگرام جشن می‌گیرید، اضافه کردن موسیقی را فراموش نکنید. انتخاب یک آهنگ عالی می‌تواند طراحی پست اینستا شما را خاص کند!

از ویژگی « یادآوری» در پست‌های اینستاگرام تولد استفاده کنید

اگر تاکنون از ویژگی یادآوری استفاده نکرده‌اید، برایتان توضیح می‌دهیم، کجا آن را پیدا کنید و چه زمانی از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید در مورد این روش جدید برای افزودن به پست اینستاگرام تولد بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید.

ویژگی «افزودن یادآوری» چیست؟

قابلیت افزودن یادآوری افزودنی جدیدی به پست‌های فید اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد هنگام ارسال پست درباره رویدادی که در حال اعلان آن هستید، اطلاعات بیشتری را به دنبال‌کنندگان ارائه دهید. استفاده از ویژگی یادآوری به شما امکان می‌دهد نام رویداد و تاریخ شروع و پایان را برای همراهی با پست خود به آن اضافه کنید.

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

ویژگی «افزودن یادآوری» کجاست؟

این ویژگی جدید را وقتی در فید خود پست می‌کنید، درست زیر برچسب‌های «مکان» پیدا خواهید کرد. با کلیک بر روی "Add Reminder" صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن از شما خواسته می‌شود جزئیات رویداد خود را اضافه کنید.

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

یادآوری در پست اینستاگرام تولد چگونه به نظر می‌رسد؟

با افزودن یادآوری به پست اینستاگرامی تولد، نماد تقویم و تاریخ کوچکی در گوشه سمت چپ پایین تصویر شما نمایش داده می‌شود. وقتی روی آن کلیک کنید، جزئیات کامل رویداد و همچنین دکمه «به من یادآوری کن» نمایش داده می‌شود که در صورت نزدیک شدن رویداد، یک اعلان برای کاربر ارسال می‌کند!

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

چه زمانی باید از این ویژگی استفاده کنم؟

این ویژگی راهی عالی برای افزودن اطلاعات اضافی و مفید به پست‌های شماست و برای هرزمانیکه قرار است در یک روز خاص جشن تولد برگزار کنید، عالی است. 

طراحی پست اینستاگرام تولد با قالب های آماده دومینگو 

برای ساخت پست اینستاگرام تولدت مبارک، از دانلود قالب های آماده دومینگو شروع کنید. استفاده از این نرم افزار طراحی آنلاین ساده است و برای ساخت پست های سریع با متن، اتیکت و استیکر عالی است. 
پس از ثبت نام در برنامه، آن را باز کرده و گزینه پست اینستاگرام را انتخاب کنید. در این قسمت، می‌تواند

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

از پنل سمت راست، موضوع تولد را فیلتر کنید.
سپس قالبی را که می‌خواهید ایجاد یا ویرایش کنید انتخاب کنید تا وارد صفحه ویرایشگر شوید.

ایده های خلاقانه برای ساخت پست اینستاگرام تولد

حالا می‌توانید با انتخاب ابزارهای مربوطه در پایین صفحه، عکس، متن، اتیکت یا برچسب را به قالب های خود اضافه کنید. 
وقتی ساخت پست اینستاگرامی تولد تان را تمام کردید، آن را ذخیره کنید و به عنوان یک پست در پیج خود منتشر کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین