یکی از متداول ترین سوالاتی که فروشندگان لوازم الکترونیکی مثل کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل در مورد اینستاگرام می‌پرسند این است که چه محتوایی را پست کنند تا فالوور جذب کنند. بیشتر آنها تمایل دارند پست های محصول محور داشته باشند، زیرا با منابع بسیار زیادی که در دسترس آنها است، طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر با قالب های آماده دومینگو بسیار آسان تر است.
البته درست است که این رویکرد به خودی خود هیچ اشکالی ندارد چون بالاخره شما محصولاتی را می‌فروشید که باید اطلاعاتی را درباره آنها به مشتریان تان بدهید، اما اینستاگرام ابزار ارزشمندی برای انتشار محتواهای تعاملی تر است که به شما کمک می‌کند با مشتریان تان ارتباط عمیق تری برقرار کنید. صفحات رسانه های اجتماعی شما فرصتی را برای شناساندن نام برند، نشان دادن شخصیت برند، خلاقیت و حرفه ای بودن تان در اختیار شما قرار می‌دهند.
همچنین باید در نظر داشته باشید که هدف از طراحی پست اینستا، علاوه بر افزایش آگاهی از برند، برقراری روابط با مشتریان و جذب مشتریان بالقوه است. در واقع، شما نباید فقط به عنوان یک فروشنده محصول (کامپیوتر) در این پلتفرم دیده شوید.
در این مقاله 20 ایده طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر و سایر لوازم الکترونیکی را که به راحتی می‌توانید با قالب های آماده دومینگو آنها را طراحی کنید، با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

 

20 ایده پست برای توزیع کنندگان تبلیغاتی

در جذاب ترین پیج‌ها، پست های اینستاگرامی متنوعی منتشر می‌شود که به نوعی به مخاطبان خود آموزش می‌دهند، آنها را سرگرم می‌کنند یا به آنها ارزش می‌بخشند. طراحی این پست‌ها آنقدرها هم که به نظر می‌رسد پیچیده نیست.
به پست های اینستا به صورت شروع یک مکالمه معمولی با یک مشتری بالقوه فکر کنید. بنابراین، گفتگوی شما باید برای آنها جالب باشد. برای دستیابی به این جذابیت، باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید، و درباره نیازها، علایق و مشکلات شان پست بگذارید.

1. طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر درباره خلاصه مقالات وبلاگ سایت

این مهم ترین نوع پست اینستا است زیرا باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما می‌شود. فهرستی از مطالب هر مقاله وبلاگ تهیه کنید و به سایت تان لینک بدهید. شما می‌توانید از هر مقاله سایت، چندین پست اینستاگرام طراحی کنید و هر بار از تصاویر مختلف برای جلب توجه مخاطبین جدید استفاده کنید.

2. طراحی پست اینستا با کمک نقل قول های الهام بخش

وب سایت هایی وجود دارند که نقل قول های الهام بخش بسیار متنوعی در آنها وجود دارد. یک جستجوی سریع در گوگل، مطالب بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. چند نمونه از این نقل قول‌ها را انتخاب کنید و با استفاده از پس‌زمینه های مناسب یا قالب های آماده نرم افزار طراحی پست اینستا دومینگو یک پست نقل قول طراحی کنید.

3. طراحی پست اینستاگرام با نکات تخصصی درباره خرید کامپیوتر

نکاتی را درباره خرید تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ با مشتریان تان به اشتراک بگذارید. می‌توانید پست های آموزشی را به‌صورت هفتگی پست کنید و به عنوان مثال آن را «نکات تخصصی چهارشنبه‌ها» بنامید. 
اگر تصاویر مناسبی ندارید که به پست های تان اضافه کنید از گالری تصاویر استوک دومینگو کمک بگیرید تا پست های اینستاگرامی جذاب بسازید.

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

4. پست های مرتبط با زندگی روزمره

پست هایی در مورد اینکه یک روز در فروشگاه کامپیوتر شما چگونه می‌گذرد، طراحی کنید. از سختی های کارتان بگویید یا اتفاقات خنده داری که برایتان می‌افتد را پست کنید. هر نوع پست سرگرم کننده ای می‌تواند برای مخاطبین تان جذاب باشد.

5. طراحی پست اینستاگرام اعلان رویدادها

روادهای مرتبط با کامپیوتر و الکترونیک را دنبال کنید و درباره آنها پست بگذارید. این رویدادها می‌تواند شامل برگزاری نمایشگاه الکترونیک در شهرتان یا عرصه جدیدترین بازی کامپیوتری به بازار باشد. بهتر است مخاطبین هدفتان را بررسی کنید تا ببینید آنها چه نوع رویدادهایی را دنبال می‌کنند.

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

6. طراحی پست اینستا برای فروش ویژه کامپیوتر در مناسبت های خاص

مناسبت های خاص زیادی در تقویم وجود دارد که می‌توانید از آنها به طرق مختلف استفاده کنید تا برند خودتان را معتبر نشان دهید و با مخاطبین خاصی ارتباط برقرار کنید.
اگر نمی دانید برای چه مناسبت هایی پست بگذارید دسته بندی مناسبت را در قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو فیلتر کنید و از بین آنها مناسبت هایی را که با حوزه کاری فروش کامپیوتر و لوازم الکترونیک مرتبط است، پیدا کنید.
حالا به راحتی می‌توانید با اضافه کردن عکس و ویرایش متن، این قالب‌ها را سفارشی کنید و در پیج تان بگذارید.

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

7. طراحی پست اینستاگرام با توجه به هشتگ های پرمخاطب در زمینه کامپیوتر

پست های اینستاگرام بدون هشتگ مفهومی ندارند. شما باید درباره هشتگ هایی که به فروش کامپیوتر و لوازم الکترونیکی مرتبط می‌شود تحقیق کنید و درباره پرمخاطب ترین آنها، پست اینستا طراحی کنید.

8. طراحی پست اینستاگرام برای معرفی کارمندان

آیا یک کارمند جدید استخدام کردید؟ یا تولد یکی از فروشندگان کامپیوتر تان است؟ چرا یک پست یا استوری تولد طراحی نمی کنید تا علاوه بر معرفی کارمندتان، این روز خاص را به آنها تبریک بگویید؟

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

9. طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر با عنوان نظرسنجی

اگر می‌خواهید به مخاطبین تان نشان دهید که به آنها اهمیت می‌دهید، پست اینستاگرام نظرسنجی طراحی کنید. از فالوورهایتان بخواهید درباره کامپیوتر های شما نظر بدهند یا درباره نرم افزارها یا بازی هایی که به آنها علاقه دارند، کامنت بگذارند.

10. پست اعلام رویدادها

از طراحی پست اینستا می‌توانید برای اعلام رویدادهای مختلف کمک بگیرید. مثلا درباره نمایشگاه های تجاری که قرار است جدیدترین مرل های کامپیوتر را معرفی کنید، پست بگذارید، به خصوص اگر نماینده برندهای معروفی مثل سونی، اسوس و غیره در نمایشگاه های بین المللی هستید، حتما تاریخ و شماره غرفه تان را در پست اعلان رویداد اینستاگرام به اطلاع مخاطبین تان برسانید.

11. ساخت پست اینستا با مطالب خنده دار

لبخند زدن مخاطبین، چیزی است که در طراحی پست اینستاگرام جذاب باید به دنبال آن باشید. یک کارتون خنده دار یا ویدیویی از یک حیوان خانگی را به اشتراک بگذارید. چه کسی گفته است که گربه‌ها به پیج کامپیوترر شما تعلق ندارند؟ فقط مطمئن شوید که تصاویر جالب و سرگرم کننده ای از حیدانات در کنار کامپیوتر و لپ تاپ بگیرید. خودتان می‌بینید که این پست‌ها چقدر لایک و کامنت دریافت می‌کنند.

12. طراحی پست تبلیغاتی برای فروش کامپیوترهای جدید

یکی از بهترین ایده‌ها برای افزایش فروش کامپیوتر در اینستاگرام، طراحی پست تبلیغاتی است. این پست‌ها برای معرفی خدمات و محصولات شما ساخته می‌شوند و معمولا می‌توانید جدیدترین کامپیوترهایتان را همراه با مزایا و ویژگی هایی که دارند در آنها به مخاطبین تان معرفی کنید.

13. طراحی پست اینستاگرام محصول برای تبلیغ در پیج اینفلوئنسرها

به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که مخاطبان تان به آنها «اعتماد» دارند. نیازی نیست با اینفلوئنسرهای خیلی مشهور همکاری کنید. تبلیغ در پیج میکرو اینفلوئنسر‌ها نیز برای شروع کفایت می‌کند. با انتشار یک یا دو پست تبلیغاتی در پیج اینفلوئنسرها خواهید دید که چقدر جذب فالوور برای شما آسان تر خواهد شد.

14. طراحی پست خبر برای اشتراک گذاری آخرین اخبار روز دنیا در زمینه کامپیوتر و الکترونیک

با طراحی پست خبری، اطلاعات مربوط به برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و سایر رویدادهای مربوط به کامپیوتر و الکترونیک را به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید افتتاح یک کسب‌وکار جدید نزدیک فروشگاه تان را تبریک بگویید، یا به مخاطبین تان توصیه کنید که از یک فروشگاه بازدید کنند.

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

15. طراحی پست تبریک تعطیلات و پیشنهاد فروش ویژه

همانطور که گفته شد، پست های مربوط به تبریک مناسبت‌ها می‌تواند مخاطبین زیادی داشته باشد امل شما می‌توانید در کنار طراحی پست های مناسبتی با ارائه پیشنهاد تخفیف ویژه، فروش کامپیوتر هایتان را نیز افزایش دهید. 

16. طراحی پست اینستاگرام درباره خدمات کامپیوتری که ارائه می‌دهید

اگر به جز فروش کامپیوتر، خدمات دیگری مثل نصب نرم افزار یا ارتقا ویندوز را نیز در فروشگاه تان انجام می‌دهید، حتما درباره این خدماتی که ارائه می‌دهید، پست بگذارید. بسیاری از مخاطبین تان نیازی به خرید کامپیوتر ندارند اما به دنبال افراد متخصص و حزفه ای هستند که بتواند مشکلات کامپیوتر شان را برطرف کند. پس چرا این فرصت را از بدهید؟ شما می‌توانید همان فرد متخصص مورد نظر آنها باشید.

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

17. پست نظر مشتری

به مشتریان خود برای ارائه نظراتشان، هدیه بدهید یا آنها را در قرعه کشی شرکت دهید. سپس از مشتریانی که نظرات مثبت خود را ارسال می‌کنند تشکر کنید و از اسکرین شات نظر آنها به عنوان تصویر برای طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر استفاده کنید.

18. طراحی پست پیشنهادات ویژه

پست های اینستاگرامی پیشنهاد ویژه، نیازی به توضیح بیشتر ندارند. در این پست‌ها باید پیشنهاد ویژه را به وضوح نمایش دهید و یک فراخوان برای اقدام ترغیب کننده بنویسید. پست های پیشنهاد ویژه به راحتی می‌توانند در مدت کوتاهی، فروش شما را چندین برابر کنند.

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

19. پست اینستا معرفی محصول برای افزایش فروش کامپیوتر

برای معرفی محصول، کامپیوتر هایی را انتخاب کنید که مشتریان شما آنها را مورد توجه قرار می‌دهند، حتی اگر فکر می‌کنید قیمت آنها خیلی بالاست، بازهم می‌توانید به عنوان کامپیوترهایی با امکانات به روز آنها را معرفی کنید. 
مشتریان همیشه به دنبال جدیدترین مدل های کامپیوتر هستند. از معرفی کامپیوترهای فوق العاده ارزان خودداری کنید. 
با استفاده از تصاویر با کیفیت کامپیوترهای خود را تبلیغ کنید تا فروش آنها را تضمین کنید.

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر

20. پست های چالشی

با وجود مشکلات فراوانی که اکثر مردم با آن درگیر هستند، طراحی پست های چالشی می‌تواند برای چند دقیقه آنها را از افکار منفی شان رها کند و باعث تفریح و سرگرمی شان شود.
از طرف دیگر مخاطبین پست اینستاگرام کامپیوتر اغلب جوانان و نوجوانان هستند که علاقه زیادی به پست های چالشی دارند.
پس معطل نکنید، برای رکورد زدن در یک بازی کامپیوتری یک چالش برگزار کنید و از مخاطبین تان بخواهید در آن شرکت کنند. خودتان می‌بینید که چطور میزان تعامل با پیج تان چندین برابر می‌شود.

طراحی پست اینستاگرام کامپیوتر با قالب های آماده دومینگو 

امیدوارم این ایده‌ها به شما کمک کند تا یک پیج کامپیوترسرگرم کننده تر و جذاب تر داشته باشید. اگر وقت کافی برای طراحی پست اینستا را ندارید نگران نباشید، قالب های آماده دومینگو به شما کمک می‌کند در عرض چند دقیقه پست مورد نظرتان را طراحی کنید.
استفاده از نرم افزار طراحی پست اینستا دکمینگو نه تنها ارزشش را دارد، بلکه برای هر کسب و کاری ضروری است. 
قالب های آماده و ابزارهای ویرایشی رایگان، این برنامه را به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای طراحی آنلاین تبدیل کرده که برای طراحی پست و استوری اینستاگرام فوق العاده است.
اگر می‌خواهید به ابزارها و قالب های آماده این نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دسترسی داشته باشید، رایگان ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین