آیا تاکنون از بنر ساز حرفه ای برای تبلیغات خود استفاده کرده اید؟ برای ساخت بنرهای تبلیغاتی مثل بنرهای تبلیغاتی پاکسازی پوست به ابزارهای طراحی نیازمندیم که دارای ویژگی‌های خاصی هستند و ما در اینجا آنها را برای شما معرفی نموده و به اختصار توضیح می ‌دهیم.

تعریف بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی نوعی صفحات گرافیکی هستند که برای معرفی کردن اپلیکیشن ها و یا محصولات و یا مواردی که قرار است آنها را تبلیغ کنید در صفحات وب و یا اپلیکیشن ها قرار داده می شوند.
بنرهایی مانند بنرهای تبلیغاتی پاکسازی پوست بیشتر تصاویر و طراحی ظاهری هستند و نوشته و متن زیاد مهم نیست بلکه این تصاویر هستند که در این تبلیغات برای جلب توجه مخاطب مهمند، بنابراین، تصاویر باید جذاب باشند تا نظر کاربران را به خود جلب کرده و آنها را تشویق کنند که متن را بخوانند و به آن واکنش نشان دهند.

فواید استفاده از یک بنر ساز حرفه ای

با توجه به کاربردهای وسیعی که از طریق تبلیغات بنری انجام می‌شود،  استفاده از یک بنرساز حرفه ای می ‌تواند یک روش مفید و موثر برای تبلیغات و بازاریابی شما باشد. بنابراین مهمترین و ابتدایی ‌ترین  مسئله می‌تواند ، انتخاب طرحی مناسب برای یک  بنر باشد.
یکی از روش ها می‌تواند شامل به کارگیری برنامه فوتوشاپ در طراحی و ساخت محتوای تبلیغاتی شما باشد که البته برای افراد حرفه ای، راه حلی ایده آل است. ولی طراحی هر بنر با فوتوشاپ برای افراد مبتدی می‌تواند وقت زیادی از آنها بگیرد.
از آنجایی که ممکن است شما وقت کافی برای اینکار نداشته باشید ممکن است اشتیاق خود را برای ساخت بنرتان از دست بدهید. بنابراین می‌بایست از کسانی کمک بگیرید که در این کار حرفه ای باشند. 
ساده ترین راه حلی که به ذهن خطور می کند سپردن کار طراحی بنرهای تبلیغاتی به طراحان گرافیکی حرفه ای می باشد که ممکن است هزینه بر باشد و در پایان در حالیکه وقت و انرژی زیادی صرف نموده اید بنر دلخواه خود را نیافته باشید. لذا راه حل بعدی استفاده از یکی از بنرسازهای حرفه ای است که برای طراحی بنر تبلیغاتی وجود دارند.
اگر قرار است خودتان دست به کار شوید و بنر مورد نظرتان را طراحی کنید، دو راه پیش رو دارید:

شرکت در دوره های آموزشی طراحی با نرم افزارهای فتوشاپ و ایلوستریتور

ویدئوهای آموزشی بسیار مفیدی در این خصوص در سایت لوگونومی قرار داده شده که می توانید از لینک زیر آنها را دانلود کنید:
ویدئوهای آموزشی طراحی لوگو با نرم افزار ایلوستریتور
ویدئوهای آموزشی ویرایش تصویر با نرم افزار فتوشاپ
اگر یک بار وقت بگذارید و این آموزش ها را دنبال کنید برای همیشه می توانید بنر های فوقالعاده جذاب و منحصر به فردی را برای تبلیغ خدمات پاکسازی پوست بسازید.
اما اگر باز هم وقت این کار را ندارید، راه حل دوم مناسب شما است.

استفاده از بنرساز های آنلاین مانند دومینگو

با استفاده از ابزارهای بنر ساز حرفه ای دومینگو در هر زمان که نیاز به تبلیغات جدید دارید می توانید بنر کاملا سفارشی شده و دلخواهتان را بسازید.
در این نرم افزار تحت وب، قالب های آماده متعددی متناسب با حوزه کاری شما وجود دارد که پس از انتخاب یکی از آنها می توانید با استفاده از ابزارهای گوناگون، رنگ، فونت، تصاویر، و هر عنصر دیگری را به دلخواه خود سفارشی کنید.

مزایای ساخت بنر تبلیغاتی برای پاکسازی پوست

با پیشرفت‌های علمی نیاز به تولید بنرهای تبلیغاتی خدمات پزشکی همچون پاکسازی پوست که امروزه مراجعین زیادی دارد شدت یافته است. برای انجام یک فعالیت بازاریابی و همچنین ساخت یک بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست و طراحی یک بنر  ابزارهای زیادی موجود است که می ‌توانید با استفاده از این ابزارها به طراحی بنرهای مورد نظر خود از جمله بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست بپردازید.
در ادامه چند مورد از فواید استفاده از بنرهای تبلیغاتی را برای شما بیان می‌کنیم: 
مهم ترین فواید استفاده از بنرهای تبلیغاتی  عبارتند از

معرفی برند با ساخت بنر توسط بنر ساز حرفه ای

یکی از مهم ‌ترین موضوعاتی که در حیطه بازاریابی مطرح می ‌باشد و رمز موفقیت برای هر کسب و کاری است، این است که توجه کاربران را به برند محصولات خود جلب کنید. بنابراین باید در ساخت بنر تبلیغاتی از بنرساز های حرفه ای استفاده کنید و انقدر خلاقیت به خرج دهید تا توجه همه را به خود جلب کنید. 

افزایش ترافیک بازدید با طراحی بنر توسط بنرساز حرفه ای

یکی از کارهای مهم دیگری که می ‌توانید در ساخت بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست با کمک یک بنر ساز حرفه ای انجام دهید، ترغیب مخاطب، کلیک روی آن و بازدید از سایت می‌باشد. همچنین یکی از این روش‌های پرداخت ، از طریق وب‌ سایت‌ها است. لذا تبلیغات بنری می‌تواند ترافیک بازدید، نرخ کلیک (CTR)، مقدار زمان بازدید و همچنین حضور در وب ‌سایت شما را افزایش دهد. 

جذب دوباره مشتری با انتشار بنر ساخته شده در بنر ساز حرفه ای آنلاین

اگر افراد زیادی به سایت شما مراجعه کرده و از تمام محتواها و محصولات شما دیدن نموده و از آنها راضی هستند ولی ایمیل خودشان را برای دریافت خبرنامه وارد نمی کنند، می توان آنها را با استفاده از یک بنر جذاب به این کار تشویق نمود.
لذا با دیدن بنرهای تبلیغاتی شما در وب سایت و یا اپلیکیشن های دیگر دوباره سایت و محصولات شما به ذهنش می‌آید و مجدد ترغیب می ‌شود که برای استفاده از محصولات و یا محتوای شما به به سایت شما مراجعه کند و از آن استفاده کنند. 

افزایش فروش محصولات با تبلیغ بنر ساخته شده در بنرساز آنلاین حرفه ای

یکی از نکات بسیار مهم برای افزایش فروش محصولات با کمک یک بنرساز حرفه ای این است که در ساخت بنرهای تبلیغاتی کوشا باشید.
با ساخت بنرهای تبلیغاتی زیبا برای مثال در تبلیغات مربوط به پاکسازی پوست باعث می شوید کاربران و مشتریان بیشتری برای خرید محصولات از شما ترغیب شوند. بنابراین قرار دادن بنر در وب سایت های مرتبط با محصول بسیار مهم می ‌باشد.
همچنین اطلاع‌رسانی در زمینه فروش‌های ویژه و تخفیف‌ها می‌تواند از دیگر مزایای ساخت بنر و روشی موثر برای افزایش درآمد و رشد بنرها باشند. همچنین فروش‌های ویژه و تخفیف‌هایی هستند که همواره می توانند تاثیر زیادی در اطلاع رسانی و تبلیغات برای شما داشته باشند و مشتریان زیادی را جذب کنند.
این فروش ها و تخفیف ها هستند که موجب می‌شوند تبلیغ محصولات شما به گوش تمام مشتریان برسد.
همچنین می توانید یک بنرساز حرفه ای را به صورت آنلاین و رایگان دریافت کنید.
در دنیای امروز ابزارهای گرافیکی به سمتی پیش می ‌روند که دیگر احتیاجی به این نباشد که کاربران نحوه استفاده از برنامه را بدانند زیرا چنین برنامه‌های مانند Flash هستند . به عبارت دیگر این برنامه ها دارای ویژگی خودآموز هستند.
بنرسازهای حرفه ای تر  قابلیت های فراوانی دارند  و شما باید عملکرد نرم‌افزاری  آنها را بدانید، زیرا چنین برنامه‌هایی با آنکه قابلیت‌های فراوانی دارند برای کاربران حرفه ای نیز کمی پیچیده می‌ باشند و به آموزش نیاز دارند. 
با این حال، در برخی موارد می ‌توان از برنامه‌های ساده‌ تری برای ایجاد پیج های تبلیغاتی خود با کمک این بنرسازها استفاده کنید که آسان تر است و از قابلیت بهره‌ وری در تمامی تمامی افراد با سطوح مختلف برخوردار هستند. برای مثال، می ‌توان یک بنر ساده را با استفاده از فلش طراحی کرد. با استفاده از این ابزار می ‌توانید یک بنر را با سرعت و بدون نیاز به نوشتن هیچ کدی طراحی کنی.

 

ساخت بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست با بنر ساز حرفه ای

 

ساخت بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست با یک بنر ساز حرفه ای رایگان

شما می ‌توانید با ورود به نسخه رایگان بنرساز حرفه ای دومینگو از عکس‌های دلخواه خود استفاده کنید و یا ‌عکس‌های پیشنهادی برنامه را استفاده نمایید. این برنامه دارای زبان‌های گوناگونی است و زبان فارسی نیز برای جای دادن متن در بنر پشتیبانی می شود.
همچنین این برنامه فونت‌هایی را در دسترس قرار می دهد و در نسخه پولی بنرساز حرفه ای می توانید فونت های دلخواهتان را به برنامه اضافه کنید.
دومینگو یکی از ابزار های طراحی بنر تبلیغاتی معروف در زمینه طراحی بنرهایی برای بازاریابی کسب و کار شما است. 
نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد تایپ زبان فارسی آن می‌ باشد اگر  که ابزار طراحی بنر ساز حرفه ای شما از زبان فارسی  پشتیبانی نکرد، شما  خیلی راحت می ‌توانید از فونت های فارسی متعدد این برنامه در یک محیط گرافیکی استفاده کنید و متن مورد نظر خود را در ابزار طراحی دلخواه تان جای دهید.
بنرساز حرفه ای دومینگو ویژگی‌های زیادی دارد از جمله:
-    تغییر و تنظیم سایز بنر بدون اینکه کیفیت آن افت کند 
-    داشتن دسترسی بدون محدودیت به عکس‌هایی که در کتابخانه موجود است 
-    دسترسی به نمایه ها و عکس های موجود در نسخه رایگان 
همچنین اگر شما ایده مناسبی برای طراحی بنر نداشته باشید، این برنامه نمونه‌ها و قالب های آماده ای برای اینکار دارند.

مزایای استفاده از بنرساز حرفه ای دومینگو

گاها بنر سازهای حرفه ای علیرغم برخورداری از بالاترین کیفیت، به خاطر فیلترینگ مشکلاتی دارند و نمی توان این برنامه ها را بروی دستگاه هایی مانند دسکتاپ، گوشی آیفون و آی پاد نصب و ‌استفاده کرد. 
اما با استفاده از نرم‌ افزار ساخت بنر تحت وب ما، شما می ‌توانید در هر دستگاهی وارد نرم افزار شده و از ویژگی‌هایی مثل قرار دادن عکس، ویدئو و قابلیت‌های نوشتاری بروی بنر به صورت رایگان بهره ببرید.
همچنین بقیه ویژگی هایی مانند اضافه کردن لوگو و یا تغییر رنگ و فونت و استفاده از نمونه ها وتم ها نیز برای کاربران وجود دارد.
از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان نگهداری و مدیریت فایل ها در یک مکان اشاره نمود که بسیار حائز اهمیت است. 
دومینگو به نوعی یک ابزار  آنلاین گرافیکی است که  برای طراحی و انتشار عکس و بنر طراحی شده است و به علت داشتن رابط کاربری ساده، کاربران زیادی آن را می‌پسندند و سه نکته اصلی در طراحی آن وجود دارد که عبارتند از:
-     سرعت بالا در طراحی، 
-    عدم نیاز به داشتن مهارت خاص و همچنین 
-    توانایی دسترسی به عکس ها و تمپلیت ها در نسخه رایگان آن 

بنرهای تولید شده با برنامه بنرساز حرفه ای دومینگو دارای  قابلیت های قدرتمندی است که مخصوص طراحی بنرهای متحرک با فرمت gif  می‌باشد.
از مهم ترین امتیازات این برنامه قابلیت پشتیبانی از فایل ها و لایه‌های گرافیکی و همچنین قابل استفاده بروی ویندوز است. همچنین شما می توانید روی گوشی نیز مورد استفاده قرار دهید. 
از مهم‌ترین ویژگی‌های این بنر ساز طراحی و نقاشی عناصر و همچنین ساخت بنر تبلیغاتی با سه فرمت png، gif، jpg  است.
برخی از محتوا های دیگری که به راحتی می توانید با دومینگو بسازید عبارتند از:
-    طراحی بروشور
-    طراحی پوستر
-    طراحی فلایر
-    طراحی لوگو
-    کارت ویزیت
-    پست اینستاگرام 
-    استوری اینستاگرام و غیره 

بنر ساز حرفه ای دومینگو

بنرساز حرفه ای دمینگو یکی از نرم افزارهای ساخت بنر فوق العاده کاربردی برای خدمات پاکسازی پوست است که دارای قابلیت طراحی به صورت آنلاین است این بنر ساز دارای قالب های مناسب و با کیفیتی می ‌باشد که از آن نه تنها برای ساخت بنر بلکه برای طراحی پست و استوری اینستاگرام نیز می توان استفاده کرد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین