اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر در ماه دارد که آن را به سومین پلتفرم محبوب از بین شبکه های اجتماعی موجود در فضای مجازی تبدیل کرده است. سابقه فعالیت در اینستاگرام نشان می‌دهد که گیمرها زمان کمی را صرف پیج گیمینگ یا ساختن پروفایل خود در اینستاگرام کرده‌اند، اما این روند برای بازی سازان یا فروشگاه های تجهیزات گیمینگ و بازی متفاوت است. از آنجایی که بیشتر مخاطبان اینستا، جوانان و نوجوانان هستند، گیم سازان و فروشندگان تجهیزات بازی متوجه شدند که تبلیغات در این شبکه اجتماعی می‌تواند درآمد آنها را افزایش دهد و برندشان را برای گیمرها جذاب‌تر کند.
مخاطب بیشتر به معنای قرار گرفتن در معرض فرصت های بیشتر برای جلب توجه عاشقان بازی و گیمرهای حرفه ای است. اگر مدیر پیج گیمینگ باشید این معادله را می‌شناسید و میدانید که جواب می‌دهد: مخاطب بیشتر = فروش بیشتر.
فرقی نمی‌کند در تجهیزات گیمینگ بفروشید یا سازنده اپلیکیشن های بازی یا نرم افزار های گیم باشید، برای جلب توجه مخاطبین هدف بسیار مهم است که با طراحی پست و استوری اینستا، پیج خود را متنوع کنید تا به بیشترین تعداد فالوور و فرصت فروش بیشتر دسترسی پیدا کنید.

چرا اینستاگرام برای تبلیغات پیج گیمینگ مهم است؟

بازاریابی در اینستا برای پیج گیمینگ، علاقه بینندگان بالقوه را برمی انگیزد و باعث می‌شود که از صفحه شما بازدید کرده و تجهیزات بازی یا گیم های مختلف شما را خریداری کنند. تبلیغات در اینستاگرام مزایای زیادی برای پیج های مرتبط با بازی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

بهترین مکان برای بازاریابی پیج گیمینگ است

اینستاگرام نه تنها در هر جایگاهی که قابل تصور است مخاطبان زیادی را جذب می‌کند، بلکه طیف گسترده ای از ویژگی‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به این مخاطبان دسترسی پیدا کنند.
بسیاری از کسب و کارها و برندها از اینستاگرام با هدف بازاریابی برای مخاطبان هدف خود استفاده می‌کنند. استفاده از این پلتفرم رایگان است و اگر بودجه بازاریابی کمی دارید یا اصلاً بودجه ای ندارید، کاملا ایده آل است. اینستاگرام برای افراد در هر سن، جنسیت، شغل، علایق و جایگاه اجتماعی جذاب است. بنابراین پست و استوری تبلیغاتی شما می‌تواند به دست مخاطبین هدفتان برسد. به عنوان یک پیج گیمینگ، این به ویژه هیجان انگیز است زیرا می‌دانیم که بازی فقط برای نسل جوان نیست. تعداد زیادی از افراد در هر سنی در بازی‌ها شرکت می‌کنند.

 6 راه برای افزایش فالوورهای پیج گیمینگ در اینستاگرام

قالب های آماده پست و استوری در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو به شما کمک می‌کند که هر نوع محتوایی را به راحتی در کمتر از چند دقیقه برای پیج گیمینگ خود طراحی کنید.

با مخاطبان گسترده تری ارتباط برقرار کنید

ممکن است افراد به دلایلی غیر از تجهیزات یا بازی هایی که می‌فروشید به پیج گیمینگ شما علاقه مند شوند. آنها ممکن است اخبار روز، معرفی شخصیت های بازی یا سایر اطلاعات مفید در خصوص تجهیزات بازی که در پست و استوری تان به اشتراک می‌گذاری را دوست داشته باشند.
اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای ارتباط با فالوورهای علاقه مند است. حتی ممکن است گیمرهای معمولی که به دنبال خرید تجهیزات حرفه ای نیستند شما را دنبال کنند. بسیاری از پیج های گیمینگ پست و استوری های مختلفی دارند و می‌خواهند جنبه هایی از بازی حرفه ای را با بینندگان خود به اشتراک بگذارند. طبیعت بصری و سریع اینستاگرام برای برقراری تعامل به روش های مختلف با مخاطبان ایده آل است.

ابزارهای عالی برای گیمرها ارائه می‌دهد

اینستاگرام مملو از گزینه‌ها و ابزارهای متنوع برای تولید محتوا است که سازندگان بازی یا فروشندگان تجهیزات گیمینگ می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. مثلا  IGTV به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدیوهای طولانی تر به سبک یوتیوب را با محتوای بیشتر ارسال کنند و شما می‌توانید از Instagram Live برای پخش زنده گیم پلی خود برای تماشای دیگران استفاده کنید. هشتگ‌ها یک ویژگی عالی در اینستاگرام برای پست و استوری پیج گیمینگ هستند که انکان برقراری ارتباط با افراد علاقه مند به موضوعات مشابه را فراهم می‌کنند. 
همه این ویژگی‌های مختلف نیز در یک پلتفرم ادغام شده‌اند، به این معنی که می‌توانید انواع مختلفی از محتوا را در همین پلتفرم به اشتراک بگذارید بدون اینکه نیاز باشد زمان زیادی را صرف تولید محتوا کنید.

 

 6 راه برای افزایش فالوورهای پیج گیمینگ در اینستاگرام

 

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات پیج گیمینگ

استراتژی که برای تبلیغات در اینستا به کار می‌گیرید نقش مهمی در افزایش فالوورهای پیج گیمینگ شما دارد.شما باید با ساخت پست و استوری اینستا با بسیاری از پیج های گیمینگ دیگر رقابت کنید که دسترسی شما را به مخاطبان بالقوه محدود می‌کند. با این حال، فعالیت چندجانبه از طریق روش های زیر دسترسی شما را به فالوورها افزایش می‌دهد. 

1. از پروفایل تان برای برجسته برندتان استفاده کنید

اولین چیزی که کاربران هنگام بازدید از صفحه شما می‌بینند پروفایل تان است. بنابراین، مطمئن شوید که به طور دقیق نشان دهنده شما و برند تان باشد. افزودن هایلایت بهترین یا جدیدترین بازی‌ها، انتشار کلیپ های بازی و معرفی تجهیزات گیمینگ در عمل راهی عالی برای انجام این کار است. پست و استوری های تعاملی نیز به بینندگان جدید بالقوه این احساس را می‌دهد که شما چه کسی هستید و از محتوای شما چه انتظاراتی می‌توانند داشته باشند. 
برای اینکه مخاطبین از محتوای اینستاگرام شما لذت ببرند، کلیپ‌هایی را از بازی های هیجان انگیز به اشتراک بگذارید و لحظات به یاد ماندنی را از بردها و باخت‌ها که گیمرها مشتاق دیدن آن هستید،  نمایش دهید. کلیپ‌های ویدیویی کوتاه کمتر از یک دقیقه را می‌توان در اینستاگرام به صورت یک پست معمولی یا به صورت یک ویدیوی ریلز در قالب ریلز اینستاگرام به اشتراک گذاشت .

2. از طریق استوری اینستاگرام با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید

نمی‌توانیم بدون اینکه بپرسیم از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنید یا خیر، درباره اینستاگرام صحبت کنیم.
با بیش از 300 میلیون کاربر که هر روز در اینستا فعالیت می‌کنند، استوری‌ها راهی محبوب برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای کمتر هیجان انگیز است. ساختن برند خود به عنوان یک پیج گیمینگ در اینستاگرام بسیار ساده است، به خصوص با استوری. این ویژگی به بازی سازان یا فروشندگان تجهیزات گیمینگ این امکان را می‌دهد که کار خود را تبلیغ کنند و به عنوان یک تیزر از پست و استوری تبلیغاتی برای خود استفاده کنند. علاوه بر این، با تبلیغ بازی‌هایی که تولید می‌کنید یا تجهیزاتی که می‌فروشید می‌توانید با مشتریان و دنبال‌کنندگان تان ارتباط مستقیم برقرار کنید.
استوری های خود را سرگرم کننده، جذاب، هیجان انگیز و سفارشی بسازید. اگر ایده ای برای ساخت استوری اینستا ندارید می‌توانید قالب های آماده استوری اینستاگرام را از نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو دانلود کنید و برای ساخت استوری های پیج گیمینگ از آنها استفاده کنید.

نمونه قالب آماده بنر تبلیغاتی برای تجهیزات گیمینگ

 6 راه برای افزایش فالوورهای پیج گیمینگ در اینستاگرام

نمونه قالب آماده پست اینستاگرام برای معرفی بازی جدید

 6 راه برای افزایش فالوورهای پیج گیمینگ در اینستاگرام

اگر بازهم نیاز به تنوع برای ساخت پست و استوری اینستاگرام دارید، می‌توانید از ایده های زیر استفاده کنید:
یک تور ویدیویی مختصر از تنظیمات، تجهیزات و نحوه استفاده از آن‌ها ضبط کنید.
زمان پخش زنده بعدی و مطالبی که قرار است به آنها بپردازید را اعلام کنید.
جلسات ویژه پرسش و پاسخ با بینندگان خود برگزار کنید.
بازی جدیدی را که به بازار آمده معرفی کنید.
ترفندهایی را برای برنده صدن در بازی های روز معرفی کنید.
از قابلیت نظرسنجی استفاده کنید.
از یک بازی دورهمی در پخش زنده برای تعامل با مخاطبین تان استفاده کنید.
از گیمرهای حرفه ای که در بازی های شما برترین رتبه را گرفته اند قدردانی کنید.
سرگرمی های دیگر به جز بازی را معرفی کنید. مثلا برنامه های تلویزیونی، فیلم های مجبوب، موسیقی های جدید، آشپزی و غیره را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید!
با استیکرها و GIF‌ها بازی کنید تا استوری های خود را جذاب تر کنید
به یاد داشته باشید که از ویژگی Story Highlight استفاده کنید، که استوری های شما را برای همیشه در پروفایل تان نگه می‌دارد! 

3. با سایر پیج های گیمینگ اینستاگرام ارتباط برقرار کنید

برقراری رابطه دوستانه با پیج هایی که به همان روش شما محتوا تولید می‌کنند، می‌تواند برخی از مخاطبین آنها را به سمت شما جلب کند. به عنوان مثال، اگر فروشنده تجهیزات بازی دیگری را پیدا کردید که همان کار شما را انجام می‌دهد، او را به عنوان یک فالوور بالقوه در نظر بگیرید که ممکن است علاقه مند به همکاری و بازی با شما باشد!
ارتباط با بازی ساز‌ها و گیمرهای دیگر ضروری است، زیرا می‌تواند به فرصت‌های همکاری در آینده منجر شود و جامعه‌ای را برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید برای مشاوره و پشتیبانی به آن مراجعه کنید.
برای ایجاد ارتباطات سالم:
افراد مرتبطی را دنبال کنید که از دیدن محتوای آنها لذت می‌برید.
نظرات متفکرانه و روشنگرانه را در پست های اینستاگرام خود بگذارید.
استوری های آنها را تماشا کنید. آنها متوجه خواهند شد که شما یک "بیننده" فعال هستید و در عوض به پست‌ها و استوری های شما واکنش نشان می‌دهند.

4. محتوای مناسب برای گیمرهای حرفه ای تولید کنید

ایجاد و حفظ یک حساب کاربری فعال اینستاگرام می‌تواند ارزش برند شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. زیرا نشان می‌دهد اطلاعات شما فراتر از رقبایتان است و پتانسیل رسیدن به بازار بسیار بزرگ‌تری را دارد.
انتشار پست و استوری با محتوای مناسب برای گیمرها می‌تواند شرکت‌ها و آژانس هایی را که به دنبال همکاری با فروشندگان تجهیزات بازی برای بازاریابی هستند، جذب پیج گیمینگ کند. هنگامی که پست و استوری مناسب برای گیمرهای حرفه ای را تولید کردید، برخی از گیمرهای حرفه ای را در پست های خود تگ کنید. همچنین بهتر است آدرس ایمیل خود را در پروفایل اینستاگرام تان قرار دهید تا ارتباط با شما تا حد امکان آسان شود.

5. با طراحی پست تبلیغاتی اینستاگرام درآمد بیشتری در پیج گیمینگ کسب کنید

یکی دیگر از مزایای قابل توجه اینستاگرام برای پیج گیمینگ، دو نوع اصلی اشتراک گذاری محتوا یعنی پست و استوری اینستاگرام است که هرکدام به نحوی برای فروش تجهیزات و بازی‌ها به شما کمک می‌کند. 
استوری‌های تبلیغاتی برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای معرفی بازی یا تجهیزات گیمینگ فوق العاده عمل می‌کنند در حالی که پست‌های فید اصلی شما می‌تواند به‌عنوان یک ابزار بازاریابی تأثیرگذار به اطلاع رسانی درباره جدیدترین بازی‌ها، ترفندهای بازی یا نحوه استفاده از کنسول های بازی و تجهیزات مرتبط به آن بپردازد. 
به‌عنوان یک پیج گیمینگ ، می‌توانید از طریق پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید که یک راه عالی برای تبلیغ کانال شما و به دست آوردن فالوورهای جدید است.
مراقب صفحه insight اینستاگرام خود باشید و به رشد پیج تان و پست هایی که عملکرد خوبی دارند توجه کنید. برندها اغلب به چنین داده هایی از پروفایل شما علاقه مند هستند. 

6. از پخش زنده در اینستاگرام، برای معرفی تجهیزات گیمینگ یا بازی‌ها استفاده کنید

بیش از 100 میلیون نفر هر روز ویدیوهای لایو استوری اینستا را تماشا می‌کنند. قابلیت پخش زنده اینستاگرام به هر کسی اجازه می‌دهد از اپلیکیشن گوشی هوشمند یا تبلت خود پخش زنده داشته باشد. پخش‌های زنده به‌طور برجسته در بالای صفحه اینستاگرام نمایش داده می‌شوند، بنابراین هر کسی که نمی‌داند چگونه پخش زنده را تماشا کند، می‌تواند روی نماد شما ضربه زده و به لایو اینستاگرام شما بپیوندد.
بینندگانی که لایو شما را تماشا می‌کنند می‌توانند با ارسال قلب و پیام‌های چت با شما ارتباط برقرار کنند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون حواس‌پرتی حین یک بازی ویدیویی یا فعالیت‌های دیگر، با طرفداران خود یک به یک ارتباط برقرار کنید.

با قالب های آماده پست و استوری اینستا دومینگو پیج گیمینگ خود را توسعه دهید

اگر بخواهید به عنوان یک بازی ساز یا فروشنده تجهیزات گیمینگ حضوری قوی در اینستا داشته باشید، باید به طور منظم پست و استوری طراحی کنید و با گیمرها و دوستداران بازی به اشتراک بگذارید. ساخت پست و استوری اینستا در صورتیکه از نرم افزارهای مناسب استفاده نکنید و تجربه ای در طراحی نداشته باشید، زمان می‌برد. برنامه طراحی آنلاین و رایگان دومینگو به شما کمک می‌کند تا از قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام برای طراحی هر نوع محتوایی از بنر تبلیغاتی کسب و کار گرفته تا پست های انگیزشی و استوری های تعاملی استفاده کنید.
برای شروع آماده اید؟ رایگان ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین