قبل از اینکه بخواهید به نحوه طراحی پست و استوری اینستاگرام برای بازاریابی هر برندی فکر کنید، ابتدا باید چند نکته را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که امکانات مناسب را در اختیار دارید. خرید پکیج قالب پست اینستاگرام یکی از همان امکاناتی است که به آن نیاز دارید.
نوع پست هایی که قرار است در اینستا منتشر کنید، بسته به اینکه مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، مشتریان سالن های زیبایی به دنبال آشنایی با خدمات ارائه شده در آرایشگاه هستند، درحالیکه مخاطبین یک پیج مشاوره سلامتی به اطلاعاتی نیاز دارند که کمک شان کند سبک زندگی بهتری داشته باشند .

 

قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بخوانید

 

برای خرید پکیج قالب پست اینستاگرام به چه نکاتی توجه کنیم؟

نوع محتوایی که قرار است در پیج تان منتشر کنید مطمئنا روی خرید پکیج قالب پست اینستاگرام و نحوه بازاریابی شما تاثیر می‌گذارد. به جز این، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید برای بازاریابی هدفمند در اینستا مورد توجه قرار دهید. در این مقاله به طور کامل شما را با نکاتی که باید قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام در نظر بگیرید، آشنا می‌کنیم.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید

شناخت مخاطبان هدف هنگام خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بسیار مهم است، زیرا به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌ها و مطالب خود را با نیازها و علایق مخاطبین تان تنظیم کنید.
اگر مطمئن نیستید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید و مشخصات کلیدی مانند سن، جنسیت، درآمد و چالش‌ها و مشکلات آنها را مشخص کنید.
هنگامی که مخاطبان خود را شناسایی کردید، باید نوع پست های اینستاگرام را با نیازها و علایق خاص آنها تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما عمدتاً حرفه ای های جوان هستند، ممکن است بخواهید روی طراحی مدرن پیج اینستا تمرکز کنید و نشان دهید که چگونه محصول / خدمات شما می‌تواند در زمان آنها صرفه جویی کند.
با در نظر گرفتن مخاطبان هدف خود در طول فرآیند طراحی پست اینستاگرام می‌توانید پیام‌ها و محتوایی را ایجاد کنید که به احتمال زیاد با آنها ارتباط برقرار می‌کند.

اهداف و مقاصد بازاریابی خود را مشخص کنید

این مهم است که اهداف و مقاصد خود را قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام مشخص کنید.
مثلا می‌خواهید به چه چیزی برسید؟ آیا به دنبال افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند یا تولید لید هستید؟
با تعیین اهداف و مقاصد خود از قبل، می‌توانید یک پیج منسجم طراحی کنید که با استراتژی کلی کسب و کار شما همسو باشد.
قالب های اینستاگرام شما باید به گونه ای طراحی شوند که از استراتژی کسب و کار شما پشتیبانی کنند ، بنابراین مهم است که ابتدا درک روشنی از اهداف برند خود داشته باشید تا مطمئن شوید محتوایی که تولید می‌کنید هدفمند و مرتبط است.
هنگامی که اهداف و مقاصد خود را مشخص کردید، مطمئن شوید که آنها با مخاطبان هدف شما و پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، همسو هستند.
هرچه اهداف شما دقیق تر و هدفمندتر باشد، بازاریابی شما موثرتر خواهد بود.

بودجه بازاریابی خود را مشخص کنید

خرید پکیج قالب پست اینستاگرام می‌تواند زمان بر و پرهزینه باشد، بنابراین مهم است که بودجه و منابع خود را قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام در نظر بگیرید.
شما باید مشخص کنید که چقدر می‌توانید به طور واقع بینانه برای طراحی پست اینستا هزینه کنید، تا بتوانید قالب هایی را که بیشترین تأثیر را بر روی مخاطبان هدف شما دارند، اولویت بندی کنید.
دانستن بودجه تان همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در مورد خرید مناسب ترین پکیج قالب پست اینستاگرام تصمیم بگیرید. برخی از قالب های پست اینستا معمولاً گرانتر هستند زیرا از طرح های خاص و منحصر به فرد در آنها استفاده شده است.

نمونه پکیج قالب پست اینستاگرام 

آشنایی با بهترین قالب‌های پست اینستاگرام، ابزاری ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال ایجاد یک فید جذاب‌تر است.
در ادامه چندین قالب پست اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد تا ظاهررکلی فید تان را ثابت و سازمان‌دهی کنید، در عین حال می‌توانید ایده‌های بیشتری برای چیدمان پیج تان داشته باشید.
برای مثال، خرید قالب پازلی پست اینستاگرام ممکن است از پست های پشت سر هم با پس زمینه ثابت و طرح دار تشکیل شده باشد.
یکی دیگر از قالب های زیبای اینستاگرام ممکن است شامل پست هایی با یک تم رنگی هماهنگ یا استفاده از فیلتر یکسان برای همه عکس‌ها باشد.

قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بخوانید

شما می‌توانید صدها قالب پست اینستاگرام را در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو پیدا کنید. بسیاری از این قالب‌ها رایگان هستند اما برخی دیگر با مبلغ ناچیزی قابل خریداری می‌باشند.
با ثبت نام در برنامه طراحی پست اینستاگرام آنلاین دومینگو می‌توانید قالب‌های زیبای پست اینستاگرام را بارگیری نامحدود دریافت کنید و می‌توانید طرح‌بندی‌های پست اینستاگرام را هر طور که می‌خواهید ویرایش کنید.
با استفاده از این ویژگی‌های قالب، می‌توانید ظاهرها و انواع پست‌های مختلف را آزمایش کنید تا یک فید زیبا، جالب و منسجم طراحی کنید که توجه دنبال کنندگان شما را به خود جلب کند.
همچنین می‌توانید از قالب‌های پازلی برای پست‌های آینده یا به‌عنوان راهی آسان برای برنامه‌ریزی ظاهر فید خود در طول زمان استفاده کنید.
در ادانه شما را با چند نمونه قالب پست اینستاگرام که به صورت پکیج کامل می‌توانید از ویرایشگر آنلاین دومینگو دانلود کنید، آشنا می‌کنیم.

پکیج قالب پست اینستاگرام فروشگاه لباس

آیا یک پیج فروش لباس زنانه در اینستاگرام دارید؟
با خرید پکیج قالب پست اینستاگرام برای فروشگاه لباس در زمان و انرژی خود برای طراحی پست‌ها و استوری های اینستاگرام صرفه جویی کنید.
تنها با ذخیره یک فایل، می‌توانید ۵ پست فید پازلی اینستاگرام را دانلود و ویرایش کنید!
پست‌های پازلی خیره‌کننده اینستاگرام فروشگاه لباس شامل پنج فایل قابل ویزایش هستند که وقتی در کنار هم قرار می‌گگیرد، یک کلاژ عکس جذاب و یکپارچه را تشکیل می‌دهند  فید شما را به شکل یک پازل زیبا نمایش می‌دهد.
اگر سبک پازلی را انتخاب کنید این قالب‌ها به بهترین شکل برای شما مناسب است زیرا می‌توانید از آنها به صورت پشت سر هم استفاده کنید.

قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بخوانید

این قالب‌ها با گرافیک های وکتور انتزاعی مختلف و فونت های خاص طراحی شده اند که برای هماهنگی با موضوع مربوط به لباس، مد و فشن کاملا مناسب است.
از این قالب‌ها استفاده کنید تا به پیج فروشگاه اینستاگرام خود ظاهری ثابت، حرفه ای و خیره کننده ببخشید و در عین حال بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را نیز ارتقا دهید.
برای ایجاد هر پست به صورت جداگانه وقت صرف نکنید – هر ۵ پست را با یک کلیک ذخیره کنید.
برای ایجاد یک حضور شگفت انگیز در رسانه های اجتماعی، قالب‌ها را با تصاویر، متن و طرح های رنگی سفارشی کنید.
با خرید پکیج قالب پست اینستاگرام فروشگاه لباس به ۵ پست هماهنگ دسترسی خواهید داشت که امکان ویرایش تصاویر، تم رنگی و متن آنهاوجود دارد.
برای ویرایش این قالب‌ها می‌توانید از ابزارهای ویرایشی دومینگو شامل ادیت عکس آنلاین، افزودن متن، صدها فونت انلاین فارسی رایگان و بسیاری از ابزارهای دیگر استفاده کنید.

پکیج پست اینستاگرام فروش فوق العاده

این پکیج پست اینستا راه حلی ساده ارائه می‌دهد تا شما را از صرف ساعت‌ها وقت برای ایجاد طرح گرید در فید اینستاگرام تان نجات دهد.
با یک فایل می‌توانید ۷ پست با طرح پازل اینستاگرام را دانلود کنید که ظاهری جذاب و یکپارچه ایجاد می‌کند.
این نوع طرح کلاژ عکس به عنوان یک پازل شناخته می‌شود.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر خودتان را اضافه کنید، تصاویر و متن را با ابزار های رایگان برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو جایگزین کنید.
شما می‌توانید یک گرید زیبا ایجاد کنید، زیرا تمام و فونت‌ها قابل ویرایش هستند. حتی می‌توانید طرح کلی رنگ این قالب را تغییر دهید تا با هویت برندتان هماهنگی داشته باشد.

قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بخوانید

از این قالب‌ها برای طراحی پست اینستا استفاده کنید تا فید اینستاگرام تان را یکپارچه تر، مارک دارتر و جذاب تر نشان دهید.
همچنین با ذخیره همزمان ۷ پست در زمان طراحی پست اینستاگرام صرفه جویی کنید.
می‌توانید کیت قالب‌ها را با عکس‌ها، متن‌ها و رنگ‌های برند خود تغییر دهید تا یک حضور خیره‌کننده در اینستاگرام ایجاد کنید.

پکیج پست پازلی اینستاگرام محصولات آرایشی و بهداشتی

این قالب پست اینستاگرام محصولات آرایشی و بهداشتی یک انتخاب ایده آل برای مشاغل، آژانس‌ها، کارآفرینان، خلاقان، شرکت‌ها و موارد دیگر است.
با تم پازل مدرن، مطالب تبلیغاتی در فید اینستاگرام شما جذاب تر و زیباتر نمایش داده می‌شود.
این قالب از 6 پست متمایز و شیک اینستاگرام تهیه شده که همه آنها برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما در حوزه آرایشی و بهداشتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد تا توجه مخاطبان تان را به خود جلب کنند.

قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بخوانید

پکیج قالب پست اینستاگرام غذا

این مجموعه از قالب‌ها به شما کمک می‌کند تا یک فید پازلی اینستاگرام با طراحی خلاقانه ایجاد کنید که می‌تواند به شما کمک کند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید یا پایگاه مشتری خود را به عنوان یک برند معتبر افزایش دهید.
ظاهر جذاب و تایپوگرافی جسورانه و خاص این قالب‌ها آنها را به طرحی کاملا ایده آل برای پیج رستوران تبدیل کرده است.

قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بخوانید

البته شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای ویرایشی دومینگو، فونت، تصاویر و تم رنگی قالب‌ها را ویرایش کنید و هر متن یا تصویری را که می‌خواهید به قالب‌ها اضافه کنید تا به بهترین شکل با هویت برندتان هماهنگ شود و توجه مخاطبین تان را به خود جلب کند.

برای خرید این قالب پکیج پست اینستاگرام کلیک کنید

پکیج قالب پست اینستاگرام دندانپزشکی

این بسته شامل شش فایل پست اینستاگرام قبل و بعد است که دندانپزشکان می‌توانند برای نمایش نمونه کارهای خود در فید اینستاگرام از آن استفاده کنند.
این قالب های عالی از لایه‌های متعددی ایجاد شده، که به راحتی می‌توانید تصاویر، طراحی، پس‌زمینه و فونت های آن را با ابزارهای ویرایش آنلاین دومنیگو سفارشی کنید.
تصاویر استفاده شده در این قالب‌ها دارای وضوح قابل توجهی هستند و می‌توان انها را با اندازه 1080 در 1080 پیکسل برای پست اینستاگرام استفاده کرد.
شما به راحتی می‌توانید پست های اینستاگرام را سفارشی کنید تا فید اینستاگرام تان با ظاهری جذاب تر دیده شود.

قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بخوانید

قالب رایگان را امتحان کنید

پکیج پست اینستاگرام پازل آموزشی

این قالب پست اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا سبکی شبیه یک حرفه ای داشته باشید.
این قالب پازل اینستاگرام شامل 9 قالب کاملاً قابل تنظیم و آماده برای ویرایش با استفاده از قالب های قابل ویرایش فتوشاپ است که باعث می‌شود فید اینستاگرام شما از همه متمایز تر شود.
این پست‌ها برای وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها، پیج های مد ، مجلات و پیج های فناوری که در فعالیت‌ها یا کمپین های مرتبط با ورزش درگیر هستند، عالی است.

قبل از خرید پکیج قالب پست اینستاگرام بخوانید

قالب رایگان را امتحان کنید

خرید پکیج قالب پست اینستاگرام از دومینگو

نرم افزار طراحی و ویرایش انلاین دومینگو دارای صدها پکیج آماده قالب پست اینستاگرام است که می‌توانید با استفاه از آنها تعداد بیشماری پست حرفه ای طراحی کنید.
اگر می‌خواهید حساب اینستاگرام تان را شارژ کنید، این پست های طراحی شده و آماده به شما این امکان را می‌دهد.
همین امروز قالب های رایگان دومینگو را امتحان کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین