اگر از ایده‌های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافی شاپ استفاده کنید، مطمئناً مشتریان بالقوه تان بیشتر از قبل مشتاق می‌شوند تا به کافه شما بیایند و نوشیدنی مورد علاقه‌شان را سرو کنند. شهرت آنلاین کسب و کار شما، برای جذب مشتری بیشتر معجزه می‌کند. 
به همین علت، توصیه میکنیم روی ایده های طراحی پست کافی شاپ تمرکز کنید که محصول شما را با عکس‌ها و ویدیوهای جذاب به مشتریان معرفی می‌کند. بازاریابی دیجیتال کافه شما با طراحی پست و استوری اینستاگرام  به تعامل بیشتر با مشتری منجر می‌شود تا برای کسب و کار شما تبلیغات کند.
در این مقاله، 15 ایده برای طراحی پست اینستاگرام کافه با شما به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید از آنها برای تقویت عکس‌ها و ویدیوهای جذاب استفاده کنید.

 

ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافه و کافی شاپ

 

1. عکس هایی برای طراحی پست اینستا بگیرید که به اندازه محصول شما قوی و پررنگ هستند

عکس هایی که برای بازاریابی کافی شاپ خود می‌گیرید باید منحصر به فرد باشند. مثلا می‌توانید از یک پس‌زمینه جالب استفاده کنید، با فیلترهای مختلف بازی کنید یا استیکرهای جالب را به محتوای خود اضافه کنید.

2. نوشیدنی های فصلی را تبلیغ کنید

نوشیدنی‌های خود را یک هفته قبل از تاریخ عرضه آن‌ها تبلیغ کنید. برای جذب مشتری، پست اینستاگرام را طی چند هفته اول که یک نوشیدنی فصلی جدید را به منوری خود اضافه کردید، افزایش دهید.

3. کلیپ های ویدیویی پشت صحنه بسازید

از نحوه اندازه گیری و آسیاب کردن دانه های قهوه تان، کلیپ تهیه کنید. نحوه استفاده از قهوه سنتی را به اشتراک بگذارید یا از باریستاهای خود بخواهید در یک کلیپ کوتاه آموزش دهند که چگونه لاته آرت را تهیه می‌کنند.

4. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

از مشتریان خود بخواهید که کافه شما را در پست های شان تگ یا منشن کنند. فراموش نکنید که برای استفاده از عکس های آن‌ها اجازه بخواهید. این تاکتیک بازاریابی دهان به دهان برای شناخت برند معجزه می‌کند.

5. مزایای مصرف نوشیدنی های گیاهی خود را در پست های اینستاگرام آیا می‌دانستید به اشتراک بگذارید

اگر در منوی خود دمنوش های گیاهی، شیرینی‌های بدون گلوتن یا چای های متنوع ارائه می‌دهید، می‌توانید هفته‌ای یک یا دو بار درباره آنها، پست اینستا آیا می‌دانستید طراحی کنید. بازاریابی در اینستاگرام تضمین می‌کند که مخاطبان هدف شما کاملا می‌دانند برای برطرف کردن مشکل شان از چه نوع دمنوشی استفاده کنند.

ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافه و کافی شاپ

برای طراحی پست اینستاگرام دانستی می‌توانید از این قالب های آماده نرم افزار طراحی پست اینستا دومینگو کمک بگیرید.

6. از نقل قول های روزمره برای تبلیغ کافی شاپ تان استفاده کنید

یکی از ایده های جذاب طراحی پست اینستاگرام کافی شاپ این است که نقل قول های روزمره درباره قهوه یا دمنوش های دیگر را آماده کنید. این نقل قول‌ها، به مشتریان کافی شاپ انگیزه می‌دهد تا از نوشیدنی‌شان لذت ببرند. حتی ممکن است حین نوشیدن قهوه، نقل قولی را که پست کرده بودید به خاطر بیاورند و لبخندی نیز روی لب آنها بنشیند.

7. مطالب سرگرم کننده و مرتبط با کافه را به اشتراک بگذارید

هر نوع محتوای جالب و سرگرم کننده ای که درباره کافی شاپ یا نوشیدن قهوه و چای باشد می‌تواند  برای مخاطبین شما جذابیت داشته باشد! پست های اینستاگرام خنده دار منجر به اشتراک گذاری مجدد محتوا می‌شوند و همیشه برای افزایش تعامل و تبلیغ برند تان معجزه می‌کنند.

8. پست های آموزشی را به اشتراک بگذارید

مشتریان شما برای مشاهده نحوه دم کردن قهوه مورد علاقه شان، پیج کافه شما را بیشتر دوست خواهند داشت. محتوای آموزشی، محتوای بسیار ارزشمندی است و شما می‌توانید با پاسخ دادن به سؤالات بینندگان خود در این پست‌ها، بیشتر با آنها ارتباط برقرار کنید. سعی کنید در طراحی پست اینستاگرام کافه از عنوان های جذاب استفاده کنید. به عنوان مثال، چگونه یک قهوه لاته خوش طعم دم کنیم.

ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافه و کافی شاپ

طراحی پست اینستاگرام آموزش با قالب های برنامه طراحی آنلاین دومینگو واقعا راحت است. علاوه بر اینکه می‌توانید تصاویر و توضیحات این قالب‌ها را ویرایش کنید، با انتخاب ابزار متن، مجموعه ای از عنوان های جذاب به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید برای بهینه سازی قالب پست اینستاگرام کافه تان از آن‌ها استفاده کنید:

ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافه و کافی شاپ

9. نکات دم کردن دمنوش های متنوع در خانه را به اشتراک بگذارید

به مشتریان خود کمک کنید دمنوش های عالی را به بهترین شکل ممکن درست کنند. بسیاری از کافی شاپ‌ها برای جذب مشتریان بیشتر، نکات مختلفی را برای تهیه دمنوش در پیج خود به اشتراک می‌گذارند و به این طریق در مورد محصولات خود تبلیغ می‌کنند.

10. عکس هایی از کافه خود بگیرید و برای طراحی پست اینستاگرام کافه استفاده کنید

برای بهبود محتوای بازاریابی اینستاگرام از زوایای مختلف کافه تان عکس بگیرید. از دمنوش‌ها، کیک‌ها یا نحوه سرو کردن بستنی های فصلی در ساعات مختلف روز عکس بگیرید. عکس‌هایی که در فضای داخلی کافه تان گرفته می‌شوند، ابزاری قدرتمند برای جذب مشتریان است که پست های شما را منحصربه‌فرد می‌کند.

11. اطلاعات مربوط به مواد اولیه تان را به اشتراک بگذارید

مشتریان کنجکاوند بدانند که شما از چه نوع مواد اولیه ای استفاده می‌کنید؟ آنها از کجا تامین می‌شوند؟ اشتراک گذاری این محتواها برای طراحی پست و استوری اینستاگرام کافه شما فوق العاده جذاب است و مشتریان بیشتری را به سمت شما جذب می‌کند.

12. نقاط دیدنی و جاذبه های نزدیک به کافی شاپ تان را معرفی کنید

این ایده برای طراحی پست اینستا می‌تواند به جذب مشتریان جدید منجر شود. صاحبان کافی شاپ می‌توانند از طراحی استوری اینستا نیز استفاده کنند تا به بینندگان بگویند فروشگاه آنها در کجا واقع شده است. این ایده طراحی استوری اینستاگرام کافی شاپ نشان می‌دهد که بازاریابی دیجیتال چقدر می‌تواند مفید باشد. دنبال کنندگان باید بدانند که اگر به مکان های دیدنی معروف در یک منطقه می‌روند، چطور می‌توانند در نزدیکترین کافی شاپ، استراحت کنند.

13. با کسب و کارهای نزدیک کافه تان پست های اینستاگرام مشترک بگذارید و آنها را معرفی کنید

این ایده برای جذب مشتریان محلی بسیار مفید است. با نوآوری در طراحی استوری مشترک بین کافی شاپ و کسب و کارهایی که در نزدیکی تان هستند، شناسایی از برندتان را بهبود بخشید و بین مخاطبان هدف خود اعتماد ایجاد کنید.

14. از عکس حیوانات خانگی همراه مشتریان تان برای طراحی استوری اینستاگرام استفاده کنید

اگر فروشگاه شما دوستدار حیوانات خانگی است، مطمئن شوید که از حیوانات خانگی مشتریان خود عکس بگیرید و آنها را در طراحی استوری اینستا به کار ببرید. عکس گرفتن از حیوانات خانگی یک ایده فوق العاده در طراحی پست و استوری اینستا است که برای دوستداران حیوانات خانگی نیز جذاب است.

15. باریستاهای خود را در کانون توجه قرار دهید

روش های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای معرفی باریستاهای خود محتوا تول کنید. از تبریک جشن تولد آنها با طراحی استوری تولد گرفته تا روش جدیدی که برای سرو کردن قهوه ابداع کرده اند، فراموش نکنید که از باریستاهای خود قدردانی کنید و توجهی را که شایسته آنهاست داشته باشید!

10 ایده تعاملی برای طراحی پست اینستاگرام کافه

ایده های تعاملی طراحی پست اینستاگرام کافی شاپ، مخاطبان شما را تشویق می‌کند تا با محتوای شما درگیر شوند. برای اینکه جایگاه بهتری در اینستا داشته باشید مخاطبین باید علاوه بر اینکه پست های تان را لایک می‌کنند، کامنت بگذارند و عکس های شما را پست اینستاگرام یا استوری اینستا به اشتراک بگذارند. این ایده های پست تعاملی قهوه را بررسی کنید تا تعامل مخاطبان خود را بیشتر کنید.

1. طراحی پست اینستاگرام نظرسنجی

از فالوورهای خود بخواهید در مورد نوع قهوه مورد علاقه شان نظر دهند، مانند قهوه داغ یا سرد، موکا یا ماکیاتو و غیره. با طراحی پست نظرسنجی می‌توانید درباره علایق مشتریان تان بیشتر بدانید و در منو کافی شاپ خود نوشیدنی هایی را سرو کنید که به آن علاقه مندند.

2. طراحی پست اینستا سوال و جواب

با طراحی پست پرسش و پاسخ می‌توانید بیشترین تعامل را با مخاطبین تان داشته باشید. لازم نیست سوالات شما مرتبط با منوی کافی شاپ باشد. از فالوورهای خود بپرسید که روزشان چگونه می‌گذرد یا پس از پایان یک روز کاری چه چیزی آنها را خوشحال می‌کند. 
یک سوال آیا می‌دانستید بپرسید (از موضوعات حساس و سیاسی دوری کنید) مثلا درباره تعطیلات یا مناسبتی که در راه است، اطلاعات جالبی را به اشتراک بگذارید و از مخاطبین تان نظرسنجی کنید.

ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافه و کافی شاپ

3. به اشتراک گذاشتن پست اینستاگرام نظر مشتری

از مشتریان خود در مورد تغییراتی که در منو ایجاد شده نظر بخواهید یا از آنها بخواهید درباره خدمات شما کامنت بگذارند. سپس شروع به اشتراک گذاری نظر مشتریان تان در پست اینستاگرام کنید. پس از مدتی که نطرات مثبت را به اشتراک بگذارید متوجه می‌شوید که مشتریان راحت تر به کافه شما اعتماد می‌کنند.

ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافه و کافی شاپ

4. طراحی پست اینستاگرام آموزشی هفتگی

اگر هفته ای یک پست آموزشی به اشتراک بگذارید، مخاطبین تان برای مشاهده دستور پخت های خاص در هفته های بعد حتما پیج شما را فالو می‌کنند. مثلا می‌توانید طرز تهیه یک قهوه خاص را نشان دهید. 

5. طراحی پست اینستا تبلیغاتی

طراحی پست اینستا تبلیغاتی از دیگر ایده هایی است که با کمک آن می‌توانید توجه اکثر مخاطبین و به خصوص مشتریان وفادارتان را جلب کنید. در نرم افزار طراحی پست و استوری اینستاگرام دومینگو، قالب های آماده متنوعی برای فروش ویژه و تبلیغات وجود دارد که می‌توانید آنها را به دلخواه خود ویرایش کنید.

ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافه و کافی شاپ

6. تعامل با مخاطبین با پست اینستاگرام قرعه کشی

رقابت‌ها می‌توانند تعامل با پست اینستاگرام کافی شاپ را به عنوان یکی از ایده های پرطرفدار مخاطبین افزایش دهند. پست اینستا قرعه کشی نه تنها بازنشر محتوای شما را در رسانه های اجتماعی تشویق می‌کند، بلکه برندگان با افتخار از کافی شاپ شما به عنوان برندی که مشتریانش احترام می‌گذارد، یاد می‌کنند.
برای طراحی پست اینستا قرعه کشی می‌توانید از مشتریان خود بخواهید که با دمنوش یا قهوه های شما عکس سلفی بگیرند و پس از انتشار در پیج شان، شما را تگ کنند یا از هشتگ شما در پست شان استفاده کنند. آنها باید دوستان خود را دعوت کنند تا پست های آنها را لایک کنند. مشتری که تا پایان دوره مسابقه بیشترین تعداد لایک را داشته باشد، برنده یک هدیه یا یک تخفیف ارزشمند می‌شود که شما تعیین می‌کنید.
ایده دیگر این است که به ده نفر اولی که پست شما را به اشتراک می‌گذارند یک دمنوش رایگان در کافی شاپ تان پیشنهاد دهید. این ایده پست اینستاگرام کافه به عنوان تبلیغات رایگان و بازاریابی دهان به دهان همیشه نتیجه خوبی خواهد داشت و زمانی بهترین نتیجه را خواهد داشت که فالوورهای شما پست های شما را به اشتراک بگذارند.

7. پست های اینستاگرامی آیا میدانستید

مردم را تشویق کنید تا در مورد محصول، کافه شما یا هر چیز دیگری بیشتر بدانند. حتماً دستورالعمل هایی را در مورد سؤالاتی که می‌خواهید در پست های اینستاگرامی مطرح کنید، تنظیم کنید. از آنها بخواهید در مورد سؤالاتی که می‌پرسید کامنت بگذارند و اگر سوال دیگری در ذهن شان ایجاد شما با شما درمیان بگذارند.

8. پست تبلیغاتی اینستاگرام درباره ارائه WiFi رایگان در کافه

در این پست اینستا کافی شاپ با درباره ویژگی Wi-Fi رایگان تبلیغ کنید. مشتریان خود را تشویق کنید تا با پست های شما ارتباط و تعامل برقرار کنند و شما پسورد وای فای کافی شاپ تان را برایشان ارسال کنید.

9. اضافه کردن برچسب مکان به تمام پست های اینستاگرام

اگر می‌خواهید از بازاریابی اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید حتما برچسب مکان را در پست و استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید. 

10. طراحی پست اعلان برای تبلیغ رویدادها و جشن های مناسبتی کافه

فراموش نکنید که با طراحی پست و استوری اعلان رویداد یا جشنی که به مناسبت خاصی در کافه شما برگزار می‌شود و اشتراک‌گذاری گذاری این پست‌ها در استوری اینستا، تعامل با مخاطبین تا حد امکان افزایش دهید. هرچه حضور شما در رسانه های اجتماعی بیشتر باشد، به عنوان صاحب کافی شاپ، آگاهی از برند را بیشتر خواهید کرد.

ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام کافه و کافی شاپ

با قالب های آماده پست اینستاگرام کافه، فالوورهایتان را چند برابر کنید

تا زمانی که بتوانید پست های اینستاگرامی جذابی طراحی کنید، فروش تان چندین برابر خواهد شد! اما صنعت کافی شاپ به شدت رقابتی شده است. با اینکه مشتریان زیادی به وقت گذراندن در کافی شاپ اهمیت می‌دهند، اما تعداد کافه های سطح شهر نیز بسیار زیاد است.پس شما به یک استراتژی بازاریابی با ایده های خلاقانه برای طراحی پست اینستاگرام کافی شاپ نیاز دارید تا خودتان را در رقابت با دیگر کافی شاپ‌ها قرار دهید.
با کمک قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو می‌توانید ایده های خلاقانه را با مخاطبین تان به اشتراک بگذارید و آنها را جذب کافه تان کنید و مشتریان بیشتری داشته باشید.
نرم افزار طراحی پست اینستا دومینگو یک راه حل فوق العاده همه کاره است که امکان طراحی تمام پست هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم را به راحتی به شما می‌دهد.
اگر می‌خواهید رشد کافه تان را سریعتر کنید، همین امروز طراحی رایگان در برنامه دومینگو را شروع کنید !

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین