بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا، به شما امکان می‌دهد عکس های خود را آپلود و ویرایش کنید. ابزارهای این نرم افزارها نیازی به آموزش ندارد شما می‌توانید با انتخاب ابزار مناسب، تصاویر خود را با دقت بچرخانید و آنها را به هر نسبتی برش دهید.عناصر طراحی را روی تصویر خود بکشید و رها کنید. عکس خود را با میلیون‌ها نماد و برچسب جذاب تر کنید یا از قاب استوری، متن و تصاویر آماده که در کتابخانه طراحی رایگان آن وجود دارد استفاده کنید، تا عکس تان را جذاب تر کنید.
در این مقاله ویژگی های بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا را با هم مرور می‌کنیم و به یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت عکس انلاین را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

 

ویژگی های بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

اگر می‌خواهید عکس خود را در چند ثانیه با یک ویرایشگر عکس رایگان ویرایش کنید و از آنها برای طراحی استوری اینستا استفاده کنید، نیاز به یک نرم افزار طراحی آنلاین دارید. این نرم افزارها به شما امکان می‌دهند، فورا عکس خود را آپلود کنید. تصویر خود را به راحتی در ویرایشگر بکشید و رها کنید و بلافاصله ویرایش را شروع کنید. از فرمت‌های مختلفی مثل  JPEG/JPG، PNG، WEBP و SVG در این برنامه‌ها پشتیبانی می‌شوند.
بیایید با ویژگی های بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا آشنا شویم:

آپلود تصویر رایگان در بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

اولین و مهمترین ویژگی ابزار طراحی عکس در استوری اینستا امکان آپلود تصاویر است. برای اینکه بتوانید از ابزارهای رایگان برای ادیت عکس انلاین استفاده کنید ابتدا باید عکس‌ها را از گوشی یا دستکاپ وارد نرم افزار کنید. ابزارهای ادیت عکس آنلاین معمولا دارای رابط کاربری بسیار ساده ای هستند که به شما کمک می‌کند با یک کلیک و درگ یا با یک ضربه روی گوشی، تصاویر را به این نرم افزارها منتقل کنید.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

افزودن افکت‌ها، فیلترها و تنظیمات زیبا

افزودن فیلترها و افکت های زیبا از دیگر ویژگی های مهم ابزار طراحی عکس در استوری اینستا است. در این نرم افزارها، طیف وسیعی از فیلترهای قابل تنظیم و خیره کننده وجود دارد که به شما امکان می‌دهد سبکی را انتخاب کنید که عکس شما را متمایز می‌کند.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

با کمک ابزارهای بهترین برنامه ادیت عکس انلاین می‌توانید ظاهر تصاویر را بهتر کنید، به آنها سایه‌ها اضافه کنید یا پس زمینه را تغییر دهید تا فوراً یک تصویر جذاب و خیره کننده برای طراحی استوری اینستا داشته باشید.

ویرایش روشنایی و رنگ عکس‌ها با ابزارهای رایگان

با استفاده از لغزنده‌های تنظیم رنگ، گرما، روشنایی و اشباع در ابزار طراحی عکس در استوری اینستا می‌توانید تصاویر را کاملاً تنظیم کنید. آیا نیاز به ویرایش دقیق تری دارید؟ تصاویر را به نسبت های استاندارد برش دهید یا از قالب های آماده برای ترکیب کردن چند عکس ایده آل استفاده کنید.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

چگونه عکس های خود را در 4 مرحله آسان با بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا ویرایش کنید

همانطور که گفتیم ابزار طراحی عکس در استوری اینستاگرام دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است که به شما امکان می‌دهد ظاهر عکس‌های خود را فوراً بهبود ببخشید. اما برای شروع باید یک برنامه ادیت عکس آنلاین حرفه ای را انتخاب کنید.
پیشنهاد من به شما، ابزار طراحی عکس دومینگو است. با ویرایشگر عکس رایگان دومینگو، می‌توانید کل تصویر، پس‌زمینه و حتی چندین تصویر را در یک قالب استوری اینستاگرام به راحتی ادیت کنید.
این مراحل ساده را دنبال کنید تا از عکس های ساده خود استوری های خلاقانه و جذاب بسازید:

1. تصویر خود را در ابزار طراحی عکس دومینگو آپلود کنید

پس از ورود به نرم افزار ادیت عکس آنلاین دومینگو به راحتی می‌توانید روی ابزار آپلود کلیک کرده و عکس خود را مستقیماً در دومینگو آپلود کنید.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

2. عکس خود را در ابزار طراحی عکس دومینگو برای استوری اینستا ویرایش کنید

فیلترها، افکت‌ها، تنظیمات را اضافه کنید یا با اضافه کردن قاب استوری، متن یا استیکرهای متنوع، عکس خود را  سفارشی کنید

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

3. از عکس های ویرایش شده در قالب های آماده استوری اینستاگرام استفاده کنید

هزاران قالب آماده در استوری ساز آنلاین دومینگو منتظر شما است. عکس خود را مستقیماً به هر طرحی اضافه کنید. تفاوتی ندارد عکس کتابی باشد که می‌خواهید چاپ کنید، یا عکس نمایه یا یک پست اینستاگرام، دومینگو هزاران قالب آماده برای سفارشی‌سازی دارد.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

قالب های آماده استوری محصول ما، راه حلی عالی برای استوری کردن عکس محصولات با هر شکل و اندازه ای هستند. از میان کتابخانه عظیم ما قالب های متنوعی را در موضوعات مختلف از لباس و غذا گرفته تا دکوراسیون منزل و غیره را … انتخاب کنید. 
عکس های خود را به قالب اضافه کرده و با ابزارهای متنوع و رایگان بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا، آنها را ویرایش کنید. 

4. قالب استوری اینستا را رایگان دانلود کنید

زمانیکه طراحی شما به پایان رسید فقط با یک کلیک قالب استوری اینستا را دانلود کنید. حالا می‌توانید قالب را در پلتفرم اینستاگرام استوری کنید.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

مزایای بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

مهمترین مزیت نرم افزار ادیت عکس آنلاین دومینگو ساده بودن ابزارهای طراحی است. با کمک این نرم افزار نیازی به استفاده از نرم افزارهای پیچیده مثل فتوشاپ ندارید. فقط با چند کلیک ساده می‌توانید هر تغییری را روی عکس هایتان ایجاد کنید و آنها را به بهترین شکل برای طراحی استوری اینستا مورد استفاده قرار دهید.
از دیگر مزایای ادیت عکس با دومینگو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان افزودن متن و عناصر مختلف برای جذاب تر کردن تصاویر

در دومینگو می‌توانید به راحتی از ابزار متن، شکلک، اموجی، اشکال، دستخط و غیره برای افزودن هر عنصری روی عکس خود استفاده کنید.

تغییر اندازه تصویر با یک کلیک

تغییر اندازه و افزودن فیلترها و افکت‌ها با ابزارهای ادیت عکس انلاین دومینگو بسیار راحت و سریع است. شما می‌توانید با دانلود قالب استوری اینستا و افزودن عکس تان به این قالب هر عکس افقی را به یک استوری عمودی با ابعاد مناسب اینستاگرام تبدیل کنید. در عرض چند ثانیه طرحی عالی برای استوری خود بسازید.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

طراحی در حال حرکت از هر دستگاهی

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا نیازی به دانلود کردن ندارد شما می‌توانید از هر دستگاهی، در هر زمان و هر مکانی، عکس های خود را طراحی، ویرایش و دانلود کنید. از این نرم افزار هم می‌توانید برای طراحی استوری اینستا با گوشی کمک بگیرید و هم روی سیستم کامپیوتری وارد سایت طراحی آنلاین دومینگو شده و روی طرح هایی که با گوشی خود ایجاد کرده بودید کار کنید. 

ایده گرفتن از قالب های استوری اینستاگرام

اگر تعدادی عکس در گالری گوشی تان دارید اما نمی دانید چطور از آنها برای طراحی استوری اینستا استفاده کنید، نگران نباشید. به راحتی می‌توانید وارد نرم افزار ما شوید و موضوع مورد نظرتان را در استوری های اینستا فیلتر کنید.
حالا به راحتی صدها ایده جدید و منحصر به فرد را بررسی کنید و با کلیک روی یکی از قالب های آماده که متناسب با برند تان است، شروع به طراحی استوری اینستاگرام کنید.
هر تعداد عکس را که می‌خواهید به قالب اضافه کنید و آنها را با ابزارهای ادیت عکس انلاین دومینگو ویرایش و بهینه سازی کنید.

آیا ابزار طراحی عکس دومینگو، واترمارک روی عکس‌ها می‌گذارد؟

خوشبختانه خیر. برخلاف سایر ویرایشگرهای عکس، پس از ویرایش عکس شما، علامت واترمارکی روی عکس شما باقی نمی‌گذاریم. استفاده از ویرایشگر عکس دومینگو رایگان است - و هیچ مشکلی وجود ندارد.

آیا می‌توانم از ابزار طراحی عکس روی دسکتاپ و موبایل استفاده کنم؟

بله، شما می‌توانید از ویرایشگر عکس آنلاین رایگان ما در دسکتاپ و گوشی خود استفاده کنید. برای شروع ویرایش آنلاین، به سادگی عکس خود را آپلود کنید. وقتی عکس شما در ویرایشگر باز شد، آن را انتخاب کنید تا همه ابزارهای ویرایش عکس ما را مشاهده کنید. برای استفاده از ویرایشگر عکس، یک تصویر را مستقیماً از دستگاه خود آپلود کنید.
حالا یک بوم خالی یا یک قالب آماده را انتخاب کنید تا وارد ویرایشگر شوید. ابزار آپلود را انتخاب کنید و روی عکسی که آپلودکرده بودید ضربه بزنید. عکس شما در ویرایشگر باز می‌شود.
تصویر خود را انتخاب کنید و از ابزارهایی که در قسمت بالای صفحه به شما نمایش داده می‌شود برای ادیت عکس انلاین کمک بگیرید.

چه نوع فایل های تصویری را می‌توانم در ابزار طراحی عکس دومینگو آپلود کنم؟

می‌توانید فرمت های تصویر JPEG/JPG، PNG، WEBP، HEIC، و SVG را در ویرایشگر عکس آنلاین رایگان ما آپلود کنید و به کار بر روی آنها ادامه دهید. وقتی کارتان تمام شد، عکس خود را ذخیره کنید یا به راحتی آن را با قالب های آماده استوری دومینگو به یک استوری جذاب و مخاطب پسند تبدیل کنید.

با چه فرمت هایی می‌توانم قالب استوری اینستا را دانلود کنم؟

می‌توانید تصویر خود را به صورت JPEG، PNG ، PNG  SVG، و PDF از ویرایش رایگان در ویرایشگر عکس ما به صورت آنلاین دانلود کنید.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

آیا برای استفاده از ابزار طراحی عکس دومینگو باید هزینه پرداخت کنم؟

نه. برنامه ویرایشگر عکس ما کاملاً رایگان است. می‌توانید هر چند بار که دوست دارید از آن استفاده کنید. فقط برخی از قالب های آماده ما پولی هستند که برای دانلود کردن آنها باید هزینه بسیار کمی بپردازید.

چگونه می‌توانم یک کلاژ عکس در استوری ساز آنلاین دومینگو درست کنم؟

برای ساخت یک کولاژ عکس، از ویرایشگر عکس و ابزار طراحی رایگان ما استفاده کنید. این ساده ترین ابزار طراحی است که تا به حال از آن استفاده کرده اید. ما هزاران قالب کلاژ عکس داریم و شما به راحتی می‌توانید عکس های خود را به این قالب‌ها اضافه کنید. مهمتر از همه استفاده از این ابزار طراحی عکس در استوری اینستا، رایگان است!

چگونه پس زمینه عکس‌ها را در برنامه ساخت استوری اینستاگرام دومینگو ویرایش کنم؟

با بهترین ویرایشگر عکس رایگان ما، چند راه برای ویرایش پس زمینه عکس وجود دارد:
اگر عکس شما در ابعاد مناسب برای استوری اینستاگرام نیست، وارد ابزار بک گراند شوید، پس زمینه های مختلف را مرور کنید و یک پس زمینه که با عکس شما متناسب را انتخاب کنید. حالا اندازه عکس و چیدمان آن را تغییر دهید تا با پس زمینه هماهنگ شود.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

شما حتی می‌توانید از ابزاهای تنظیم رنگ و نوردهی تصویر استفاده کنیدتا عکس شما جلوه بهتری در استوری اینستاگرام پیدا کند.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

روش دیگر این است که از ابزار تنظیم اندازه تصویر ما استفاده کنید. عکس را از طرفین بکشید تا با ابعاد استوری شما متناسب شود.

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا

چرا دومینگو بهترین ابزار طراحی عکس برای استوری اینستا است؟

بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا مانند دومینگو، دارای ابزارهای کاملی برای طراحی عکس است. رابط کاری آن نیز آسان است. به طوریکه با رابط بصری و کاربر پسند ما، ویرایش عکس‌ها، افزودن افکت‌ها، فیلترها، متن یا سایر تنظیمات تصویر بسیار آسان می‌شود. دومینگو به عنوان یک برنامه رایگان مبتنی بر وب در دسترس است پس می‌توانید تصاویر خود را از دسکتاپ و گوشی ویرایش کرده و آنها را رایگان دانلود کنید. شما به عکس های خود در هر زمان، هر مکان و هر دستگاهی دسترسی دارید و می‌توانید به راحتی آنها را ویرایش کرده و برای طراحی استوری اینستا به کار ببرید.
برای استفاده از بهترین ابزار طراحی عکس در استوری اینستا آماده اید؟ کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین