تقریباً 90 درصد از برندهای برتر جهان، اینستاگرام را به عنوان بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی کلی خود می‌بینند. اما چه چیزی این کانال را تا این حد مهم می‌کند؟
اینستاگرام روزانه حدود 500 میلیون کاربر دارد و مخاطبان آن جوان هستند. در واقع، دو سوم از کاربران اینستاگرام در سراسر جهان کمتر از 34 سال سن دارند . کاربران اینترنت از بین این جمعیت، فعال ترین خریداران آنلاین هستند. 
حتی اگر هیچ دلیل دیگری برای تبلیغات در اینستاگران وجود نداشته باشد به سه دلیل زیر به شما توصیه میککنیم با دانلود قالب استوری اینستاگرام شروع به بازاریابی در این پلتفرم کنید.

 

دانلود قالب استوری اینستاگرام برای ساخت پوستر تبلیغاتی

 

۳ دلیل برای تبلیغات و بازاریابی در اینستا

نرخ تعامل چشمگیر 

بر اساس گزارشی درباره موفقیت تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی 2021 توسط Rival IQ، «نرخ تعامل اینستاگرام همچنان به طور تصاعدی بالاتر از فیس‌بوک و توییتر است».

هدف گذاری پیشرفته

پس از اینکه اینستاگرام توسط فیس بوک در سال 2012، خریداری شد، قابلیت های هدف گیری خود را افزایش داده است. این روزها هر دو پلتفرم به عنوان پرطرفدارترین ابزار رسانه های اجتماعی برای تبلیغات در نظر گرفته می‌شوند و فروشگاه‌های الکترونیکی توانسته اند درآمد زیادی از این پلتفرم کسب کنند.

افزایش دید از طریق هشتگ

هشتگ های اینستاگرام حتی اگر فروشگاه آنلاین شما تازه در حال راه اندازی است و تعداد کمی دنبال کننده داشته باشد، می‌تواند پست شما را وایرال کند. اگر بتوانید ایده‌های هوشمندانه و خلاقانه پست اینستاگرام داشته باشید، هشتگ‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنند.

4 نکته برای تولید محتوای جذاب با دانلود قالب استوری اینستاگرام

امیدواریم، متقاعد شده باشید که طراحی پست و استوری اینستاگرام ارزش صرف وقت تان را دارد. اکنون زمان آن رسیده که خلاقیت به خرج دهید و به این فکر کنید که چه محتوایی در اینستاگرام منتشر کنید. قبل از اینکه به ایده های خاص برای دانلود قالب استوری اینستاگرام بپردازیم، با چند نکته کلی شروع می‌کنیم.
وقتی صحبت از خلاقیت می‌شود، هر فردی ایده‌ها، نظرات و رویکردهای خود را دارد. اما چند نکته قابل اعتماد برای شروع وجود دارد:

یک هدف روشن تعیین کنید

آیا می‌خواهید آگاهی از برند ایجاد کنید؟ یا شاید می‌خواهید با ایجاد ارتباط شخصی تر با مخاطب هدف خود آنها را وفادار کنید؟ در مورد نمایش برخی از محصولات جدید چطور؟ وقتی هدف مشخصی داشته باشید، دانلود قالب استوری اینستاگرام آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود.

حضور منسجمی ایجاد کنید

ثبات، اعتماد ایجاد می‌کند و حرفه ای بودن را نشان می‌دهد. شما می‌توانید با تعریف یک سبک واضح برای تصاویر و/یا فیلم برای استوری، استفاده از تصاویر مارک دار، و به کار بردن پالت رنگی یکسان در تمام پست های خود، به حضور منسجم و قابل تشخیص در اینستاگرام دست یابید.

عکس های زیادی بگیرید

بسیاری از مردم تعداد عکس هایی که برای پست های خود نیاز دارند را دست کم می‌گیرند. توصیه می‌کنیم مجموعه‌ای از عکس‌ها را ایجاد کنید که بعداً بتوانید از آن‌ها در بهترین برنامه دانلود قالب استوری اینستاگرام استفاده کنید.

یک استراتژی هشتگ ایجاد کنید

تحقیق کنید و هشتگ های محبوب را برای استفاده در پست خود پیدا کنید یا هشتگ خود را ایجاد کنید. در هر پست می‌توانید از 30 هشتگ استفاده کنید. با استفاده از هشتگ‌ها بدون نیاز به برنامه بالا بردن بازدید استوری می‌توانید بازدیدهای خود را افزایش دهید.

مراحل طراحی و دانلود قالب استوری اینستاگرام

از این مراحل می‌توانید برای ساخت و دانلود قالب استوری اینستاگرام و بنر تبلیغاتی کسب و کار خود استفاده کنید:

1.  ایده استوری تعاملی را انتخاب کنید

برای شروع طراحی بهتر است ابتدا ایده استوری تعاملی خود را انتخاب کنید. مهم است که ابتدا این کار را انجام دهید زیرا نه تنها سرعت طراحی را بالا می‌برد، بلکه نحوه تولید محتوا را نیز تعیین می‌کند.
اگر برای سروع هیچ ایده ای در ذهن ندارید می‌توانید مقاله " ایده استوری تعاملی برای بازاریابی در اینستاگرام " را بخوانید و یکی از این ایده های استوری تعاملی را انتخاب کنید. 

2. ابزار دانلود قالب استوری اینستاگرام را انتخاب کنید

برای ساخت بنر تبلیغاتی یا استوری تعاملی حتما لازم نیست که یک طراح گرافیک باشید. با این حال، اگر می‌توانید با برنامه هایی مانند Adobe Photoshop کار کنید، بهتر است به دنبال دانلود قالب استوری اینستاگرام را با فرمت psd باشید. اگر طراحی با فتوشاپ را بلد نیستید، بازهم جای نگرانی نیست سعی کنید از یک ابزار استوری ساز آنلاین مثل دومینگو برای طراحی خود استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید با دانلود قالب استوری اینستاگرام آماده بدون هیچگونه مهارت طراحی، بنر تبلیغاتی خود را بسازید. قالب‌های متنوعی با قابلیت تغییر تصاویر و طرح‌ها، و عناصری مانند متن، برچسب‌ها و حتی انیمیشن در این نرم افزار وجود دارد.

3. یک قالب استوری اینستاگرام را انتخاب کنید

پس از ورود به استوری ساز دومینگو می‌توانید یک قالب مناسب برای تبلیغ خود انتخاب کنید. ایده های استوری تعاملی اینستا بسیار متنوع است اما انتخاب یکی از آنها باید متناسب با تبلیغاتی باشد که می‌خواهید انجام دهید. بهتر است ابتدا هدف خود را از تبلیغ مشخص کنید به این ترتیب با دانلود قالب استوری اینستاگرام مناسب بیشتر در معرض دید مشتریان قرار میگیرید.
چند نمونه قالب استوری اینستاگرام آماده را در ادامه می‌بینید:

دانلود قالب استوری اینستاگرام برای ساخت پوستر تبلیغاتی

تمام این قالب‌ها را می‌توانید در استوری ساز آنلاین دومینگو دانلود کرده و اجزا آن را به دلخواه خود ویرایش کنید.

4. پس زمینه را تغییر دهید

رابط کاربری ساده دومینگو به شما امکان می‌دهد به راحتی چندین گزینه مختلف برای پس زمینه بنرتان را انتخاب کنید. بنرهای استاتیک از پس زمینه هایی استفاده می‌کنند که حرکت نمی کنند. برای این موارد می‌توانید از پس زمینه های تک رنگ، طرح دار یا عکس هایی که در گالری نرم افزار ما موجود است، استفاده کنید. پس‌زمینه‌های تک رنگ باعث می‌شوند متن شما بهتر دیده شود و کنتراست بهتری ایجاد کند. اگر عناصر زیادی در استوری خود دارید، یک پس‌زمینه ساده می‌تواند انتخاب خوبی باشد. پس‌زمینه‌های طرح‌دار زمانی مناسبند که محتوای شما کم باشد و عکس یا ویدیویی برای اضافه کردن نداشته باشید. قاب استوری، ویژگی چشم‌نواز دیگری است که بدون تحت تأثیر قرار دادن بنر، متن آن را بیشتر قابل توجه می‌کند.
اگر هدف شما از دانلود قالب استوری اینستاگرام، تبلیغ یک محصول فیزیکی یا یک مفهوم انتزاعی باشد بهتر است چند تصویر از آن تهیه کنید تا در استوری خود آپلود کنید. برای دانلود این قالب استوری اینستا می‌توانید از همان عکس‌ها به عنوان پس‌زمینه طرح‌دار استفاده کنید.

دانلود قالب استوری اینستاگرام برای ساخت پوستر تبلیغاتی

درصورتیکه می‌خواهید یک پس زمینه طرح دار را انتخاب کنید بهتر است با ابزار شفافیت آن را مات یا محو کنید تا متن شما برجسته شود. برای ایده استوری تعاملی متحرک یا ویدیویی، پس‌زمینه ممکن است پویا باشد و جای عناصر ثابت را بگیرد.

5. یک عنوان در قالب استوری اینستا بنویسید

زمانیکه می‌خواهید یک عنوان برای تبلیغ خود ایجاد کنید، باید ابزار متن را به کار ببرید. فونت عنوان و تیتر اهمیت زیادی دارد زیرا بزرگترین متن روی بنر شما است، بنابراین باید از کلمات کم و فونت درشت و توپر برای جلب توجه کاربر استفاده کنید. سعی کنید پیام خود را فقط در یک یا دو جمله بیان کنید. توضیح دهید که چه چیزی را پیشنهاد می‌کنید و چرا برای کاربران اهمیت دارد. اگر با ارزش‌ها و هویت برند شما مطابقت دارد، برای جذب مخاطبان، شوخ طبع یا احساساتی باشید. همچنین می‌توانید از کلمات تشویقی استفاده کنید که افراد را به انجام کاری ترغیب می‌کند.

دانلود قالب استوری اینستاگرام برای ساخت پوستر تبلیغاتی

اگر لازم است تبلیغات خود را با جزئیات بیشتری توضیح دهید، از عناوین فرعی در کنار عنوان خود استفاده کنید. استفاده از عناوین فرعی با فونت ریزتر و نازک تر زمانیکه عناصر زیادی در تبلیغ ندارید و فضایی برای کلمات بیشتر دارید، مناسب است. 
همچنین می‌توانید یک محتوانویس یا فریلنسر استخدام کنید تا به شما در نوشتن متن تبلیغات کمک کند. 

6. تصاویر، انیمیشن‌ها یا ویدیوهای خود را براساس اینکه هر استوری چند ثانیه است، انتخاب کنید

می‌توانید تصاویر اضافی یا عناصر متحرک را در بنرهای نمایشی خود در مکان هایی غیر از پس زمینه قرار دهید. اگر از پس‌زمینه ساده استفاده می‌کنید، در صورت مناسب بودن پیام، تصاویری از محصولات، ویترین فروشگاه یا اعضای تیم خود را به قالب استوری اینستاگرام اضافه کنید. می‌توانید از عکس‌ها یا تصاویر استفاده کنید و همچنین می‌توانید لوگوی خود را برای شناسایی برند اضافه کنید.
برای تبلیغات پویا، می‌توانید GIF، کلیپ‌های ویدیویی، ابزارهای تعاملی یا اسلایدهایی که تغییر می‌کنند را به قالب استوری اینستا اضافه کنید. 
همچنین مهم است که بدانید استوری اینستاگرام چند ثانیه است تا تصاویر و ویدیوها را درست انتخاب کنید یا برش بزنید تا مطمئن شوید کاربر تمام آن را در استوری مشاهده می‌کند.
اینستاگرام فرآیند آپلود و ارسال آسانی دارد و حتی اگر ویدیو استوری شما بیش از حد مجاز باشد، خود اینستا آن را به قطعات کوچکتر نقسیم می‌کند و در چند استوری نمایش می‌دهد.
بااینحال اگر یک بنر تبلیغاتی برای کسب و کارتان طراحی می‌کنید، حتما به اینکه هر استوری چند ثانیه است توجه کنید تا تبلیغات شما تکه تکه نشود.

7. یک Call To Action به قالب استوری اینستاگرام اضافه کنید

یک فراخوان برای اقدام (CTA) دقیقاً به مردم می‌گوید که می‌خواهید چه کاری انجام دهند. آیا می‌خواهید آنها "اینجا را کلیک کنید"؟ شاید بخواهید به آنها بگویید «اکنون خرید کنید». مهم نیست که شما می‌خواهید بینندگان چه کاری انجام دهند، هنگام گنجاندن CTA بصری باید دو بخش را در نظر بگیرید: متن و رنگ. از رنگی استفاده کنید که با پس‌زمینه بنر شما متضاد باشد تا CTA برجسته شود. می‌توانید CTA را شبیه یک دکمه کنید، یا اگر کل بنر قابل لینک دهی باشد، می‌توانید به سادگی یک متن اضافه کنید.
دقت کنید که قبل از دانلود قالب استوری اینستاگرام حتما یک فراخوان برای اقدام به آن اصافه کنید. در ابزار اتیکیت استوری ساز آنلاین دومینگو می‌توانید دکمه های آماده ای را به عنوان کال تو اکشن به قالب خود اصافه کنید.

8. صفحه فرود را بهینه کنید

بسیاری از بنرهای نمایشی شما به یک صفحه فرود یا یک صفحه خاص در وب سایت شرکت شما لینک می‌شوند. با آماده کردن کل صفحه قبل از انتشار بنر تبلیغاتی، صفحه را برای بازدیدکنندگان بهینه کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود حاوی تمام اطلاعات لازم و دقیق در مورد محصول یا خدمات شما است. مطمئناً می‌توانید این صفحه را پس از تبلیغات به‌روزرسانی کنید، اما آماده‌سازی آن از قبل، کسب‌وکار شما را حرفه‌ای و آماده نشان می‌دهد.
بیشتر اینترنت با تبلیغات اجرا می‌شود. شما می‌توانید با ساخت بنرهای تبلیغاتی خود و قرار دادن آنها در اینستاگرام از این سرمایه گذاری استفاده کنید. استفاده از پوستر تبلیغاتی می‌تواند به ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش شما کمک کند.

دانلود قالب استوری اینستاگرام از دومینگو!

با طراحان گران قیمت، تبلیغات چاپی بی کیفیت و فرآیندهای خلاقانه زمانبر خداحافظی کنید. با  استوری ساز آنلاین دومینگو، می‌توانید پس از دانلود قالب استوری اینستاگرام، یک بنر فوق‌العاده را طراحی کنید، آن را به صورت آنلاین سفارشی کنید و بدون نیاز به مهارت‌های خلاقانه در هر جایی منتشر کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین