آیا طراحی بنر تبلیغاتی واقعا در افزایش فروش موثر است؟ آیا بنرهای آنلاین می توانند برای برندسازی مورد استفاده قرار گیرند؟ آیا تبلیغات آنلاین می تواند به جلب توجه مخاطب کمک کند؟
 تا آنجایی که من به یاد دارم این سوالات همیشه بین بازاریابان مطرح بوده اما پاسخ آن به اهداف کمپین های تبلیغاتی بستگی دارد. مثلا اگر می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید، باید یک طراحی منحصر به فرد براساس ترجیحات مشتریان تان را در نظر بگیرید.
روند جدید در استراتژی های بازاریابی موجب شده که تبلیغات آنلاین بیش از تبلیغات چاپی روی افزایش فروش موثر باشد. بنابراین، اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، بهتر است روی ساخت بنر تبلیغاتی برای سایت و شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، ایتا و تلگرام تمرکز کنید.
تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد که به مشتریان جدید دست پیدا کنید، درک از برند را افزایش دهید و با دقت فوق العاده ای به مخاطبان هدف خود برسید. اما اگر می‌خواهید موفق شوید، مطمئناً رویکردی که در پیش می‌گیرید بسیار مهم است !
استراتژی بازاریابی شما باید نسبت به رقبا متمایز و منحصر به فرد باشد، زیرا احتمال خرید افراد از برندی که قبلاً هرگز ندیده‌اند یا در مورد آن چیزی نشنیده‌اند، بسیار کم است. پس وقتی نوبت به طراحی بنر تبلیغاتی برای تشویق مشتری به خرید می رسد، باید تمام جنبه ها از افزایش آگاهی نسبت به برند، تا در دسترس بودن و متمایز بودن نسبت به رقبا و پیشنهاد ویژه و تخفیف روی قیمت محصولات در نظر گرفته شود.

 

تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در افزایش فروش

 

بنرها در کجای قیف بازاریابی قرار می گیرند؟

قیف بازاریابی به یک اندازه برای همه ما آشناست. فروش یک محصول، با ایجاد آگاهی از برند شروع می شود، با تشویق کردن به خرید ادامه می یابد و در نهایت به پایان فروش محصول می رسد. تبلیغات بنری به دو مرحله اول کمک می کند. معمولا برندها این اشتباه را مرتکب می شوند که بنر تبلیغاتی را در پایین قیف قرار می دهند و تصور می کنند می تواند جای سایر روش های بازاریابی مثل سئو سایت یا بهبود پیج فروشگاهی در اینستاگرام برای جذب فالوور را بگیرد. در حالیکه، هر روش بازاریابی، در مسیر فروش محصول، جایگاه های متفاوتی را در بر می گیرد.
در دنیای تبلیغات آنلاین، گوگل حرف اول را می زند. چرا اینطور است؟ زیرا به راحتی می توان با رتبه گرفتن در گوگل، بازدید کنندگان را به سرنخ و سپس مشتری واقعی تبدیل کرد. درحالیکه، اگر برندسازی از قبل انجام نشده باشد این کار با طراحی بنر تبلیغاتی به تنهایی امکان پذیر نیست.
البته بنرهای تبلیغاتی همچنان به ایجاد آگاهی از برند کمک می کنند، اما چون معیارهای اشتباهی برای ارزیابی موفقیت آنها تنظیم می شود، به نظر می رسد که چندان موفق عمل نمی کنند.
درصورتیکه اینطور نیست. اگر از طراحی بنر تبلیغاتی در سایت یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام به درستی استفاده کنید، قطعا نتیجه مثبتی از آن خواهید گرفت.

از بنر تبلیغاتی در چه پلتفرم هایی می توان استفاده کرد؟

معمولاً دو روش برای تبلیغ با بنرها وجود دارد. اولین روش طراحی بنر تبلیغاتی برای وب سایت ها است. در این روش می‌توانید مستقیماً بنرها در وب سایت خودتان یا وب سایت های تبلیغاتی منتشر کنید تا بازدیدکنندگان آن را ببینند. البته برای تبلیغ این نوع بنرها باید هزینه ای به وب سایت های تبلیغاتی بپردازید. این بنرها تا مدت زمان محدودی در هر وب سایت نمایش داده می شوند و برای تمدید نمایش آنها باید مجددا هزینه بپردازید.
نمونه هایی از بنر تبلیغاتی سایت را می توانید در قالب های آماده زیر ببینید: 

قالب آماده بنر پاکسازی پوست

تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در افزایش فروش

قالب آماده بنر تبلیغاتی برای سایت مهاجرتی

تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در افزایش فروش

روش دوم، تبلیغ در پلتفرم های شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و ایتا است. طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام می تواند به صورت پست و استوری باشد. در شبکه های دیگر معمولا بنرها را در کانال های تبلیغاتی منتشر می کنند. 
نمونه هایی از طراحی قالب اینستاگرام را می توانید در بنر های آماده زیر مشاهده کنید:

بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست به صورت استوری اینستا

تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در افزایش فروش

قالب آماده پست تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج لباس مردانه

تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در افزایش فروش

قالب آماده ساخت بنر تبلیغاتی ایتا

تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در افزایش فروش

قالب آماده بنر تبلیغاتی تلگرام

تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در افزایش فروش

چرا بازاریابان، بنر تبلیغاتی به صورت پست و استوری اینستاگرام را توصیه می کند؟

اولین قدم در برندسازی، ایجاد آگاهی از طریق آگاه ساختن مخاطب هدف از وجود برند است. ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام به برند شما کمک می کند به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید. با طراحی پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام، درک مثبتی از برند ایجاد می کنید و گروه هدف را در معرض پیام های دقیق قرار می دهید. هرچقدر بیشتر دیده شوید، احتمال اینکه مخاطبین بیشتر شما را به خاطر بسپارند، بیشتر می شود.
همانطور که قبلاً گفتیم ارتقا رتبه سئو سایت در گوگل بیشترین تاثیر مثبت را در افزایش فروش دارد اما مطالعات نشان می‌دهد که اگر ارتقا رتبه سایت همراه با انتشار بنرهای تبلیغاتی در اینستاگرام باشد نرخ تبدیل تا بیش از 22٪ در انتهای قیف فروش، افزایش می یابد. 
علاوه بر این، ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام فرصتی را برای کسب و کار های نوپا فراهم کرده تا با بودجا بسیار کم به یک برند بزرگ تبدیل شوند.
تبلیغات در پست و استوری اینستاگرام اغلب توسط برندها نادیده گرفته می‌شوند، اما با توجه به اینکه تأثیر کلیدی در بازاریابی دارد، بهتر است شما از این روش به نفع خود استفاده کنید. شما با ساخت بنر در سایت طراحی بنر رایگان می توانید روش های الهام بخش را برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرید.
به عنوان مثال نمونه بنر تبلیغاتی برای کیک و قهوه زیر را مشاهده کنید:

تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در افزایش فروش

استفاده از این قالب آماده سفارشی سازی آن، شما را نسبت به رقبا متمایز می‌کند، زیرا اکثر آنها برای طراحی چنین پست و استوری تبلیغاتی در اینستا وقت نمی گذارند.

بنرهای تبلیغاتی چگونه به افزایش فروش می کنند؟

بنرها یک ابزار بازاریابی دیجیتال هستند که برای هدایت بازدیدکنندگان به یک وب سایت یا صفحه فرود خاص استفاده می شود. آنها می توانند به شما در افزایش فروش، آگاهی از برند و درآمدزایی کمک کنند.
بنرهای تبلیغاتی بر حسب بازدید سنجیده می شوند - اگر شخصی بنر را ببیند و روی بنر کلیک کند، به وب سایت یا صفحه فرود شما هدایت می شود. این عمل به عنوان تبلیغات کلیکی هم شناخته می شود. 
بیایید تصور کنیم که شما در حال برنامه ریزی برای معرفی جديدترين لباس برای نوزادان هستید و می خواهید در میان والدین نوزادان و کودکان نوپا برندسازی کنید. روش های تبلیغاتی، به روش‌های مختلفی برای والدین نشان داده می‌شود که همگی مرتبط با حوزه کاری شما یعنی فروش لباس نوزاد هستند، اما وقتی یک پست جالب در اینستاگرام منتشر می کنید که والدین آن را با یکدیگر به اشتراک‌ می گذارند، راحت تر می توانید به مخاطب هدف خود دست پیدا کرده و آنها را هدف قرار دهید.
علاوه بر این، پست و استوری اینستا، امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که در سایر روش های تبلیغاتی امکان پذیر نیست. مثلا استوری تعاملی نوعی تبلیغات غیرمستقیم است که با هدف علاقه مند کردن مخاطب انجام می گیرد.
البته مانند هر روش دیگری در بازاریابی، کمپین تبلیغاتی پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام باید توسط یک استراتژی پشتیبانی شوند و این استراتژی شامل تولید سرنخ، نصب برنامه، آگاهی از برند یا افزایش فروش باشد.

مزایای طراحی بنر تبلیغاتی چیست؟

تقویت اعتبار برند: تبلیغ با بنر می تواند تصویر برند شما را تقویت کند. شما می توانید طرح ها، رنگ ها و لوگوی شرکت خود را در بنر تبلیغاتی به نمایش بگذارید.
عملکرد بهتر: بنرها با امکان دسترسی به مخاطبین هدف، دسترسی به برند شما را افزایش می دهند و موجب افرایش کلیک‌ها، بازدیدها و فروش‌ می شوند. با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده، می‌توان به منظور بهینه‌سازی تبلیغات، استراتژی های بازاریابی کسب‌وکار را تغییر داد. 
هدف گذاری:  با طراحی بنر تبلیغاتی می توانید مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید و بنرهای خود را بسته به مشتریانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، سفارشی کنید.

چگونه طراحی بنر تبلیغاتی را بهینه کنیم؟

طراحی بنر باید ساده و واضح باشد. مدت زمانی که طول می کشد تا مخاطب پیام شما را پس از دیدن بنر درک کند، مهم است. شما باید پیام خود را سریع و کارآمد به بازدیدکنندگان برسانید.
از طرف دیگر باید مطمئن باشید که هماهنگی کاملی بین تصویر برند و تبلیغات بنر شما وجود دارد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که هیچ سردرگمی بین بنرها و صفحه فرود وب سایت شما وجود ندارد. 
برای تشویق مشتریان به اقدام، احساس فوریت ایجاد کنید. به متن ها و رنگ هایی فکر کنید که جذاب هستند.
یک فراخوان برای اقدام به طراحی بنر تبلیغاتی اضافه کنید. اگر می خواهید مردم روی تبلیغ شما کلیک کنند، یک دکمه با رنگی متضاد به آن اضافه کنید!

10 مزیت برتر بنر تبلیغاتی کسب و کار

تبلیغات با استفاده از بنرها راهی عالی برای جلب توجه مخاطبین در سایت ها و شبکه های اجتماعی است. اگر یک کسب و کار خانگی یا یک استارتاپ دارید ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام می تواند مزایای زیر را برای شما داشته باشد.

شماره 1: مقرون به صرفه است!

ساخت پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام با استفاده از سایت طراحی بنر رایگان یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی موجود است. انتشار پست و استوری تبلیغاتی در اینستا اغلب از نظر مالی در مقایسه با سایر روش های بازاریابی گزینه بهتری است.

شماره 2: آنها مخاطبان اصلی شما را هدف قرار می دهند.

تفاوتی ندارد بخواهید با طراحی قالب اینستاگرام یک بنر بسازید یا با ساخت بنر تبلیغاتی ایتا، کسب و کارتان را تبلیغ کنید، در هر صورت در هر پلتفرمی که به صورت آنلاین یا مجازی بنر خود را منتشر کنید، شانس بسیار بیشتری برای به دست آوردن مشتریان بالقوه خواهید داشت.

شماره 3: یک روش پایدار برای افزایش مشتریان است.

با قرار دادن بنر خود در پلتفرمی با بازدیدکنندگان زیاد، مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهید تا پایگاه مشتری گسترده تری به شما ارائه دهد. 

شماره 4: بنرها فوق العاده خاطره انگیز هستند.

اگر هنگام طراحی بنرها استراتژیک باشید، مشتریان آینده احتمالاً کسب و کار شما و اطلاعاتی را که به آنها ارائه می شود به خاطر خواهند آورد. 

شماره 5: از بنرهای تبلیغاتی می توان چندین بار استفاده کرد.

فراموش نکنیم که اگر تصمیم گرفتید به یک ساختمان جدید نقل مکان کنید یا از یک رویداد مهم بازدید کنید، می توانید تصاویری از این رویداد را در بنر با مخاطبین به اشتراک بگذارید. 

شماره 6: روشی موثر در تبلیغات هستند.

تبلیغات بنری همیشه روش موثری بوده است زیرا بنرها به خصوص زمانیکه به صورت پست و استوری اینستا طراحی شوند مستقیماً در دسترس مخاطبین قرار می گیرند.

شماره 7: بنرهای تبلیغاتی زمان انقضا ندارند.

از بنرهای تبلیغاتی آنلاین و مجازی می توانید مدت طولانی استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. به خصوص وقتی بنر را در یک سایت طراحی بنر رایگان مثل دومینگو می سازید با ورود به حساب کاربریتان به قالب آماده آن دسترسی دارید و هر زمان که بخواهید می توانید با اضافه کردن یک متن یا یک عکس جدید آن را دوباره در اینستاگرام یا وب سایت منتشر کنید.

شماره 8: برای پیشنهادات ویژه و تخفیفات در مناسبت های خاص عالی هستند.

چه راهی بهتر از یک بنر چشمگیر و جذاب برای اطلاع رسانی درباره تخفیفات و پیشنهادات ویژه است؟ با قالب های آماده دومینگو می توانید برای هر مناسبی از عید نوروز گرفته تا بلک فرایدی و روز مادر یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید و محصولات خود را با تخفیفات ویژه برای فروش به مخاطبین معرفی کنید.

شماره 9: به یاد ماندنی هستند.

اگر از طرحی با کیفیت استفاده کنید، بنر شما خاطره انگیز خواهد بود. 
با درج لوگو و اطلاعات مهم مانند شعارها یا اطلاعات تماس، شانس خود را برای داشتن یک طراحی به یاد ماندنی افزایش می دهید. هرچه افراد بیشتری شما را به خاطر بسپارند، تعداد مشتریان بیشتری دریافت خواهید کرد. 

شماره 10: ساخت بنر در بنر ساز انلاین بسیار ساده است.

فرآیند ساخت بنر در سایت طراحی پوستر بسیار سریع و حرفه ای است و در مقایسه با روش هایی مثل طراحی بنر با فتوشاپ، بسیار آسان تر است. 
با توجه به اینکه اکثر تبلیغات در حال حاضر آنلاین هستند، بنر ساز آنلاین به ویژه به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا از این نوع تبلیغات سود زیادی ببرند. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید، همین امروز طراحی بنر تبلیغاتی برای کسب و کار خود را با سایت ساخت بنر دومینگو شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین